Elust setomaal. Raadio, kulla ja Leima evelin Terkas sinna sootska Piret Torm-Kriis Shimano olema tulnu ja sügised sel illas õdagul Parillardinaga küünlavalguse Hestma kõnelemaid, suutkene, alanu süvisaost ja kõnelema kultuuriklubist seto luu küsitleja nimelt kuis Parillane 2019. aasta sünkis hindajastum alano käimalen vai oled hoopis nagu noh, nagu Karola või sügise või talve poole nagu Suitma jääma. Pane tsüklis sam sul chow tulnu olnu alanud. Tere teilegi kullas pardi üles saanud Sütusem sääne näitus, Eesti motiik. Kui sa tahad, et sügisel oli siin alles, siis on kuse tahetud pügada, aga muid halbu asju siis niimoodi ka omm. Sügiseni ning Lämmi tähendasittonil. Kas aga Tõnekalt kuu jalatad Iloza sügise korjad nelki, sest hindele karma line mõne kastanimunakese või värvilise lehe kodo mulle miilist lehvis ehk ulatada niimoodi, et lehediks talises ümbri jalgu, tunni tunne, sääste, lehesahinat, ma arva, et sul Topnuga laps ja lapselaps ja lisast tuulajate piletile meeldus lehti lehvise kulatada meeldis talle ka sügilised sel ajal ja ka muul ajal aga sügise akas tuvastusest pääle kultuuriklubi setoluud säänest kokkusaamist läbi viia. Mis päidu kultuuriklubi, kuu käise ja mis tasane hom kultuuriklubi setu pukk oli viis aastake dime haavanud kui võsaaastak. Ja tuua mis jäine katus kohe tulevad. Õgenedel tiburiza Kokodungisknedeli ja sismi kõnele seto keele kõneles ja Tomas kõlali seto kultuuris. Laula tõsi mängijaga sagemati mänge. See on jah, ongi seto kultuuriklubi. Nagu ma näitusest nüüd tule, järgmets tunni, mis ma siis säält Tiidassaa või kasvam. Mis te seal kõnelejad, ütle mulle paar säärast teadmist, mis ma kultuuriklubi setoluust saad. Millesi järgnesid tunnisti tundma juhtmistel sulle võldide tuutideni, diremeetrit, Unity perimeetrist tunnid näitusest, kõnegi sügisest kõnelejaid, mängi vilja, vaimse sügise. Neil on suur gartsiinia karsiletis pantkassaga sügiseti kirjanikuga Artoskaja põrkna hoburid siia küürslaga ja ja sibuli ja uubina Tüürnid sõltumas, kartsime häär, tuul korstna kõrval. Ja tunnika nullis, kõneleme välist väärimine kõikuma kummitotüüpine idu, kasumi õitsvaid kaitsvaid häba. Nii kassaga, Mattisen, sega, keriksid Sõnnu obse kultuurklubis Etonoomisele kodus kokku iga jääminemisi oma Läti NSV kogu suur orbiit on surinemisi täiskasvanutega hea Nendega vaid kõkke, siis proovi teete, et oled sa ütsway ütlese kümmenditese kultuuriklubi seto luu uutvasima. Lõdvanium ja tere tulemast. Kas on piilekunu Rõõm kõike kõige väikop kultuuriklubis, Etolu Luhke, via marsilanga taastaga, puiskonna, kas laulad kah kultuuriklubi seto luupet, see om sääne, sääne seto kultuuri Opmise Kotskuko. Kohe ei ole leelokoori muude kuul käimine, aga kas ta laulatas ka mässati laule? Laulame Jõkstuberest laulud, millel on väga tähtsa asi seto kultuuris ja ilmal eraldamalda joodsai seto kultuuri Opyway, vaid imest kõneldagi. Laula, lõksamiilolenduntu laulmine oli esimene tähtsuse kodus, et Laanud tingimata õnne, laulmisega on vaielda, tegeleda, et need Jõks, laula teiega sakramendi läätsi, laulud ja laadsilowlitseb laulda täiskasvanule ka neid laulu, mina olen väga laulu sellise viiega. Kas ma võin ütelda, et Sujastan tähtsat nagu edasi anda? Laulame üksjagu, aga kui ma ytle, et hingekiitmist, kas trumme ütelus, Tugottalemistlikultuuri klubi, seto Püvetada paratideosnias olla Panjomia keerijatud tunnus, mjaa mullas, seto tähendas setomaa ühendas Piret jaost setomaa Pireti Easton, kogu elamsetuma, kõhke tähendist, muiast seto ma võisid tähendada nullini myysilegi, ole seto ja ole võib-olla voorigi, Setomaal kiunub sensitiiv kultuuriklubis olnud midagi setomaa, nutnud missis pruumigi, kõnelda siis ja proovin oli selgesti, et kuigi olidki alu setomaal, siis elab veel väga palju mingi mehe Nikita Speda saak ning setomaale. Aga mis üks tähendatud terve elu on setomaa. Et mis sa enda söe mähtuga mõtled, kui sa võid suut mulle ütelda, ma arva, tõdendas stuuded mõnegi were kleidis süveneskled setomaal ja tuut dieedist sai näitleja, sai nipi tuum olemas ja nüüd jõudis ja ja kui see tunnetud keldrist, siis too ongi toomeelset omaga sinu kogu elastum sünnist saati kooni kaanest on kokku keelt nii. Jah, ja, ja mitu Ello veel edasi. Ja tuumann olevi ka tähtsa dub töödeisemann, et oma sul siis no rahvarõivasale või ei ole või, või oled sa, oled sa setomaal kotuse pääl või oled kooki kavanda, et kõik haigi nagu küte? Jah, muidugi, oldunuid rahvarõivastega on ka vahva või väga sassi, et tina, haavatuid, rootslane Nanyant ja kui meil olid seitsmene praadi, põldu, mihklipäevapraadi vabaõhumuuseumis, Laanetile mulaarsetoroid, Lainatad Laretei, selge, selge dimeetriline oleku ula rõivaole. Mäelsiti võõrkäega balla Padula linna röövis tulles läätsede röövidega seal teotoga oksaga tähtsa mida soovi ülemiisile sügisjaost? Issa Piret tahazi ütelda, seto maine nii sile ja, ja tõsile kinda poolt, et kasvõi seal mehkanda soot Värmi ja tuut lehesahinat rohkem ballaed sügise ajal vaid ka mõtelda, aga, aga teda rohkem, et ei pea kõik rahulikult ka olema Saku tantsu ülemine Tallinna inimesi silma tahes. Tooded, kui teil oli veel midagi teedeegliksnedelid, jõdakiti siis tõlkekultuuriklubis ja sealt olu Edi saarte seedevahtu maailma ja midagi ei ole võib-olla Ilmarki mõtelnudki, et te võite hinda, ei oska öelda. Seto mainimisele ta siis suuri toodet olka Jõksiat oma kodus hobu söökeysokotailbaku kere Evel suri, ta on ka kodul silma peal ja Olcate akordi. Aitüma hümni soovist ja kinnast, tervist, ilusat olemist ja soode säänest 20-st nii kaua mulle otsa kaetajaid sõlmiga.