Tere hommikust, oleme täna veidi varem tulnud tööle. Sest et kui varem tööle tulla, siis saab varem koju ka. Ja meie olemegi sellised, kaks kaks näidet sihukesest Virkadest inimestest, kes tahavad oma töö varakult valmis teha, nii et tere tulemast, kallid raadiokuulajad, teie kuulate meid õhtul, meie räägime hommikul. Raadioime, mida te praegu nagu näete? Jah, seda küll. Tõsi, mis sa nüüd täpselt ütlesid, et me tulime varakult tööle selleks, et me tahtsime tööd tööle varem hakata vaid sa tahaksid ujuma minna, oli seal see mõte? Kas sa tegeled ammu tali suplemisega? Ja ma olen olnud nüüd juba kaks päeva. Kui nüüd külmaks läks nädalavahetusel, reedel, siis ma laupäeval läksin kohe piirita randa, täpsemalt sinna, kus Pirita jõgi suundub Pirita laht. Jaa, kassindast vete, väga külm oli, siis, siis ma kodus lõdisesid ja jäin sooja teed ja täna on kavatses minna jälle ujumas. Ma nägin televiisorist sind hiljuti Ivo Linna saates ja saadik seal koos Marju Länik, Veiko Täär ja kes on ka? Ta tuleb välja ja minna, kus on talisupleja. Veikko Täär on ja ta rääkis seal saarmad. Meikad, ma pole kunagi, ta ujub teistes kohtades lõhe ja pärast aga mind üllatas muidugi see, et, et jutt oli Valgamaast. Kõik inimesed esinesid sõpradelt nagu Valgamaal, mitte midagi muud ei olekski, et see on nii ebaõiglane teiste Valgamaa linnade suhteliselt Tõrvast Valgast väga suured keskused. Et sealt ei olnud ühtegi inimest kutsutud, kõik kolm inimest, Ivo Linna oli kutsunud Otepäält, mis tegelikult ju ma ei tea, kas ta üldse, mis ajastusse Valgamaale kuuluvat ta mingi vana Imelik, kuidas üks pisike linnake nuustakule linnak on terve, suure ja vägeva maakonna alla neelanud. Nüüd nii laiahaardelise küsimus, et ma nüüd hakkan, ei olnudki küsimusele etteheide, et Valga maade tähendab selles mõttes, et Valgamaad ajalooliselt ju tõepoolest ei olegi olemas. Praegused näed, lagunevad jagunesid omal ajal Võrumaa Mulgimaa just nimelt Lõuna-Tartumaa vahele, Mulgimaale kuulus tõrva piirkonda Helme piirkond, kus sinugi suguharu päritan. Jah, sellepärast mind solvas, et seal Helme kandis on nii palju elanud minu. Selles mõttes parem. Kes tähendab selles mõttes, et kui ikkagi suudeti see Helme lossi ära lõhkuda, see on arusaadav, et sinu suguvõsa pidi sealt maakonnas kiire kiire kiirel sammul öö varjus põgenema siis Võru maakonda kuulus Sangaste poolne kant ja see sealt siis altpoolt puhu Valga linn, kuule Valga Lätile. Lind oli Valga linn kuulus, kusjuures parga linn muide kuuluski lektile ta oligi läti. Jah, ta oligi leti-leti osa, muide. Täpselt nii oligi. Sest et see kõik oli üks kubermangu Liivimaa kubermang. Ta kuulus just nimelt mingisse Läti maakonda, võib-olla Valmiera või mingisse mingisse sellise sektorisse. Ja siis tõesti Otepää kant, Otepää kõrgustik, see on siis Lõuna-Tartumaa moodustus peale seda, kui kui Valga, Valga linn jagati lätlastega vennalikult pooleks meie ja, ja siis siis tekitati selline Valga maakond ja kusjuures Valga maakond küll tekitati, aga Otepää kuulus veel Eesti ajalgi ikkagi Lõuna-Tartumaale, et seal ja seda enam ma ei saa aru. Valgamaast jutt siis kolm inimest tulevad Otepäält, räägivad Otepää ümbrusse jäänud asi on selles, et tegelikult tähendab sa ei kujuta veel ette, mis selle saate kulisside taga toimus, et tegelikult oli veel bussitäis Otepääle, siis ootame selleks puhuks kui noh, ütleme see teie ära mingil põhjusel kaotanud pulsi või kukkunud kukkunud Televa jões varitsevad aukusid Jaanus haidele oli ukse taga, ma ütlen sulle, Jaanus Raidel Andrus Veerpalu, Jaak Mae, Kristiina Šmigun koos ema ja isaga. Siis oli seal Jaak Uudmäe koos abikaasaga hästi palju sportlasi, hästi palju sportlasi, noorem generatsioon, kümmelid, algo, kärbid, ühesõnaga hästi palju, palju palju. Otepääle on ju väga palju tuntud jalaga kehalisega liikuvaid ja Vahur Kersna olnud kahurikuul Otepää paradigmas. Tema esindab Urmas Oti. Vahur Kersna on tema esimene asi, on küll. Jah, Antsla kuulub ka Valga maakonda. Kuulub jah, tavat Antsla inimesi kutsutud vilja savisaart ja Vahur Kersna ei kutsutud selleks. Tegelikult Vahur ja viljalex saanud ihvi, saate lindistamisel kokku ja ja ütleme, nende südamed oleks taas leidnud ühise rütmi. Aga juhtunud nii juhtus niimoodi, et Veiko Täär Veiko Täär, Marju ja mina veetsime mõnusasti aega, aga asi on ka selles, et Valga linn ja tõrva linn on Tallinnas nii kaugele, et Otepäält lähen tulla. Tallinnas seda jah. Seda küll jah, aga peaks siis Tallinnasse seda lindistama. Mina sain aru, et selle saate mõte on see. Ivo Linna käib külas erinevates maakondades. Rühma sinu jutust on arukad, erinevad maakonnad tulevad Tallinnasse Ivo linnale külla Muhus käima Ifi juures üleüldse, kui sa niimoodi küsid, kuigi see on vist jah, tähendab, Ma ei tea, kas ma saan aru, et ainult siis vaene reporter Pille-Riin on see, kes saadetakse kohapeal, aga Ivo Linna ei viitsi üldse sinna, tead ära palju televisiooni telgitaguseid, siis selle jutuga ma ise praegu sain Carolina vist lõhuja paljude inimeste jaoks maagia ära. Noh, näiteks, sest kui me hakkame rääkima, kuidas seda saada, lisaks veel minu arust saate algul Ivo Linna ütleb, et me oleme nüüd praegu siin külas kõva häälega, tegelikult olete siin Gonsiori tänava telestuudios. Et selles mõttes selliseid jutud, jutud, väed ju võtta ära maagiaga, kui sa ütlesid, et Veiko talisupleja, siis Veikot talvel ütleme, et ma näinud ei ole küll, aga mul on üks imeline mälestus ühest väga palavast suvepäevast. Ja see on tõesti vahva mälestus. Et selles mõttes, et me ju teame, milline kui kaunis mees on Veikko Täär ja on aga praktikas, Andrus, kas sa oled kolon, aga Andrus, kas sa, praktikas oled kunagi aru saanud, milline sädelev ilu igas tema keharakus, Ta nägite ta nägu tõusmas merevahust. Ma räägin selle loo, seal tuleb merest välja. Pruunil ihul sädelevad tuhanded miljonid veepiisad raputavad nagu seal kindlasti seda, aga minul on hoopis teistsugune kogemus. Et ühel väga palaval suvepäeval mina suplesin pühajärve. Noh, ütleme rannas jah, et, et seal on selline supelda järves ja supelrand ja siis suplesin, seal on selline suplemise ala või kuidas seda nimetatakse, olin vees ja heitsin korraga pilgu. Heitsin pilgu ranna Super Rannamäe plaasi poole, nägin kummalist vaatepilti, sest noh, tavaliselt superrannas lebavad inimesed niimoodi nagu noh, nagu konnad, käed-jalad laiali, näod päikese poole, ütleme, püüda igat, igat nanosekundit sellest, kus päike paistab ja korraga ma nägin, et rannas olevad naised olid kõik tõusnud niimodi, kes istukile, kes küünarnukkidel püsti ja kõik olid nagu päevalilled, pöörleva pea ühte kindlasse suunda. Ja ma ei tee nalja, Andrus see tähendab, see oligi need sajad naised vaatasid sinna paadilaenutuse poole, kui sa nüüd püharannad anda tunnedeks olen, kujutan ette jah, et seal on paadilaenutus ja sealpool on siis juba see restorani restoran restoranides paadilaenutus on siis, kui sa vaatad järvest nagu mina paremat kätt ja kõik naised rannas püsti, tõusnud püsti, vaatsipaadil harjutuse poole, mina vaatasin ka, et mis seal siis toimub, miks kõik vahivad sinnapoole ja seal paadilaenutuse, saabuva teeserval superranna serval seisis supelpükstes sädelev kaunis pikk, igat hetke niimoodi valgust kiirgav Veiko Täär kaelas, kuldne kett, täitsa kataali aluspükste väel. Ta tal olid, ujumispüksid, tulenesid vaid ka need püksid, mulle tundus sädelevaid, tõrusid immii kaunis momente, Andrus, et ma olin vees, kahjuks mul polnud fotoaparaat. Tal olid vabandust, kas tal olid sellised nagu laiad Bermuuda püksid või sellised kitsad püksid, mis liibuvad kumerusi, mis sa arvad, kas selliseid laialt Bermuuda püksid on, on kas jumala Apollon kadis laiu kurat, Bermuuda pükse ja plätusid? Ei, Apollon, palju haljas kattis oma häbeduse selle viigilehega Veiko Täär kaid, millega ei hakka isegi rääkima, seda sõnu ei ole seda ilu kirjeldada ja mõtete nagu detailides lahata, sest oli nii kaunis, see on küll nii ja tegelikult ta küll veiko tõstile näinud, aga, aga väga sageli sellistes supelrandades avalikes ongi niisugused lihaselised kaunid mehed ja nemad ei päevita kunagi pikali. Vedelate nüüd püsti. Võta vahetuseks asendi sisse, kaenlaalused ja kõik saaks päikest, seisavad niimoodi nägu päikese poole nagu päevalill. Ütle siis, naiste näod on nagu nende poole ajust mehed teevad seda sihukesi kauneid naisi pole enamasti näinud niimoodi püsti päevitamas, et naised ikkagi viskavad, viskavad pikali maha. Ja, ja siis päevitavad nemad, aga just sellised apolloni seisavad keset keset supelranda. Sellega seoses mul tuleb lugu meelde. Vanavanem lugu, mida mulle räägiti omal aegsest kuskil 50.-te 60.-te aastate Piritas, kus olid ka sellised veel sellised nii-öelda riiete vahetuskabiinid, mida siis härrased ja daamid võisid üürida endale seal, vahetad riided ära jätta sinna oma asjad ja siis minna nemad ujumispükstest juba siis juba siis vee äärde, et sa ei pea neid jätma oma riided kuidagi käkrassina rannalina peale ja siis omaaegne kuulus näitleja Ruut Tarmo oli üürinud ka siis sellise kabiini ja siis ta ühel kaunil suvepäeval väljus, sealt tema tema küll ei olnud, ta oli väga lühike mees ja ta saab alla niimoodi, aga aga Ta oli vanem mees ajameelne ja ta oli unustanud, ujumispüksid jalga panna, ta tuli sealt täiesti alasti välja kõndis väga väärikalt, peaaegu veepiirini. Siis ka tema poole pöördusid kõik pilgud. Ja siis ta sai sellest aru, et teda vaadatakse mingil põhjusel, siis ta avastas, et tal polegi pükse jalas ja siis ta väidetavalt põgenes sinna kabiini tagasi nelja käpaga nagu koer. Koeral koera longi tegude kavalalt on koer seatud, et koer, koer ei kanna ka pikka koera nelja käpaga. Ta käib häbelikkusest, millega ei taha näidata, ei taha näidata neid värke ravi, kui keegi ei näe näiteks üksik. Vaatab end peeglist. Akna peale riputada et ega, ega ma ei tea, mis, mis ta teeb üksinda kodus, aga siis kui inimesed näevad, siis ta käib sündsalt nelja käpakil, et kõik asjad oleks varjus. Kuigi ma ütlen ausalt öeldes Andrus ja samuti ka emased koerad käivad. Et ainult selles Luubaga filmis siga päevitus selline ja kõik udarad olid. Tegelikult ma ütlen niimoodi, et, et kui noh, kuid noh, mingis mõttes mingis mõttes on see ju nagu arusaadav, et kui tuntud näitleja Tarmo tuleb kabiinist välja, läheb randa peletab kõik jäävad nagu vaatama, aga teisest küljest ma nagu ei saa aru, et mis seal siis nagu vaadata, et sinu kirjeldusest ma saan ainult ruut. Tarmo ei olnud selline inimene. Veikko Täär on seda küll ei olnud ilus. Jah, aga teised selle tõttu, et tal oli tema häbenberi mida seal nagu vahtida, sest rannas on kõik täiskasvanud inimesed ja lapsed, kõik on häbedusi oma elus näinud, et see nagu uudisväärtus minu meelest puudub. Ma alati imestan näiteks selle üle, kui ajalehetoimetustes ja sageli surnaalide toimetustes arutasid, keda panna kaanele, mis, mis vormis või mis kujul panna kaanelise, arvatakse et noh, võimalikult hea oleks panna napis riietuses või veidi rinna Tiiu midagi, sest et ma mõtlen, et see on nagu näiteks ajakirjas Anne ja Stiil terve rubriik, kus keegi isik laseb ennast korra kuus plagu alasti fotografeeritud, ma mõtlen, et kust see nagu see uudis on selles mõttes, et et kõik on ju alasti inimesi näinud, sina? Sina räägid seda, omaaegne Nelli Teataja peatoimetaja, kes avaldas igas igas Nelli teatajas. Naised, kontekst on vahepeal väga muutunud, sest terve nõukogude aja pidid inimesed paksult riides ja no aga siin on Nelli Teataja nimelt näitasime nagu valgeid laike ajaloos, inimene seal tõesti oli vaja ära näidata, nüüd härra eesriided langesid ja langesid, troika oli glasnost, oli avaliku, aga kõik nähtud, et mis aga ära ära unustatud. Minu poolt kirjeldatud sündmus, Ruut Tarmo kreedis sügaval nõukogude ajal, et sel ajal inimeste häbeduse nägemine oli väga haruldane. Sorisid segasid häbeduse nägemist, jah, seda, seda hägusaid hägustati. Ägeduse kohale tekitati mingitele sume udupilv või midagi sellist. No midagi, midagi tumedat, tumedas oli, seal lihtsalt ei ole inimesi sunniti pükse kandma. Et vabas maailmas õieti alast ennast, aga, aga nõukogude inimene sunniti pükstega, et ma mäletan isegi, oli kunagi panime mälestused sõja ajast, kuidas, kuidas ühel pool jõge oli, oli siis nõukogude armee teisel pool jõge saksa armee, sakslased võitsid, nad alasti, läksid ujuma ilma püksata ja see nõukogude sõdureid, kelle hulka kuulus ka professor Lotman, vihastas kohutavalt kus nõukogude sõdur ei võtnud kunagi endal, tal olid alati püksid jalas ja, ja Buraska peas, et et ei nähtaks sündsusetud kehaosi, mis takistab võidu saavutamist. Ja noh, see on ka õige, et Nõukogude väed saavutasid võidu ja paljad sakslased jäid alla. Midagi ei ole parata, noh. Et ma ütlen, et, et minu meelest noh, ütleme, et näiteks kui imetletakse ilu näiteks ütleme selle Veiko Täär, India puhul on 15 kiloga ruut armastuses vaadata tal häbedusem katmata sõu, vat selles mõttes vana inimene ka. Siis on selles mõttes, et täna just tulin, tulin raadiosse, minu ees, kõndis üks ta taga on, vahel on väga huvitav vaadata selliseid, oma tuttavaid inimesi, kes ei tea, et saareid samal ajal jälgid. Osal ajast aega olnud mõnede inimeste huvid ja väga põnev oli, ma nägin ühte vana tuttavat, kes kood oli ka telemaja pool ja vaatasingi, et küll on ikka huvitavalt riides ja küll tal oli see täitsa klassikaline juhtum, kus selles on lühike ja õppesealt alt tuleb pintsak välja nagu mini. See tegu on härraga. Et ja siis ma mõtlesin selle üle, et, et kas see on, ma tean, et seda peetakse suureks maitsevääratuseks, paned selga lühikesi Opeselt alt kiilub nagu pintsak või? Nojaa, aga kui inimesel ei ole pikemalt, aga ma hakkasin mõtlema, et tegelikult ka see, et kelle asi see on, siis ütleme, et sa oled vanem inimene juba. Et sul on, sul on tähtis, et oleks mugavalt riides, minu arust on see väga okei, mis siis on need lühike jope ja pintsak, paistab välja, kelle asi ei olegi kellegi asi on ja ja ma olen, selle mõte, läks sellepärast peale, et ma eile lugesin Facebookis mingisugused noored, kellel on hästi tähtis olla noh, nii-öelda kanda õiget riietuskoodi ja kuuluda väga täpselt mingisse gruppi. Gruppi kuulus sageli avaldub riietuse kaudu just nimelt mõistsid hukka need jopede alt paistvat pintsakuhõlmad seal hoopis oma. See on omaette grupp vanamehi, kes kuuluvad ühte gruppi, kellel on oluline näha välja just niimoodi võetakse alt välja ei seda, arvad, et mugav, aga see on good. Et nad selle järgi tunnevad teineteist ära ja see on omaette omaettevalmistumine, on käinud sedamoodi ja selles mõttes, et ma olen alati seda oled võib-olla kuulun sinna linnagruppe paistev pintsak välja, mis siis tänapäeval on väga huvitavad joped on tulnud müügile nagu eestan lühikese tagant pikad nagu frakid. Jah, siuke uutmoodi õppelõige. Et mind alati nagu üllatunud, ma olen harjunud. Joped ja pintsakud on nagu tagant ühepikkused. Frakk muidugi välja arvata, teha, aga, aga frakkima oskama kande, et mina seda ei oska, ma pole kunagi kandnud. Niukest jopet ma pole, pole ka veel kandnud, aga ma ikka mõtlen, et kunagi ma kannan seda ka. Sabakuub, sabakuub jope? Vaata, mida sa silmas pead, et mis mõttes tagant niisuguse nagu siuksed. Nojah, nagu jah, et eest on lühem, aga tagant nagu tagumik on kaetud, aga ees täpetus on paljas. Midagi, midagi sellist. Et noh, see on selleks ilmselt siis olen lugedes on selleks, et kui autosse istud et siis ei jääks inetult niimoodi kortsusi ja käsi sind vahib, kui sa ise vaatad oma põlvi. Mind näiteks ei häiri ja siis on vaja inimesel kiiresti saada mobiiltelefon kätte, sellepärast ka taskud peavad olema auto autos muidugi üldse tänaval ütlema, siis tänavaldada bruto mobiiltelefone Vilde tänaval olles mina enamasti, kui ma käin tänaval, siis ma ei kuule niikuinii, kui keegi mulle helistab, sest et kõrvaklapid peas ei, mul telefonil sügaval taskus. Ma lihtsalt ei kuule, kui ta väriseb. Aga ma ei tunne, ütlevad kõvera värvina paneva, leiad Sorgaks, jalg tõmblema, kudena. Ma ma kaua aega elasin, sellise, mulle tundus, et, et nii tore, toredaks on ühiskond muutunud, et nii paljud inimesed käivad üha rohkem ringe, kuulavad muusikat, sest keegliklapid peas ja mõtlesin, et huvitav, mis muusikat, kõik need sajad ja tuhanded inimesed kuulades. Ühel hetkel ma saan aru, et tegelikult ei kuule üldse muusikat, nad ootavalt, klapid peas, et neile keegi helistaks sinna klappidesse. Kui sul on, osalt ka räägivad, väga palju on tänaval inimesi, kes räägivad iseendaga, et viimasel ajal sellest ma saan sellest ma saan veel aru, et, et noh, jah aga samas on see, et enamasti kogu aeg eelistate inimestelt lihtsalt käib seal klapid peas ja ootab, et talle keegi helistaks. Paljudele helistatakse, paljudel on sõpru. Erinevalt meist välja, tõesti, keegi ei helista, eriti. Paljudel inimestel on väga kirju tutvusringkond. Aga meil on täna ka mingi plaat kaasas meile muusikalise kõlariga mäe kes külast meil täna muusikaline külaline, hästi tore. Vaata kui tore, kaaneümbris on plaadil nii kole mees ja see ei ole kindlasti Veikko Täär on, ei ole. Pildi ei ole, et kui me oleme rääkinud ilusast mehest veiko näitel, siis on siin ansambel Vardist Kaisa Ling Thing on teinud plaadi pealkirjaga nii kole mees ja see on hästi tore, platsil on enamasti, teksti on kirjutanud Põlva maakonnast pärit Aapo Ilves, kellele koju siis sõitis ja Räpinast, muide Aapo on see koht, kus Apo elab selles kohas, kus toimuvasse draama mäletab pangaautomaadiga, mida tõsteti kord kõrgemale-madalamale ja sinna tehti trepiredel sinna tehnile lõppe redeli, Jaapan on ka, on, on, on eff külas käinud ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja. Ei nii see ei käi öelda, mis on see, et nad ei ole siin. Küll kuid, vaid minu käsu peale. No mulle tundub, et see album teiega nii kole mees, mida mille salvestas, esitas Kaisa Ling Thing, ta on valinud väga, väga õige muusikalise suuna, et mingis mõttes on tegu sellise ajatu, ajatu, estraadi või popmuusikaga ja see on väga tähtis, sest ma olen mõelnud justele viimastel päevadel liikuda sinna veel hästi palju sellistele hetkedele, kus ütleme ühe artisti elu seal mingisugused hetked, kus ta on nii-öelda kõikvõimas ja siis on mingi teine, et kus uks tema ees on juba plaksi kinni langenud ja näide. Mis mind sellele mõttele viis, on see terve linna on meeleheitlikke ülisuuri plakateid täis kleepinud Tommy Cash, kes annab meile teada, et tal on album lõpuks ometi väljas jätad Saku Suurhallis konderdaga traagika? Andrus on ju tegelikult selles, et praegusel sügisel Tommy Cash võib seista pea peal või anda välja 10 albumit või teha 20 ossikükki ja anda väga palju selliseid provokatiivset, intervjuusid ta ei huvita mitte kedagi. Inimesi huvitab nublu. Et vaata, Kaisa Ling Thing, ta võib alati oma oma eeskavaga tulla, laulda selliseid Everbriini, alati leidub kuulajaid. Aga kui sa oled selline moodne räppar, siis mood on väga lühikese, on üks hetk ja see on läinud, see on läinud, võib-olla nublu on ka läinud juba, tundub hetkel, kusjuures nublu astub kandadele küll väike pede, kellel omakorda astub kandadele Pluuto, kelle saba peale omakorda tallab sipelga 14. Et selles mõttes loomulikult, ega nublu ei saa olla väga kindel, aga hetkel praegu on just nimelt nublu aeg. Küll need vanad vanad räpparid, kael ikkagi elavad, ega siis nad isegi Genka on veel elus esineb. Aga miks Genka esineb selle tõttu, et künkal on tekkinud oma panuse nii-öelda pensionäride niuke nagu nostalgia või retro retroasi, et, et tulevad vanurid kokku ja kuulavad nii-öelda vanakooli hip. Aga eks Tommy Cash on ka tekkinud siuksed ostsid seda tükki teha ja verei vene estraadi nautida. Ta ei tea, ma arvan, et Tommy Cash, sest Tommy Cash on just nimelt nagu keeruline juhtum, et Tommy Cash kehastas sellist kopli päti vene aktsendiga, kes müüs ennast ise maha nagu Eesti Tori inimestele firmapidudele ja sellistele nagu tähtsatel üritustel, aga praegu kogu see turg on juba nublu käes. Ma vaatasin isegi, mis, mis, mis kuramuse Tartus kammivabrikus Andrus Tartu vabrikuid tead, asus seal Ropka linnaosas, ma otseselt ei tea, et kammivabrikus, kammivabrik haises iga jumala nägu tuuriliga poolt vennad ja nüüd mis, mis toimub kammivabrikus, midagi detsembrikuus esineb nublu, saad sa aru, et pole enam ühtegi lihakombinaati, ühtegi üritus, kus esineks nublu, see kõik on turg, miljon Tommy käskavad, see on iseenesest huvitav asutus, mille sa nagu mängudelt kammivabrik nagu mõtted lähevad kohe. Kas sa terve tohutu vabrik, toot, Samara kamm, mida nendega tehkamid? No eaga kammi nagu kamm ei kulu nii palju, et kui sa ostad ühe kammi, sest see peab päris kaua vastu, ei pea minul, minul murduvad ära vana sinul pole üldse kammi vaja minule. Praegu ma räägin sulle, on mul on olnud kunagi elus aeg, kus mul olid juuksed ja ma kasutasin ka kammi. Sest et kammiga esiteks juhtub see aset, arstidel murduvad piid ära, nii. Teiseks kamm kaob ära ja kolmandaks, kõige põhilisem asi on see, millega tegelevad noored kambandi tulise pliidi peal ja vaadata, kuidas see haisema hakkas. Eino tehti piid, murti ära ja pandi tikutoos neid täis ja siis pandi see põlema. Nojah, seal teha ei komme, sai teha, homme teha ja kammiga härbanega tuli, ühesõnaga kammide kulu oli meeletu, oli hea meel, et ütleme ainult selline korralik vanapoiss nagu Ruut Tarmo temal pihlakate kammitusi demagambides aastakümneid vastu noorem aktiivse rahvas murdis kamm, nad sabad murdusid neil ära. Ma arvan, et ruut armaralisega eestiaegne kammrauast see üldse ei saanudki murduda, et see oli sihuke teravaks nihutada, see sellega sai leiba lõigata ja ja vaenlast tappa kui tarvis. Et kamm on ju tegelikult väga, kui ta on niisugune hästi-hästi hooldatud, temaga saab tõesti igast asju teha, aga no muidugi need venelased plastmass, kammidet nendega tõesti midagi eriti teha ei olnud ja, ja ma mäletan teid kamme, toodete eri värvused eri suuruses. Et väga-väga kõik nad tulid ühest kammivabrik Tartus. Seal ilmselt töötas ka mingi disainer, kes mõtles välja uusi kamm. Me oleme lihtsalt niisama tehti kamm ja seal oli ka tegutses ta kammivabriku klubi, tegutses, kus tegutsedes ansambel plastmass, mille solistiks Toivo Nikopensius, kammivabrikugrupp peering. Kuritegelik. Vene ajal ei olnud mingit grupeeringuid, sellepärast et venelane hoidis korda tänavatel rahvamalev kes surus igasugused grupeeringud väravale, sa kuulsid, pensionärid, üliõpilased, ma, see oli omaette grupeering ja see surus igasugused muud grupeerima. Malevagrupeering. Vaat nende tunnuseks oligi kanda sihukest lühikest jopet, küllalt paistab välja pintsak kammitud ja sõit tiitlisse kammitud juuksed ja kui ära kammitises puhuti kamm läbinud rinnataskusse. Nii see käib, et ei jääks karvu sinna vahe. Aga kui sa siin rääkisid rapparitest, rublus tegelikult noh, ma olen delikaatne inimene, muidugi ammu ootan, et, et sa oled ju nagu meie saate muusikaline juht ja, ja millal sa nagu siuksed, paremad palad välja tood, et tegelikult on ilmunud täiesti superstaar Uudo sepal plaate ma ammu ootab, millal sa sellega tuled, aga ma ei tea, millegipärast ta vist hoiad seda ainult endale ja kuulad kodus. Ei, Maiendada jõulude jõulud tänases erisaates siis tõesti, tähendab, saad aru, meil helge tan, meil helge asi on ka selles, tähendab, meil on artiste, palju esinejaid, paljaga, superstaar saab olla ainult. Ja ma imestan, et ta toodi, kast ütleme. Ma ei taha halvasti ütelda kõrvalisi kõrvalisi artist, aga seda eilsel, Andrus, ma loen sulle teksti, kus sa muidu teaksid, kui särav ja sätendav või ma ei tea, on Uudo Sepp. Jälgin, jälgin superstaari saadet, iga kord laulis ühe laulu ja vahel ka kaks miks mitte ka kolm. Nii et ta oli väga särav ja väga helge ja väga-väga positiivne oli ta ja selle pärast ma olengi veidi veidi pettunud, tundub, et me saates ei olegi kõlanud Uudo Sepa plaat tuleb ammu ilmunud, tegelikult võib-olla läbi ilmus, aga ta on kindlasti läbi müüdud juba. Ma arvan, et kui sa ostsid, siis mõne eksemplariga linna pealt leiad, arvavad või? No eks ma pean guugeldama, millisest plaadipoes müügil on, seda ma osta ei tahtnud, selles mõttes ma lootsin just, et sa tood mängija, ma olen harjunud niimoodi, et ma ise ei muusikat ei osta, aga sa tood saates siis ma, ma toon, kuulan ära ja. Ma tegelikult ma olen selle peale mõelnud ja mitte ainult sina ei ole mõelnud. Küsinud, miks me Uudo Sepa ei ole veel jõudnud. Me jõuame, Uudo Sepp on seal plaat on ammu, et tegelikult see ei ole väga ammu ilmunud, esitluskontserdid alles tulevad, ma küll ei mäleta, kus ja millal, mis selle plaadi nimi oligi sinule? Andrusele ei, sellepärast igale inimesele, kes jalutab näiteks ütleme ütleme näiteks läheb Tommy Cash mööda tänavat, näeb Uudo Seppa plaati sinule sinu Tommy Cash nublu Tommy plaadi plaadini, Tommy Cashi plaadi nimi oli jällegi, ma lugesin, ma ei saanud aru, seal ei olnud, need ei olnud, ta oli jess, oli mingid imelikud tähedollarid. Sümbol, eurod on assoo, romaakasin mõtlema kohe valuutakurssidele. Ei osanud seda üldse lugenud selle teemaga hästi kursis nael dollari eest. Ma olen selle mat anda seda materjali, sest Tommy suur plakat on Narva maanteel kohe Keskerakonna kontori kõrval. No mina näen seda, mis seal Solarise keskuse kõrval seal, kus peatub buss number 24, kleepinud ja sest pommi suutis trükkida kaks plakatit, ühe panite sinu kodu juurde ise valida minu ja kuna me oleme Andrus Me oleme mõjukad arvamusliidrid, influencer, mõjutame noori ja, ja me räägimegi sellest seal on ka selles mõttes, et tal on plakata nagu otse Estonia teatri poole, et inimesed, kes tulevad Estonia 100 muusikasõprade, siis ongi neile suunatud, nad näevad, aga on veel toredaid. Aga tõsi on muidugi see, et need inimesed, kes on tulnud Estoniast ära nendeks Prokofjevi, balleti, peetia, hunti, peedee, hunt või mõned Šostakovitši teosed, Nad istuvad autosse ja otsivad raadiost muusikat. Olgu peale. Aga nad näevad seda plakatit, unustavad. Hiljem küsisin, mida nad nägid, kuna see aju ei reageeri, need retseptorid või, või need indikaatorid enam ei reageeri Tommy Cash i peale? Minul lihtsalt on mälu ja mul on lihtsalt kahju, sest Tommy Cash oli suurepärane artisti, kurb on rääkinud ennast mineviku vormis mingis mõttes ütleme et Tal võib tulla Mašanss, kuna ka aastaid hiljem, kui tuleb nagu retrolaine, mis on tabanud praegune dist Kinkat, eks ole. Et juba ütleme selliseid vanem, küpsem pisut haigem publik kuulab sellist rahulikult muusikat, mis meenutab noorpõlve Tommyga võib juhtuda kaaseevovinud Tommy, et oli noh, need hetked muutva taime üürikese oleks praegu Uudo Sepa hetk, väga üürike, on väga üürike, Tommy, et väga üürike nublu hetk, siis tuleb väikse pede hetk, nii see läheb. Sa räägid nagu nublu, nublu ei jaksa nii palju kontserte anda, et inimesed tahavad. Noh, nad ei jaksa ära oodata, neid nublu, kontsert, ta läheb, vähemalt ootab Tommy Cash midagigi vaadata. Et Prokofjevi ta ära kuulanud, eks ole, nublu kontsert võib olla tulemas, miks? Ma arvan, et kui palju neid nublu kontsert, palju ta ikka jaksab laulda, kui me otsiksime, praegu hakkasime guugeldama, ma arvan, nublu esinemise, me leiaksime neid väga palju, mütsid testiti isegi kammivabriku. Taevane arm, Ivar andmevabrikutöölistele. Noh, kuulamiseks kammivabrik, töötab, ta ei töötagi, ega siis muidu seal ei, lubatakse mööbeldada. Ma mõtlesin, et nõukogude ajal ei lubatud siis, et keegi käib seal laulmas. Kuidas ma ütlesin sulle, et kammivabrik oli ka kultuurid minuga klubi et seal olidki oma kontserdid ja asjad igal asutusel, ansambel, me oleme tänapäeval selle unustanud, eks kaubamaja ansambel, ansambel apelsin, palun väga, ei. Kaubamaja Ansambel, rock Hotell ja apelsin oli. Kas apelsin oli Viimsi kalurikolhoos ja ma ütlen, tegelikult igal asutusel oli oma bänd, kes mängis siis nende asutuse peol, selles mõttes väga ilus traditsioon, näiteks praegu ma vaatan, oli see mingisugune müüdi maha mingi elektrifirma, vaata millest oli kuskil juttu. Räägiti küll seda teist ja kolmandat, keegi oleks maininud, et sellel firmal ansambel oleks olnud. No seda ei olnudki, ta ei olnud niirit, miirika, sõlmad, raieldat, ansamblit oleks saanud pidada. Aga kuulame siis. See on ka üks ansambel, mis ka võib-olla otsib peremeest. Kes tahab, võtke endale. Me juba vahepeal vaatasime kalendrit, jõulud on tulemas ja väga pikad pühad, seekord jõululaupäeva kohe esmaspäeval. Kuule, meil läheb saade ärama, meil jääb saadet 25. jõulu esimesel pühal, sest meie saadet eetrisse lasta saad ainult jumalateenistused, palvepäev otsustajatega, ega siis enam meie saade siia need need ei sobi ja tegelikult ma arvan, Melgi jääb ka esimesel jaanuaril, mis on ka teisipäev ka saade ära. Nii et ega Teisipäev esimene ja esimene jaanuar ega siis uue aasta esimesel päeval. Ainult palvede laulud heinapallidele, ütleme selline vaiksemad laulud ja nagu nõrgemal sammul, sest et inimestel on keha nõrk ja kaua üleval oldud, vaata ka aasta lõpus on ju raadio kahe see mingi aasta midagi, seda tava seal tavaliselt päevad otsa lastakse. Ma ei ole ka ausalt öeldes väga kursis, et ei kuula raadiot. Ega paga pagar muidugi ise leidma. Ja ei tee kaminaga kursis ei ole, aga ma arvan küll, et ega, ega meil on jah, siin üsna üsna pikad pühad tulemas, siuksed mõnusad a, me saame teha jõuluajal pausi ja siis on kohe järgmine päev Mats peale jõuluon ka vaba, eks ole. Esimene jaanuar on vist ka tore. Sina lähed muidugi Otepääle üldse minema tõenäoliselt. Ja sind nagu Ivo Linna ei vii. Valgamaa ärme Valga peale ka seda, ärme seda momenti rohkem ennast võib-olla tõesti on ikka veel inimesed usuvad siiralt, et isegi mitte diivaline hakesena, vaid Ivo Linna on selles kastis, mis neil kodus on. Konkreetselt nende kodus on Ivo Linna selles selles ka sinule ajad ja saaksid käelemisele klaasid pista. Kui sa suudaksid klaasi lõhkuda, siis oleksid Ivo Linnal kätt suruda. Ja mis sa arvad, et inimesed mõtlevad, et üheski teises kodus ei ole sellelt linnalt tänud nende juurde, ma arvan küll, jah. Nii see on ja ega ei maksa tõesti siukest inimeste päkapiku ja jõuluvana usku nagu purustada tõesti ja Ivo Linna tuleb ainult teie juurde, mis jõuludel jõuluvana päkapikuusku ei olegi vaja purustada, sest see oli kindel fakt, nii jõuluvana kui päkapikud, kuid on olemas, veel pole midagi ja ma annan natuke veel siukest Insaid infot ka kalevi kommi poega seoses. Nimelt käisin jälle selles kalevi kommipoeg, see kõlab nagu eepos rahvuseepose pealkiri ja kommivabrik kõlab nagu kammivabrik või ei võetud, et jah, eks. Eks eesti keel on huvitav küll, et kõik sõnad teineteise sugulason, jah, aga mina käisin siis seal Rotermanni Ta oli poes seal, kus sina käid vaid seal teises ja seal on niisugune asi, et ma otsisin komeedi komme ja neid ma ei näinud kuskil siis on kuidas ja ma ütlesin, küsisin, et kas komeedi kommi polegi ja siis mulle öeldud tegelikult on küll, valetab küsima, nii et kõik inimesed kehte, mind kuuletad, kui teid huvitab komeedi komm, siis julgelt küsige, et et need ongi pandud selleks, et igasugused matsid turistide võhikud ei kisuks. Ainult et kui sa lähed, siis niimoodi näpuküüru, ninad tahaks komeedi komme osta ja siis võetakse siuke suur kast välja ja kaalud oleks sulle täpselt nii palju, kui sa soovid, mure, et et, et need on täiesti olemas, aga on väga värsked, väga maitsvad, aga need on ära pandud praegu kommiisu peale, jah, sa võid sealt läbi jalutada ja osta seda komeedi kommi ja teed täpselt nagu näitlejad, hõõru nina natuke pilguta vasakut silma ja, ja keelaja põske. Sa saad oma komeedi kommid kätte. Nii et need on, need on täiesti olemas kindlaid installid, info siis kommisõpradena. Üks halb asi on ka seal. Seal vanasti sai nagu ise panna koti neid komme ja saab siiamaani, aga need kotid on väga väikseks jäänud. Et ma olen harjunud võtma ikka kohe kohe, et on, aga nüüd on need kommid nii väiksed, et sinna mahub kõige rohkem mingi natuke üle 200 grammi. Et sellest suuremat ise olid palju suuremad linnad, ma ei tea, miks, miks, nagu takistatakse inimesi, komme uuriv ajakirjanik, et ma tahaks, ma tahaks ikka osta komme, nii et mustab, aga mis ma selle 200 grammiga selle ma söön kodudele? Sellega jõuad hästi kaugele ei ole mõtet. Et siis sa pead nagu mitu kotitäit, aga nagu mitu kotitäit, tundub nagu selline. Et kui sa võtad ühe kotitäie, siis tundub, et kõik on veel okei, et sa nagu ei liialda. Vanasti oli, vanasti olid umbes niuksed, niuksed, niuksed, suured kotid, sinna mahtus kilo, siis mahub natukene, no mingi 200 grammi. Ale Ale jaga, nõme värk on ja ei kõlba kuhugi ja siis noh, sellepärast ma paningi ühe koti komme täis ostsin veel komeedi komme ka veel lisaks siis polnud nii hull. Siis paar päeva elas üle selle, selle, selle värgi, noh et ega siin jõulude ajal komme kulub kõvasti. Et kella nelja aeg läheb juba pimedaks, instituut, duaalsesed komme. Mis seal muud ikka? Jah, seda küll. Jaa. Et niisugune olukord on meil siin väga, laseme törtsu, muusikat, muusikat, jah, see on ilus. Ta välja näeb, kui eliit. Ma hakkasin mõtlema, et kõik võtavad seda laulu koledast mehest läbi huumoriprisma, jaga, koledad mehed kuulevad seda laulu sellise alandliku naeratusega, naera naeratavad ja noh, nii-öelda püüavad teha nägu, et see laul neid isikuid ei puuduta. Kuigi tegelikult tõesti on väga palju koledaid mehi, kes selleni kaunid. Aga tead, ilu on ikkagi vaataja silmades. Mõni mõni kole mees, koledad mehed lohud. Ja Ungari kelnerid naistele meeldivadki, natuke koledamad ka selga lühikese jope, mille all kole mees endale olles kamminud hõredad kiilaspead lagunevate piidega kammiga. Lohutabki kiila kole mees ennast selle mõttega, et ilu on vaataja silmades, tegelikult ei ole mingit ilu vaataja silmades ilu absoluutne suurus tõesti näiteks ütleme, Veiko Täär puhul me ei hakka arutama, et kas Veiko on, kas, kas, kas veiku ilu on, on meie silm on ilus. Erakoer, Apollon võidupärjaga ilustamilut, kõik muud juhtinud juba komsiigomsa. Aga kas näiteks oleks, tähendab, mis juhtuks, kui lauda selline laul nii koledast naisest, sest niisuguseid koledaid naisi on ka väga palju olemas. Aga see on täielik tabuteema, see on solvav. Kui teha selline humoorikas laul, kus ütleme, ütleme, kui naine veel ise laulaks, oleks veel kuidagi enam-vähem laulaks ansambel talong või Jüri Aarma või selline kupletist, laulaks laulu nii kole naine. Tähendab ei no selleks kohtusse ja see asi läks kohe kohtusse, et aga see on see noh, see on hullem kui miitu seal lausa lausa naisterahva mõnitamine. Ja see on tõsi, et ega, ega see, mis on lubatud meestega teha, seda naistekeelselt ei lubata teha. Ja vaata naiste küll, et kui sa näed, et tuleb selline naine, kellel tõesti on noh, ütleme arenguruumi palju, siis tema puhul öeldakse küll, et ilu on vaataja silmades, keda võis alati lohutada, et noh, kindlasti igaühe jaoks on kuskil, kus ja keda ei tea kus, et seal võib olla näiteks eetilise vana mees, kes kammib pead selle rauast kammiga. See vana ma saangi selle naise jaoks hõlmetele vaid et selle vanamehe silmis see naisterahvas on kaunis, sest ükski normaalne naisterahvas teda ju ei taha. Mis asjameesterahvas ja seda koledat sellele naisterahvale ei ole see eriti suur, nagu lohutus, lootused. Vanamees, kelle pintsak ulatub jope alt välja. Me arutame nüüd seda pintsak pealt välja, aga tegelikult no kuidas sa siis esiteks, vanem mees on soliidne, ta tahab käia pintsakuga selle teiseks, kust ta võtab sihukse pika talvepallis olla. Andrus. Mul endal on selliseid dilemmasid. Aga kui mind, kui ma tahan vahel oma ilu demonstreerida täiuslikuna, siis ma panen peale pintsakule pikema jope ja sissepintsak reid, ilmendasin. Ja sa oled rikas, sul on mitu jopet, aga lihtinimene ei saa lubada endale mitut jopeta, tal on üks, üks jope ja sellega ta käib suvel talvel kevadel teha niimoodi, et kui tõesti on probleeme sulle tõesti ainult üks lühike vaene ütleme, kui me räägime oma raadiokuulajatega, kes on vaesed, neid on palju meie kuulajate hulgas siis oskab, oli juba pikk jope priori. Talvemantel näiteks näiteks ärge jama polühikas absoluutselt õige trikka jope, niisugune näide näiteks ajaloost olemas oli Nõukogude liidus ideoloogiasekretär Suzlov, kellel oligi ainult üks talve talvemantel ja sellega ta käis nii suvel talvel kunagi ülikond ei Dilbendantsest alt välja, sest suhtlev kandis alati ülikonda. Soliidne vana kooli mees, tal oli sihuke tume, tume pruun õli, ma kujutan ette ja peali kammitud ja tal oli ala alati seljas, alati oli seljas mantel ja siis Ma saan aru, et kui sa maanteel juba ära gurustes, eks resprees tegi poliitpros, korjan veel uus mantel, oli küll. Et ja teine teine asi oli see, et ta sõitis ka väga korralikult, alatu ise ei sõitnud, aga lasime autoga sõita, et Moskva linnas tekkisid ummikud, kui susla sõitis kremlist koju või kodunt kremli. Seda ei lubanud sõita rohkem kui 50 kilomeetrit tunnis ja keegi temast mööda loomulikult ei julgenud minna. Ta sõitis nagu miilitsa eskordi saatel mööda Moskva linna, nii et et sellised, neid nimetatakse nagu liiklus rahustajateks. Et ma rääkisin oma Abhaasia seiklustesse, seal rahustasid liiklust, lehmad, kes läksid tee peal, ei, võitsid hoo maha, et lehm on palju parem kui lammo. Politseinik lamavad politseinikud, sa võid veel üle kihutada nemadega lehmasse üle kihuta suhtlemist ammugi mitte. Ja vaata, asi on selles ka, et liikluskultuur on ju vahepeal tohutult muutunud ja kasvuzlovi puhul on see, kus Juuslar sõitis 30 kilomeetrit tunnis, siis vahet, leides Moskvas autojuhti, kes oleks julgenud talle mööda minnes näiteks keskmist sõrme näidata või signaali lasta või karjuda lasta aknale karjuda, et noh, ütleme jättes kõrvale need iseloomulikult sõnad, siis selle sõnum võis olla, et mis sa passid siin, vanamees, sõida kiiremini sellistes ushevile, kellelegi tuleb pähe mõeldud mõtet. Ega see liikluskultuur ei ole muutunud nii väga, et ma arvan, kui seltsimees Putja sõidaks, osutuksid 10 kilomeetrit tunnis. Ei, leidus ka Moskvas inimesed, kes selle keskmise sõrme karjunud, aga vaata meid Eestis auväärseid inimesi, kelle puhul, sest et kõigi puhul on selge see, et näiteks ma olen vahel Kersti, Kaljulaidi viiakse või tuuakse Kadrioru lossist või sinnapoole siis just nimelt Kaljulaiu Erki ekipaaž, kes võiks olla eeskujuks, võiks sõita mõistliku kiirusega mööda niimoodi kaob nagu purujutt. No ega loomulikult Kersti ei pea eeskujuks olema, vaid üks vana vana kooli mees arvates Arnold Rüütel võiks olla see eeskujud. Kas sa oled nagu ühiskonnas kõik mingid valupunktid, siis laotasin raskused Arnold Rüütlit, Arnold Rüütel, tehku seda, tehku toda, olgu, kolmas neljas viies meil on täisjõus Kersti Kaljulaid, kellel pole mitte muhvigi teha peale selle, et tahab rääkida seksist, robotitega, lõtku kaljule, nende eeskujuks näiteks ütleme mõelgu seksile vähem või rohkem liiklusrobotitele. Tead, miks Lucyga Arnold Rüütli sünni ebaõiglane, et Arnold Rüütel, kusjuures haruldaselt ilus mees jällegi no on küll Arnold Rüütel laulda nii kole mees oleks väga ebaõiglane. Aga kas Arnold Rüütel Päivitaga püsti? Ma arvan, et Arnold Rüütel, ma arvan, et tal ei ole elus väga palju aega päevitunud, sest ta on palju palju tööd pidanud tegema. Seda küll. Jah. Aga ega ta ei ole ainus, kelle peale loota, et alles hiljuti minu suureks rõõmuks Päevalehe esikaanel oli Bruno Saul, oli üles otsitud, need ka üks täiesti noh, jõude istuv endine poliitik, kes võiks palju head teha, kusjuures Bruno Saulile mõte ka väga ilus. Ta on väga ilus mees, sest vanasti olid, võetigi ilusaid mehi. Karl Vaino ei olnud väga ilus. Omal kombel oli niisugune, ma ei tea, mis kohe ei pea, aga niisugune endal oli selline piklik, ta oli lühike liikuv niuke, selles mõttes. Rein riislan jälle, väga ilus mees. Kes seal, kes seal tipus olid, veel toome, eks ole, ikka seal valitiline kaardiväelasi valitseda, pikad kidega sirged, aga tead, ma arvan, siis oligi selline vaikne vastupanu, et poliitbüroo vene v ütleme EKP Keskkomitee venelastest liikmed Karl Vainoga lihtsalt lühikesed jupadioosse. Lämbud olid tülid, niuksed nagu Gustav tants, poeg Kree, pikad, ilusad eesti mehedki, sujusid nagu majesteetlik, luigelaevad ujusid, vene tärgikutest läksid kaunis, nad vaatasid üle neist venelased, teised ees, aga nad vaatasid üle, kartis, et võib-olla Pärtelpoeg Tanspekuka patsutab talle peaga lagipähe, aga point on lihtsalt selles, et ta oleks võinud seda teha, aga ta ei teinud, ei teinud Stalini väärikas ja teine asi võib olla näiteks teatris on lihtsalt võib-olla ettepoole, siis venelased selja tagant midagi. Kui nad ikka ajasid sirgu, lokid laiali veel ja pärast tähtis, et Tartu kammivabrikuga kammisega lokid väga sageli, kui laval oli selline noh, nagu ühiskonnakriitiline poliitiliselt kahemõtteline tekst. Et kui oli näiteks näha, ütleme, et Jaan Tooming, Evald Hermaküla hakkab tegema sellist etendust lavastas, peab midagi ütlema, ütlema midagi eesti rahvale, siis. Ei saaks aru, mis toimub siis, Indrek Toome, Tõnts poeg ja Arnold Green, sirgu Arnold Rüütel, venelased, ston, Stonski? Ei no seal teatris vaata võib-olla see ütlemine ei olegi nii tähtis, aga seal on olulised pausid, kuidas, et kuhu, kuhu Tooming Hermaküla pausi tegi, teevad, seda nad ei näinud ja seal oli, seal oli tripikad, eesti mehed ei tee. Nii et noh, selles mõttes. Ma arvan, et see vanakooli vana kooli mehed on kõik elus ja tervise juures ja nemad võiks küll panna liiklust rahustama, et see oleks üks, üks niisugune väga jõukohane ülesanne. Ta sõidaks oma Moskvitšiga aeglaselt. Rahustaks seda, teine võimalus oleks ikkagi minna radikaalsemat teediliselt legaliseerida kanep selles mõttes, et inimene võiks surmanuhtlusega taastatud, ma arvan. Aleksei suitsetanud kanepit hommikul enne tööpäeva algust saab, tuleb, tal pole kiiret, kuskile pole mõtet kuhugi minna, täieks koju ja linn, kesklinn läks autodest tühi, tegelikult noh, sama hästi võiks viina juua. Siis lähed ka. Siis tekib vajadus viina järele, rinna, seda küll ja meil on üks näide. Üks näide, keda pole vaja kaugelt otsida ja aga nüüd on ta muidugi parandanud end enam kinni ei joo. Jah, seda küll jah, et, aga kanepisuitsetaja ei ole midagi, sest tal on see, Tal on see Põldre varu bot olevast. Niidab vahepeal ja kõik kõik on olemas ja siis alles muidugi kogenud alkohoolikud ka viina palju tan Lätis käinud ja ostnud mitu kasti teada, aga noh, selles mõttes, et seal võib olla igast asju juhtunud, et naine mäe peal osa kraanikausist alla valanud, midagi puruks kukkunud. Muidugi jah, probleem, et alkohol võib olla aga selliseks aktiivseks, sa tahad mõne näiteks tantsima naisi sebima, linnapeale midagi rahmeldama, aga Karete uimaseks vajub nurka maha ja nagu nagu vanavanavaim. Kui sa jood, siis sageli sa jood, esiteks enda ümbritsevad ilusaks jootki, ise ennast ilusaks, ennast näitama. Aga kui sa teed nagu Veiko Täär, siis saad aru, et olen kole, olen kole, mis siis? Ja et noh, et pole mõtet Linneralit ilmendamine seal samasuguseid koledaid sul vastane, parem olen kodus, teen Kareppiculambobarnit autol üldse hääli sisse pane ja võidavad kõik. Süsinikugaasid ei eraldu linna, liikluskoormus kahaneb, juuakse vähem, kõik on hästi. Aga need Läti poed seal sugugi tulusid, sealt ei ostnud kastide kaupa õlut, siidrit džinn, aga see on see hind, mida Läti peab maksma, seda küll jah, et leedustas tops kanepit või kuskilt kas me jõuame veel mängida mingeid lugusid või, või laulab? Ei jõua jõua enam, teeme siis meil on poolteist minutit. Kas sul on keenu ratast tulemus, tavaliselt varem Radrase trajad detsembris. Ja järg ei. Jah, järgmisel nädalal tuleb jah, Ennu ratas, muide, kust te teadsite? Ma ei tea, kui ma siin näe, mul tekib kohe küsimus, et millal see tuleb küll ise seal enam ei käi, vist, ma saan aru, aga ega sa ikkagi nagu teisi siin käin küll, käin küll järgmine nüüd see nädal ta selle kohta tuleb eraldi informatsiooni läheb nädalani, jah, Ennu ratas seal Tommy Cash, käisin kui nublu, et ma ütlesin nublu, äkki tuli, üllatus on plaanis küll ja ma ütlen, et just nimelt Tommy Cash i puhul on see kurb asi, oli uks lahti, vajus kinni, et nüüd sa võid teha 10 imet, äkki ta seista pea peal ja teha kavandatud plaadi. Mina arvan, et tuleb väga võimas kontsert talle. Kammivabrikus kammivabrik. Selles mõttes, et seal pannakse kammid, pannakse tikutoosi, pannakse põlema ja riputatakse pea kohal neid nagu paneme. Paneme oma joped pintsakut, oli veel üks nipp, kuidas teha pintsak välja, pintsak üles rullida, panna haaknõeltega kinni, et ta jopp alt välja ripuks, ta ei pea üles. Kui jopel on selline alumine serv on nagu kummiga, siis sellised topid pintsaku all või siis kummeristopiliselt pintsaku topid püksi. Selleks see, see asi on tõesti nii, et topin toppige siiski pintsakud püksi, läheme linna peale, pintsak, püksijõu. Meeltega häälda.