Tere, kell on pool seitse õhtu ja tegul lege mulgi uudisid. Sombusest sügisest haiga Mihkleja Märdi päeva vahe pääl om kutsutigi engi aas ja just nüüd mõtleva inimese rohkem selle pääle, mida silmagi näete ja kääge Kaia isa. Mulkel oma aastahaiga ollu, maja, vain Belgeda auste Tiia peljati. Nüüdsel ajal ei kõnelda, Bellistenam pesiti Mulgimaal kuigi palju mulgi naise, Iisraeli Ilse ja laande Allium peri, must Uurnu ja ütled Õist. Põnev, et belli kohtade hädasaanu. Kes itL sis olli kõnelev eilse ja alli esi. Vello mesinenu maja, Handjane õue haldjane kratina, maa-alusena ahi, kotusena veel mingi muu vaimune ja tema mollu kaitsevaim ega inimene tahtis ju ennast oma elu ja tervist kaitsta. Haigusi ravide Bell esines pererahva ele, ilmutas end kas koera, kassi või Lambene asi endast välja siis tuld ja sädemeid, inimese, teda Belgesi, isegi preester kutsuti kohale, et bell minema aia ja bell läits siis kas sohu või aianurka kivi sisse, seepärast kutsutas teda ka aianuka jumalasse ja sellele tellile pidi siis ohver tooma Bell lolli seal vaim, kes oodased Kike, mis uudist, tulli, kas või rinnapiim. Kui lats sündis, siis pidi kige, esimene rinnapiim ka temale saame, et siis siis Laits tuleb tugev ja terve, kui sandasis tuli niru esimene süük, tera ja kik Vilimis tulli põllu pääl, siis esimene kakuke tuli siis Belil viia ja piim ja kui piimasohver tede, siis lasi tema näiteks talul kaits lehma äratada, närvete oli Väige kuri, kui midagi temale, Santa Bellil oli ju läve use haid, kus sinna ohvertidi aia siin oli, kas siis mõni põõsas kaunistuses või puu või ja aiaRoyced pidi võis humal üles ronide sinna aia sisse, siis õhtul viidi ohvrit, öeldi, et ohver, seole, tervis, minule hommikul oli see kit kadunumistame all sinna ohvrisviiti. Mõnel puhul oli veel roigasaial ümber detu veel teine aed, et Kenny, kes tohi sinna külge putu, kes külge dusi viga sai. Ütskord Halliste kihelkonnas Need on üles kirjutatud, et poisiks oliive kusnu läbi selle roigaste aeda sisse ja siis oli peremehel hobune haiges jäänu ja küll siis perenaine oli kõndinud Aia seen Win piima ja mett ja kõndinud ümber kivi ja ballenu väele pikka ballemist. Siis oli Hobenega tervest saanu siin sama mede küla. Jõksil on perenaine Kütsaten leibe ja jätnud tema jaoska belli sõnast tohiv suhu võtte anti varjunimi, tema või töine, tema jaoks oli ka mõhe peale jäetud Pätsike leiba. Karjapoiss oli hommiku üles tõusnud, mõtelnud tema jaossomsid, etu võtten selle Pätsikse üten ja söönugaria manna ära, küll siis oli Beren nii kimbun ollu, pill, tahten päris ära kägiste, et üks kuri kiuslik vaim kassibell on siis mees või naine. Mina olen lugenud, et see oli naisvaim, aga kuna tema sai ka muuta ennast, siis noh, kes seda nüüd teab, kes ta siis oli, et kui ta ikka oli seal peni või oli ta kas või kes ta oli, sest üteldi sedasi, no näe, ma näi belli, sest üts koerake oli sealt belli aiast välja Juusknu, eks ole, aga kõneldes, et see oli naisvaik, kuna seal põhja pool oli Valdja ja kuna Peko miis setomaal sisepelsis, pidin naisvaim olema, et ta on nagu koduvaim Sande nimi Bell, kust see tuleb? Taara usulistel oli kuu, kui tulime risti rüütlesid nii ristsive Uku tunnis ja kui hakkas piibel levima rahva sean siis piiblist olevat see belli nime, tullu kirikuraamat enne olevat Paalia Bell, tema nimi ollu ja kassibell on igal pool Mulgimaal tuntu või esiki kaugemal Mulgimaast mede teadmine on see Karksi Halliste siin Medegandinanda ollu. Aga Tarvastun Ontapuaid kodus, kuhu saab ande viia, aga ei näe nagu pelist Väiga palju Mulgimaa pääl omikida ollu ja see nimega bell eksemaivaimullive ju, ega kandi peal. Aga, aga meil on just ta säänse nimega. Sess kõrrasson mulke Jutoodsan saateks saed kokku Ilves, Kristi Uuwembet Mulgimaalt jälle medali pärast senis rahuliku engi haiga kigile.