Tähelepanu tähelepanu kõigile kõigile kõigile. Tere õhtust, seltsimehed ja seltsilised, mu lugupeetud daamid ja härrad. Meie tänase saatekavas on mõned uued rubriigid põhimõttel televisioon on ideoloogiline asutus, mitte pühapäevakool või supiköök. Kõigepealt, kes on kes? Number üks oot-oot, kus, kus poolsed esimene, kus poolset treenerile. Esim kumb see nüüd suurt bla suures plaanis kasvatatav võtta. Esimene vä? Operaatorid, kes kasvatavad, võtab arvatavasti esimene vist ja teine veel plaani, esimene sõidab siis teise nurka ja võtab selle kasvataja teisel ripub kellelegi abinöör või kellel on see? Aga seal ei ole vist tal valgust. On paneks torudele veel sinna kuskile? Keeraks talle veel ühe torru seina peale on stuudio valmis või? Valmis ahah, veps, tead, oled siis kao, mikrofonidega hakkavad. Praegu ei ole veel midagi kuulda. Tuleb läbi. Nonii, tähelepanu. Odava taaramängijale mägi. Nii, hakkame siis peale, nii nagu kaameral punane tuli, läheb Niiles, kasvataja hakkab tekstiga rääkima, teksti rääkima. Nii, läheme sisse esimesega. Palun anname sisse raamiga tõmbama. Soo odavam asetsed sisse, teine jääb nendele. Kõvemini kõvemini. Oi-oi, kasvatajad, arvugaadrist kõndi komisjon siis on, noh, mis tõotab. Number kaks? Seltsimees, algame peale. Palun muusika. Ei, mis seal sisse panid? Ei, mis te sellest inspiratsiooni oli küll, aga esimene ei vahetanud ära. Stopp. Stopp, stopp. Samal ajal peetud stopp natukene esinenud võtmemüüjanna juurviljamüüja, meie. Välinaisele väli naisele kalli naised mitte kõrvale mani naisele. Stopp, stopp, stopp. Su vot nii liini lähme edasi vara, vara, vara, vara, enne kui film tuleb. Nüüd palun, nüüd räägime nüüd algemasid seltsi, midagi palun. Põletatud. Ja, ja kelle karvad seal eesel? Ja kähku, kähku, teine, teine ka. Kähku, kähku, kähku. Palun. Võtame tagasi. Peame pausi. Televahetab tublis nii. Esineja Belile tekstidest, mikrofon kaadris, või mis asi? See seal fooniga sütel kellelegi mikrofon kaadris. Mis neid sellepärast, et nii harva klaveris ole pidi ja kuidagipidi keeruta seda. See pidi originaaltulemused ei ole, originaal, ei ole. Too too pilt ja kes ei ole nüüd valmis sellega klaasid, lõhume praamid ära, et sa ei saa seda kasutada. Jah, ei, Turkepignek. Ei see on, see on ju, peab mööbel, mille tõttu töötatud kunagi. See Tallinn põlv, nii, ja lülitun kähe tänav pole siis vedelik. Esineja sisse. Tuudio teeme mustalt kõik läbi, olgugi et nõudja neid esinejaid ei ole, aga võtame need kohad kõik ära. Praegu jäi teadvustus vahele, ma unustasin ära, aga järgmine kord, kui me teeme läbi veel kord, siis on teadvustus on ka seal olemas. Nii kui sa filmi käima paned, nii kui film sisse läheb, nagu parts, tiiter, otsed, et Kalevil oli see viga, jäi hiljaks, mõõduriistade läbi ka kohe, nii, kui tead, siis sa lähed kohe peab üheaegselt. Mõtlesin, et. Järgmine Tiituks pealt tuleb. On sõpruse laulud ja. Panen siis kummale Läks lausuma. Ei. Loosung oli vahepeal, kuradi. No las ta olla, ära nüüd värv jälle, võta loosung, võta maha. Nüüd see jäi vahele. Mis see järgmine on, mis on loosung siis on see nagu jah? Ei no see on ikka niisama ei saa prooviga, siis on selge, et üks peab niuke mustproov olema, eks ole. No vot, see ongi, proov ongi selle jaoks noh no raha, kus, kus jumalaks poolmuidu ei saa, mida, ma ei saa ju filmide peal. Ja ei noh, seda küll ja see raha ja, ja, ja seda küll. Ei, ei mina küll selliste süüdistustega. Niisiis, kes on kes? Õige lahenduse saatjatele prii jala käid puhveti ja tagasi. Tervist tervist. Kas siin on Tallinna televisioonistuudio ja mingisugusel määral küll. Millega ma võin teid aidata? Otsin teie välissaadete toimetust. Kas te võiksite mulle juhatada, kellega nimelt sooviksite sellest toimetusest rääkida kas toimetajaga režissööriga või kellegi teisega, kes nende kõigiga korraga siis rääkida isaks? Nende kogu toimetuse kollektiiviga korraga rääkida võiksid, mis pärast? Kuidas ta nüüd on? Nimelt välissaadete toimetus on meil kõige noorem toimetus ja stuudio juhtkond ning toimetus ise ei ole suutnud veel ette võtta küllalt mõjuvat rünnakut, et vallutada oma vanema venna raadio käes järjekordselt uus ruum. Nii, nii. Nii siis kui soovite toime teiega kokku saada, siis palun astuge sisse direktori kabinetti. Kui režissööriga, siis tema võite leida ühiskondliku poliitiliste saadete toimetuses. Režissööri assistent istub tavaliselt muusikasaadete toimetuses. Abi aga leiate teise korruse vahekoridoris, millises saaks edukalt välja kujundada pärits toimetuse ruumi kui sinna vahesein vahele ehitada, nagu tegi seda telekeskuse direktor trepikoja fuajeega. Ja haruldaselt jõuline naine ka ju, et neid niisuguseid ei ole. No ja, ja kui siis soovite veelgi otsustajatega kokku saada, siis nemad viibivad tavaliselt raadio välissaadete toimetuses. Vabandust, unustasin, kus istub toimetaja direktori kabinetis. Ta on ühtlasi direktori asetäitja. Hästi, täna, millega ma pöördun kõigepealt tulijate poole. Palun, palun, palun. Kell on 10, null null. Nagu alati, algab kultuurikomisjoni koosolek väga täpselt. Vaatame, kuidas see käib. Teravikud. Oo põle, nojah, siin embeki veel ei ole ja Urve jääb vist hiljaks. Nõmbergi pole näha olnud. Üks ootame veel. Kell 10 15. Vers koosolek on juba läbi läinud, ei ole. Oh, ma teen alati, kui sa pead täpselt tulema, siis on igavene häda nende bussidega. Buss jääb vahelt ära, siis ka ükskord üles rahvast täis, tee peal roheka nagu tigu. Siis ta jääb alati kas trammide taavi või raudtee ülesõidu puudeda. O nojaa, Himbeku ka veel ei ole, eks siis ootame veel. Kell 10 30. Hääl jäi jälle vist natukene hiljaks soti pärast kurat, nende busside ka, igavene häda. Iga kord, kui nende peale lootma jääd, siis hiljaks jääd. No hakkame siis peale või ajaga numbergi veel peale. Kell 11. Null null. Nõmmelt tuli kuule sama tont võtaks seda, seda lastekasvatust ja ilmaelu, tead, patsi tegin patsi, tegin nõiaga, ta ämm on haiglas ja, ja, ja naine läheb varem tööl, aga mul tuleb tüdrukule pats teha. Ja nüüd siis sebisin seda patsienti, et sõrmed on praegu sõlmes. Ega ärge pange pahaks, sõbrad, linnas tulemine on raskem küll kui nõmmel, näed, isegi. Niisiis Nõmberg tegi tüdrukule patsi, Nõmme ja Lilleküla bussid hilinesid koos Urve ja Himbekiga. Ja kui kõik lõpuks koos olid, läks Raudsepp järjekordselt Kultuuriministeeriumi. Ja nii juhtuski, et oktoobri koosviibimine toimus enne, kui kultuurikomisjoni koosolek, kus pidi seda asja arutama. Ka ühiskondlik-poliitilistes on pilt harilik armalluristab piipu kromonov, mõtleb, mille küljes sügavalt ja teised. Teised ka. Kas keegi on näinud ja paljudel nõialõpu suhtes ma ei oska praegu öelda. Lõpp tuleb ringide. Kui teil tekib mingi idee, pange käiku, ma ei tea praegu. Ja ja ma ei tea, mis kolhoosnik siis lõpuks teeb. No mis ta teeb, oleks talle ilusas tuva, paneks toas lausa üles, istuks seal oktoobri loosungi all, mina, kellel see loosung siis toas olla? No mina ei saa aru toimetusse anne astraal. Lava peale, vabandage, seitsme Saarma, kas teil oleks mõni minut minu jaoks aega? Kuidas teie toimetus pühade vastu läheb, mis seal ikka tööd on, palju, inimesi, palju ruumi, vähe. Näete, kuus inimest ootavad järjekorras, kuni viis inimest lauda kasutavad ja teil on tõepoolest siin kitsavõitu, aga kui näiteks laseksite sellel kolu sealt nurgast ja laudade alt ära viia, siis. Sina Need on eksponaadid, mida me saates kasutame, Arak Aktuaalse kaamera jaoks mujale saan. Saate materjali, hoiame alati toimetuses, muud ruumi me ei leia. Sealt ära võtnud ei ole. Seltsimees Aarma, praegu on filmiruum vaba, lähme vaatame filmilõigud läbi. Peres nõlete, mul pole rohkem aega seitsme mingi filmiruumi ja ütelge, et ma tulen kohe, ma lähen enne üles, võtan kirjandus dramaatilises saadetes seebi ja käteräti ning pesen oma käed. Tulge, tulge ruttu, kohe silmaga. Kas minuga ei vestle? Kahjuks ei ole enam aega. No Igor võistlused lõppenud ja tuleb kiiresti käsikiri kokku panna. Kas vabandage, te olete spordisaadete toimetaja või? Ja sina keegi Emekil VII-VII Wikil, kas tohib teile esitada paar küsimust? Väga kahju, aga kuidagi pole võimalik. Tunni aja pärast algab saaderite tulenevatel võistlustel. Fotograafidel peaks iga minut saabuva pildimaterjal peal käsikirja koostama. Alo kauge ja palun Moskva. Nüüd oleme mikrofoniga kirjandus dramaatiliste saadete toimetuses. Praegu viibib siin ruumis üks noor näitsik, kes hoolega midagi kirjutab. Astume lähemale ja vaatame, mis valmib tema Virkade käte all. Vabandage, et segame, aga meid huvitaks, mida te praegu teete. Praegu ma teen uut lehekülge, Tõnisson ja signaali kirjandus, kunst, muusike ja mis lehekülg see on. Selle pealkiri on nii, et õnnetuste Kädi Eel kes on selle lehekülje autoriks, autoriks on seda naise väga tore. Ja millest see lehekülg jutustab? Sedapuhku meie toimetustes saavutustest, ennedikaadi ja need oleksid, kui tohib küsida peamiselt meie toimetuse, kirjutuslaudade ümberpaigutamine otstarbeka leitud lahendustele. Ahhaa ja kuidas see laudade ümberpaigutamine tööle mõjub? Peab ytlema kergutavalt. Niidan assistent kogu aeg režissööri silma all, samuti režissööri hea ülevaade kaabi tegevusele. Samal ajal istub režissöör sellega toimetajate poole, sellega tõmmatud selge piir toimetaja ja läbiviijate vahel, nii et selles osas meil arusaamatusi ei esine. Peab veel mainima, et inimesed on juba harjunud uute kohtadega ja nüüd võib nüüd sagedamini toimetuse ruumis näha. Palju tänu teile, palun, palun. Raudsep tuli, tere hommikut. Seltsimees Reinart. Kas te saite materjalid kätte? Jah, natuke. Siin on veel üks käsikiri. Ega mind ei ole küsitud, ei ole. Ma käin nüüd ministeeriumis ära. Ütelge Martinile, et ma tulen tunni aja pärast tagasi. Kunstimuuseumist oleks vaja kolm raami ära tuua. Maid ja kes seda asja ajab? Läks lavameistrite käe seda 200 kilogrammilist kuiva äratoomis homme saates on. Miks sellest fotod ei tehta, aga ütles, et selle aparaadiga, mis temal on seda, kui võtta ei saa. Iseasi, kui muutvataks. Pealegi tahab Martin kuju seda puhkuga tagumisest küljest näidata, aitäh. Ma käin siis ministeeriumis ära. Tavaulatus on ja, ja ma panin Virumi kinni. Jälle poliitiliste saadete toimetus elama, siis sa filmi vaatame. Ei, täitsa võimalik toimub töödele jama. Ma ju rääkisin, et kasutame iga vaba hetke ratse Nõmbergun. Marsil. Miks Taavi Aas selle filmi enam ei märgitud, kas ei ole või muidu ei ole? Ma vaatan energiat, mitte midagi ei saa teha. Millal me siis seda filmi vaatama. Ja nädala pärast on saade. Jama ja ma ei tea küll ei ole jah, ei ole muidu jõle. Vaadake, kas kunstnikud sind siia ja muuda tänavad ära, ega ma pildita proovida teha. Hendrix number kuule, neetud. Soome töötab siin võiduda. Ja režissöör läks koos uksega. Oleme ainukesed, kes iga päev mööda. Ja siis ma jooksin ära, vabandan. Tundsid ära? Teil on õigus, need on meie fotograafid. Käsil on kogu kollektiivi erutav toiming, piltide tegemine, autahvlile. Vaatame, mis nüüd edasi sünnib. Palju, palju, palju, palju ei ela nii palju liigutada. Liktuaalselt. Leenud dokk atakke ei ole. Kuss grimeerija, grimeerija siia puudelt on vaja, selle mehe iga läigib. Korraliku pildi Te ei saa ausalt öeldes kohe. Niisuguse ninaga mehi ei tohiks asuda pandagi, teie rahunege, kodanik, rahunege, palun. Nagu teada, jätkub fotograafidel töö laboratooriumis, vaatame korraks ka sinna. Läksid vennikesed, sabad seljas, trepist alla mutees vahi järel, keegi oli nende laboratooriumi millegi muu ruumiga ära vahetanud ja reprodele vee peale tõmmanud. Nüüd litsuvad vennad fotograafid piki härjapea kollektorit mere poole. Vast annab veel midagi päästa. Ja nüüd veidi juttu graafidest Anakondast, muudest madudest, filmiruumi põrgust ja selle pärisperenaisest. Kuule kuule, mis on, mis on, mul on kiiver mul ka, kuule, aga ega see ei ole kuskil näinud meie neid aristokraatia kida krahve, noh. Ah soofotograaf küll ei ole, aga asu keegi Rätsep litsuvad praegu Pelguranna poole. Läksid, läksid alla, tead ise? Fotod foto kuradi lugudes, mul on kaks tundi fotode tähtaega. Ühtegi pilti ei ole, noh, ei ole midagi, kui kaks tundi kaks tonni toosis, võid veel paar tundi rahulikult oodata, kas ma siis võin, mul hakkab tunni aja pärast saade Nobildidavat saatesse ei ole midagi midagi. Paarkümmend minutit enne saadet on nad kohal ja jõuad, kaht praktika on näidanud, et, et jõuad, kuidas jõuad operatiivsus rohkem operatiivselt. Põrgu sinna, Marju lähengi, mis. Lähen praegu filmi läbivat ruumi, see ruum on viimasel ajal päris põrguks muutunud. Jama, mida siin üldse rääkida tulevad ise, kui sa ei usu. Loomaaed, mis loomaed? Neli viis toimetad ja sama palju režissööre, kõik on üksteise, Kuki kisuvad iga minuti pärast. Praegu praegu vaadatakse läbi filme anakonda, et mul on aga vaja ühte väikest sutsu monteerida, läbi vaadetelt, tead isegi õhtun saatis. Ei pääse kuidagi ligi üheksa pärast teevad millal, mida pärast. Mul on õhtul enne saadet operatiivsemalt sõber operatiivsemalt tule. Ei vajanud. Kuule aastakene, luba, üks väikene suts seismas. No mis seal, mis jama seal pole, siis? Sa oled jama, näed anakonda tollel õhtul asi saates ei loe. Võta see mata maha lubades. Ei kuule, kuule, Aado Keane. Malev direktori Rain ka näeme. Kõigile kõigile kõigile kas kõigil on klaasi täis, on väga hea. Ja hakake palun samas vaimus proosi.