Kaia Sarnet, näiteks Tallinna vanalinna puhul on selline koristuse koristussüsteem rakendatud, kus siis alates 15.-st novembrist on lubatud parkimine kas siis ühel või teisel tänaval erinevas toonis. See on küsimus rohkem Tallinna transpordiametile, et kas sellist nagu teatud päevade lõikes parkimiskorraldust rakendada ka ülejäänud linnaosades või mitte. Aga see tasub kindlasti kaalumist, jah. Kuidas on praegu siiamaani see olukord olud, et palju on jäänud ta neid tänavaid puhastamata või palju, tekib mingi probleem selle tõttu? Ma arvan, et Kesklinna valitsus ei ole õige sellele vastama, sest põhiline osa tänavaid puhastatakse siiski Tallinna kommunaalameti poolt ja seda infot, et palju koristamata meil paraku ei ole, aga linnaosa peab tagama kõrvaltänavate puhtuse ja kõrvaltänavate osas on kindlasti probleemid, näiteks Kadriorus, kus on tänavad väga tihedalt täis pargitud, jagausin uue maailma kandis Koidu, Wismari ja Adamsoni teha. Nii, et siis kui ütleme, et tõesti ei ole võimalik koristada, eks siis tuleb selline parkimiseks ajutised keelumärgid. Panna aga kas ei oleks võimalik rakendada sama meetodit nagu vanalinnas teatatakse? Palun nagu ma, nii nagu ma ütlesin, et see on tegelikult see teemaarenduse küsimus, et seda tasub tõesti kaaluda, nii Tallinna kommunaalameti kui Tallinna transpordiametiga rääkida kas on põhjust ja kus on täpselt põhjust seda süsteemi rakendada ja sellisel juhul tuleb muidugi juba paigaldada statsionaarselt liiklusmärgid, mis on siis kogu aeg inimestele teada. Aga kui hästi see süsteeme Tallinna vanalinnas toimib üldse? Kes valitsuse hinnangul toimib see väga hästi, see on olnud väga hea otsus, et sedaviisi testis võimaldab tänavaid puhastada. Probleeme on tunduvalt vähemaks jäänud, üksikud autod loomulikult pargivad ka valel ajal vales kohas, kus siis saab juba auto teisaldamist, firma töö ära teha. Me helistame nüüd kommunaalametisse Tarmo ei, seda ikkagi püütakse rakendada just nimelt näiteks magalarajoonides, kus on väga raske tänavaid puhastada, aga paraku kodanikud ei kipu sellele eriti reageerima. Et noh, paraku jah, praegu me suudame kampaaniate korras teha, et see eeldab päris tõsist liikluskorralduse väljapanekut koos märkida ja vajadusel siis ka teisaldusautole tellimisega. Seda, seda me jah ka praktiseerima Mustamäe, Õismäe, Lasnamäe. Et seal põhimõtteliselt on nii, et öeldakse, et Mustamäe tee 171 elanikud, ärge parkige laupäeval kell seitse kuni kell üheksa õhtul autot ja siis tuleb sahke. Burast puhastab lume ära. Jah, seda me tavaliselt praktiseerime, kas talvel väga raskete ilmastikuolude puhul või siis kevadkoristuse teostamisel. Aga see süsteem nii väga hästi ei toimi, nagu ma olen aru saanud. Päris aastaringselt me tõepoolest seda ei suuda rakendada. Aga mis variandi pakuksite siis välja sellele küsimuse esitajale? Tahaks nagu võib-olla täpsemalt teada just, et mis piirkonnaga võib tegemist olla, kust, kust ta seda probleemi kõige tõsisemalt näeb? Kui problemaatiline see nagu teie enda jaoks on, et need autod niimoodi ette jäänud No puhastaja jaoks ja puhastuse korraldamise jaoks on loomulikult problemaatiline, et me ei saa ka ju linna siis hästi puhtaks igalt poolt ja kui neid lehti jääb kuhugi auto alla, siis parata tuul nad ka sõiduteel uuesti tagasi tooks. Meil on ka tõsine huvi, et, et me saaksime kogu tänava ulatuses korraga puhastatud. Kehtestada selline piirang x päeval x kellaajal, selleks on vaja tegelikult tervet suurt sellist. Organiseerimisplustede äravedamisautod teada andmine. See eeldab jah, liikluskorralduse tõsist ümberkujundamist, et isegi kui juba see parkimine on nagu erinevatel tänavapooltel näiteks liiklusmärkidega reguleeritud siis tähendab see ka seda, et, et tuleb läbi mõelda piirkonna liiklusskeem, et kuidas, kuidas see toimima hakkab. Aga kas see oleks teie meelest seda väärt, et tänavat saaks puhtaks, et seda jama läbi minna. Aga kas siis võetakse midagi ette? No küsimus on sellest ongi selles, et kas seda teha näiteks mind üks kord aastas, kui on vaja lund koristada või kevadel lume tulekut ei saa ette ennustada, et see võib tähendada, et on vaja kolm korda päevas teha, võib tähendaga ta ka, et on vaja üks kord kuus teha, selleks kogu elukorraldus sassi ajada on nagu võib-olla pisut otstarbetu, et ma näeksin just seda mõtet siis, et kui tehakse näiteks kevadkoristust või suurt sügispuhastust Aga selline süsteem, et ühele tänava poolele pargitakse paaritutel päevadel teisele tänavapoolele paaris kuupäevadel, et kas see ei oleks lahendus või see tekitab veel omakorda mingeid muid segadusi. Ja see on kindlasti lahendus ka teatud piirkondades jälle, et kesklinna kitsastel tänavatel võiks seda täiesti rakendada. Aga üle Tallinna selle jaoks juba keeruliseks. No näiteks ma ei näe võimalust just näiteks magalarajoonis seda teha, et, et seal ei ole neid parkimiskohta nii palju, et inimene saab valida, kuhu oma autot panna.