Ning nüüd kihnukeelse uudise saadame märg Miale käse täi Kihnust. Ning minale kase markamaminast loomejuht, aga igas lähed jooksma ka. Ma ei arva, et ühe tiiru võiks ikka teha küll. Kus sa siis lähed, lähed sa kihnu või oled sa Pärnu linnas ning? Ma ei arva, et me oleme oma klassiõdedega. Niukse pilli omaga juure võtad viiuli või või karmoška või või seal on igasuguse palju villakoda. Ma arvan, et selle kõrre käiku hoopis mingeid rütmipillid, mingeid saab teistele ka mõne rütmi, muna ning. Sihukese kihnu rummi sasi on kassinahaga tehtud sihukse, võtad vä? Jakest vetel katagi lible. Aga üks hulk eestlasi olnud ju laulupeol, kas sa tead? Ja sa ei tea siis, et Saku Suurhallis on Eesti käsitöö üldlaulupidu, selle nimi, antuv mardilaat. Ma ei jää kas nüüd laulupeoks nimetajaga mardi lähtantsigil kutsuma kadudega. Ikale mardilaadast ja sind ette hõimasseke palju erinevatest valdkondadest tanudki nagu meie kihnlased, lähme jooma, käsitööd müüma ning siis seal on ju ka igasuguste pottsepatööd ning saab ise kogududa ning ning te olete Pealt. Kas asja me siin ikka ennustame, helistame õige kolde Reedale ning küsime järgi, kuidas esimene päev läinud. Tere kõlderjet, laineid ülesid kysi ning kui palve täitis, elanud ka Praegu siin Mare Veeaa istub kiusu tooli ning neeri meetrisi ketis. Praegu heegeldavad terve aeg lava taga ane lõppe. Silvi pakub muuseumi asju müüa ning paar tüdrukut on veel siin. Ringi valik. Kas mõni täitest on ka esimest korda näppudel laulupeol? Ja näppudele laulupeol esimest korda vist lõpu Silvi. Tule jah, muidugi. Alo. Silvi. Tere. Kuidas siis mardiloata antkas taotav silmast vere välja või? Tead väga tore, me esimest korda ning väga meeldib ava teen kohe juba mõned siis taastud omale. Räägin välja, siis see asjasid omade koti assid. Kuule just ossi puidust soolatopsi, mis Ateena peale pangana laota ning siis vaprioidiku puidust ning need oksad, pärased, pääsukesed ning ruhi lilleke. Aga kihine ilusate Buste topsikesed, siis tegi. See asja poolest niisugune Laat eriline on siis. Väga palju käsitööd on igasugust. Minu jaoks on see väga huvitav, kõiki otsisime ikka tellesi, belli kaasoftibulid sugused Soab on siit pärit oksad, nagu meie Kihnus, Ruo põldudele. Lõnga, FJB kooli ei lähe katki, olime küllatused, nägime. Klaid temana Reedale palun siis. Nii, palun? Jaa, Reculeb. Reet, kas seal on aega seal ringi vaatajaid et kas on palju võistlejaid eitel? Võistlejad on kõik kõvad, aga no me oleme ikka paremad veel. Ma ütlen, lihtsalt veel kõvemad. Nojah, aga, aga kellest kõvemad olete, räägin siis. Ja nemad juba mitu aastat tegelikult koeravillast kendu ning sorka need olnud ette armsad. Et kui siinsamas kõrval ei oleks neid toredaid ilusaid punase värviga kihnu Saka siis otse osta hiiglaste koeravillast tehtud mingiks ette tubli naine, err kaks-kolm tundi järjest muudkui ketrab, ketrab, siis nendel on pluss ning ka ning käte rätikusi, aga neid, kes ussid on ühesugused jäädnike ausalt öelda. Tänan. Niisugune päris tore müügipäev ka ikka rahast ning ostab. Hiidlaslikke usute koha või räägivad küll, et koeravillast, aga võib-olla hoopis on hundivill. Kuule, ausõna, marki oli kahtlaselt karedavõitu tõesti, Narva täkkest oligi huntidel, sest Njaa kati välja paistab selline pehme vahed käe külge, jumala kare. See ongi vist hundile. Äsja süstee kihnlased, seal pakute? Rahvas ikka neid elusi, naiste sõrmikusi, proomest ning elusi meeste labakusi vahel võtavad päris perekonnad naene omale ning need omale kõikjale meeldivad pisikesed Etti, pestiks tüdrikute sokid ning naeravad, et näed Panotokot sihuksesed ning panevad mulle jõulupuu peale jõulupuu. Ohtlik sellepärast, et pisikesed sokid elusad. Meeste kabet ei võtakski juurde vä? Meeste Kappeti on tõest vähe, vot see mark on seal õigusmehed natuke tahaplaanile jäänud. Näegi vana ja mõned õpetajad, on. Manoia kapetaja on ju ette kerge jää tunda, nendel on ju kanna peal kaheksakand või mõni muu sihuke kaitse-maagiline tähte. Vaatas rõõmuksid järgi, kas mõne veel õnnetoov kaheksa kandaga. Nii sellel on jah, otse veetud otse esimese koorimis, käbe võti on see kaheksakand, kui seal kannab värvikuule sendi mulle naljakas. Õige eesti mehe sokk rukki tindanud kannab. Siis ikka toob õnne kõva uurika välja, kes siis jälle siis ostab ja kesi siis õnnelik mees Onter. Kas mõnda sihukest kaupa ka omaga juures on? See asi peab kindlasti saama maha müüdud, et läheb käest Rambaks. Ja siis, kui ma siia aasta aega oleks, siis võib-olla kaal enter läheks rämbaks, aga me ju ainult neli päeva selle, aga ei lähe ükski asi Rambaks. Kuidas Teitisel suure Saku Suurhallis siis ülesse saab leida? Neidki on kerge leida selle järgi mesi, setu meeste kõrv. Setu mehed pakuvad oma metallid ööd oma sepisi ning röökujaterv aeg tulge ostma, tulge ostma ning siit Abbott, kelle abita üsna otseselt kõrvad, nii et kui kuulete, tulge ostma, tulge ostma ning kelle tagumist siis need meite naabrid? Kas laupäeva õhta tõmbate, siis omale suka tagurpidi pähe kua ning lähete Tallinna linnapeale ringi jooksma? No vaatame kui see äriline pool tule juhtist tuleb koos õiguraha kerjata äkki, et me ikka pääseme ägestike õnnestub nagu kirjamata koosluaja. Kais asja mardirahvale soovime. Hästi käsitseda õnne, et kõik tantsud, laulud ette läheks ning kõigiga ühe pisikese tiiru kas või naabrite juures ka räägiks ning margisentilinlased enge muidugi põng saab aluseks ning et oleks vähemalt tore. Kui nüüd äkki niisugune yhe tuju peale tuleb, võib-olla lähme sandina koha natuke ning ning laulame enniks vahepunktide. Seda kõike siis soovimegi. Seace säilmete tänaõhtune saade kui teised juba selle häda hommiku algendike, rõõmsad, terved.