Nüüd kihnukeelse uudise. Ühtas kihlesything, säädvuse märg käse täi Kihnust ning onudki juba käe hinge tegu. Ning nüüd siis helistusigisi noodi Maiele Kihnu muuseumi juhatajale. Kuidas tõestanud, et kuidas peaks ütlema, kas hinged, tegu või enge? Tere, tere, Kaini KÕIK teeded, nomio Jessam, Bengete või enge kuu. Engeedeemia Ooest kihnu keelepärane iboloni meil ei põle, sedasi räägib aga võib-olla mõnest ansamblis paelud vaidlevad vastu. Kiilu suuruses aaret ühes otsas räägitakse ühtemoodi ning tihti sealt siis teistmoodi. Kuidas sa ise oma kodasis hingedekuud pead? No see end aeg on pesuga vaiksem aeg juba loodus ise ju suunab selle käbe jäätööd on tehtud sihukest alistamist ning kärarikas Polegi päris enam teha valimisvõit. Ning kui hakkab pimedam aeg, siis inimene hakkab rohkem nagu sissepoole mõtlema ning ikkagi mõtleb ka oma nende juba kadunud esivanemate peale ning eks enge päeva Kogo saamise kuulutused kindlasti. Eks kõik suunamatud sinnapoole. Et rahulik mendi sissepoole mõtlemisaega. Kellele siis jaama esimese küünla akna peale paneb? Aga ega ennem jaotlike oma kalli ema peale selle järgi võluateesed. Kas jagu hingedele jätad vesiks vä? Meie ei, põlased asi, ei, ei. Kas hingete kuus muuseumis ka kedagi tulemas anud? Täna vastanud ette tähtis igno Jan, kelle surmas saab audi 105 aastat. Eks sündimisest 170 aastat, et mõlemad saksa ümmargused. Neid 30. novembril alma 10. ning eta kuupäeva tantsis Jännu mälestusüritus metel muuseumist juba praegu kooliõpetaja paigal omakogul, et need nimed lastega tegeleda joonistusi, Loema edesoxi, Jõnnu lugusid, mis lennul oli värvikirev elu, ehk siis kas nad joonistavad laevaviinad, joonistavad laeva uppumist või kuidas ta jää katsu oli, või seda sellega, et lastel praegu ning sukalooming käib. Ette kaua ju Yenn puhkas Taani Muldes ning paarkümmend aastat nüüd kiinumuldes, et kus jõest mänganud läinud. Ma ei arva, et ehe või põrm puhkas küll seal Taanis, aga kas võtame end juba otsa peale surma puhul ikkagi ja kihnu poolame, arva nagu öeldakse, pile vaatava paikkonna kobame ikka kõige kallim, et ju see enne müüdond seal rahu paikas, kus nad kõik lähvad, aga. Kas Jennu ENG või see kellegi teise Kihnu mehe sisse ka minna. Kas Kihnus Angelesi vägevesi mehi veel? No kes seda teab, mina, naaber käib. Kas läheb ning läheb peeglisse või ühti. Aga hoitšokkamate Jännu vägevust võib-olla keegi veel ületan siiamaani lifti, mis praegusel mehed? Hingede kui kõrve sandi veel Kadrininge mardikuu, kas muuseumil sellega seoses ka kedagi plaanis on, läheb õues või seitsee, teete? Kihnu maa peal on rahvast saatana vähe olnud ja et igaüks ei saa eraldi omasugust üritust, nad selle puhul korraldab. Et nagu enge aeglaszteedeesel enge päev on surnu Aides koha saamine ning siis minnakse seltsis rahvamaja dieedi omani juttu, ava Marbib andele Kihnus Saxecus, lapsujad, juuesad vabadus ning kõik tahavad oma kodadassi oma Marta vasta võtta ning õnne vastavate Smardid tõuad. Et kindlast mardilaupäeva õhta me muuseumis ei põle, vaid igaüks on omakoda ning oma lapsed tuleb Joosnasvataks. Kadripäeval anud jälle metsamaa alus, pisike pidu. Niuke Justa saab ka, et rahva Manson teene pidu. Aga neljas Seavimati kadreisi v Märt täiusimest käisid. No Märt Tamme, kes ikkagi lapsena juues, vot see on nagu rohkem last. Aga kadrigi minevastame haigeks kadripäeval Kärskid üldse, aga siis üks aasta enne määrne arva, et ka säilist Kell. Kas selle sügise kihnlased Tallinna mardilaadale ikka kohe lähtad? Ikka läheb sealt selle käsid ühe müümise, üks väga tähtis koht enam sügise võõrastama lugente ning siis võõradele tahtvat Kihnu asju, et siis me viime nendele sena Tallinna, sealt saab osta kihnu asju, et kindla peale naised on kõik minema, seal oleks veel raskem last minna, aga kõike ei saa minna. Selle korra antakse nooremana asjad vist esindajaid rohkem. Ning kindlasti lähme, kaheksas, üheksas, 10. olema kindlalt Saku Suurhallis kohal. Sättisin omaga juuri võetesse. Sõrmikud kaputad sokid, ikka see kihnu värk, Gerdid juba jääda, võtke kindlasti Räpikuseni Põllariini vajur näidutama ka juura. Praegu naerdud järjest tegev ikka midagi uut õuasse, Julboli katuseni, patju ning kõike seda asja tahaks ikka, näitas juuruvad. Kas mõni pillimees ka Giniust juure väitesse? Illini võt daami juurapillimehed võivad küll minna, aga selle korra seto teema seto tal on oma pillimehed, tantsijad ning nende, kardan, et me loodame, et siis kui Pärnu maankihnu korpulavatiid lähme ka suure laulumentanzumentilli pundiga ka aga selle karra võib-olla annab veel mõni märku, siis võtame juurde küll, aga praegu ei. Äsja tahad meisele hingete kuus ning kadrikuus ning mardi kuus selle soovime. Kas helgemad mõtlesid selle pimedaga ja vahest võõrad siuksed, nukrad mõtted pähe tulla. Et ikka elurõõmu rohkem oleks mäng, seda sisemist valgust, kui välja, et valgust vähemaks jääb. Seda siis soovimegi tšake saigi meite tänaõhtune, saadan uid, uudised juba selle pühade algendike rõõmsage intervezzynx jääb ümmerg.