Miljonite. Staažika Lestonlasel Voldemar Kuslap pile on Georg Otsaga seoses palju mälestusi. Üht neist nüüd järgnevalt kuulemegi. Meenutas, et seoses tema kaua kaua plaanitsete sooviga lavastada Estonias ühte oma lemmikooperit Mozarti Don Giovanni. Kui Georg Ots tegi oma lavastaja ettekande, siis tundus, et nad olid tolleaegse peakunstniku Eldar renteriga väga põhjalikult tööd teinud. Näiteks et vältida lavapiltide vahetuse tõttu tulenevaid pause, olid paljud detailid nagu puud-põõsad laudkaev asetatud liikuvad teistele alustele, mida siis trossidega oli võimalik kiiresti lavale tõmmata või lavalt ära. Või siis näiteks mitmete tuntud duettide ja aariate aeg oli taha floonile provotseeritud diapositiividel mitmeid. No näiteks ütleme et see vanniduetti käekenebul. Tule, mu loss, isa oli tagafoonil versailoss või siis Marie Antoinette oma rikkalikes kostüümides või siis Don Giovanni vahuveiniääri aeg poolaka jõe pöörase peo nüüd korraldan, ma oli tagafoonil Francisco Coya kaks kuulsat maali riietatud ja alasti maha. Väga geniaalne. Või siis näiteks ütleme Don Giovanni lon Leparelloga väga palju laulda muusikalisi statiive. Ühe nendest me pidime tegema sulgpalli mängides, sest üksjagu treeningut ja osavust oma tabatud tuleb. Populaarsusele ja tuntusele vaatamata oli Georg Ots ääretult sõbralik, tagasihoidlik, aga mitte kunagi liialt semulik või, või et oleks temale õlale katsetatud või tema jälle meile. Aga sealjuures jah, oli ta alati vana kooli härrasmees sügava kultuurikihiga. Lugupeetav ja armas kolleeg. Kuuldud helilõigu toimetes Haldi, Normet-Saarna.