Praegu ütleb seadus, et telekanal või raadiojaam tohib ühes tunnis lasta maksimaalselt 12 minutit reklaami. Kultuuriministeerium valmistab ette eurodirektiivi üle võtvad seaduseelnõud ja see muudaks reklaami nõuded leebemaks. Ministeeriumi plaani järgi jagataks saatepäev kaheks alates kella kuuest hommikul kuni kella kuueni õhtul tohiks telekanal või raadiojaam näidata kokku kaks tundi ja 22 minutit reklaami. Sealt edasi, kuni südaööni võiks reklaami lasta kui tund ja 12 minutit. Teisiti öeldes eelnõu järgi võiks viiendik saate päevast olla reklaam ning see, millal täpselt äriteateid edastatakse. Ja eks ettevõtja otsustada, seal reklaamipiiranguid poleks. Kultuuriministeeriumi kunstide osakonna audiovisuaalnõunik Mati Kaalep ütleb, et sarnased reeglimuudatused peaks tulema kogu Euroopa liidus. Ringhäälingu tegelikult ei olnud enam piisavalt konkurentsivõimelised uute reklaamiteenuse miljarditega võrreldes, kelleks siis peamiselt on erinevad internetiteenuse pakkujad selleks, et luua natukene võrdsem konkurentsiolukord tehti juhtida reklaamipiirangute osa lõdvemaks. Mati Kaalep lisab, et tõenäoliselt muutuvad reklaamipausi pikemaks ja rohkem näeb reklaami väärtuslikumatel kellaaegadel. Samas ei usu ta, et kuulajad ja vaatajad äriteadetega üle koormatakse. Liiga palju reklaami tähendab vaataja jaoks seda, et seda kanalit enam ei vaata seetõttu reklaami hulk võib-olla ei ole enam nii palju sõltuvuses sellest riigipoolset regulatsioonist, kui sellest, et kuidas tarbija ise reageerib. Eelnõu paneks täpsemalt paika ka selle, kus tohib ja kus ei tohi teha tootepaigutust. Õigemini soovib ministeerium tootepaigutust lubada kõikjal, välja arvatud uudiste ja poliitikasaadetes tarbijasaadetes usulise sisuga saadetisi allaste saadetes. Samas kohati muutuvad reeglid rangemaks, näiteks lastesaateid ei tohiks eelnõu järgi teha sponsorraha eest. Siin võib näiteks tuua ühes erakanalis jooksva multika jäneselastest. Ühel hommikul kohtub jänesepoiss Juss Rakvere kaubamärgi vinkuga. Teinekord külastab Kalev Spa ujulat. Saatelõikude alguses on ka ausalt kirjas, et ühe või teise multika tootmiseks saadi ettevõttelt toetust. Mattiga olet. On uuritud, et lapsed on väga-väga vastuvõtlikud igasugusele reklaamile, mis neile osutaks. Nad ei ole sellisel määral kriitilised, kui nad ei suuda selekteerida, siis nii-öelda päris sisu sponsoreeritud sisust ja sellest tulenevalt siis lastesaadete puhul on siis kontserdiks natukene karmimini reguleeritud tõesti, kui, kui teiste saadete puhul.