Tere eetris on portaal tehnolooga kommentaari esitab Kristjan Port. Rootsi kuningriigi alamad olid viimased 200 aastat harjunud liikuma teeb vasakus servas, kuni saabus kolmas september 1967. Paremakäelisi inimesi on maailmas rohkem ja vanadel aegadel eelistati hoida vastu tulevad võõrad tugevama käepoolel. Igaks juhuks. Järsku oli vaja neid mõõgaga lüüa. Nii jäi komme tükiks ajaks pidama, kuni tasahilju, teise maailmasõja järel otsustasid maailma rahvad suurima majanduskoostöö kasuks. Liikluskorralduslikud variatsioonid osutusid pudelikaelaks nii kiiresti arenevale autode ärile kui kaupade transpordi sujuvusele üldiselt. Pealegi olid tulirelvad tõrjunud ju mõõgad, paraadvormi aksessuaarid. Eks aeg oli küps liikluskorralduse ühtlustamiseks. Põhjus eelistada liikumist teeb paremast servast tulenes samuti majanduse arengust. Kuigi paigutus tunduvalt varasemasse aega. Koos rikkusega kujunemisega kasvas vajadus transportida kaupu suuremate hobuveokitega, mille ette rakendati neli ja enam hobust. Singi mängis rolli paremakäelisuse, sest kutsar istus testi tagumise vasaku hobuse peal, sest siis sai paremas käes piitsaga hobuseid paremini kontrollida. Ühtlasin eelistasid selliste suurte vankrite kutsarid. Et vastu tuleb hobuvanker liigub, kus temast vasakul sest siis oli kindlam kitsuke sel teel vältida vankrirataste kokkupõrkeid. Napoleoni sõjakalt jõulise veenmise tulemusel võtsid parempoolse liiklemise üle paljud Euroopa riigid. Need, kes ei kuuletunud Napoleonile nagu tšehhid, austerlased, ungarlased muutsid liikluse kibekähku ümber Hitleri veelgi julmemad veenmise tulemusel. Vähesed jäid veel vasakule poole teed. Neist tuntuimaks oli on Euroopa teedest merega eraldatud Briti impeerium millel oli arvukalt vasakpoolsele liiklusele allutatud asumaid. Siis sõdadest hoidunud Rootsi. Mainitud 52 aasta tagusel septembri ööl tõsteti Rootsis kõik liiklusmärgid teisele poole teed. Ja hommikul algas kuningriigi ajalooliikluses uus aeg. Selleks ajaks D võimu alt vabanenud ka Pakistan, mis alustas rootslastega umbes samal ajal ärisidemete edendamise nimel suunata liikluse Euroopa, USA ja Nõukogude Liiduga. Samale poolele teed. Kuid erinevalt rootslastest saadist Nende pingutusi ebaõnn. Süüdi olnud inimeste põikpäisus, paid, kaamelid, kes olid harjunud vasaku teeservaga autode vahel kaupa vedavate Jondlike kaamelite rohkus rikkus plaanid ära. Pakistan andis kõrbelaevade tujudel alla ning loobus lõpuks liikluse ümbersuunamise katsetest. Kirjeldatud lugu meenus seoses ühinenud kuningriigis olulise turuosaga Kaubamaja Kedysseynsbury kaubanduse sujuvust. Edendavate püüdlustega. Arvestades USA kaubamajade käite tabanud Amazoni laastavale efektile püüavad traditsioonilised ja veel elus kauplused nuputada onlain-kaubanduseta. Pakutavate helistega võistlemise viise. Üheks neist on siis kliendi aja kokkuhoid. Nähtus tuleb inimesele kassajärjekordades. Sestap püütakse kassas arveldamine asendada millegi nutikamaga. Inimese kõrval peetakse nutikaks tema telefoni. Sensbury otsustas osta, ütleme, sujuvuse nimel võtta kasutusele rakenduse, milles klient on ise ka kassapidaja. Otsustades mõne kauba endale võtta, tegi ostja sellele telefoniga klõpsu ja tehing oligi tehtud. Kaubamaja nimetada, kuidas rakendust peiend Ko ning eemaldas Londoni Holborni linnaosas asuvast suurest kaubanduskeskusest kõik kassad. Poe personali ülesandeks jäi kauba väljapanek ja ostjate nõustamine. Kas arvate, et uudne olukord ostjatele meeldis kuid praktiline elu osutus teistsuguseks. Selle asemel, et oma ostuga koju minna kogunes infolaua taha pik nõndanimetatud kassajärjekord inimestest, kes püüdsid kaubast tasuda heal. Vanal moel sarnaselt Pakistani kaamelite on mõned harjumused sügavalt juurdunud. Käitumusliku inertsi tõttu sünnivad arengu tulemusel vanast ja uuest koosnevad hübriidsüsteemid. Tänu mõlema ülalpidamise vajadusele kasvavad teenuse arendaja kulud soovitule vastupidises suunas ja nii mõnelgi juhul kiirendades pankrotijõudmist. Sensborei nimetas juhtunut õpetlikuks eksperimendiks, mille eest nad said teada, et mitte kõik kliendid pole veel kassadeta poodideks. Valmis. Analoogseid katseid tehakse paljudes riikides. Ja edu sõltub ilmselt kaamelite arvust.