Tere eetris on portaal tehnoloogiakommentaari esitab Christian pur. Mõned mehed armastavad oma autot ebatavalise intiimse energiaga. Kõrvaltvaatajad võivad pidada sellist suhet piinlikuks, sest auto on ju kõigest ratastega taburet. Kirjeldatud hoiakus võib aga peatselt aset leida, muutus auto armastuse kasuks. Seda juhul, kui uskuda ilmaski värskelt väljaütlemist. Mask lubas, et tema firmas toodetud autot võiks vaadata. Kui superinimest pidanuks ta silmas inimese kehalisi võimeid ületavat masinad siis sellega, piirdudes. Oleks nagu midagi uut inimese jooksukiirust või massi ületavad ju kõik tänased autod. Autofirma juht vastas tunnustavale säutsule, milles Tesla sõiduki õnnelik omanik rõõmustas tarkvara uuendusega kaasnenud juhtimisabi võimekuse hüppelise kasvu ja mille peale mask siis vastas, et inimesest juhte on kõigest kahe aeglase kaameraga statiiv, kes ei suuda alati isegi keskenduda. Seevastu kaheksa kaamera radari sonariga alati valvas auto oleks kindlasti super Šoman ehk super inimene. Ridade vahelt võib välja lugeda, et firma juht näeb oma autot ületamas inimese tajumehhanisme ja vaimseid võimeid. Lammaski säutse jälgib üle 33 miljoni huvilise. Osa neist teevad seda imetledes paljud lihtsamast huvist. Loodetavalt leidub sekka kriitikuid. Sestap oleks pea võimatu, kui vestlus päädiks ainsamatki viisiga mis tegi autos superinimese. Peagi võrdlaski keegi inimese sekundi skaalas mõõdetavat reaktsioonikiirust, arvuti, nanosekundit. Astmestiku vastu ja lisas, et nanosekund peab ootama sama kaua sekundi järel, kui sekkunud ootaks 32 aasta möödumist. Elan maskile. Antud võrdlus meeldis ja ta vastas, et tema auto arvuti sooritab sekundis 144 triljonit tehet mille abil tehakse sekundi kohta 15 auto kiirendamise pidurdamise või suuna muutmisega seotud juhtimise manöövri. Otsust mis tähendab. Iga otsuse vahel sooritatakse umbes triljon arvutusoperatsiooni. Suurte arvude maagiat võib võtta ühedimensionaalsel demagoogia ja küsida vastu kas targemalt ning vähema rabelemisega ei saaks hakkama. Samas paistab, et viimane seostub rohkem inimese moodi tarkusega ja arvutimaailmas püütakse esialgu läbi saada suurema tööpanusega. Ometi peab. Mask inimest kehvaks autojuhiks. Kaks aastat varem taasavastasin mask inimese väärtuse Donali tema peavaluks USAs Nevadas asuvat autotehase tootmisprobleemid. Ultramoodsas tehases sooritasid enamuse töövõtetest robotid. Robotitest töötajad osutusid oodatust taga probleemsemateks ja tootmisvõimsus püsis alla 40 protsendi. Masinavärk tegi midagi hästi. Seda vaid juhul, kui kõik teevad seda, mida kästakse. Keerulise tootmiskompleksi töös juhtus aga mitmeid pisemaid äpardusi, mille tulemusel leidsid aset regulaarsed tootmiskatkestused. Lõpuks otsustati siis paigutada inimesed kriitilistesse lõikudesse, kus nad vahendasid protsesside vahel koostööosi. Inimesed on endiselt paremad jooksvalt ja loominguliselt. Erinevate pisiprobleemide lahendamises vabriku tõhusus kasvas mille peale Elon Musk teataski, et tema usk inimkonda paranes mõne kraadi võrra. Suures pildis on ta ka endiselt inimeste suhtes skeptiline. Avalik saladus, mida ka värske säuts ei suutnud varjata. Võib-olla on tal auto juhtimise osas isegi õigus. Teisele sõidukid on autopiloodiks nimetatud juhtimisabiga sõidurežiimi ajal sattunud viide inimohvriga avariisse. Arvestades antud ajaperioodil läbitud vahemaad on elektriautoga. Peaaegu autonoomse juhtimisoskusega sõites olnud inimestega võrreldes neli korda ohutum liikleja. Elamaski hinnangul teebki see tema autost. Superinimese Teslad ei nõndanimetatud isejuhtimise režiimi avalikku kasutusse 2016. aasta sügisel. See on suur saavutus. Suhteliselt noorele ettevõttele mõeldes, et 100 aasta vanused autofirmad pole samaga suutnud vastata. Port lubas kadunud. 16. aastal, et nende auto õpib järgmise viie aastaga iseseisvalt liiklema. Eelmisel aastal pidi peadirektori siiski tõdema, et nad võisid oma võimeid üle hinnata. Arvutiga auto juhtimine olevat keerulisem, kui nad oskasid ette näha. Ja sama pidi tunnistama Kayla mask, kes lubas 2000 seitsmeteistkümnendal aastal, et nende auto sõidab silmad kinnijuhiga. Läänerannik. Kult idarannikule seda ei juhtunud. Kõikides teeoludes universaalset hakkama saava robotauto ehitamine on ikka väga raske, tunnistas sama mees 2018. aastal. Kuid ta ei kavatse alla anda värske säutsu signaal võib-olla varjatud edusammude märgiks. Ja mõnele inimesele piisab autoga seotud tundepuhangu äratamiseks teadmisest, et see on temast targem. Hoolivam ettevaatlikum, ilusam ja nii edasi, umbes nagu noh, selle koha peal peab ju fantaseerimised lõpetama. Kuula varasemaid portaale R2-e-L2.