Tere eetris on portaal tehnoloogia kommentaari esitab Kristjan Port. Kuidas nimetada maad, kus on populaarset merekarbi või vana Motorola mudeli moodi kokku muritavad telefonid ja kus otsingumootorite seas on endiselt populaarne ülejäänud maailma jaoks ammu unustatud jahu. Kuid samal ajal kavandatakse esimesena maailmas kasutusele lendavad taksod. Galapagose saare pakkumine oleks päris hea variant. Samale mõttele jõudis ka majandusportaal Bloomberg, mis kirjeldas seal toimuvat muust maailmast isoleeritud saarel Galapagose sündroomiks. Selliselt iseloomustatakse maid, mis on sarnaselt unikaalsele looma- ja taime sortimendile suutnud kaitsta end muu maailma. Tehnoloogiliste liikide eest ühtlasi luues unikaalse kasvupinnase millegi täiesti uue sünnile. Sellel maal kureerib uue tehnoloogia valdkonda majanduse, kaubanduse ja tööstuse ministeerium. Pealinnas riigi valitseja palee läheduses asuvas hoones tegutseva ministeeriumi 30 kolmeaastasele ametnikule põhjustas meelehärmi kuduma mahajäämus. Eriti. Nutitelefonide ja interneti vallas hingevalust ülesaamiseks inspekteerista võimalikku tulevikku ja nägi selles Odavaid autosid tänases maailmas pole veel kusagil lendavaid sõidukeid kasutusel ja sellest sai siis alguse maailmast teadaolevalt kõige põhjalikum lendavate sõidukite teemaline riiklik arengukava. Kava määratleb lendava. Sõidukina elektrimootori jõul vertikaalselt õhku tõusvat ja maanduvad transpordivahendid mis peaks tulevikus muutuma autonoomseks ehk isejuhtivaks. Esimesed riiklikult litsenseeritud õhutaksod võiks kõige optimistlikumad ajakava järgi vuhiseva pealinna kohal juba aasta pärast. Välimuselt meenutab õhutakso suurt drooni. Elektrimootoritest. Kust ja juhtelektroonikast lennumasina valmistamise tehnoloogia on lihtsam sisepõlemismootoriga auto valmistamisest. Võrreldes traditsioonilise auto ehitusega nõuab see vähem töötunde. Pisemat tootmispinda ja sirgjoonelisemat hooldusvõrgustikku. Planeeritavas lennukõrguses on aga täna suhteliselt vaikne. Ehk õhuruum on alakasutatud. Suurele võimalusele erinevalt muust maailmast on tänu taksonduse vastu tööle konservatiivsele poliitikule Uberi laadsete sõiduteenuste areng sealmaal olnud pärsitud. Lennutakso idee toetajad näevadki nüüd lahendusena lahkumist teepinnalt ja kirjeldavad peagi saabuvat tulevikku, milles riigis õnnestub tellida Uberi ärimudeli sarnaselt ringi liikumiseks lennutransporditeenust. Maailmas esimesena lendavate taksode kasutaja tiitli saavutamine on küllaltki reaalne ja tuleneb osaliselt teiste riikide probleemidest ja vahetu vajaduse puudusest. Dubai, Uus-Meremaa, Singapur, USA ühinenud kuningriigid ja teised on samuti taevasse vaadanud kuid kohkunud tagasi näiteks õhuruumi haldamiseks. Olgu seetõttu neis riikides pole transpordiga seotud väljakutset tingimata sama teravad kui nimetatud Maar. Selle teid räsivad regulaarsed maavärinad ja ujutavad merd. Rannikule paiskavad tornaadod. Riik peab hoolitsema sadade saarte elanike eest, kui teine märkimisväärne osa inimesi elab mandril kõrgemates mägedes. Ummikuid autoteedel on tavalised ja pealinna lähedal asuvasse lennujaama jõudmiseks Peab linlane varuma vähemalt paar tundi. Õhutakso lahendaks ühe korraga mitu kitsaskohta. Loodusõnnetuste puhul saaks inimesed liikuma ja ükski õhutakso klient ei jääks lennukile hiljaks. Hulljulge ja konservatiivset kultuuris. Kereeveedee leidis üllatavalt kiiresti riigijuhtide poolehoiu. Vastupidiselt senisele konfliktsel asjade seisule. Nõustute isegi ooperi kaasamisega? Õhutaksonduse arendamisesse taksonduses revolutsiooni esile kutsunud firmas on algatatud projekt Huber R. Ja jutuks olevas riigis loodetakse olla selle idee tulemuste esimeseks kasutajaks. Lennuka visiooni teostamiseks on algatatud jõuline programm seaduste kohandamiseks ja bürokraatia ületamiseks. Et juba lõppeval aastal saksa alustada artest lendudega. Taristu ja sõidukite baasi väljaarendamiseks tehakse koostööd USA ja Euroopa lennu ning tehnoloogiafirmadega ning kaasatakse kohalikke. Ka ettevõtete kogu potentsiaal ambitsioonika, kuid samas vajaliku uuendused teostamisse. Kui kõik läheb plaanipäraselt, loodavad õhutaksonduse riikliku projekti vedajad, kui ta oma teenust järgmise aasta olümpiamängude tule süütamise avatseremoonial. Kas nüüd tead, millisest riigist käib jutt? Kuula varasemaid portaale R2-e-L2.