Tervist Sa raadiokuulaja oleval privaldo ja kõneled sihvakas võrokesi tegemisest. Soone hättel, Uma meki, kohvikute ja restoranide nädal tähendas, et nädala jooksul Paco 10 Vana-Võromaa söögi kodust, Uma meki märgiga siiki Tuutsas võrul, Põlvan, Haanja, Rõuge, Antsla, Sulbi säänest huma, söögi nädalit kõrvaldada, segakive ja sügisel juba mitu aastake aaga oma söögi sõbrak ja ega kõrt gimme kahegi süümeläve Pütsuma söögi, suur sõber, yangi haigi Võrumaa arenduskeskusest kõneles ta konseeoo, kord sööman, käbe ja mida hääd pakuti. Sookõrt ma käbe Elopärlikasse proovi taimset toitu, makett on sooles tal sellest alustust kah väega eristada ränal olla preeru kritset, Pabrikistajad omadist, väärukal, Tatrigu, Ruukbeedi lipsikastiga ja makessay Nile maiku kitsa ubinat. Väga-väga hall. Oled sa ka mujal poolumamegi süütepruun? No ma, eks ole iga kord koduse valinud, proovime perega ka erinevaid fotosid ja ige kord ole väga üllatunud. Ruuga saad oma kraamist Uma meki medaljon. Et alati võid üllatuda, mille ostu Uma meki nätal üle pää hääl. Toom esitas hääd, olles oma kraami enam väljakutse kohvikedele endil midagi uut proovi ja kolmandas jamale rahvelisele Pühapäiv koste Ilosale rõivile panda ja perega kohegi välja sööma minna. Tulevariidi oma Võru instituuti ja vana Võromaa kultuurikotta oodedu Inemise tahtva hinem teede saia, vannu asja vällja Kaimisest ja mõtsa Vellielost tulemam konverents päälkirjaga, Kalmunäio ja mõtsaveli ning kas seal kõnelevanaatas, seletas konverentsi üts kõrraldaja saare Evar Võru Instituudist. No põhilise teema üts, vannumatuside valla Kaimine ütles küljest saldu, arheoloogi uurijaeetika seal man ja teisest küljest tuued tegelikult meile vannumatusele tegema väga palju kahju, eks viimase laul, detektoristid musta arheoloogi võiks ütelda, et kui vana laol Kalmunäio saada korrudolebiitelegija kalmu üles, küll see kesva kalmu peale või midagi sarnast ühiskonna poolt mõtelda, sans linemiselegiaagoskilt vanast Kalmust metalleseme välja urgitsema, tegelikult on seal eks juttu kalme arheoloogia just tuued Inemise luuliikmena maa sisse ja, või siis ka palutus matuste puhul pallutatud säilme mansse mõtte, nagu arheoloogial hindylom tuuga köidetud ja mansse mõtte oma kohalikul kogukonnal tuuga köidetud, et kui omasem kalmukodusse jah, tähendab see kotusena, mille Butmine Ongigi käik köidetud ametisse tegi hirmega, et Guyssessane, ratsionaalne uurija tollega toime tule, sama laulame seal huvitavaid ja praktilisi ettekandeid neutluses Urvastest seansse muinasaja lõpu küllaltki rikkaliku naise matuse kotale Vaises Vastseliina sane sõja haavuga, mõõga haavuga ohvrile hütis haud, mida on ka väga eriline, sellepärast et Eesti jala pealt Oblevet ühtse andsid sa Haabuga luustik haudu tegelikult nii, et nuid vaid ühe käe sõrmedel üles, lukk aga mõtsaveli teema nüüd viimasel aastal on tegelikult siis mitu hääd arheoloogiga, mõtsa Velliga köidetud kodusid punkrid, lahingukodusid ja mõtsa Velle mattusid uurne hundi, Arnold hommitsane väsuma ta välja kaib ja uurija ja dimenertluses kõneles konverentsil ütles talvest seni Tiidmalda teemast Nõukogude julgeolek, salamatmispaik, kus sellepärast, et 46. aastal tuli käskkiri, et bandiit ei või jätta pandiitlikule elemendile matavaid tule ärkoristaga surnukeha ütlegotusse, Arnold lähetuses üles löön ja Tõne mõtsa Velliga köidetud ja kotuside uurija ja konverentsil kõneles, on kiudsoo, Maureid jaam ka palju ja noh, ja siis on veel, ütles ettekanne mari Bukonen pida, mis puudutas siis, ütles õnnest või oled legendaarse õpetaja ega müüte ja võltsmüüte sisse mähitud mõtsa veel dast Vaabina kurenurme kandist aun. Kiusu Mauri lõõtsa üles legendaarse mõtsa vele Saber Augusti pere metsa punkrikast tuustule ka jutukonverentsilt. Kiudsoo Mauri ja ma ütlen, et ustav veidikese varrravil kõnelda, et seal ei olegi päris selge, nii et jah, ettekannet ust ei tule, aga, või olla küsimuste vooru yks tule ja arutamist. Ja ongi selleks korraks kõik saate saatuse kokku. Harju Ülle lugi val pri Valdo vahtsane võrokeelne saade tulejalt nädala pärast tuleva neljapäeva kell puulsaitse õdagu.