Tahad hakkame nüüd rääkima räppmuusikast ja sellest, miks neegrid võivad iseenda kohta öelda niger ja miks meie ei või öelda neegri kohta neeger? Selle küsimuse küsis meie käest Andre ning oleme helistanud räpispetsialist Kaarel kosele linnadžunglinimelise saate saatejuhile. Tere hommikust, Kaarel Parts. Miks siis niimoodi on, et meie ei või öelda neile neeger ja nemad ise ütlevad enda kohta neeger küll. Ma arvan, et see on midagi taolist nagu see, kui noh, me võime eestlastena rääkida küll oma orjamentaliteedist ja muust sarnasest või seda tuleks meile ütlema noh, kas siis venelane või sakslane, kuulge orjad, mis te siin hüppad nagu, nagu ma arvan, et väga hästi suhtutakse sellesse me nagu ei, ei nagu ei adu ära seda, et me selle koha pealt käitun mingi teistmoodi nii-öelda sootsiumis siseselt on teatud asjad lubatud ja omavahel võib rääkida sootuks teistmoodi kui, kui, siis nagu, kui nagu need, kes soodsime, välised inimesed. Nii et noh, ma arvan, et kõik need inimesed, kes kes nagu armastavad hirmsasti rõhutada seda, et nad on julged, võimsad mehed, kui need suudavad välja öelda neeger, siis mõelge selle peale, kui tore oleks, kui tuleks venelane või, või sakslane siia ja hakkaks meid orjadeks nimetama. Kas sina põhimõtteliselt ära neegrikasutaja? Aga Eestis on jällegi lubatud, eks ole, justkui, ja õige sõnaraamatus on see kirjas ja mina olen nagu sellest lähtunud, et ma, ma ei ole küll kellelegi, eks ole liiga teha, aga, aga niimoodi on ju neid nimetatud Eestis ja sa arvad, et see on nagu vale. Noh, tead, see on seal sama, kui, kui sa, kui inimesed leiavad, et see on nende suhtes solvav, siis ma ei näe mingit põhjust, miks ma peaksin neid inimesi ise solvama pankusega ja oma sõnadega, ehk siis teisisõnu jah, loomulikult selliseid asju on, et tõbras või lojus on ka täiesti raamatus olemasolevad sõnad, küsimus on selles, et kuidas kasutada, et, et kui sa, kui ma ütlen sinu kohta lojus, siis ma arvan, et te olete väga hästi, ei suhtu sellesse, kuigi see sõna on olemas. Sõnaraamatust. Jaa, aga vaata, kui eestlased, eks ole, räägivad orjamentaliteedist ja ütlevad, et meil on ainult kolm lauluväljakule haiget ja muserdatud rahvas siis, eks ole, sellega tehakse justkui sageli nagu nalja ollakse eneseirooniliselt, et kas see niger kujunevad räppivad ja kasutavad seda sõna, kas see on siis ka harilikud sellises kuidagi eneseiroonilises kontekstis või? No see sõltub, seal on võimalik seda panna nii üht kui teistmoodi, muuseas tegelikult selle koha pealt käib käissis härrastele endil ka siis kiphopparitel nii-öelda päris tõsine sõnavahetustest. Teatud juhtudel ütleme. Ebaviisakas, või see, see nagu ei, ei, ei lähe nende väärtustega kokku, mille eest nad on ise võidelnud nagu aasta ja noh, praegu vist võib öelda siiski kümneid või sadu. Aga teisest küljest jälle see on kindlasti kindlasti kindlasti ka midagi midagi noh mitte ainult iroonilist, vaid ka, vaid ka pigem see näitab kuuluvust. Selge pilt, Suur tänu Kaarel kosele selle ülevaate eest. Arusaadav, täiesti nii, et André ära sina ütle neile niimoodi, nagu nad ise ütlevad. Siis sina ei ole üks nendest.