Ja nüüd on meil hea meel tervitada raadio stuudios tänase langevarjukülalist, kelleks on sisearhitekt Hannes praks, tere, Hannes. Tere. Tere. No lisaks sellele teatakse kui plaadifirma kohvi Records. Juht ja, ja väljamõtlejad, kui niimodi lubad väljenduda, oled sa muu hulgas sisearhitekteerinud niisugust kohanud nagu trumbid, klubid. Tallinn ja Eesti riikliku nukuteatri sisekujundus peaks olema sinu tehtud Tartu raekoja tekkima raamatupood Viru keskuses. Need on niisugused tunduvad sinu objektid. Kas sisearhitekt saab olla ka kuidagi nagu isikupärane aastal 2005 ja aastal 2005 lõpus Eestis või mismoodi sisearhitektuuri isikupära mõõtmine üleüldse käib, kui sa, kui sa ise arhitektina ringi jalutad mööda mööda erinevaid niisuguseid avalikke ja vähem avalikke kohti Eestimaal? Ma arvan niimoodi, et täpselt samamoodi muusikas nagu artistiga, et kas, kas artist jääb meelde? Et noh, niimoodi ma arvan seda isikupära siis mõõta saab ja ma arvan, et kas saab olla isik, Võrno, ma arvan, et peab olema isikupärane. Et noh, mina, mina niimoodi sellesse töösse ametisse küll suhtun jah, et et kui mõni töö hakkab minema selliseks keskmiseks kalduma, siis ma katsun selle kas ära lõpetada ruttu või siis kruttida piisku päraseks. Kuidas kruttimine käib, ütleme niimoodi, et noh, võtame mingisuguse niukse mingisuguse x x mingisuguse interjööri kusagil noh, ütleme mingi suur ostukeskus sinu käest tellitakse tavaline mingisugune valge box, jah, jah, kuidas sa seda isikupäraseks krutid, mõtlesin katsuks selle poksi kõigepealt tumedamaks ajada ja tegelikult trikitamegi siis niimoodi, et et mingi lugu või stoori, peaksime endale nagu peas tekkima, siis siis teine etapp ongi siis selle asja siis visualiseerima, et ja noh, oluline alati nende asjade puhul just, et oleks mingid sellised detailid asjad, mis siis kas oleks siis naljakad või, või meeldejäävad, aga kindlasti jah, sellise nagu sellise märgilise nagu märgilise tähendusega selles mõttes, et seda kohta näiteks tuntakse selle järgi, kus näiteks näiteks naftat voolab seinast või, või näiteks, et näiteks jänesed või noh, mis iganes, et noh, mingisugune lihtne, lihtne näiteks lihtne detail, aga, aga, aga mis on siis niivõrd hästi nagu näiteks seal sees nagu nähtav, et seal selle järgis ruumi. Ta jääb kuhugi kaugele, sa oled valmis naljaga minema, Mihkel siin vihjas ühele sinu kingapoele, kus mina alati kaotan tasakaalu ja ja kingad võidavad eest ära ja nii edasi, et kui kaugele sa oled sellega valmis minema. No see on väga lahe intervjuu ja, ja ei no Nonii ikka saks ostetud pikali kaebused lõhklusele, ikka siuksed asjad, kliendid on vahest jah, mõnes mõnes treensus intervjuu isegi pikali kukkuda pärast jälle püsti saanud ja nagu noh, eks sa vaata niimoodi, et et jah, kui sellist nagu nagu äärmuslikumat asja teha muusikas samamoodi kui on väga äärmuslik, siis mõnedele väga meeldib. Et üldse, et noh, selline selline asi on, selline risk on olemas, aga, aga noh, mõtle nagu oma intervjuude puhul ikka nii et, et nad oleks ikka põhimõtteliselt ikkagi sõbralikud, et et ma selles mõttes võib-olla see naftanäide on isegi halb, et ma tegelikult ikkagi piike Orasid meelega ei panekski sinna otsa saaks komistada, et ikka et asi võiks olla muigel, kui isegi kosta, siis muigelsui näiteks sealt poest lahkuda, et see on väga ideaalne, kas sul on praegu juba ka niimoodi, ma tea, nimetame neid siis klientideks või inimeste hulgas, kes sisekujundusi tellivad, nisugune reputatsioon, kaaslase hull mees, et kui tahame mingid niuksed lahedalt niisugust mingit krutskid, siis tellime praksilt. No vot ei tea, peab küsima nende käest. Kardan, et kuidagi võib-olla äkki mine tea, vaat ei oska öelda. Kindel oma käekiri, mida, mille, mille kaudu sind tuntakse? Noh, vot jälle vot, kas oled isegi õigem ütlema, et eks siis nagu ise ütled, kuidas, kuidas teile paistab, ütlevad siis kriitikud tarbijad või siis tellijad, et noh, ma mõtlen küll selle peale jah, et et oma asja nagu volli kujundada jah, et mitte nagu ahvi, ahvi teised mulle eriti disainiajakiri või meeldi ka vaadata, et sellepärast et et noh, tahes-tahtmata ikka kipub küll jääma mõni trikk asi, et vaataks parem näiteks mingit horisonti või mingit muud nagu tehnikatootmist või kuskil kes lihtsalt nagu aasa peal ringi, et, et sealt saab, sealt saab selle asja ja siis peaksid selle asja nagu panna ruumi ruumi üle kanda, et, et, et selle info, et ja siis noh, ma usun, et nii on seda võimalik ehk isikupärasemalt teha. Reklaamiäris on kuuldavasti niimoodi, et kui mingisugune kas või näiteks pesupulbrifirma, eks ole, võrdub reklaamiagentuuri voolot, tahame mingeid reklaame teha ja siis istub seal mingisugune tank seal koos, eks ole, arutavad, tulevad välja metsiku kontseptsiooniga, neil on mingi jõle lahe, mingi visuaalne identiteet välja edasi metsikut niuke, novaatorliku ja, ja vägev ja krutskid, naljakas ja kõike, kõik presenteerivad seda kliendile töieinud, okei, teeme niimoodi, et need on lihtsalt pesumasina siin keegi peseb ja näidatakse puhas klassikat, teeme nagu öeldakse, klaasike, kuidas sisearhitektuuri puhul on kui, kui nagu vastuvõtte klient on niisugustele hulludele ideedele kingariiulid ja liiguvad ja, ja jah, vaat see oleneb ka tegelikult kliendist tegelikult siharatuuri äris on samamoodi nagu reklaamis kätt, on kindlasti ka selliseid kliente, kes tahaksid tavalist pesumasinat, aga ma arvan, et meil või mull on siis lihtsalt vedanud, et tahetaksegi sellist pesumasinad, mis nagu liigub ruumis kuidagi või teeb mingit mingit muud trikiga peale pesu pesemise need väga palju saime kliendile seletamatut, tulgu mõistusele, et see ongi nagu lahe ja moodne ikka peab alati seletama, et selles mõttes nagu noh, ma olen ise võib-olla meelega nagu raskemaks teinud oma nagu, nagu elutööst. Tavalist pesumasinat oleks ju lihtne pakkuda, kõik teavad, mis on, mis ta teeb, kuskohast pesu käib ja nii edasi, aga aga kui, kui ta midagi muud ka vot siis läheb ja tihtipeale ise ka kohe alguses ja et see nagu ka töö või projekteerimise käigus selgub, et mismoodi ta siis pesu pesema. Kas selle ülekeeramis, aga seda ei saa küsida ja selle üle üle krutlemisel seda ohtu ei ole, et tase jääb nagu teostamise taha. Ma tean, ühe konkreetse projekti puhul just sinuga seoses osalised ühele pidžile, kuidas nimetatakse sinu prorektori kahtlemata kõige isikupärasem kõige huvitavam, kõige põnevam see meeldis tellijale kõige rohkem, aga ta oli sunnitud sulle ütlema, sellepärast et selle teostamine ollakse meelel, palju maksma pole, sul pole sul selliseid situatsioone ette, tuleb no ikka tuleb, et selles mõttes see on, kui käibki asja nagu juurde, et noh tihtipeale küsitakse naguniimoodi, et noh, tee midagi natuke endale on selline tunne. No mis ma siin teen teiega juba, et noh, gaas põhja kohe, et et noh, oluline on ka see, et kas või selle eskiisi mahus ja isegi kui kõik, kui see kõige esimene nagu välja mõtlema, siis läkski endale nagu selline tunne tekkinud 1000 nagu nagu juba tuul vuhiseb nagu, nagu nagu peas ja kuskile, et selles mõttes nagu mul väga raske jah, tegelikult teha sellist asja, ma teen natukene, panen riiulil paar vaasi nagu korvpall. Palun, et see on minu töö, et noh, selles mõttes nagu jah, võib-olla võib öelda tõesti niimoodi, et vahest on läinud tõesti nii, et, et on pakutud rohkem, kui küsiti. No vot siin eriti just Tallinna puhul, nüüd räägitakse kogu aeg arhitektuurist, et linnapilt on muutunud väga ebamääraseks ja ja igat, absoluutselt iga ruutsentimeetrit kasutatakse enda huvides ära, ehk siis kinnisvaraarendajad dikteerivad, milline peab olema arhitektuur. Kuidas sellised sõnad on asjad, ütleme siis, see müük kajastub sinu töös. Et kas, kui üks kauplus tellib sinult sisekujunduse, siis on tema eesmärk ikkagi see, et seal käib maksimaalselt kliente ja, ja läbi selle saab, siis maksan maksimaalselt raha teenida. Jah, jah, just just, et, et on see maksimum ja ka maksimaalselt väljas olema, et, et see, see on ka asi, mis nagu, mis nagu alati nagu öeldakse, et noh, seal vahest on jah, mingid sellised mingit seletamist jah, et tegelikult kauplus panna maksimaalselt kaupa täis, on ladu, et, et see ei olegi nagu enam kauplused sellist seletamist peab, et noh tuleb nagu arvestada nagu loomulikult nagu reegleid ja, ja mismoodi asi nagu toimib, aga, aga siis nagu Nende reeglite piires on siiski piisavalt ruumi, et oma nägemust või mõtet pakkuda siis disaini näol. Kui sa teed, dingo, pood tellib sinu käest sisekujunduse, sa mõtled kingiga nägemus nagu sa tööle hakkab ja kuidas ma üldiselt üldiselt tahaks vaadata küll jah, et mis, mis kinnad on ja, ja umbes k, et kes see, mis nagu inimene on, kes seda kingadelt ostab, et sellega sellega, et noh, taust, taust mind alati nagu huvitav, mis on tänapäeval juba nii kaugele arenenud, et inimene teeb kingapoest, tal on mingisugune selge kontingent meeles, keda ta tahab sinna kingapoodi saada ja ta tahab teda, peab mingit väga selgelt kingad, mida ta müüb. Jah, noh, suuremal või väiksemal määral nii, on jah, et üldiselt nagu ikka seda, seda sihtgruppi, ah, teatakse. No kuidas sa, mille järgi tunneb ära õnnestunud interjööri? Õnnestunud interjööri ja et no ma mõtlen, et seal on siis niimoodi nagu õnnestunud film käte peale filmi vaatamist. Et jääd veel mõtlema, et mis see siis nüüd siis olijad? Ma arvan samamoodi, et kui sa oled sellises ruumis käinud ja sellest ruumist lahkuda, siis sa veel mõni hetk mõtled näiteks ruumile või ta tuleb sulle näiteks meile, ma arvan, et see on õnnestunud intervjuu ja see ei pea olema sugugi mitte näiteks profikujundatud, see võib olla samamoodi ka mitut näiteks Mustamäe üürikorterit näinud, et mis oli väga-väga nagu näiteks just just niimoodi kujundatud. Et nende nende detailide või selle üle pakutud ülejäänud veel mõtlema, et noh, selles mõttes nagu interalistma üldse mõtlen niimoodi disainist, et ja tänapäeval just eriti ei pea enam olema ainult nagu proffide kujundatud, et noh, minu arust see, et kes mida teeb, need asjad nagunii segunevad nagu suuremal väiksemal määral nagu praegu, et et see, see, mis, mis nagu meenub, no see on ilmselt õnnestunud ederal, sõltub ka teatud määral selle ruumi või selle intervjuu funktsioonist, et mõnikord võib-olla interjööri funktsioon ongi jääda hoopis vastupidi nagu märkamatuks ja tuua esile mingisuguseid asju, mis seal intervjuus on ja ka niipidi võida. Kuidas poisi jäi seal õige hääldus, on mulle endale ka küsimus praegu, et ahvat mulle endale ongi võib-olla lihtsalt kunstisaali-s on tegelikult natuke raskem teha, et mul on jah, see oht natuke vahest nägu, et te leia king üles. Okei, põgenege ennast kontrollida selles mõttes, et see on nagunii nii, nagu ei saa, et, et vaat siin on jah küsimus, et kas nagu Maximolist minimalism, et jah, et, aga aga ei tea jah, et noh, tegelikult ei, ei, ei, kindlasti kindlasti selles mõttes ei saa nagu öelda, et kunstistiilis ruumid, mis on nagu väga nagu minimalistlikud ja mis moodustavad mingile konkreetsele teemale tausta, et need on halvad. Ei, see päris nii ei ole. Et aga, aga tegelikult ka täiesti tühi ruum võib. Ta väga võimsa mulje kahtlemata. Kas on mingi vahe ka, kas kujundada ühiskondlikku ruumi, olgu see kauplus, teater, mis iganes või kellegi kodu? Kun jah, vahetut ma ei olegi kodusid kujundanud, et mul on alati kodude suhtes eriti selline tunne, kuna mina siin elama lähed ju tellija ise läheb sinna, on, kuidas sa siis ei tea, kuhu padi panna või mis kvaliteet, et noh, et mõne inimese võib-olla tõesti siukest suunad, nõu on nagu vaja, aga mul on just need, see küsi küsimus nagu kuklas, et et vot noh, kui avaliku ruumi puhul õiksid nagu veel oma visiooni, nagu selgitada siis tellijale või siis mingit tellijat ringile siis nagu kodu puhul ei taha nagu seda teha, et kuidas sa saad kellelegi nagu. Punane padi, parim et noh jah, et et selles mõttes nad on väga erinevad, minu minu jaoks on aga erinevad tööd. No aga need korrad, kui sa oled kellelegi teinud, ma ei tea, kas ma olen jah, jaja just nimelt, et ma olengi enam-vähem just nimelt põhimõtteliselt sõbramehe poolest teinud, et alati, kui Kuldse kodu interjöörid on läinud nagu, nagu tööks, siis on nagu väga oluline see, et juss tellijaga see mõistmine peab olema väga, väga nagu samal sagedusel ja et, et naerda, naerdakse sama sama koha peal ja et see on nagu see on nagu seal on see, seal on see kontakt kindlasti nagu, nagu, nagu nagu lähedasem, kui ma arvan, avaliku ruumi puhul räägitakse, et absoluutse kuulmisega inimesed pidi minema hulluks, kui nad kõnnivad, jalutavad pargis ja mingi linn laulab toolist mööda. Vaevalt. Clinica pidi teinekord laulma Mostatud, pidada ta täiesti hulluks ajama, kui palju sulle ette tuleb seda, et sa lähed Lasnamäel korteris on rokoko nagu täis laetades, sellised tunne meeldib super. Ma isegi selliseid kortereid või noh, et ütleme sellised, see on seesama asi, millest ma ennist rääkisin, just, et ka ka selline nii-öelda nägu, diletantlik, rokko, šedööver võib olla väga-väga nagu äge ja, ja siin ei saa öelda, et on nagu ta maitsetu intervjuus diletantlik kult tehtud, ta ei vasta stiilireeglid ja nii edasi. Imbi efekti osas kämponiele lahe nagu kämbi mõttes on nagu lahe, aga tegelikult ikka nagu väga ilus. Mõtle niimoodi kämbi mõttes ise nagu vaikselt muigel ma võib-olla tõesti muigel naeran. Naeran kohe nagu, nagu naerdakse, et aga, aga aga Ma arvan, et ma siiralt usun, et ongi hea intervjuu olid justkui keegi on teinud oma kodu selliseks ja pannud sinna ägedalt baroki kulda tunneb ennast maailmakuningannana või kuninganna, siis ma arvan, et see on õige. Sina pole vist selline inimene, kes inimestele soovitab või kirtsutab nina siis odavate asjade peale või kitsi peale. Jah, vot mul on, pigem hakkan Kõnumis kallite asjade peale nina, nina. Aga kust see piir läheb, mis asi on, mis asi on kallis ja? Kõik need lahendused, mida me oleme pakkunud, on pigem nagu sedasorti, et nad on odav materjal, aga neid on kallis, teha toad, materjali on kui pandud niimoodi, et on, muutub nii mahutaks töömahukaks, et lõpuks on ikkagi ikkagi see asi nagu kallis, et ma esimese esimese käiguna kohe kulda ei pakuks, küll jah kuhugi, et kulda või, või graniit või marmorit, et et pigem on just see tahetakse, kulla graniit, aga ma lähen nagu selle öeldamata lauajupiga näitama alguses. Et, et pigem pigem niipidi lase kõige ekstreemsem klient olnud ekstreemsem mäletada jahu nimesid, aga ma tean, kust, kust nagu elus vahelistatud võiksid pärit olla. Ma tunnen paari sisearhitekti, kes on rääkinud, kuidas nad on mafioosnikud talle pidanud kodu kujundama ja kuidas siis naine nagu näitab, et siia peaks tulema nagu oli ossa kabinet söödab raamaturiiuli ees ja pärast on telekas ja siia tuleb tool, et seal kabinet talle. Milline sinu, sinu kõige ekstreemsem sisekujunduslik kontakt ei tule meelde, ei ole nagu rahulikud pistelega paistel ei olegi väga palju midagi teinud. Võiks ikka mingeid vaidlemisi kuu telekas tuleb või kuhu mingi riiul liigub, aga samas see ei ole mingiks suureks boksikest läinud ei siis siis sõnades ega tegudes, et see kuidagi selles mõttes on, ma arvan, et on siis vedanud, see on nagu. Jah, võib-olla on tõesti niimoodi, et natuke võib-olla nendel mingi selline imago natuke tekkinuteks tullakse nagu mingit teatud asju küsima jah, et et sellepärast võib-olla see asi asi nii pidungi. Üks õnnestunud on. Kujunduse eeldusi on kindlasti funktsionaalsus, et kui palju sina sellise funktsionaalsuse peale mõtled, et me kõik kirume inimesi, kes käivad üle muru, aga, aga, aga samas võime kiruda seda murul abi projekteerijad, et miks ta sinna teel ei teinud, see on ju ilmselge. No vot jah, ei, ma mõtlen loomulikult funktsionaalse peale, see on nagu selle töö tegelikult kõige olulisem osa, aga, ja vahepeal selles mõttes, kui nagu kui tahad nagu laia pintslitõmbega just seda disaini igal pool hakata tekitama, siis on vahest tekib muidugi konflikt küll funktsionaalsuse ja selle selle väljanägemise, väljanägemise vahel, aga noh, ma ei tea, kuidagi kuidagi need asjad ikkagi loksuvad paika noh, tellijatele on ju tegelikult ju mõistust jah, selles mõttes nagu noh, ikka vaatad, ületad, kuhu asi peaks minema siis noh, põhimõtteliselt tegelikult ta mõtlesin ka, et ma ei taha nagu inimeste elu raskeks teha. Kui mõni asi tõesti jalu sees on, siis noh, võime ju eest ära tõsta. Ei ole probleemi. Nii et sina ei hakka nagu inimeste liikumist ütleme, raamatupoes suunama. Mõtlesin, et eks me ikka pisut suunama, et selles mõttes seal on ikka alati mingi selline nägu. Niisugune planeeringust ja planeeringust tekivad mingid sellised liikumisrajad ja loomulikult nagu arvestan nendega, et mismoodi see inimene umbes seal ruumis liigub, kuulsid, kuidas on tal kõige paremini siseneda, millise? Nojah, vaata, kaubanduses on me tegelikult ju see selliseid ka, et tegelikult tuleb kauplus siis kuulda niimoodi, et kui inimene uksest sisse saab, siis tema enne sealt ei lahku võla kogu poe läbi käinud. Jah, ja selles mõttes nagu meenutab mulle neid plastikuid kodulehekülge internetis, kust ta enam välja ei, no see on igal pool kaubanduses, seal on, see ei ole minu välja mõeldud. Mullangi, pigem probleem see, et mul on igal pool alguses juba seal ukses juba siuksed tõkked ees mis ei lase nagu, mis ei lase nagu edasi. Homoshn mingeid objekte, mida sa mitte mingil juhul ei sisekujundajaks. Mingil juhul, jah, ei, no kindlasti on, ma usun, jah, siukesed pekstud. Ma arvan, et tegelikult niimoodi, et see on pigem niimoodi, et see ei ole ehk objektideks küll võib-olla see on hoopis inimestes kinni või selle jah, jah, inimestes kinni ja siis sellest tulebki selle objekti funktsioon tavaliselt tõtata. Et objekt otseselt ei ole muin, ujulat, bussituba, mis iganes, kõik kõike nagu võiks, aga jahvatatud olema, nagu ütleb, et ujula peaks olema. Bassein on nagu laes ja jah, super hea algus. Funktsionaalsuses. Magnetiseerida harjuvad trendid. Et noh, mõjutavad nad kindlasti, aga kui palju nad sind ahistavad, et vaadake, kui meile räägitakse, et need on hästi-hästi nagu looduslik moes ja, ja paljud inimesed tassivad võib-olla endal mullahunniku tuppa, sest noh, see on niisugune loodus Nad on alati selline tunne, et, et jah, kui öeldakse, et miskit on maas, ma ootan, kuna see kahtlane peaks rutta eemale minema, et, et jah, et praegu sihukesele räägid mullad, siis ma pean mõtlema, mõtlema hakkan plastikust nagu, et saaks nagu tegelikult see, see piinlik mitte olla nagu vastanduv vastandumise pärast, vaid just niimoodi, et võtta lihtsalt nagu selles mõttes, et nagu mul on siuke tunne, et kui trendiga nagu kaasa liikuda, siis ei saa seda kõige värskemat nagu värskemat tunnet. Tunnetan ka, et trend on juba ju trend ongi juba hapu. Tegelikult jah, et see on nagu trilli-tralli frondi jama muusikas samamoodi jällegi et igal pool igal pool, et selles mõttes nagu selles mõttes eks ikka ahistavad trendid. Jah, selles mõttes nagu mõtled mõnele ilusale asjale, vot ongi moes, et peame uut asja mõtlema. Et kas need trendid tekivad, ma olen seda alati mõelnud ja ühelt oma saatekülalised kas või moevallas tegutseme. Saime kuulda, et moetrendid tulevad kangastest, kust tulevad siis sisekujunud? Ma arvan, et meedia tekitabki siin, et kui me siin räägime täna mullast, siis noh, kuule, mul ta peab vist panema tõesti muldpõrandat tekitama. Ma arvan, mis kangas ning kangas nüüd mingit trenni ikka meedia tekitab. Liiga kitsalt, kuskil on ikkagi mingisugused mingisugused mehed, kes, kes arutavad, kogunevad ajalehe toimetuse koosolekul, on nii, mis võiks olla meie selle kuu arhitektuuri lisa sisekujunduse trend? Tegelikult nii ongi ja loomulikult täpselt selliste ajakirjade juures, sellised mehed on tööl ja, ja kui need Klassika, võib-olla trendikas klassika võib olla isikupärane. Kuidas sina ennast siis Eesti arhitektuurimaastiku suurte tähtedega kirjutad? Teatavasti moed muutuvad, inimesed on väga pretensioonikas, kauaks ja kingapood seal liikuvate riiulitega ja nii edasi. Noh, viis aastat kestab üks interjööri, siis ta on nagu, nagu siis on nagu juba arhitektuur on selles mõttes nagu lahedam, et seal on nagu ikka pikemad tsüklid. Sajandeid interviorid, enamik kena kaubanduskeskustes kindlasti mitte. Aga ei, kuidas ma ennast kirjutan? Ma kirjutan lihtsalt suure algustähega oma nimi ja nagu ikka koolisõbrad. Muud muud muud ma ei oska tõesti kirjutada, kena aitäh sulle, Hannes plaks sisa tulemast langevarjusaatesse. Sinu käest ei ole tegelikult üldse väga keeruline, ütleme küsimus, missugune lugu sulle võiks meelde ta tänase jutuajamise lõpus ei ole sinu jaoks tõenäoliselt väga keeruline kuivõrd-kuivõrd peale sisu kujundamise, tegeled sa ka ühe plaadifirma taksonduses kohvirekordi juhtimisega. Tänane sinu lugu, vest küll oma nii-öelda Rostriste tule, ei May jah, oma rassist ei hakka võtma ka. Tegelikult siin sõprade Restrist just ja, ja see on siis ansambliandur, millest on väga palju juttu olnud ja, ja neile viskama plaat minu andmetel tulemas lähiajal. Suurepärane aitäh sulle, välgatus. Kõrval. Nii ma seda maju Tee. Olla. Darrin smeri Dali. Kole. Poole.