Elust setomaal. Raadio kulleja inspe võtakvaatsest jõudme ja Leima evelin Tertes, sinna tähendab hea meel Kokozaya õrna Aarega soolmehel on küll nii mitu ametit ja nii mitu tegemist, et ma lase tal hindel ütelda, mis müdistada. Neum, tere, Aare. Seto rahvas setomaal Petseri poole peal ja üle terve Eesti eestlase, kõik Tõse eestimaalase, ma kõika teletervituse, seto nädali puhul seda medalit peetessio mitmete aastit sügisese laol Toomsisto Mildred ulatusest, et pea 100 aastat tagasi tul koka inimene, seto kongress ja oktoobrikuu viinakuu siis seto kanda seto riivid oma hineba, näete, ehkki hammaka muidu kardabittenneta ja ütlesi hindele ütles, tõi esile, et me ei ole olnu, ei ole ja ei jää. Aga ma kõnele pohlakate haamati setomaa, kultuuri ja välissuhtide nõunikuna ja Seto Kongressi vanemate kogu päevane bana. Ja kui ma märgi või mõtle soo Timo hoolsa suve peale siis Mullejas meelde Hiinaga nii päeva, nädala kui ka nõunikuna tuua, et et Petseripuul Tiidja pidemeid ja mullam sõjalast Lämmi Petseri lingvistiline gümnaasium, kus siis uputas ka Parila eesti keelt, eesti keeloppamine, seosügise Nat otse huuga edesi ma looda, kohal on ka siis laulad sirgukese ja setomaa rahvaste Inemise esindajaid ja minna on kutsutu kooli viimasele kellale kooli lõpetamisele ja sealt on jäänud siis meele päiga Sõjamäe mineva hetke, kui me oleme ütelda, et me ole kuma. Ja Ma tahan kesi ütelda, et mis nagu edesed, kui olles a- kui Parila, mis on nüüd Nelly kuuli Petseri poole pealt Toomses lingvistiline gümnaasium, kolmas keskkool, Irboska lütseum ja ana Irboska keskkool ja kolm kuuliEesti poole pealt Mictena Põhikool, Värska Gümnaasiumi, Meremäe Põhikool, ämma üte, projekti homosoost, projektist lõiga illos, Petseri ja Seto Ladzeeütine laagri Obinitsa siiamaani kõik nimi omakui Petseri paluma toda. Tuletas meelde Väiga illos rauda, Ahto poolt kõraldat matkamine olla Irboskast proti ja Prodist, Irboska ja Toom. Too Petserikooliga läbi geomine ja kuule omavaheline läbi geomise kuus töö alustuspärimuse oppamisest toon võib-olla sa suveüdsids nagu majast uhkemit, asju ja Tõne, mis mul meelde on jäänud enam tuua, et kui meie laulupeo tule mis kerisin, setomaad ringis viieka Petseri poole peale sai viia Treutza mõis ahe ja sai viieka radaile ja leppe kokku, nii et kui on radaril suureba olemises, istu laulupeo 10-l olge siis laulupeokümnel pandas seal palama ja lõpetusest kui suvest kõnelda, siis uut numbrimaal kumi peie viieteistkümnendat aastat udmurdi ja seto sõprusest Sistu südamlik vastuvõtmine, too üte kulatame, ilotame, laulmine, malle paljudel kõnelenud viimanotakui, Patheräki küla kui udmurdid tellemmigest põdralaulu ja siis vallavanem seal haardseto lipu karas saali ette ja nakastuga lehte ja, ja terve saal siis maruliselt nakas plakstama. Sansa suve hetkemis Jazeni ülemsootska na initsena nõunikuna, kui ka siis seto kongressi vanemkogu liikmena kordabite meelde. Nosool Aare alustuse, Alostu alastus suma hääduse etu tähenda stuudiate kaare kõnelema nakas, siis tal on palju ütelda ja tal on palju ka sisuliselt ütelda ja ma küsin nüüd Aare päevane ta käest, et mis oma vanepide Kogo pole. Viimases jaos on see otsus, otsus olnu, vanepide, kogu tegemise, et mis sa mõistet katskolme läänest otsust väljanäitusest või ka tuleva setomaa päevaraamat, mis on siis üheksandal oktoobril. Miia Alosti vanematekogus siis kõnelemisi märgutamisi Tugodzile, et kuismuudu seto hinda perre Tiidmine nüüd kategani viie aastase olnud nüüd sai 100 aastat on saanud siis ballodes Antsist täht päivist, seto maja ost. Et kui 100 aastat on, lähen ja saan tark, mis nagu Adamsi Jüri on Geono meile kõnelema kaenunik ainult Aade kahest hambast tulevast päida ja, ja ei olegi vanematekogu pannuk Jauma hinde keskid Parila märgatamise seto sihijärgmisesse aasta aastast ja üts endal tule kokavanemate kogunenuid Verska siis järgmine kokkutulemine on kolmandal novembril seto seltsimaja ja nii naka ette valmistama siis tuleva aasta oktuv arvata kas oktoobrikuu või evaka tõisi matid. Et seto kongressi ja sina, seto kongressi, me tahaks siis küsida. Et kuis moodu, seto kiil, seto rahvas, setohindadele elamine on meil 25 aastat, viis 10. aastased 100 aastat ja taha panda säänse siika patra pääle. Parzila oma oma mõte on saatnud meeleja kõnelemele järvele Rein nuid, arutame siin hakkamegi nüüd Parhilla omavahel ka läbi kõnelema. Marvad ka tõisi sihte, tule. Näiteks järve Reinol on tuum, Argo ET võisi, Kaia üle kongressi kõrvalduse, saadikute kõrvalduse, setode kirja pandmise homsane Margot skaa krooni kogu tuua setomaa. See esinduskogu Kogodamana läheb vähem ja Me ei taha tuleva aastaga nooda kokku võtma, nii nagu olle nüüdse 10 kolmandal aastal nooda tegema, ütle hinemisiga märgatamisi märgutamisi. Ma praegu vanemana tahad etta siis kord kolme kuu jooksul hõika nagu välja tulema siis nigu seto käraja. Ja üldse, mis meil pää halvomden on visa küsimuse meelekokasauna nii välisministeeriumi rahvaga. Just mine soon, nädalisay kukku vinne saatkonna kultuurinõunikuga, kohtud ning arvuti. Ja ma pean ütlema küll kahtlust, et seal on olemi kaotanu, modud neid asju, mis meil on. Ilmamlen, keerulised Ast pole veidukenega Kurebast ja sooviisad asi, mitu arvata, nii kerge ei saa olema, kui ta Parila, aga tüütad uut peale, et leida parem lahendus. Vits. Parzilam pakutanduvad arvutiarvutist saia. Tasuta viisade küsimine Katsast päevast, don pahill on Kaliningradi ja Peterburi. Aga minut gimme kõnele nii Pihkva meestele. Vinni meestele ummile võis olla tõuganud Pihkva oblasti. Jah. Aare, kas sul hindel hõngu hartaga maigu vä? Eksam punas Saaremaa osuvavalades kõrbete haardnud. Et ma olen ka, mis mul seal suvest hindel miljon õrna Arena on tuvad. Kui mu sõber trailer Roy kutsemino laulma, siis Ostrova festivalile ütleb vennaskonnaga. Ja kui seal siis sai time toel laultus, siis seto keele esinenud kaarini hüperpoloidi ja, ja võib-olla mullolgede laulupeoga on mitmes, on see hingehaava, oli, et kui Mumalase ess laulupeole ja, ja Dima haava Kanet rehvasse Petseri poole peal oli. Aga siis, et kui ma sai, siis Eestis on see kinna. Pilli pundiga lauldas siis seto keele küll veidikene valssi, aga, aga rahvale meelduja ja võplomaal hind alal tõlgitud hõngu haardmine. Aitüma ma ka, et arelema Ilosas hõõrigu prill ja midagi ta vil kaes ja tahtma tähtsat ütelda, ma ei tea, kas ma anna talle võimaluse viil lõpetusest. Üts, mis ma tahan öelda, et et meil on soo viimetsetel aastatel soome-ugri kultuuripealina omm kim kinnistena kinnast lännu sismi, sõpru, hõimlaste ja mõtlet, kallite sõpruga, hõimutrahvide hulga do läbi geomine ja ma tahan ütelda Tuuded, tuleva aastaga tulevad soome-ugri kongress, Tarto ja gimme, ma tahatud seto Inemise rahvast kongressist seto saadikusel, Olaseid Bottas nagu sõna-. Ja nüüd 30. minule küll torti pannu laua peale pani, suti. Aga ma kõnenu leelo tarku kogu esinasega Saru õiega Timama viil, nii ikka kokku siis Darko kogu või laevalt rahvast. Ja tuletan meelde toodet 10 aastat tagasi. Ütles siis Suttidega sõpruga sai ka seto leelo Unesco vaimse kultuuripärandi nimistu ühe ja tervituse kõigile leelo naisele üle terve maailma. Ja kui lõpetast ütelda, siis ilgelt mul tuli meelde, et mul on väga hea meel, et Haidaküla sibira sõbrakese on alustanud kirikus, ehtumist on juba kupli peal ja tuleva aasta kutsuna meid endale külla ja tom kinnast sasi kohe mile. Raadiokulla tähenda kõnel seto Kellitasi uudisi Hõrna aare siis seto omakultuuri ja välisministri panedide kogu päev vaneb sõber ja ka stiiline, aitüma sulle ja kimas. Tervist.