Armas raadiokuulaja, minu nimi on piiskop Philippe Jourdan ja tähendab pühapäev on see esimene pühade Perast Kristuse ülestõusmist. Öelda, et sel pühapäeval algas juba kirik ja ja see kristlaste kommi issandat päeval koguneda ja koos pühitseda ja mälestada Kristuse viimset söömaaega. Tena kirik näitab meile, kuidas üks inimene, üks sünger jõudis uskuda, kuigi alguses olid tal ei olnud väga raske ja tunnistas seda, kes Jeesus on. Toomas Toomas, keda niidetakse kaksikuks, ütleb Johannes. Üks 12-st ei olnud nendega, kui Jeesus tuli. Teised jüngrid, ütlesin talle. Me olime näinud issandat temaga, ütles neile, et kui me ei näed tema käte sees naela järgi ning ei pista oma sõrmenaelte ase naisse ega makett tema külje sisse ei usu ma mitte. Teras oli ta üüri taas kodus toomas andega. Uksed olid lukus, aga Jeesus tulebki, jääb seisma, nende käskeli keevitleb rahutaile. Seejärel ta ütleb tuumale panemas sõrm siia ja vaata minu Kessi ning pane oma käsi ja pistan külje sisse ning ära ole uskmatu usklik toomas kastatalle. Minu issand. Ta oleks nagu ütleksin see inimene, kes ütleb ja sellised meie tunne vist päris palju usun andnud seda, mida ma näen. Tervislik traditsioon ütleb, et Toomas on sisseices kõikide bosside seast, kes läks kõige kaugemale Jeesuse sõnumit kuulutama. Traditsiooni kohaselt ta kuulutas evangeeliumit Indias ja seetõttu veel praegu endi ja kristlased ja neid on päris palju, tegelikult miljoneid ja miljoneid, teavad ennast duumasse nimetavad ennast Toomasse kristlasteks septerlased, nemad usuvad, et Toomas on nende juures olnud, jutlustas nende juures isegi suri. Indias. Seetõttu, et võiks öelda, et natuke kommenteerinud oma uskumatust selle apostliku innukusse, kas oli suvi ja mis tal on olnud, et kuulutada ja tuua Kristuse sõnumit, leiad kaugele ülitarri Naima. Aga üks teine asi on, on ka väga huvitav, muidugi ta on see, et toomas ta temas on see, kes tunnistab et Kristus on jumal. Toomas kastab talle minu issand ja minu jumal. Seal ei saa öelda, et et võib-olla aposid ei olnud päris veendunud, et et Jeesus oli, oli jumal, toomas ütleb minu issand ja minu jumal Jeesusele. Ja seetõttu megi kristlased, me usume, et Jeesus ei ole mingisugune prohvet. Väinkulu. Vaid tark inimene nagu on olnud nii palju täisi, tarku inimesi inimkonna ajaloo vältel. Meie Krislasemegi usumi nagu apostlid, nagu Toomas iseseisvus, on tõesti jumal. See on see, mida kristlased on juba algusest peale uskunud, nagu toomas. See, mida ta on uskunud, sai, oli midagi, mida Ta leidis, hakkas levitama. Hiljem see oli ja see on veel saanud, Kunime, ame lõpuni. Kristlaste usk. Muidugi, nagu meie teame, eriti esimestel sajanditel. On olnud erinevad müüdlesin, liikumised, dialoogid või õpetused, mis väitsid seda, et Kristus, et see ei ole ju võimalik, et Kristus on tõeline inimene. Tallinna jumal. Ja siis mõned ütlesid, et ta on. Ta on jumal ja täis saa olla päris inimene. Need niinimetatud gnostikud olid nagu sektid, kes seda seda väitsid, ei suutnud leppida sellega, et jumal võiks reaalselt inimeseks saada. Ja ta poldoneed nagu oriaanlased näiteks ja praegu praegusel ajal vist ka päris palju inimesi, kes arvasid, et inimene ta on. Aga ta ei saa olla päris jumal. Aga tegelikult see on, see tuleb alati ühest asjast, et nii ei suuda, meie inimesed ei suuda uskuda seda, et jumal on neid nii palju armastanud ida reaalselt tahtis inimeseks saada. Ja see inimene jumal issand Jeesus Kristus sisse. Meil on väga raske seda seda uskuda ja seetõttu meie peame lugema seda, mida pühakiri ütleb. Ja isee kordama oma südames ja ma hinges ja sageli neid sõnu, mis on olnud kõikide kristlaste lootus üles sajandite minu issand ja minu jumal. Mis tähendab täpselt seda, et Jeesus Kristus on äriaalne. Tallinna jumal, ta on jumal nagu jumal, Issa. Ta on jumal nagu jumal. Püha vaim, ta on jumal, poeg jumala poeg ja jumal ise. Ja samas kristus on inimene. Seda NATO on tõesti meiega sarnane kõikides peale patu, muidugi ta ei ole. Ta tai oli patune, sellest on, erines. Aga muidu ta on ärialgselt ja tõesti inimene ja see tähendab, et inimesena tal on kõik need piirangud mis on ka meil olemas. See on see, mida tähendab see minu issand ja minu jumal. Ja seetõttu seepärast, et ta on jumal, ta saab meid lepitada lõplikult jumalaga. Ja terase toon, inimene, ta saab võtta enda peale. Inimesena tasub võtta enda peale Meie patud, ta saab võtta enda peale ja kõik need asjad, millest koosneb meie elu. Ta saab ka tööd teha, pühitseda oma tööd, seda ohverdada jumalale. Ja ta saab meile õpetada sedasama tegema. Seebee raseda inimene. Kui ta oleks saanud jumal, ta ei sakslanna õieti ta ei saaks olla meie eeskuju. Aga kui ta oleks saanud inimene, et ta ei saaks olla mingi elu ja meie tõde. Ja näiteksakramentides megi, võtame ta vastu. Ja siis ta annab meile elu nii nagu teevad kõik sakramendid. Nii et tänasel päeval peame tõesti, olime tänulikud, ütleksin Toomasele vaatamata sellele, et on olnud uskumatu alguses loomulikult sellele, ta tahtis nii kaugele viia Jeesuse sõnumit, et tänulikud sellele Ittanis selgesti. Ükskord, kui ta juba nägi, siis selgesti ilma mingisuguse kahtluseta tunnistas oma usku, mis on ka meie usk.