Niimutan vaevanud tükk aega, mure, et mida kujutab endast reklaami jääda kokku vaid harjumusest. Nüüdseks on teada, et see reklaam on tehtud uue naisteajakirja Lilid jaoks. Kuid mida see tähendab, pole veel ikka teada, nii et helistame monona Visnapuule, kes on lüliti peatoimetaja. Ajakirja tehnika reklaame tähendab seda, et, Jätkata oma eelmise ajakirja lugemist ainult harjumusest, et see ei lähe kuidagi, kui on olemas turul niisugune uus ja tore ajakiri. No aga miks siis on uus parem kui vana? Kullakene, mõelge ise selle peale, kas te tahaksite käia vanade lääpas kingadega ikka tahaks uusi saada kingadega, aga tegelikult on see kindlasti õigus. Ja, ja ma arvan, et ajakiri üks niisugune tore ajakiri naisele sama oluline kui kingad. Isegi olulisem. Kas te pole minuga mitte, nõus? Oleme, oleme fantastika korraks tagasi reklaami juurde, miks? Miks just sellise kujunduse ja sellise ideega? No ma arvan, et see reklaam on oma eesmärgi absoluutselt täitnud, et sellest räägitakse, see paistab silma ja noh, kas see polegi mitte reklaami esmane eesmärk? Suur aitäh teile kaunist.