Hello oled sa valmis selleks, et vastata vähemalt 70-le küsimusele? Oleneb küsimusest ja aga niisugusele arvule. Aga nad ei ole seal viga, väsitast. Alustan, vaatan, palju jõuame. Üks küsimus huvitab mind päris isiklikult. Praktiliselt ei möödu ühtegi päeva. Ma liigun suhteliselt väheseid ringi, kui ma peaks vastama küsimusele, kus kaasa Vello Mikk, kas teda ei ole ühes või teises ruumis. Ma olen täitsa kindel, et kui need tulemused välja arvata siis oled kõige nõutavam inimene. Oskab seda põhjendada, seda, miks? Ma ei tea, raske öelda. Võib-olla sellepärast, et palju tuttavaid sõpron kes otsivad ja töö juures ka üht-teist vaja mõnel kolleegil. Sellepärast tundub, et nagu tagaator inimene tegelikult paneb mind on kerge kätte saada need inimesed, kes teavad teatud kellaaegadel, kus ma viibinud, siis on seda lihtne teha. Aga ma sulle ütle, kus ma. Mul ei ole ka otseselt nagu tööasja saidi minu kätte, need pole häda midagi. Praegu. Vaata veel niisugune asi. Sa oled istumas mitme tooli pealaegselt, seda küll jah, nagu öeldakse, kahe isanda teener, miks? No vahest vast sellepärast, et tähendab, alustasin tööd suuremalt suuremas laiemas laastus nagu meelelahutussaadete juures omal ajal. Seal sai päris hulk aastaid tehtud kuram, Lanetu esimestel aastatel sai kaasa seal tehtud ja siis hiljem ma läksin, õigemini viidule muusika saatel toimetuse muusikas tunni sest need vanad sidemed nagu ei katkenud meelelahutustoimetuse, aga nüüd ma teen nendega koostööd nagu meelejahutaja juures ja kasiino tunnistamiseks. Kui sa oled 60-na Sa arvad, väheneb see ainevaldkondade arv või suureneb. Tähendab, ega ma ei saaks öelda praegu, et mul aine Walterit suunaks, noh, põhiliselt piirduda muusika muusikaringiga, ütleme oma muusikatunnis nagu. Kerge muusikutega mitte ainult Eestis, vaid ka Nõukogude liidus, ütleme vahel ka külalistega tuleb juttu teha, aga meelelahutussaadete juures puht niisugune muusikaline kujunduslik külge ansamblite toomine, ütleme esinemisteks kasiinos natukene küsimuste kohta menetlemisel koos erinevateks. Ring aetakse amm sama kitsaks. Selles valdkonnas on seal veel kitsam ring, see on džässmuusika. Eri hobi, võib nii öelda. No kui nüüd eri hobi, ma pean ütlema, et ega ma ise ka mõnikord liigitena küsin inimeste käest komplintsinud on rohkem meil kerge või tõsine muusikaga. Kõige õigem vastus on just tõesti diamuusikat, seda mõlemas mõlemas žanris. Vähem õlut, ma olen tõesti diskomuusikast, praegust džäss on jah, ma ei tea. Ma ei ole veel nii vana või noor või kuidas öelda, et aga ma olen kuidagi sellel ajal nagu kasvanud. Omal ajal ma mäletan, sky, rumal olin, ma tundsin klassikamuusika vastu suurt huvi, võib-olla seda tänu vennale, kes õppis muusikakoolis, hiljem konservatooriumis ta kuulast laatia. Ja siis selle kaudu mul tekkis niisugune nagu literatuuri teame niimoodi noh tahes-tahtmata vahetult esile meeldis õhtuti vahel raadiot kruttida ja kui tundsid selle loo ära need kas mul teineteise laulja või interpreedi esituses ja hiljem džässmuusikaga samamoodi. Kuigi ma ise nii tegelenud ei ole, omal tudengipõlves sai natukene ansamblis kaasa mängitud ja lauldud. Nii nii noh suuremale tõsisel määral ma pole nagu tegeleda, aga see asi on mingisugune seletamatu võruse kaasakiskuv pulss ja see elurõõm, kuidas pillimehed mängivad muusikat, see nakatunud tahes-tahtmata. Arvad sa olevat pädev selleks, et teha raadiosaateid selles vallas? Mitte mitte eriti kõikides kõikides liinides. Peaks tõesti rohkem nagu tööd tegema, eks ole, et neid voolustiile tundma õppida, kuigi ma neid sain sünnipäevaks kingiks ühe eanis džässiantoloogia heliplaatide kogumikus ei peaks nagu neid läbi töötama, kui sa nagu näited antud kõikidest vooludest, nagu neid täna päevani välja ütleme, 70.-te aastate alguseni, see on niisugune uuesti liblast koosnev komplekt, selles mõttes on huvitav tekst kaasas. Tavalise reporteriaineks või töövahendiks on reporter magnetofon magnetofoni, lint, intervjueeritav, sinu puhul lisandub ka muusika, toob see. Ei oskaks öelda ta tööd toodete vahel selles mõttes juurde peab nagu sisene tutvuma selle ütleme, internaadi loominguga, kui suurem saada Noh, tead teada, mis on nagu tema tugevamad küljed, mis tema märkused, millised heliloojatel, milliseid momendid nagu kõige enam mängijad, et siis saaks seda saate seisukohalt välja mängida sena nagu mõnikord kuulamist ja aga kuna kodus on, ütleme ka plaate küllaltki palju siis on seda võimalik teha, ütleme, kodus olete õhtul plaadi mängima samal ajal vaid ka televiisor, klapid on peas. Kas sa oled üks nendest meestest, kes vastaks traditsiooniliselt, et mul vedanud hobi ja töö on kokku langenud? Vedanud on vahest sellega, et mulle raadiotöö tõesti istub minu iseloom, nagu seal valgel nimetasite, endal raske kätte saada, selles mõttes mulle meelde jaganis kabinetis istumine. On võimalus foonikates käia kuulatel linti lõigates kokku mängida saated ja see on niisugune igapäevane asi, uus, kuigi näiliselt vanaks. Aga meeleolud muutuvad ja muusika on teine. Selles mõttes olen rahul. Siis ei põruta teadlaste käibevahend või käibeväljend. Et mul on võimalus riigi rahadega rahuldada oma hue maksab ka kergelt sinupoolne. Tähendab komandeeringuid, mis me saame, on seoses tööga, nii et selles mõttes muidugi kattuvad. Ja siiani on siiski ma ütlen, meie komiteele on siiski alati need võimalust avanenud, kui on hajakuskil saateid tegemas pilisides festivalil. Ma mäletan või Moskvasse Leningradi kui mõni huvitav, lihtsam selles mõttes, nii palju, kui ma olen kokku puutunud teiste komiteede inimestega ja ma pean ütlema, et Meil on need võimalused kuidagi tunduvalt avaramad, kuigi nagu summad peaks olema kõikidel komiteed. Väliskomandeeringutes oli, selles mõttes on, töötingimused on väga lahedad. Jätame korraks muusika kõrvale, ma läheksin sõna juurde. Oled sa tekstikirjutaja või elav osana mees? Meeldib rohkem jah, niisugune esinejaga. Improviseerimine, vahelganis, väikene aasimine, sõnademäng, eks ole. Vahendatum mul selles mõttes nagu potsionants kabinettide eritist. Kuhi sootööd, intervjuud ja ütleme, sul on vaja kuskil kümneminutilist lugu saada. Ja intervjueerija intervjueeritav on väga kidakeelne. Kuidas sa küll saata rohkem kõnelema panna? On Solomoni mingi lemmikküsimuse lemmik? Ei ole nagu, ma ei ole trehvanud, ütleme ausalt nest kidakeelsed, kui on neid inimesi ja vahest võib-olla enne lahtirääkimine on nagunii asja sees siis tabada Raivo, tavaliselt ma pean ütlema, et noh, 90 protsenti inimestest oskab nalja hinnata ja kui sa mõne kassa onu, anekdoodis inimesel rääkida, mis teda nagu kaasa viib, siis ta juba unusta pärast et ta ei tohi nii palju rääkida. Heo reporteri pudru ongi see tunnus, et ta väidab, tema jaoks praktiliselt ei olegi olemas kidakeelseid inimesi. Kui rääkida inimesega, kes väidab, et on järelikult ei juurdega hea reporter kui see asi paika panud. Teooria. Mis arvad, näiteks kahe tunni jooksul, kui palju peaks üks hea reporter küsimusi esitama? Millele sa mõtled nüüd kaalikas ja, ja ei, mitte kahetunnist saadet, vaid puhast intervjuud, kahetuhandelist, intervjuud, meil ei ole küll see tavaliselt kombeks, nii pikki tehak siiski. No kui sellise saate juures ma eeldan, et see skeem on ikka eelnevalt küllaltki noh, mitte üksi pulgaga teatud pidepunktideks paika pandud Ja esimese esineja juures. Ma kujutan ette, olenevalt teemast muidugi ühe küsimusele võib vastata, ütleme kuni nelja-viie minutiga, eks ole, võiks äratama. Paarkümmend küsimust, võiks minna, aga läheb muidugi rohkem. Sest on neid väikseid üleminekuhetki ka küllalt paljaks. Teoorias võidetaksegi veel, et hea reporter peab suutma küsida selle aja jooksul 160 170 küsimust. Kahvlit jaanuar apitajanale. No tähendab, vähemalt kahe tunni jooksul 40 50 oleks välja mõtlesin nagu ühe tonni piires. Mis transpordi Leilki sa eelistad? Kui sa juba kord liikuv inimene oled? Võimalik tühje sõidukid? Mul ei ole erilisi lemmikuid. Mulle meeldib ka bussijuhid, transmõnikord, kaugema bussiga või trammiga, isegi õhtuse trammiga kant oleks tühi. Mulle ei meeldi, kui ma olen kuskil troppi, sõi eksale vastuks jala päravi, tõugatakse. Vastunäidustatud ma seda ei Tarvulist. Viimases oleks, marsruut on kõige mugavam. Viimastel aastatel vähemalt Igor talvel oled sa kord teinud läbi suure muutuse, sa oled märksa pruuningu teised. Otsid sa mägedest ka seda tühjust? Teatud määral jah, sest mäed võimaldavad seda. Kui sa suuskadel oled seal. Ja noh, ma ütleks, et ma vahetaks näiteks kahenädalast mere ääres olekut, ütleme nädalase mägede vastu mingil juhul. Mäed on paremad seal rannas oled sa seotud selle kohaga, eks ole, taga. Mägedes suusatamine on see, helista, võid valida selle trassi, mis su meeli selle kiiruse, kuidas suured valitseja suuski. See ristimine, ristimine on seal nii suur, et keegi ei sega. Mis sa arvad kas sind kuulajate hulgas tuntakse? Noh, võib olla seoses ütleme muusika sidruniga siiski kuna on teada, et seal on niisugune kindel kontingent et kuulad, vastik hääle järgi eristuvad. Keri, saab. Lei meteoriit mul ei ole joonist, probleemsaated, monentnest tänukirjad on olnud, kui on ütleme vahetena noodist, mälestussaade tehtud, siis tuli tänugide vägeram saatnud vahel neid aasta omal ajal ka neid väikeseid graafilisi lehti. Mul on meeles üks kena juhus. Kui Louis Armstrong suri ja keskeprogrammis tegime väikse mälestussaate. Ja sa juhtisid juhuslikult sealt mööda minema. Ja Armstrong tähendas sinu jaoks tõenäoliselt väga palju soodsamaid turiteid, kõikumalindid, mis seal olemas olid, et saaks ikka parima muusika anda, sel õhtul. On see ikka muusika nii tähtis? No sellisel juhul, kui ütleme nagu väga mälestussaate teema, siis on muidugi nagu eesmärk, et anna sellest sellelt interpreedi sellelt lauljalt esinejalt pari, mis olemas on, kuna mul tõesti ampsongid küllaltki palju ümber võetud siis miks mitte, ma ei ole varianti kunagi erans. Mida sa kodus kuulad? Suhteliselt harva suhteliselt harva ja kui ma koju lähen, siis ka ikka niisugune töö tegemise kõrval sai või noh, niuke pausamis maid helistan panna plaadi mängima. On sul ka läbikukkumisi olnud? Otseselt praegu niisugust. Ränka läbikukkumist nagu ei tule, küll aga aga iseenesest mõne saate juures tunnetatav, eks ole, pärast valmis, et oleks võinud ka teistmoodi. Tehasele tekib mingi teine tunnetus või arusaama võib-olla mõnes mõttes alget. Inimene vanemaks saades, nagu juba omandab teatud rutiinid, selle tööga seoses tekivad Stambitki, tunnetad juba neid võimalusi, mis mis siin on käes ja ütleme, teinekord ei olegi nagu rohkem võimalik teha noaga sees surub neist mõnikord ka raamidesse, siis teen nagu kergemalt juba selle saate ära, kuigi näiteks omal ajal ma mäletan, kui me alustasime, siis me tegime tihti mängisime saateid kokk kella ühe-kaheni vahel siis mängiti korraga saad ei peaaegu pooleni terminist, kokusseklik, mingi teine mõte, eks ole, hakata otsast mängimas nagu loomulik, et proovida katsetada. Nüüd vist enam sellist asja. Praegu on nii-öelda professionaalne käsitöö, on selge. Ja palju on lihtsalt erksaid momente, siis noh, selle töö kõrval, ütle, mida sa teed professionaalselt, hästi teedeks, aga kus sa ise tunned maksimaalselt, et oled saanud midagi Anton mingid kirega teed, jääb neid asju Kaharomakse. Ei oska öelda, tehakse, sest ma ütlen, et noh, ega see koormus nii väga suur ei ole, ütleme muusikamuusikas tunni raameski, seal saade paar kuus, eks ole, see nagu. Nagu ei lase seda tegemist ka muutuda väganis konveieritööks, eks ole ta siiski rohkem võimalusi. Ja mõtlen, et iga see saade naguus siiski lähen jälle muusikale. Esineja nõus, eks ole. Praegu me hakkasime tegema nagu kohtumisõhtuid seal Kiko kohvikus kirjastuse kohvikus väga hubane koht, haruldase akustikaga annaks vanast keldrist tehtud hästi toredasti restaureeritud ja taastatud. Ja seal on haruldane akustika, näitasime klassikalist muusikat, oleme seal salvestanud kohtronimati Palmiga onukaaluga. Et noh, neile nagu ei olegi võimelised vaja seal see nii võrratult karas keelpillikvarteti saatel. See on niisugune omapärane inimene, läheb kuidagi niisuguses toredas kohas paremini lahti, need Matti palju, aga parajasti rääkis januga samamoodi inimesed küsivad. Oleme džässi teinud, seal jääbki niimoodi, et kord nagu džässi korrutades Estonia teatri intervjueerida või siis kra põldudel, kus see on jah, väga intiimne, niisugune õhkkond tuleb välja. Oled sa kunagi sellisele Seegoli juhtunud, et lähed mõne interpreedi juurde ja tunned seda, kuidas on tema juurest teised reporterid käinud? Loonud mingisuguse? Mitte eriti hea mulje reporteri tööst, mainest vä? Et sa pead nüüd nii-öelda hakkama vigu parandama? Meie interpreet juures vahest ei ole kogenud, aga mõnikord ütleme komandeeringuid olles tundub, et, Vaat stiilid nagu erinevad, ütleme. Siis Ginter peetidele, kõikidele inimestele meeldib ju rohkem vaba vestlus, eks ole, noh, teatud skeemi järgi, mis nüüd saate, tegi valmis mõelnud, aga eks ole, aga samal ajal me teame, tehti nagu saated ette kirjutatud teksti tekst olen valmis, need küsimus tõi nagu kunstlikult vahel, eks ole, kõik lavastajad nagu. Ja võib-olla see mõnikord on oma jälje jätnud niimoodi, et. Mitte küll parandamise mõttes enam, aga noh, tihti need inimesed, kellega naistetöödes see on midagi hoopis muud, niisugune sõbralik jutuajamine, eks ole. Teine võimalus on ka muidugi see, et seal sellise vestlusvoor ei lähe nii palju eetris, eks ole, kui me vene keeles või ka mõnes võõrkeeles räägime, seal taastutame mõned lõigud anud põhilistne kasutame seda vestlust nagu seda faktilise materjali saamiseks. Tähendab ühesõnaga, et selline vahendit. Siiras suhtlemine nagu on andnud mingisuguse on jätnud mulje sellel inimesel, need ta nagu hiljem öelnud, et niimoodi on ju tore neid saateid ja ma juba ootan natuke raadioprogramme teatud Kiievis minevikus tänasesse päeva. Kuidas tahaksid teha saateid, kui oleks sinu võimalus muusikasaateid ümber teha? Kas need raamid, mis praegu on sinu jaoks on piisavalt rahuldavad ja ainuke soov oleks näiteks, et meil täiesti otsesaated oleks rohkem ka muusikalist programme valmistatud juba kontserte, ütleme minu arust. Ja läks väga toredasti, esimene katse tänavu esimesel jaanuaril, need otsesaated, mis on tõesti kuulajate hulgas hilinejad vastukaja leidnud ja tegi endale, on ka see otsesaate, näeb, on midagi muud, eks ole. Sa tead, et see sõna läks enam seda kinni müheks, lindis võitjad, ningidestaja samal esinejatele ka siin hoopis teine seletamata nisukene pulss, mis annab otse eetrisse minek peos, võid ju teha väga perfektse lindi saate, aga tal on alati servi maik juures, seal olid ka, ma ütlen eksida, see on inimlik, aga ta annab ikka selle võlu, et vahendite hetkel just lähevad. Eks. Vaat selles mõttes otsenis esinemisele kontserte võiks nagu mitte ka väga tihedasti, kas siis hakkab jälle omamoodi suured või surnu seda asja kvartalis isegi kasvõi korra kuus oleks niuke. Kas sulle sellised avalikud õhtud meeldivad? Juhtimise seisukohalt? Ega nad eriti meedias on täiesti ebamugav. Oled kogu aeg nagu peegli peale, noh ega vissi, vestlus ei tule ka nii hea välja, ehk. Vaat siin on palju muidugi, kuidas punasest publik reageerib kaasvestleja kaasa tuleb. Kui tema on nagu sellest lahtist inimeste üldse on ju teada, et nad on nagu. Noh, niisugune avalikkuse ees kaob nagu loomuliku sära, inimestel tekib mingi teatud ka, ma ei tea, millest. Tõid nagu trafaretti, langer. Kas sul on ka niisugused saated, mida sa oled enese jaoks säilitanud? Tähendab puhttöö mõttes ma ei oska praegu öelda niimoodi, laseks läbi, aga paljud saated lähevad lihtsalt jäävad järgi just selle ütleme kultuuriajaloolist, seisukohana, interpreetide saated ja heliloojate saated, ühesõnaga. Arhiivimõte ongi selles, et säilitada neid, neid, neid mõtteid ja, ja neid arusaamasid, mis ühel või teisel inimesel ütleme, kas konkreetsel juhul muusikast on, eks ole, et mõnes järgmises saates kõrutlema uuesti kasutada. Ta võib olla muutunud, selles mõttes neist saad tavaliselt ikka jäävad nagu alles. Aga on ka niisugust materjali, mis näiteks ei sobi antud saatesse, aga materjal ise võib huvitav ja väärtuslik olla. Oled sa enese jaoks niisugust materjali kogunud? Längi kunagi paar sellist materjali on ja alles, aga vaevalt need kunagi eetrisse lähevad. See jätsid jäljes villis kannavad ja. Kuidas on su hääl aastate jooksul muutunud? Oled sellega rohkem rahul? Ei tea öelda. Uhkene hääletämber oleneb tempost küllaltki palju ka, mõnikord kuidagi kiiremini, sellest ta hääletoon nagu tõuseb, eks ole, hulk rahulikult nagu praegune vestleme, siis. Siis ei ole tal nagu seda Need, see noh, tämbriline skaala nagu, rikkamaks. Ei, ma ei oska öelda, et nüüd oleks nagu väga muutunud nagu meile öeldakse, mehistunud. Ameerika Ühendriikides on loodud üks uus põnev masin. Ja kusjuures sellisel kombel tämbrit ei muuda seda huvitav kuulates huvitav kasutada. Kaheksa. Kas on sind kunagi tänaval pekstud? Ei ole veel õnnestunud sellises situatsioonis, et oled sa kunagi kukkunud. Suusatamisel juhtunud. Kuidas selles suhtes noh, puhtalt paratamatusena või ja see mind ei häiri absoluutselt, on see hulljulgus? Ei. Selles mõttes. Seal ei ole veel kiirus nii suur, eks ole, et ma peaks siiski on millega ka iseenesest noh, väike vääratus. Sest see maastik, ütleme nii muutlik, sellel Niklaus sile, sile mäenõlv, seal küllaltki väiksed künkad ja ja kui sa reaktsiooniga eksiseks natukenegi läheb viltu, siis on loomulik käidule kaelaga mitte nii nii valusasti ja nii rängalt nagu viimastel olümpiamängudel see norra suusahüppaja kukkus, siis tekkis küll endalgi kõhe tunne. Aga seda peab oskama ka, kukkus nagu näha vees. Niimoodi selle kõige halvema, nagu vältis oma oskusliku kukkumisega. Me juba pisut puudutasime olemise ja mitteolemise piiri mis sinu meelest väärib säilitamist elus. Kõige esmane on niisugune inimestevaheline läbisaamine, sõprade ring, noh, inimesed, kellel sa võid loota, kellelt sa tead, et saad alati abielus, tal on niisugune ennast kõige püsivama väärtusega. Inimesed, kes loovad nagu kindlustundel elada. On palju? Ei oleks, ei ole palju, aga kui need palju oleks, siis läheks hostiga odavaks asi. Intervjueerimise ajal tihtipeale võib juhtuda niisugune olukord, kus intervjueeritav tahab võtta mikrofoni ära. Hanno te ei, see on vana esmane tõde, öeldakse, et ei tohi mikrofoni ära anda, seda saab soliidselt. Mõni, kes saab ise aru, kuis hoiab mikrofoni kõvemini kinni, kui tema siis ta enam ei tõmba ja unele peab lihtsalt ütelnud, et vabandage, mo, jänesed. Eriliseks tülinaks pole kunagi nagu läheb. Aga otsesaates sai öelda, et vabandage. Aga miks mitte, kui kui see nii loomulikult oleneb intonatsioonist, kuidas öelda. Mida pead kõige tülikamaks selles raatides? No ma juba rääkisin, minul selle loomuse juures on niisugune Operatiivsus nagu. Enam meeltmööda sellepärast. Tihti ongi nagu tegemist, eks ole need pikemaks ette planeeritud saated neid all ära anda. Niisugune. Täie koormusega töö on just nagu öeldakse. Istub mul enam justkui on saadud niimoodi vahetus läheduses, ma tean, et ma pean kõik muud asjad kõrvale lükkama ja ainult sellega tegelema. Kui ma tean, et see saade on mul kuu aja pärast, kuigi mul ei olnud pool materjali koos, ma leian alati mingi põhjuse kõlanud et seda edasi nihutada, seda töötegemist. Ees, et juba oledki hiljaks jäänud. Praegu on selles mõttes lahjemaks läinud, lahedamaks läinud, et enam ei pruugi tekste maalida. Omal ajal oli see piduvast klindi, saate nagu üle, kuulame uuesti hakkamise tekstigi olekule kalistel füüsiline töö väeganis tülikas lihtsalt ja ka neid on masina kirjutatud olla. Selles mõttes on väga mugav. Mis tähtkujust sa sündinud oled? 18 kaalud ei neitsi, mis on detsembris kaks korda. Karud kar, järelikult kaalulist ja järelikult ei täheldasime tähtkuju mitte midagi ja ma ei ole jah sellest nii erilist probleemi teinud, et ma ammu näiteks võtaks midagi. Aga eneseanalüüs. Vahel mõnikord on need loetud, neid horoskoope vaadatud. Kas on nüüd midagi kokku läheb? Paar aastat tagasi lasin teha teolitne, kui tulid. Siis jälle ununes ära, mõnikord vaadata nüüd enne või pärast seostada hiljem, kas mõni päev läks kehvemini või paremini? Aga muidugi, midagi on, mõnikord isegi tööle tulles tunned, et noh, nagu ei ole mingit tahtmist Oisu teha. Madalrõhkkond nagu öeldakse. Nii et ikka mingi närvikava, impulsside vahet vaheldus nagu kindlasti olemas saanud, kas reporter peaks tun oma kaasvestlejad? No ütleme, biorit me, tema iseärasus ja nii edasi, no mida peaks teadma tegelikult oma kaasvesteljast? Ei, ma ei usu, et nüüd kõige-kõige tähtsam on, et teda peaks teadma, kus saad, ega ei hakka küsima. Mis tähtkujust sa sündinud oled, eks ole. Et kas me oleme need soovime omavahel tähtkujude järgi. Aga mingisugune niisugune? Tunnev arusaam peaks nagu olema, et kuidas ta kuidas ta. Reageerib ja kuidas ta kuidas ta kaasa läheb, eks ole, et seda on nagu esimese paari küsimusega tunneta siiski jätkas ta. Kas ta suudab nagu häälestada aelus, mõningaid juhtisid. On olemas niisuguseid inimtüüpe, kes lausa füüsiliselt ja psüühiliselt ei sobi mitte kuidagipidi kokku. See intervjuu tuleb teha jõuga ära, nii-öelda on seal juhtunud niisugust olukorda. Ei ole eriti, aga mul on meeles kunagi. Kui ma tegin esimese intervjuu Emil kirjeldiga tema on selles mõttes omapärane inimene. Ta nagu kontrollib enne sind, kui palju sina tead need muusikast tema loomingust ja siis algul oli tunda küll, et. Ta vastas väga kidakeelsed ühe-kahe sõnaga mäletan tulles niisukene, murdumine, hiljon, paar järgmist intervjuudes, kus me oleme teinud. Kas me oleme kokku nagu saanud, Need on niimoodi väga südamlikud endaga, siis ma algul tundsin küll, noh, lihtsalt tundsin ennast ebamugavalt, küll. Ma küsin, aga teine vaatama ja jäi umbes ülemokka otsa, nii nagu tähendab tema katsetas ka enam. Niisugused mehed, kes kõrgelt professionaalsed inimesed, nad, isegi sel juhtumil, kui nad on palju intervjuusid andnud, nad alati kontrollivad reporteri kompetentsust. Muidugi, eriti sellise sellise ala juures ütleb nagu muusika. Kust? See repertuaar ja, ja kõik on küllaltki lai. Kui sa nüüd tõesti selle inimese kohta nagu lähemalt, pole enne ühtteist selgeks teinud. Testimist noh, ebameeldivaid situatsioone lihtsalt. Sa esitad manenis äärmiselt mööda, küsimus on, nagu öeldakse kohe, et nagu öeldakse, teisel lainel jälisem raske hiljem sinna endist olukorda taastada. Me ei ole praegu rääkinud ühel teemal. Ei, ta ei ole esitanud ühtegi küsimust, mis on väga traditsiooniline. Mis on õnn ja ei vaid mida küsitakse, et missugused on olnud teie põnevamad juhtumid. Väga trafaretne küsimus, jah. Aga kui ma selle küsimuse lõikaksime aru siis mõnikord on võimalik saada huvitavat vastust, kas ka sinu puhul? Põnevat ainukesena meeleid niisuguna koheselt torkab, torkab, nagu meelde oli kunagi Moskast. Tagasitulek komandeeritud, kus ma pidin rongist maha jääma, ühesõnaga hilinesin esimest korda nagu Moskvas ei õnnestunud taksot, sest seal masinaid liigub küllalt palju, piisab ainult seismaks teeäärses juba, kui mõni masin peatub, kas sõita ei taha ja see oli nagu kiuste korki lõpust. Ma tulin ja asjad ma varemalt olnud sellised nagu välja võtnud ja. Hoiuruumi panud olla. Ja siis ma vaatasin, kell oli seitse, seitse 22 tuli rong Leningradi vaksalist välja. Mõtlesin ka takso, need davai, vaata nii palju puhas masin annab ja tore mees oli ja. Tõesti pigistas masinast viimase vaga senski väljakult ära, pöörates sinna jaama poolest ta tegi nagu kahekordse möödujaid ja miilits pidas kinni. Ja Lelle miilitsa tekkis ka niimoodi sõnavahetus, selles mõttes ma ütlesin, et maksan kohe trahvi ära, et minu seepärast ma tõesti näitasin piletit hilinenud rongi peale. Selle närvid, hoidke kaunis niimoodi kõva teada ning kuulmagi noomistataksoftikatseni halvasti sõidab. Kiirustada ligidal trahvi ära ja. Aga noh, mees tõesti ei teinud trahvits numbrit, jätkas vanas vaimus, ühesõnaga. Me jõudsime jaamast. Minut oli rongi veename, stsin aega. Ma õiendaks nemad kirjeldatud ära, siis mul oli kaks kotti Maclil ela. Või siin kõrvalt vaadates külve koomilise mulje jätta ning Paavo ja kaheksa ühed kotid käisid ja sinna Macklendast, aga aga siis. Ma ütlen, aga õnnelik juhus jälle päästis, et ma sellel suures tuhinas oleks valesti jooksnud, aga üks pakikandja kestadel oli äikesed norlus Kuuse jooksnud, mõtlesin Tallinna raiuja valesti, lääner jooksis jälle vasakul. Just õigel kohal. Niiguma. Vasakule pöörasin. Jõudsin sele Tallinna väljuva rongiplatvormil, näed, rong hakkab minema. Ja siis käis niisugune nagu olümpiamängudel publiku ergutus. Ergutuskisa saatel minul jäänud niimoodi. Ponnistav senise ühesõnaga Tomi kätte saada ja ma sain perrooni lõpus sain, sellel ongi kättena algul ta küllalt kaheksalt minema, aga ikkagi hirm, ka nälg jäädki maha. Pärast muidugi ka seismas kõigepealt, et ma tõin valesti vagunist pakid andma, aga mina vajus koheselt niimoodi küljega sisse, kukkusin nagu sinna rõõmusid peale saingi. Ja siis selgus ka väikene niisugune tore tõsiasi, et me teame, et meie raudtee siiski küllaltki täpselt töötab, aga seekord rongid Barnett välja, minekuni. See mu päts. Esmal suriseb täiesti käed ja tükk aega pooltundidel nutsin. Säästsin pinge, nii suur. Kui sa oled nii elav inimene, siis ma arvan, et sul on küllalt piinarikas omamoodi oodata intervjueeritavate, kunas saab ta kätte, teda võib oodata mõnikord ka lausa aastaid, võib-olla mõnikord ei puuduta teda kontserdisaalis pikalt. Missugused on sinu jaoks piinarikkamad ootamisel selles mõttes olnud? Ma hakkan praegu mõtlema, tõesti, ma ei oska öelda. Komandeeringus on tihti, tuleb niimoodi, et no me teame, kas kui sa tahad komandeeringus seal ikka mõnes mõttes ega siit me ei hakka kokku leppima, eks ole, nagu niuke ootamatu külaline, kutsumata külaline ja siis on niimoodi mõnikord kuni ärasõidupäevani võitluse taga inimeste intebeeti muusikud, kellel oma plaanide, oma töö, eks ole, ta võib küll lubada lubada sulle, et järgmine päev kell kaks helistage, siis selgub, et tal on siiski tööga midagi. Midagi ette ei ole tulnud ja, aga ma ei mäleta, et ükski intervjuu oleks nagu tegemata tegemata jäänud. No vot, siis ma ütlen, kui inimest pole linnas, aga aga kui juba kord on nagu sabast kinni seal kättesaadustesse saak. Sa siis oled nagu hagija meetodile? Elukutselt seab lihtsalt peale käima enne hagijas ja siis pärast meeldiv vestluskaaslane. Või õnnestub. Aga kui juhtub selline ootamatu olukord, on sind näiteks oodatakse Lõuna-Ameerikasse džunglisse kus on avastatud uus suguharu, kes elab kiviaja tasemel. Noh see läheb siis nüüd Vikerkaar Päevakaja teemadel juba või? Ei ei, seda, see on puhtalt tähendab ise tõsiselt, tähendab, mida sa tahaks teada saada? Kontaktiga ei teki ka probleeme. Keeleprobleemi tekkinud. See on omapärane situatsioon olnud aga kusjuures täiesti mõeldav tõesti mõelda samal ajal lihas mida küsida. Aga ma pean ütlema jooksevad mõtted läbi küll, aga et sulle kohe nüüd vastata, mida midagi küsida. Võib-olla seda, et mis on neid nii kaua siis hoidnud selles isoleeritused kuidas neil õnnestunud nii kaua elada isoleerituna, eks ole, nad elagu kontakti saanud välismaailmaga või noh, selle mütsiga, et kas tõesti nende maailm tähendab ainult seda oma väikest paika, kus nad elavad. Mis mõte su enese jaoks läbi käib? Ma just seda seesama mõte tuligi täiesti praeguse praeguse sihukese tehnikalt taseme informatsiooni leviku juures ja. Et su koer on täiesti surnud, nii nii elakuna laada, eks ole sest mingi mingi kokkupuude neil selle tänapäevase tehismaailmaga nagu on, eks no kui natuke džunglis kuskil tuleb, aga lennukid ja, ja ei pruugi viljelenud? No ma ei usu siiski, et need trassid nii kõrval läest Kaczynskile. Kokkuvõttes on meil siiski on olnud või on võimalus tamiselt. Kas oli tõki kurb tunne, teades, et me sureme, Jäätma surma? Nemad ei kujuta isegi ette suruma, eks kindlasti nemad omamoodi õnnelikud. Heas mõttes õnnelikud niisugune tänapäevane tempo mis meid siin taga piitsutab ja mida me tahame küll vältida, aga mida me. Ma ei oskagi öelda, miks me ei suuda enam lapsest meelde jäänud, kui maalt linna tuldud vankriga sõidetud oma kolm-neli tundi ja sama pikk teele tagasi. See oli aega nagu küll, eks ole neid söögivahekorra käia Moskvas ja. Kui sul on viieminutiline soode toimetada klindi, mille pikkus on seitse minutit. Huvitavat materjali alaga huvitavat materjali sellest on umbes 40 50 sekundit. Mida sa teed? No siis ma võin ka selle kolme minuti peal ja selle selle saatja panna kõlli otsa, eks ole, kui see tühja juttu ei ole mõtet, eks ole. Et ainult see 40 50 sekuntals. Olenevalt kontekstist, eks ole, kui ja kui, kui sellest kasvõi probleemist ja küsimusest võib-olla võib-olla tõesti, kui kui ütleme, antud ühele küsimusele tuleb nii see huvitav vastused, siis teised nagu automaatselt langedena aga ütleme, saateaeg on vaja täita, siis siis teabele kombineerimisele Liigliha sinna ümber naljalt nad ikka läätsede kombineerimise teed natuke? Ei mõtlen, olen situatsioonist, kas on vaja täita või on lihtsalt anda vaja. Ütleme, selle küsimuse kohta vastuseid. Kuidas suhtud publikusse, kes jookseb kokku vaid tuntud nimede peale näiteks ütleme, Jeslaneemine, kontserdid või siis Oskarbiitersoni kontserdid keda muidu ei näe kontserdisaalis? Mõned on ühepäevaliblika tega seadust iga. Iga sellise nähtu juures neid inimesi, kes lihtsalt käivad ennast näitamas, võivad öelda teistele, eks ole, et ma olen käinud ma ise paar korda näinud, kui inimene kontserdil kuuleb paar lugu ära, läheb minema. Samal ajal ka teavad Mõningatele nende tuntud tähtede juures pileti saamine on küllaltki probleem sellele näitlejad, kui inimene selle pileti kätte saanud, tal on sidemeid. Niisugune enese eneseteos, kas ei ole kurb et möödas on? No meil niisugused ajad, mil inimene läheb kindlaks ajaks teatrisse kuulamaks ainult oma lemmiklauljat, näiteks teatud aariat Ma usun, see aega aeg ei ole nagu ümber ta lihtsalt asendunud tänapäevased salvestused toovad need selle muusika koju kätte, on küllalt palju neid inimesi, kes tunneb tõesti peensusteni ühteteist lauljate, kes naudivad seda, ütleme heliplaadi vahendusel. Ta on nagu asendunud teise purjekaga muidugi teatri olukorras, sest tõesti meil enam ei ole nii palju. Või kas üldse on, ütleme, sellist inimest, kes selleks momendiks ainult teatis tuleb kuulata, kuulata on siiski palju neid fanaatikuid ütleme sõna tõsises mõttes heas mõttes. Kes tunnevad läbi-lõhki eriti Moskvas, Lenin muidugi. Läbi-lõhki tunned seda, ütleme tükki ja neid inimesi interpeetakse, esinejad käivad tihti tõesti kolm-neli korda seda etendust vaatamas. Kas uue koosseisuga sedasama sedasama lauljat või balletitantsijat vaatamas selles rollis, mis neile meeldib. See on siiski ka veel. Eksisteerib. Kuidas võiks sinu alal välja näha professionaalne ideotis? Ma vist ei ole nii professionaalselt, sellele küsimusele vastad. Ütle, mida vihkad elus. Pugemist libitsest. Pik.