Koosolemine üks asi, millest balti kett koosnes, oli koosolemine seda vabalt varjamata oma Eesti asja ajades enam ei pidanud ridade vahele kirjutama lahti harutama trikoloori eri värve, neid riidekapis hoidma koos suhkrukottidega. Lippusiidud olid selleks puhuks, et kui kuidagi peaks juhtuma, et Eesti saab jälle vabaks siis saab need värvid kokku õmmelda. Suhkrukotid oli ta ka veel halvemateks päevadeks tagavaraks, et kui peaks veel hullemaks minema, siis on vähemasti paar koti suhkrut. Ilma koosolemisetundeta poleks seda ketti olnud, oleks lihtsalt üksikud inimesed üldse tundub, et vanasti tahtsid inimesed rohkem koos olla see Eesti koos poesabades. See oli muidugi tüüp. Aga samas, missugune infovahetus seal toimus, inimesed said teada kõik, mida ajalehed ei kirjutanud, aga ka seda, mida kirjutasid, või siis olid inimestel salongid, muudkui käidi õhtuti koos suheldi, joodi teed ja veini. Ilmselt tänapäeval läheks kah inimesed balti ketti, aga seda juba virtuaalselt. Loodaks uus rakendus, kes tahab seista balti ketis, see hoiab käes oma telefoni või siis lisaks oma Facebooki profiilipildile balti ketimärgi, nagu on lisatud mõni aeg tagasi kõigi Eesti või mina, usun Andrus Veerpalu. Eks Balti ketis koosolemisel oli palju häid külgi, peamiselt muidugi see tunne, et ollakse koos, ühtses ülemine on millegi eest väljas ja eks ka tänapäeval tullakse välja mõelda kas või möödunud laulupeole või siis Metallica kontserdile. Võib-olla on üle võimendatud see jutt, et eestlased on hullud, individualistid ehitavad oma majad teiste eestlaste majadest võimalikult kaugele ja võõraste rahvaste majadest veelgi kaugemale. Ja üldse oleme kuidagi hajali. Samas on individualism suur mugavus. Ikarus bussiga me ilmselt enam keegi balti ketti ei sõidaks, enamus läks ikka oma autoga. Autodest saaks teha ka keti. Ainult autodel pole käsi, millest kinni võtta, kuid autodel on muidugi konksud ja trossid, millega 11 sappa võtta. Auto balti keti jaoks saaks niiviisi sappa võtta ka kõik need vanad autod, mis seisavad tagaaedades. Ehk isegi balti keti ajast mille põhjast kasvavad juba rohi läbi. Ikka öeldakse, et kui need kivid saaksid rääkida ega me ei tea, võib-olla on autodel ka omad lood ja soov olla koos ja näidata meelsuste kuuluvust ja olla oma ketis.