Rohesäuts. U. Rohepesu on teadlik tarbija eksitamine, mõjutades teda eelistama toodet, mille puhul on välja toodud konkreetne keskkonnasõbralik aspekt, kuigi tähelepanuta jääb selle toote, mitte nii roheline pool. Ühenduse Sainzoftrueenwashing raporti kohaselt on 95 protsenti meile müüdavatest toodetest seotud mingil moel rohepesuga. Ja see organisatsioon on pannud kokku seitsme patusüsteemi, mille abil endale huvipakkuvaid tooteid uurida. Esimeseks rohepesu patuks on, kui toodetel kasutatakse napisõnalisi üldistusi. Looduslik naturaalne Eesti loodusest puhas tehnoloogia, jätkusuutlik tootmine. Need ei tähenda tõendusmaterjalita mitte midagi. Teiseks patuks ongi tõendusmaterjali puudumine. Tootel pole vastavaid märke ega litsentse ja ka kodulehel puudub täpsem informatsioon. Kolmandaks kasutatakse asjakohatuid fakte Tuuakse toote juures välja üks keskkonnasõbralik aspekt, jättes tähelepanuta teised ning ei näidata kogu üldpilti. Hämamiseks kasutatakse ka keerulisi mõisteid. Järgmiseks valed väited pole loomadel katsetatud. Klausel on paljudel kosmeetikatoodetelt tarbetu, kuna Euroopa Liit on keelustanud nii loomadel testitud uute toodete tootmise kui ka müügi. Silmakirjalikkuse patu puhul võib tuua näiteks, kus tuntud kiirmoebrändi jätkusuutlikuse kampaanias utsitatakse oma vanu rõivaid ümbertöötlusesse suunama, ent endiselt kiirmoodi tarbima. Heaks rohepesumeetodiks on illustratiivsed. Fotod näiteks fossiilkütusefirma kasutab oma veebilehel vihmametsafotosid või lillekest hommikukastes. Seitsmendaks patuks on valed ebakohased märgid. Need on tavaliselt ettevõtete enda kujundatud märgised mida presenteeritakse kui kolmanda osapoole tunnustusi. Tundke ära neid, kes alatuid võtteid kasutavad ja ärge ostke rohepesutooteid.