Tervist raadiokulle Ma olevalt pri, Valdo ja kõnele tsipake võrokesi tegemiisist, rahvakultuuri keskus tunnust Eelaine Miisi diaoma, eesti pärimuskultuur tuuri hoitnu ja edesi andnu niimuudu, et omatud kandma Eesti vaimse kultuuripärandi nimekirjakeskused Eno kire saivat uudist kuusinemist toide seal Vana-Võromaa Perandi hoitja, Eisen pommi Külli ja Kõivupuu Marju võrakalisi kultuuripärandist nimekirja pantud tuust, kõnelaski Eisen pommi Külli. Gimme hausel kõneldu võro keelest saabus, on vana Võromaa omamgi mehe nimistu liha suitsutamines annan muidugi Milut saadava suira tegemine Vana-Võromaal rahvameditsiin, Vana-Võromaa matusekombestik ris Tibu me kõik säänse tähtsa asjamehe Võromaal Nad ei muutu, kui ka tunnetada deeda, kui inemist huvitas ainuVana-Võromaa kombel, mida ta ema seal nimistunud siis näge seal ongi, seal on nagu väikene umbes ajaleheartikliteni, et ülekasvus, mis asi, tuld, sammutud mõistmine, vaid Iidmine siis homsena ajalooline ülevaadet, kus vanas tolljamann on siis kas pilte way filmijupikesi kujum tollegodzile midagi üles sai üles panda ja on ka lugusid jäädud Iidmise kõik on kokku korjanud iga tiidilise kokkukorjamine ja lihtsa ei ole olnud, siin on kõva töö all olnu Võro Instituudi võra seltsina juba pea 20 aastat ka igasugustiilist korjatu. Ma pean olema mõni inimene käänu, siis nagu kokku korjas ja võib-olla midagi manu ja ütlesin, et mälestada tööta enne siiamaani, mul on ka teisi abilisi meedikuna loodasistu. Ta oli äkki ka varsti üle võt, kui palju tööd on Vildet algusengumi märgati, mida sinna üldse kandlaseni kokku manegi 65 erinevat teenist veel mõistmist, mida võinuga anda ja kui tollest on parakatas ateist, õnne siis nimist ühe jõutu panda, et siis noh, võite arvata tüüdomics lõppema taril Mencasti Edi metsana nüüd pääle nakati midagi puudukuist, Talodan loomi peetas Vana-Võromaal vil siia ja nii, et too on ette valmistatud juba tahtma, võiks jahipidamisest ja too palkmaju ragumisest ja kõik, see on see mõistmise sinna panna ta kõigist noist tahnovil tegelikult artikleid, et kui keegi midagi idu, stiid või Tiid hääd meistrit way Tiidjat, kas ta võisid Ust teed anda, alati oodame säänest teda andmist, et kuigi äkki ongi midagi esiHeralist või ka vanamoodulist mõisteta või tal on mälestusi, jäänuway, kellelegi tekste, kõik, võtame vastu Võru instituudil, kui võtta tervet Eestit, kui hääl on Võromaa nimistu 100 nimistu kannetama, et Võrumaal on seal, siis nüüd põhikandeid on katasa teist noh siis võidelda tubli 10-st jagu vähemalt võrama asju, aga Hiiumaalt on muidugi päris palju kandezzee, ega toda ei saagi päris nii võtta, et peas olema üteliselt üle Eesti tekkinud üttemuudu kattetu kannetega niimoodi päris ei saa, on rohkem mõistmise tiitmise alale. Paikkonnast ongi need ka enam du nimistu, nooleke, kim, mähe tukast, Takas, nende teadmiste ja mõistmist ning püsimist minemise tundmatust hoolita sõidun tähtsa, mida mõistva sinna küllatki uhkusega Opased õisile edes ja Ando teed, et ma mõista ka. Vana Võromaa käsitöökogu hõigast vällja vahtide kaupu ja Meelis side loomise konkursi monotahetas saia, suitsu Sanna ja Sanna kombidega köidet asju, mille noi tõkva mana vaia, seletas ettevõtmise Vidaja oja Vilve. Vajadus Sanna toodetele on just sool aastal suurem selle, et sügise plaaninimi minna Tallinna Saku Suurhalli toimuvale mardilaadale ja läheme alla siis sabus, anna teemaga on suur ettevõtmine ja seal pead, et olema kaupa, mida jällegi siis Tõses see aasta Augustin am etendus Moostan kolmel korral muusikaline lavastus suitsu, Žanna sümfoonia lisas etendusele Moosten, ka lisaprogramm on oma mitme väljanäitus ja laat on oma. Ootate Salla teemalise Kaupo ja Meelis ja kolmandas Sanna teemalisi kaupu saab ümber suvehooajal üle Vana-Võromaa turismipaiku näituse sööbid koorunud Vastseliina piiskopilinnusel karilatsi ja Mõniste muuseumil kind lahedeemi meistritele, Pakmise ummi töid, perest, vällja kitega oma e-poodin, oma puud. Mängisid asju juba homme pida Oley vaia vällja märki. Kuna konkurss on alles välja hõigatud ja töid saab alles 22.-st aprillist kuni kolmanda maini, siis Parhilla ühtegi tööd veel ei ole, aga küsimisi telefoni ja meili teel on päris palju olnu Sanna vihtawaysiipi olevast mõtet pakku Sanna vihta võis siiski olla, sellepärast et peale traditsioonilise Ko viha võis olla ka ju haina viht näites, mis hääd lõhnas Alland või siis vana hääl kadakaviht, igat asja või pakku igast valdkonnast puukäsitöö, no mis iganes, mis pähe, tule lihtsalt et Olesi köidet Sannaga või siis mingi Sanna legendi või kombestikuga. Ja ongi selleks korraks kõik saate saatuse koka, Harju Ille lugi, Valtri Valdo, järgmine võrokeelne saadetulejal nädali pärast tuleva neljapäeva kell puulsaid sõda.