Kuulata raadio kahtede, kuulata saadet, vaeva kord tere tulemast meie stuudiosse, Tõnis kahokkerist. Me lubasime rääkida ansamblis ta käia ja seda me teemegi järgnevate minutite jooksul, sest keel on üks nendest projektidest, keda mulle tundub, et tasub. Kuivõrd sina, Tõnis kohtasid ka pill remondiga ühe GF liikmega, siis kui ta Eestis käis kümmekond päeva tagasi, siis tundub ka mulle, et et tasub seda bändi meenutada sinugi arvates. Ja ma isegi küsinud kõigepealt, et miks sul arvavad seda, et teda tasuks meenutada, siis tegelikult on keeles. Hobuskaalas absoluutselt wanna, sest erand ma ei oska nimetada ühtegi bändi, keda nad oleksid mõjustanud. Kõige lähem kõlaliselt mõjustaja on bänd, mida suur osa nii-öelda inimestest, kes muusikat tõsiselt võtavad, vihkavad näiteks kuulter on kahtlemata sajandil mõjutusi päris kindlasti. See, mida nimetati, oli keeles oma muusikat nimetas staadioni Hausiks staadium Hous ja Scutradelt suuresti sedasama, aga see selleks, et, et tegemist on sellise erandliku erandliku suurusega ja võib-olla siis tasub teda meenutada või, või, või nagu hinnata just nimelt selles mõttes. Aga mitte selles suhtes, et nad panid aluse mingisuguse koolkonnale või, või midagi taolist. Nii et minu arust on keele hinnatav sellise nii-öelda vasak kõrvalt tuleva aset natuke teoreetilise kasvanud, siiski väga nii-öelda praktilisi jälgi jätnud intriigina, mida popmuusika sees on tegelikult järjest vähem sellel nädalal. Mis mulje sulle Pill Raimond inimesena jättis ja oli see mulje, midagi seesugust, mis annaks annaks justkui aimu, et, et see mees on tegelenud 15 aastat tagasi Briti number üks Singlitega ja oli see sinu jaoks see kohtumine midagi teistsugust, mõnest teisest kohtumisest või lihtsalt töö ja vormistamine. Ma ei ole ajakirjanik ja seetõttu ma ei võtagi. Eks pressilt töid, mis mind ennast ei huvita, et mul ei ole nagu kohustust teha ära teatud arv sõnu kuus. Nii et sellepärast see oleks vastus viimasele küsimusele, et ta ei olnud mul selline noh, mingil juhul mingisugune tavaline teod. Bildramondi olekust ei paistnud välja, et tegemist on inimesega, kes on nii-öelda olnud Hetkel hetkekski popkultuuris mingis mõttes liidrirollist. Ja vihjas kogu aeg sellele intervjuus, et need asjad sattusid nii olema, et isegi ta väitis, et seal ei olnud mingisugust sellist teoreetilist laengut, et kogu selle projekti taha, millele, mille üle võib muidugi vaielda ja arutleda, võib-olla tänases saates ka Et, et selles mõttes tema positsioon ei ole muusiku või popstaari positsioon, ta on suhteliselt, et vaba ja sõltumatu looja tüüp, kes teeb väga paljusid erinevaid asju, tegi enne, enne keeleff erinevaid asju, teeb ka nüüd. Üks oluline vahe on nimelt see Pärast pankrocki oli populaarses muusikas üks periood, kus popmuusika tundus, tundus olevat just see, mida inimesed, kellel olid poja teravmeelsust ja andekas rokkmuusikal on just nimelt see koht, kustkaudu läbi murda või kuhu minna. Tänapäeval see enam nii ei ole, tänapäevane popkultuuri popmuusika poptööstus nii reglementeeritud, et ma ei kujuta ette, et et inimene, kellel oleks tõesti maailmale midagi öelda või kes oleks maailma suhtes pretensioonikas, alustaks veel bändi Need ajad on, ma arvan nagu mööda ses mõttes, et tänapäeva aktiivsemad noored inimesed tegelikult millegi muuga. Aga tol hetkel, kui pankrotile järgnes selline periood, kus oli väga palju erinevaid ideid, väga palju väga palju kujutlusi, sellest, kuidas olla nii-öelda murda läbi, olla edukas, edu mõisteliselt, keeruline mõista, see ei ole päris päris nii lihtne, et raha, naised ja muu taoline ja oli väga palju erinevaid ideid, teoreetilisi, praktilisi ideid. Popmuusika oli koht, kus sai neid arendada, ilma et seal oleks vaja olnud näiteks erinevalt klassikalisest muusikast formaalset treeningut. Pil remondiharidus, nagu paljudel briti rokkmuusikutel rohkematel kujutava ja nii oli, kunstikoolihariduskunstikool on väga spetsiifiline institutsioon Suurbritannias, seal selline Suurbritannia haridussüsteem, Inglise haridussüsteem on küllalt reglementeeritud. Seal on need Pabliks kuulid ja igasugused eranende traditsioonid on, on hästi pikad, aga kunstikool on üks kummaline saar, kuhu pandigi nii-öelda kuhu läksidki tihtipeale need noored kes mujale ei sobinud ja kunstikoolides on käinud kui hakata nimetama povi, Bryan Ferry. Johnlaid on Jounclažist, John Lennon on käinud isegi lemmi, materjalidest on käinud kunstikoolis terve traditsioon, kunstikoolis saad, sa, saad sa nii-öelda kultuurist aimu. Sellise katse-eksituse meetodil saab kultuuriga ise eksperimenteerida. Kunstikool on selles mõttes kõige avaram, selline eksperimentaalne humanitaarharidus. Mida saab Eestis seda kunstikoolis küll käinud, näiteks? Deegoled Raul Saaremets? Ma ei tea, kas Eestisse vastu täpselt nii on, aga hästi selleks, et, et tähtis on see, et, et popmuusika oli koht, kus sai neid eksperimente teostada ja mitte kellelgi ei tulnud pankrocki järgsel perioodil pähe seda nimetada lihtsalt ajaviiteks. Ja loomulikult ei saamegi öeldud. Bildramondik. Et kumu ja ja see kõik kokkuvõttes tal mingisugune neli-viis aastat ja ta oli juba sedaaegu ka selles mõttes küpses eas kolmekümneviiesed olid, nutsin kootiga koos ja see on väga väike periood sellest, mis ta teeb seal veel hiljem olulisi asju, ta teeb neid ilmselt tulevikus, nii et et ma saan aru, et raadiokuulajad raadio kahes on huvitav keeles ja selle ümber oleva siia ja tegelikult mind ka. Aga, aga see ei ole selle mehe sots ammel. Mulle alguses tundus keelase puhul see Ta või pill remondi sõnavõtte lugedes, et, et ta suhteliselt üsna ükskõikselt kogu ümbritsevasse suhtlus, aga tegelikkuses vist on see asi hoopis teistmoodi, et Meghan valis selles suhtes, millesse ta suhtub, ta ta on, ta on paljudest asjadest loomulikult vanema targema ja irjelda inimene, kes on miljoni teeninud miljoneid, põletanud nafta suhteliselt üleolev ja et tal on tal on oma oma visioon asjadest ja ta ei pea seda, nagu töötab inimese mulje, kes ei pea ennast tõestama. Kas tema, just, ma tahtsin küsida, et kas tema visioon ja tema võitluskaaslase visioon oligi see, et tõestada, et popmuusikaturg muusikaäri üldse on võlts ja vale. See on pikem ja keerulisem jutt. Räägime sellest kohe, aga ma arvan, et enne tuleks siis natuke muusikat mängida, et siis siis sellest rääkida. Et päris nõus ma sellega ei ole, et lühidalt öeldes oli see võimalus näidata pigem seda, et muusikatööstuses kui võimalik ja muusikatööstus ei kontrolli olukorda lõpuni. Sellel sellisel hoiak on omad traditsioonid, millest me täna jõuame natuke rääkida, nõnda isegi mängida ja, ja seal keelevi sõnum, kõik on võimalik, muusikatööstus ei kontrolli seda, mis muusikas toimub lõpuni. Äkki tuleb praegu veel ka keegi muusikasse, kes kes suudab kes suudab näiteks kas või nii-öelda edetabelisse tungimise kaudu ometigi pööratusele selle kultuuri ja selle tööstusharu pahupidi ja näidata, et kontroll ei ole lõplik, kuigi praegu on kontroll seal võrreldes tolle kõvasti suurenenud. Et esimene esimene lugu, kas või millega nad selle või noh, nad alustasid selle kontrolli lõhkumist juba siis juba siis pill, remondi juhtumil oma varases pank bändis. Tegin seal bänd soliga siis oli, seal see on, eks ole, Frankiga ostu hoolivusest ja jäi Bradyladneksiisist hilisemat hilisemalt, siis oluliselt figuurid prokuratuuris ja ja talimänedžer liverpooli, liverpooli, kus ta baseerus, liverpooli, bänd, mänedžer, panime tropiks Cloud ja, ja siis hiljem juba kannanud ühe sooloplaadi välja 86. aastal ma ei kujuta ette, kust seda leida saaks. Ja selle sooloplaadi sõnum oli see, et ta lahkub muusikatööstusest, ta enam see asi huvi. Aga ta oli tagasi siiski juba poole aasta pärast. Siis tuli sotsiastifeidentsiliselt muu, mille, mille siis popmuusikat õõnestav sõnum puudutas autoriõigusi suuresti, kui nad võtsid, et kui nad võtsid põhiliselt, ehitasid kitsas diferentsiaal, muu esitas oma lood üles ulatuslikele katkenditele, seal biitlitelt Led Zeppelini, abal taba, protesteeris selle vastu ja käskis eksemplarid hävitada. Mida tehti. Algul käidi veel apaga läbi rääkimas, kui ma õieti mäletan. Ja siis vist hävitati kuskil Rootsis on küll põllul need plaadikesed nöörid ära jäeti küll viis tükki alles, üritati hiljem oksjonil müüa. Isegi õnneslikult, mingi kolm tükki müüdi maha 1000 1000 naelast. Aga džässifänn tantsus muu oli, oli selline moodustis, mis oli suuresti sämpli keskne ja sisuliselt selle jätk, selle projekti jätk oli ka see taimla seal sisuliselt sedasama bänd teise nime all. Ehita aktorendatardis, kus on siis doktor u teleteema on sees ja kärglitter peaksin sviit, mõned asjad veel, mis peaksid olema äratuntavad neile, kes sellel perioodil rokkmuusikast teavad, aga tähtis oli nii-öelda näidata seda mehhanismi kõigepealt muusikas, milles popmuusikat annab teha ka siis, kui sul ei ole nii-öelda originaalset ideed, sa võtad laenad need elemendid kokku. Teiseks siis andsid nad välja pärast selle singli tõepoolest number üheks saamist ka sellise manuali, sellise juhise, kuidas number üheks saada. Seda lugu saakski kuulata. Me kuulame taim Loursse ja see on doktorenda Taanis. San taim, laarseia doktor enne tarnis vest faktiliselt esimene lugu, millega need mehed reaalselt number üks positsioonil britele singlite tabelis tõusid, seda küll, jah, seda küll selle kogu selle edetabelis esikohale tõusmise lugu on ka väga oluline, sest et noh, ütleme Eestis selline edetabelikultuur puudub. Ma saan aru, et te siin raadios kultiveerida ka edetabelit ja ja nii edasi, aga edetabel ikkagi on teatav selline oluline kultuuriruum, kus väga erinev muusika on koos teatud põhimõtete alusel põhisteks sattuda mistahes keeles, tõestas, et mistahes võid sinna sattuda. Ja selles mõttes edetabel ei ole lihtsalt lihtsalt koht, kus nii-öelda edu ka minna kohtuma, vaid kus minna, kohtume, aga üldiselt sotsiaalse intriigiga. Need ütleme selle loo iseenesest, mul ei ole kunagi meeldinud, nagu pin traumadega, ütlesin. Seal ei olegi midagi eriti meeldida, ma arvan, et, et selles loos selle tabelisse jõudmine on nüüd otseselt, et ühe konkreetse sellise natuke teoreetilise mehhanismi tagajärg, mis sai alguse just nimelt pankrockiste natuke hiljem, mille juured ulatuvad varasemasse aega. Nimelt varasemasse aega 68.-st aastast Pariisi ja sellesse eelnenud sisse teoreetilise arutluse nimelt situtsianistlik liikumine Prantsusmaal mille liidri kiidebori sõnum oli siis see maailmale, et kui varem Saimid rõhuda kapitali ja muu kaudu, siis nüüd rõhub meid, rõhutakse neid nii-öelda valitsetakseid ajaviite kaudu. Ja ajaviite üheks aluseks on see, et, et see on müstifitseeritud, et neile tekitatakse. Nii-öelda kunstlikult tuuakse OECD või, või, või vaimustus selle ajaviite suhtes. Ja nüüd protest selle vastu saab olla just nimelt see, et me näitame ära, millised mehhanismid hävituses tegelikult toimivad millised mehhanismid või, või siis inglise keeles spektaki vaatemäng, vaatemängu kaudu rõhutakse neid. Et mis selle vaatemängu siis reaalselt toimub, millised, et aspektid on vajalikud selleks, et vaatemäng on oluline, see on siis müstifikatsiooni konstruktsiooni strateegiat, mille näiteks ära, mis toimub ja keeles täpselt seda tegigi. Kuigi vil remont ka selles intervjuus väitis, et tal ei ole mingit teoreetilist laengut või ei mõtle neid asju läbi siis suuresti just nimelt sellel perioodil pärast pankrocki väga paljud sellised vaimselt suurused Briti Briti populaarses muusikas tegelased just nimelt selle selle strateegia niisuguse ette väljamõtlemisega, siis muusika rohkem nagu tõestas seda tagantjärele. Esimene, kes seda tegi, oli seks, pihlasime reserve. Malcolm McLaren, kas pärast seda, kui Pistols oma edu saavutanud, esialgu küll tagantjärele tegid selle filmi greid rakendanud swing ütles, et kõik oli ette planeeritud kõik need, et solvangut ja kõik see ette lavastatud, et ära korraldatud ja ta alustas ka hiljem ise ise soolokarjääri, millest viskas vist ühe ühe näite lasta. Rahval oli alles aastast 80 kolme klarni, oska ise mitte midagi mitte laulda. Ja, ja ometigi kandusele selle teose nii-öelda autor, täpselt samamoodi nagu hilisem keelephi toodang on see kokkulaenatud Nendest elementidest kohati lausa eks ole, mitte laenatud võid varastada, sest tagasi anda ei kavatse seda keegi. McClaren tegi just täpselt sedasama nii-öelda popmuusika koost lahti, näitas, et ka keegi, kellel ei ole absoluutselt mingisuguseid oskusi, võib seda teha. See oli siis üks kui näide sellest, kus mänedžer, võib-olla plaadi autor sisuliselt ja, ja tema muidugi varastas kokku siis tolleaegset ameerika tärkavad hiphop kultuuri, teine, võib-olla nagu edetabelite mõttes kuulsam ja paljuski siis jällegi keele eelkäija oli bänd nimega Frankiga juustu Hollywood kelle siis produtsent sedasama Trevor Horn, kes oli McLaren'ile, aga aga kes, kelle nii-öelda ideeliselt liidriks oli muusikakriitik Paul Morley, kes siis täpselt samamoodi andis mõista. Popmuusika on teoreetiline konstruktsioon, mitte mingi taanlane, spontaanne avaldus kunagi oli ju, kui me vaatame 60.-te popstaar, siis üks asi, mis torkab mulle küll silma, oli see, et kõik need inimesed, kes kuuekümnendatel kuulsaks said Tiitli ronistus, Dylan suurused vähemalt olid seal edu ära teeninud, mõned neist olid väga head muusikud, mõned neist olid väga head nii-öelda ideoloogid oma muusikas, mõned neist nägid tõeliselt kenad välja. Pankrocki järgsel perioodil olid said kuulsaks järjest ja järjest inimesed kes mitte millegagi ära ei olnud teerinud, kes ei osanud pilli mängida, kes ei osanud kes ei olnud ka võib-olla eriti väliselt atraktiivselt järjest järjest kasvatatud pil draamategelast, kes kes nagu vastuseks sinu küsimusele alguses, kas mitte mitte mingil juhul ei olnud nagu ära teeninud seda. Aga projektina, väliselt olid nad väga atraktiivsed, vähemalt kui videosid lavastusena võltsingu no küll, eks ole. Et, et rääkige juuste Hollywoodi täpselt, sedasama on põhimõtteliselt tegemist suvalise liber buli baari bändiga, kes siis pool Morley ja poolt siis ideoloogiliselt ja Revarhorniga produtsendi poolt siis nii-öelda pundsite üles esitate meile sellisel kujul. Tüdraibsun minust hästi keelephi moodiga kõlaliselt. Ideoloogilisest taustast või kontekstis teatas Käia lehviga. Me oleme nüüd rääkinud teile etega, mänginud üht-teist tagant, aga sinu jutust Tõnis on läbi käinud. Aga kas seesama Chastefainen teensensafmuumu tead sa, kus kohas ta sümbol üldse pärit on? Raamatust Muumut Me teame, aga, aga mis siis on mingisugused raamatust otsene otsene nagu mingisugusele? See rääkis sellest samas raamatutest, minust rääkisid sõnast illuminaatide kultusest, millega Enn Braun nagu eestlasi tutvustab oma selle poolklerikaalsete bestselleriks, aga et seal on ka teised illuminaatide vennaskonnale juttu ja selles olid on üks raamat, mis sellest rääkis ja seal oli ka miskipärast miskipärast siis see sõnaühend olemas, aga lähemalt ma sellest ei tea. Sest et ma arvan, et keele võib-olla salamisi loodab, et me hakkame kõiges mõtet otsima jumalannad nagu lagedal, et, et noh, see polnud nagu tarvis. Võib-olla isegi teha. Mis sa arvad, kui räägiks mõnest mõnedest sellistest tavamõistuse jaoks veidratest kummalistest aktsioonidest, midagi LF korraldas? Jutustan läbi käinud see miljoni naelsterlingi põletamise mis on ilmselt nendega seoses kõige legendaarse me ja kõige sagedamini monitav asi, aga, aga muuhulgas on nad lava pealt publiku pihta tule avanud briti muusikaauhindade jagamisel. Nad on pidanud vajalikuks välja anda kunstiauhinda, mille rahaline väärtus oli kaks korda suurem kui, kui tegelikult algse idee ja selle originaali summa näiteks. Mida neile selline asi andis? Ütleme niimoodi, et kõik need Barnett, mõlemad tarneid McClaren ja, ja rääkida, sest see oli veel, need olid sellised sellised ettevõtmised, mis paratamatult olid ka erandlikud ja mis hiljem suubusid siis nii-öelda tavalisse meistrimuusikasse, kõik need kujutised natukeseks ajaks me muudame popmuusika mingiks veidraks kohaks Tartus varsti keeleff nägi sedasama ette sisemalt, nemad otsustasid, nad lahkuvad sellest maailmast siis nii-öelda nii-öelda pauguga. Et nende aktide nagu sisulist mõtet saab, ainult üheselt esitab, et need olid noh, provokatsioonid või nendel olid õieti mitte provotseerivad küsimused meile reageerige, palun tootus, ootuse rõhk oli siis nagu peaks olema meil, et, et kui me midagi sellist teeme, siis siis teie teierid reageerige kuidagi, et, et ei saa niisama istuda seal sedasama vana hea. Ja siis sotsialistlik liikumine nüüd uues kuues liikumine, see, millest ma rääkisin Pariisis 68, tegeleda sellega, mida ta kutsus üles inimesi tegema, loogia situatsioone, sünnini, logi olukordi. Minge kasvõi vales kohas algatuseks üle tänava, ajage liiklus segamini, tehke situatsioonist, lenda, trikid olid tunduvalt suurejoonelisemat, tungiti Notre Dame'i kirikusse jumalateenistuse ajal mõõkadega ja rikuti ära Charlie Chaplini külaskäik Pariisi, mõningate teda igal võimalikul viisil ja nii edasi. Need on põhimõtteliselt sellesama traditsiooni eelkäijad ja täpselt samamoodi need, mida McClaren pistaldusega tegi, eks ole. Nii et selles mõttes sellel on piklik niisugune traditsioon, mis paljude arvates ulatub isegi juba sajandite taha välja. Aga rääkides sellest miljoni põletamisest, ma olen hakanud mõtlema, et et on versioon, et see ei ole tõsi, ka nad ise seda muidugi ei rääkinud, ütlevad, et nad, kokkulepe omavahel nad ei räägi. Et nad on teinud ka. Ju tegelikult juba enne, kui keelev lõpetas oma selle suure pauguga seal briti muusikaauhindade jagamisel ja teatas, et lahkume muusikatööstusest. Siis nad korjas, nüüd te olete lahkunud, et 92.-st aastast korjati nad ära või noh, ütleme nii-öelda pidi veidi turult ära, hävitati kogu keele, filoloog nii-öelda lahkusid turult tõepoolest muusikatööstusest. Ja seal tuli ikka mitu miljonit naelsterlingit kahju selle akti läbi, sest et aastal 92 ja nad oleksid rahulikult paar aastat. Aga mitte ainult ei ole sealt peale andnud välja mingeid kordusväljaandeid, vaid nad koristasid ka siis ära kaduma toodangu. Nii et nagu kahju, rahalist kahju nad ei karda. Kristjanil mõni miljon üle Kaavel. Ja noh, Bildramanniga oli Tallinnas Kasahstan ees, kes filmis, kes filmitama turneel ka intervjuust, ka neid. Ja, ja tema oli ka sama väikest kasvu mäles kiilaspäine mees, kes oli üks neist kahest mehest, kes oli nii-öelda pealt näinud, kas oli ka filminud selle akti. Nii et tema küll vahele ei hüüdnud, et sa ajad jama, et lihtsalt tõsi oli. Ja, ja eks ta seal intervjuus seletas ka selle selleks ka nii-öelda oluliselt osaliselt siis nii-öelda trükijat. Et ma arvan, et, et seda nagu üle korrata ei ole mõtet, aga mis ma tahan öelda, et ka sellel sellel tendents on oma väga selge traditsioon, milles, mille kontekstis me võiksime seda vaadata, see on üks võimalus, teine võimalus on olla tõepoolest šokeeritud see, mida nad tahavad, mis tegelikult ikkagi ka ehmatanud, et ega see esimese hooga ei usu, et seda tõesti suudavad teha. Ja nad pärast selle raha põletamist, Nad ju hakkasid inimeste käest ise küsima, et mis see võiks, noh, nii nagu sina küsid minu käest, ega mina ei tea vastatanud küsisin inimeste käest, et mida see võiks tähendada. Kas see tähendab, nad läksid vanglasse, küsisin, et kas seda saab kvalifitseerida, kuritegu läksid vaimuhaiglasse, küsisid, kas seda saab kvalid kvalifitseerida, kui vaimuhaigust. Nad intervjueerisid inimesi, nad tegid sellest terve sihukese pikemaajalisem ning kus inimesed kõik rääkisid sellest arvavad ja ta ütles tõesti, et paljud inimesed oleksid tahtnud seda ise teha, aga aga no seal on palju küsimusi. Muidugi üks asi on teha seda privaatselt. Filmi, Tallinna linn on teine asi seda avalikult teha, noh ei tea, seal on erinevad erinevad asjad keelephi juurde korraks tagasi tulles nende ämber platsil eeldatavasti praegu taustal ja ja, ja noh, selles mõttes muusikanäiteid mõtlen muusika on Pedro korrald seda, nagu eriti juhtus koha peal, seal olema, muusikat tegema, aga ta ei ole nagu sellest loomulikult karjäärjaga. Aga mis need on, need, mis, mis nende teine number kaks hitt pärast taim lools halvumilt vaid trump. Tõnis kahu, kas saangi tehno? Ei, ei, kindlasti ei ole, see ei ole ka see muusika, mis nii-öelda tehnol tehnole maailmas nime tegi, otseselt see on muusika, mis tehnud ära kasutab, nagu nad paratamatult on, on seda väitnud, nad, nad varastasid, nii-öelda need rütmid, mis hetkel olid tulemas valitsema, kasutasid mind ära, see on loomulik muusikalideerid. Kas saab öelda, et ütlesime kvooti või pill, tramondi panus keeelleffib? Lugude nimetame neid lugude tegemisse oli suurem, võrdne, erinev sellest oli ka, oli eespool juttu, et nii-öelda üldse autorluse tähendus oli teistsugune, et millega me võrdleme panust, eks ole, see oli see aeg, kus sellise ennast nii-öelda oma positsiooni välja teeninud autorikuju oli popkultuurist kadunud pärast pankrocki. Kaheksakümnendatel hakkas, eks ole siis pihta ja too, millega me võrdleme panust, kas see, kes pilli mängib, on suurema panusega kui see, kes kirjutab plaadiümbris selle saatesõna. See oligi just nimelt see kultuur, mis ütles, et ei, me ei saa niimoodi seda mõõta. Formaalselt Ta oli Jimny, gooti, võib-olla. Rohkem sarnane sellise defitsistliku muusikapildiga või tema tõi nagu seda programmeerida. Miks te seda värki sisse, et ta hiljem juba jätkas, eks ole ansambel arv? Ja, ja oli siis nii-öelda kohe päris tehnoeesliinil suuresti ka see chill out, mis neil paras ei taha mängis eelmise jutulõigu sees oli, oli ka orbi eelsoojendus. Aga, aga ma ütlen veel kord, see ei ole, see ei ole. Neid ei saa niimoodi mõõta, et kas seal ei ole tähtis see, kas oskad kitarri klaverit mängida. Tähtis on selle konstruktsiooni, iseenda looming, selle kultuuriteksti enda loomine seal ei, seda on raske mõõta. Kui sa rääkisid esinejatest, kes on saanud mõjutusi keeellephi meestelt, siis mainisid. Neil ei ole. Just nimelt seetõttu, et, et nii-öelda see muusika, mis millest peaks nagu keegi praegu varastama või oma need elemendid kokku paneme, on praegu juba täiesti teistsugune. Sa ei ole mingisugust mõtet nende muusikalist kujundikeelt järele aimata, seal pole mingisugust mõtet, tänapäeva rõhuasetused, nii-öelda kõlaline pilt, viis, kuidas muusikat luua, ei suuda. Popmuusika puhul, et, et selles mõttes ei ole mõtet. Kujutad ette, keel retrobändi, ütleme rokkmuusikal on see traditsioon nagu jälgitav on seal mingi pluusi elemendid suuremal või vähemal määral andunud New Wave ja siis Priit Oks New Wave'i juurest tagasi ja nii edasi, seal on nagu terve terve selline arenguloogika märgatav popmuusika edetabeli popmuusika mix on edetabel, kihvt koht, siin on põhiliselt kõik jõuda, et see polnudki teistmoodi. Et üksainus sihuke välgatust ta tuleb ja läheb, ta ei ole, ta ei pretendeeri nihukesele jäävale väärtusele. Mis neutril, raamat ütles, et popmuusikalises mõte ongi see, et on üks number üks, kui ta ei olnud number üks, pole tal mingisugust vaata et ta on omamoodi surnud punkt, tema tähendus selgubki siis, kui ta jõuab tabelis kõrgele. Ta tuleb ja läheb, ta ongi ajutine suurus. Seetõttu nad on selle ajutisuse läbi ajaloo ka välja mänginud, tõepoolest bändid nende järel otseselt ei käi, ei peagi käima. Et, et nad, keelefon printsiip, keelefon, teoreetiline konstruktsioon või teatavat maailmaanalüüsi, nad ei ole tüüpiline kõlapilt, mis kestaks ja kestaks. Loomulikult mingil ajaloo jooksul on nagu nende populaarsemaid ja siis jälle vähem, küllap neil oma tagasituleku hetk on ka, loodan, et ei hakka käima turneel, aga et, et mingisugune taasavastamine võib-olla päevakorrad. Aga sa ise muide, nende seda manuaali, kuidas ilma eriliselt pingutamata number üks lugu kirjutada oleme pälvinud seda ja ma olen näinud seda küll jah. Nagu ta ütles, et see on kõik õige tuligi vanud õigel hetkel altkäemaksu, varastada õigel hetkel õiged rütmiskeemid ise kööki. Nii et minu nagu nii-öelda lõppjäreldus on see, et ütleme, kas on hea või halb. Sest et kuigi siis sotsialistid ja mingid muud teoreetilised analüüsid banki aastast ka ja näevad siis seda, et tuleb see demüstifitseerida, see popmuusikaprotsessi vaatemäng. Samal ajal ma arvan, et, et alati ei ole see hea, võib olla. Võib-olla on, võib-olla on inimesed siiski ära teeninud ka teatava illusoorses ja selles popmuusika sees, et võib-olla ei pea kõiki neid polte mutreid näitama. Et kui me siin kahte näidet, siis võib-olla veel üks bänd lisaks nimetada, kes täpselt sedasama moodi läinud täiesti teadlikult ja näidanud skeemi läbindatud poisina moodi oleme edukas, samal ajal me demonstreerima kõikidest me oleme võtnud mida me kasutame, mille meie imagoloogiline koostis on, nii et nii et keegi ei tea, et võib-olla see popmuusika seisukohalt ei ole üldse hea, võib-olla on teatav unistuslikkuse illusoorses ikkagi hea. Aga nagu fil Raimond on öelnud, et aga aga ta tunneb, olen, ma tean, kuidas asi töötab mujal mõtet teeselda, et ma olen rumalam temale. Panime juba lõpuloo mängima, selleks on Ameerika vothani slaavia keeles. Miks just see lugu? Jah, see oli näiteks nikli viimane ameerika läbimurdelugu, mis, millega nad tähistasid ka ka sõja algusest esimese Iraagi sõja algust ja plaadid ära korjasid turult siis nad ütlesid, et enne, kui kuulutatakse välja maailma rahukeeles tagasi ei tule. Hetkel ei ole ühte näha, just aitäh Tanis kahtude.