Ja need on vaja meil teie abi, head kuulajad, sest me oleme helistanud läbi kõik juhtivad autoajakirjanikud ja keegi ei oska öelda, miks on niimoodi, et mingid inimesed riputavad ämbreid või vähemalt on riputanud ämbreid endale auto taha otsa selliseid väikseid ämbreid, tillukesed peopesa suurused ämbrid, väiksed ja jah, et miks neid sinna riputatakse. Oleme kuulnud mingisuguseid linnalegendist, kuidagi emaga riputatud mingeid suuremaid ämbreid, et keegi, kes oskaks seda meile öelda, oleksime selle eest väga tänulikud. Kuus, kolm, üks, kaks, null null null on meie telefon, et mis värk on nende ämbritega meid autode taha riputatakse. Tere hommikust. Tere hommikut, Osvald olen ja aasta äkki sellepärast, et hoidke Eestimaa puhtast prügi visata sinna või, või mida iganes. Kas ei ole juba varasem nähtuse ja siis, kui veel neid kampaaniaid ei olnud ja me ei osanud prügi peale mõeldagi ja peale selle, kui seal lahtiselt ripub taga ämber ja sinna sisse seal midagi paned, siis ega see sinna kauaks ei jää. Jah, Osvald aitäh ei isenesest ideest. Tere hommikust. Tere hommikust ja kuulame, mina usun, et see on jah, seotud selle Venemaa poolega, et ma nagu mäletan vanema inimesena, et vene aeg oli vist selline standard kehtis et kui auto vedas ohtlikke veoseid, siis pidid tal kõige esmased tuletõrjevahendid nagu lähikonnas olema. Aga siis, kui auto vedas bensiini sisseämber oli üsna oluline osa seal rippus seal taga, et juhuks, kui nüüd juhtub plahvatuslik ämbriga juht sööstab kustutama. Bensiini plahvatus, juust, juust, oo selline asi või et see Koidab ma ei ole nüüd päris kindel, aga ilmselt vanem põlvkond täpsustada. Väga huvitav, väga huvitav. 6,000 mina saan aru, et küsimus oli kuulalegi selline, miks mingisuguseid selliseid väikseid kasutada autot, ämbrid linna autodel rippuva tere hommikust. Tere ja me räägime, minu isa rääkis mulle, et neil on sellepärast ka ikkagi sellest Venemaa ajast. Aga oli suurtel autodel, oli vist talviti, või kui ma õigesti oli, liivaämber oli seal taga. Liivaämber, ühesõnaga nii väga huvitav. Jajah, aga miks te niimoodi tolkneb, peab seal taga, miks te liivaämbrite või panna pagasnikusse või kuhugi? Ei selge suurtel autodel on täiesti arusaadav, aga vaata, jutt käibki võrgu väiksest autodest ja väiksemalt ämbrit, et nende kohta ei oska midagi öelda. No aga see tuleb sellest nagu väiksemad väiksena ikkagi rippuma. Kaloogiale kaloogile traditsioon lihtsalt ja aitäh selle eest, kui keegi oskab veel täpsustada. Kuus, 302, null null tere hommikust. Aua vao raadio, palju vaiksemaks, palun. Nii kellega räägime metsast nii, ja, ja mis on siis ämbrite vedamise põhjus? See oli vene ajal niimoodi, et mahlasid oli vähe saada, mis masina sees käisid ja kui juhtus, siis midagi välja nirisema. Siis pandi ruttamer alla, et kätte saada. Ja kui aux ära lapitud, sisse uuesti tagasi valada. Aa, oota, aga ma ikkagi sellest aru, miks see ämber peab tolknema, miks taimedele pagasnikus siis saad kohe kätte. Okei. Ja teine asi oli tarolyon, mis kunagi oli artikkel sellest, et auto oli tee äärde seisma jäänud ja sõiduauto otse sõitnud veoautojuhtide suure põhjendused. Ohukolmnurka polnud väljas, aga et ma panin ämbri ju välja 50 meetri peale. Aa-aa, no näete, selge, ühesõnaga, suur tänu. Vaatame peegi veel, keegi oskab täiendada. Tere hommikust. Kellega räägime. Nii, Andrus, oskad sa veel täiendada? No näiteks veraal polüküll oli niimoodi, et cute jooks sisse valada. Aa, et ühesõnaga selge, et selgelt kannad kanistreid kaasas, et siis valad kõigepealt ämbrisse ja sealt siis sinna. Või siis oli Wagoogilist välja võtta, et tänaval oli, et paljudel olid sellepärast fondid ja need olid pool mulki löödud, et palun, palun. Kuule, ühesõnaga, mul mul hakkab juba selginema eerika, ühesõnaga Vene ajal oli see ämber seal taga, sellepärast oli vene aeg ämbrid kogu aeg vaja seda kõikideks asjadeks, sellepärast et vene aeg oli selline ämbri ümber koondunud aeg vene aeg oli mereaeg täpselt ja jumal tänatud. Me oleme täiesti vabariigis.