Raadiokulle ja iis päiv katese teist 45 ja seto Kellid uudise Parilla setomaa kultuurikeskusest Koko saia, Vabarna Janega setomaa kultuuriüte päälikuga tere Jane Teredele. Või ütelda, et, Illos päiv päive küll ei paista, aga aga Jane jam esik, külvee, päevelineni. Gimme Tiid, mis kats 1000 katskümmend tahmeil Ilosal setomaal, too jälgi mul õigus on neid noh, suurteks Tiia ja no mitu katseta 1000 katskümmentuur Narva, et ma loodan, et niisama kalendriaasta, Nigol, mineva aastak kohv, siis sügahe päive vähemalt juhtuid, sündmus. Et ma loodan, et ka su aastaks homsene rohkearvuline nii sündmuste poolest kui ka nende inimeste poolest, kes siis sündmusi külastase. Aga kui sa võid ütelda, et Parhilla amme siin kate, 10. kata, 10. jaanuar, et mis on setomaal tulema või kohe Inemise saavad tulla, et mansse ürituse kultuurivalla setomaal, Ihamm setode lõksam, tähtsa vana kalendri pidamine. Et Eksmi tähista käänuvaht so sündmuse ka ära. Võtame vabariigi, tähistame vabariigi aastapäeva ja, ja jaanipäive ja jõulupühi. Aga too vana kalendri perre elamine on siin nagu inimestele südamelähedane, et jalas joosta pidanuaria Talsi püha ja ja vana-aasta kar saatma Iloza. Et bar ongi siis rohkem sääne, isteliste haig. Kes taht tulla kaema, siis ütles ja teist veebruar on Versko muuseumi-ist. Ja kui nüüd siis ist läbi sa siis siis tuleb ava praasnika tumm 27, veebruar. Et siis näputööd vandas kõrvale elata Spito pidama Toomsene naiste püha naiste pidu, kui siis papa praasnika määr olnu siis Natas Maglenitsale saatma, et on siis esimene märts dominne, paastusene, kive, spaastusene, iluline Pido, too toimus siis ka muuseumi Morobell Tom, siis välis välisõhu kitsetas pliine kulumma, siis kulatatas sõideta sobesega, teete sygasama saga matsimänge ja Leelatates mingites pilli. Tom, sa näe, kuni päevaminekuni see neljas Pidokene moslemid on siis eesti keele nagu vastlapäiv setomaal kutstas, nii moodu Timme et õige ongi. Et Zetode läks Milde ka vissi, laskajatum sisene nagu liulaskmine, et võtad hoo sisse, jää ballasetel jõugud, käed, kes pikem, Liusa nagu masenits peet, siis sa ju Kraga, lähed kodo ja järgmine pärnakas pääle do pik, seitsmene Tallinna paastukene. Tuleb pikk paastuaeg. Üks küsimus, et kas kultuurielu paastu haigu, et kustu kas oma omme, noh, ta ei ole niilooline, võib olla, aga Edimetsel ja viimasel paastunädalal siis nii proovime ka. Veide, ta nagu noh, teete või välja Paistu, aga siis mõnel nädalileks midagi, midagi, tule, mõni kontsert või mõni tegemine, tule nagu ette võtta. Aga mis sa mõista, et arvad, et oo Jaaguma Parhillatii tahe. Kultuurisaadet siis on näete, et its kultuuri inemine setomaa muuseumist, astase Parhillatarre, nii et ega Elo Kärse saagada Marili, ET soperda oma soperdamise härja võttas Tastmis vaie Ammy kõneleme Hillo tassedes ja ma tahtsin sepalt Jane käest küsida, et, et kas Inemise pideva setomaal ka paastu või on ta kalendris kire, aga paistus siiski, et pideva või kuis. No ma arvan, et pidev, et tänapäeval on dub vastupidamine, jutt teisildi, et kõik toiduasja oma asendatava. Et ta võib-olla on nagu lihtsam, aga noh, üks peetas pead kaema rohkem, mis suust välja ajad või ütled, et tollega nagu tagasi hoidma hinnest kes võib-olla läheb kas internetti tee või televiisorit või José kohvi läheb või või bastus tollest vägijoogist. Et noh, omm Sandsid, kes võttis endale eesmärgi ja, ja toda tööd, aga on ka neid, kes süü liha, Zaitse nädalit, et eks neid on ka Tiide, aga kind lähedal keri kogeumine. Ja tulles nagu toe saamine on ka tähtsa, nii paastom nüüd läbi saanud. Üttes tõist ütles ja teist Jänelam kõik kilo sai üles kirutatu hindele tallame kõge süsteemi ma paiga, mis ta ütles ja teist hom kalendri on ikka tavaliselt juba ka aastatega pähe kulunud, aga osa sündmuse kippuse jah, kalendriaasta liikuma siis peate üles tähendama, ütles ja teised on liha, liha teks algas öise jo keri kuu aega ja siis pühapäeva siis niverska, miks ta mäel, kui Obinitsa moosi, munaloom kohesa tulla, munne veeretama? Väga palju küla juba võtva toda muna veeretamist ja munale, Honka eitamist, esiistet tollest on väga hea meel, sest eks vanasti oli ka, et aga küla oma oma tegemise ja ja jäi kind lahe vallakeskuste tulema. Aprillist siis jutt ja ütlesin teist, aprill no väga tähtsaks. Ekspita jüripäev, suvistepühi, vana jaani, Pärnitsa päida pasa päive, maarjapäeva veiko maarjapäeva natsi päile oli vanasti väga suure peo ja Kirmas oli vaid ka rahvarohke, et nüüd amm nüüd omavale väikesest jäänud aga ikkagi Lääne suured, mõne vähem, aga, aga ikkagi väga olulise setomaale ja doose kodukanti hulga inemiisi kostma. Soostam juba, mitte mitte et rohkem kui küllalt, aga näed, et setomaal toimetuse toimeka Inemise, kas sa, Jane, tahad veel midagi välja tuua, et Mance võib olla suursündmuse kohe kindlasit? Kild läheb jääs juma samme juba seal me või mõtlema, et peaasi tuulaiga setomaale tulema, neid põhjusi on rohkem kui küll. Aga võib-olla jah, kõige suurem on siis 13 juuni suur sõirapäev, sadze rinnanurga. Katkenud kuus ja seitse juuni on seto folk meelega metsa. Ja 27 on ka viltööna seto tantsupidu. Siis on 17 kataseteist Ostrova festival, 17 tulevil järvefestival Värska kanti ja esimene august kind lahe. Saatke oma samu kolossova küll, sest seal on suur seto kuningriik. Augustis jääsevil 15 16 külakosti päiv ja katkenud, ütles ja kuni 30 sibula kalalaat Lüübnitsa säne üle kaemine tämbe setomaa kultuurikeskusest, kas hambaHilane nimi seal järjest muudu ja setomaa kultuurikeskus on esimesest augustist minema aastast, siis? Kohe siis kuulus Värska kultuurimaja Lüübnitsa külakeskusi, Obinitsa külakeskus, seto omakultuurikeskus nii-öelda koondas siis kolme kolme majja. Pange tähele, kuis setomaal eletas, mis taht etas ja ja lööd käega, ütlesin talle midagi, mina ütle Vabarna Janele suure aituma ja jõudu talle ja säänest Ilosate silme kaemiste nagu Janekeseleks hom Masterwest aitäh.