Kusjuures kui mina seda põrsa reklaami vaatan, siis mul hakkas temast kahju. Minul ka, jah, aga samas, ega see lihaisu ei tõsta ega vähenda küll, et selles suhtes jätab see mind natuke külmaks. Veendun polnud küll mõtlema mitu korda, et kas ma mitte ei peaks minema poodi ostma hoopis mingisuguseid sibulaid kapsalehti endale. No ma nagunii eriti palju liha ise, nii et mul täiesti vahet. Uurime asja Rakvere lihakombinaadist, miks selline reklaamile? Tervist Anne Mere. Tere, me tahame läbi selle reklaami ütleme otse välja panna inimesi verivorsti ostma meie verivorsti. Ja ma arvan, et see lõbus seakuju on, on, on väga iseloomulik Rakvere lihakombinaadile ja ja, ja meeldib inimestele. Meie üks kuul oja temal on hakanud silma just selle poole pealt, et, et tema hakkab sellele seale kaasa tundma. Seda reklaami näeb. No siin võib tekkida võib-olla mingi väike kahjutunne küll, aga, aga eks eks tuleb ikkagi tõele nagu näkku vaadata, et ega sinna liha siis ütleme, vorsti, toote sisse ju midagi muud ei saa panna kui liha, et et sellest tuleb lihtsalt üle olla. Praegu räägite vist sellest varasemast klipist, mida me näitasime eelmise aasta kevadel, et tänases klipis ju tegelikult see siga nii-öelda lihtsalt lihtsalt on selline lõbus vahva vennike, kes siis kutsub üles verivorsti sööma. No aga, kui see notsu seal reklaamis nukralt laulab, et see pigem võtab pisara silma, kui kutsub sööma pigem see, kes siis juba rohelist ja Justi õhtuseid juurvilja. No eks see on sisetunde küsimus, et kui kellelegi pisara silma, siis jah, tuleb mõneks ajaks võib-olla taimetoidule üle minna, aga aga ma loodan, et, et päris nii nagu enamiku inimese suhtes ikkagi ei toiminud. Aga kes teil neid reklaame välja mõtleb, kas teie ise seal kohapeal või teil on eraldi firma, kes käib nendega välja? Ja tegelikult teeme koostööd reklaamiagentuuriga, see seaidee tuli algselt nende poolt ja, ja tegelikult selle kõige esimese klipi valmistamisel murdsime päris palju tiike koos reklaamiagentuuriga, et meie nägemuses ka tundus alguses liiga liiga selline, võib-olla radikaalne, räägime seatapust. Aga lõppkokkuvõttes ikkagi tegime selle asja ära ja tegelikult kõige esimene seaklipp oli väga vahva ja meeldejääv ja võiks ka siin erinevaid auhindu. Reklaamikonkurssidel. Aga mis tundega te muidu ise seda reklaami vaatate? Sellise rõõmsa heldimusega. Et muidu me ilmselt ei teekski seda reklaami, kui endale ei meeldiks praegu teles käiv reklaamikampaania, kus me kasutusiga on küll kaasa aidanud meie veretoodete müügil, et selles mõttes võib öelda, et, et nüüd novembris toimunud telekampaania aitas küll kaasa