Oleme helistanud Estonian eri, tere hommikust, Rait Kalda. Tere hommikust. Ja teie olete käitusala asepresident, kas ma hääldasin selle sõna, käitus õigesti? Jah, väga täpselt ja käitusele tähendab see tähendab käitumist. Mul on tegevust kogu lennu tegema, et lennukid liiguks ja kõik toimiks just. Ja siis selle oma käitus ala juhtimisel, Nende käigus olete te kindlasti olnud sunnitud ka piiluma lennuki seina sisse. Tulnud, et hea ja meie kuulajat. Reimot huvitas niisugune asi, et Misso mõjustus seal sees on, mis nii hästi töötab, et ta hoiab. Hoiab siis külma väljas, kuigi seal väljas on nagu mõnikord meile piloot meie ehmatuseks, lennuki kapten selliseks lihtsalt inimeste hirmutamiseks ütleb, et väljas on miinus 60 kraadi või midagi sellist. Lennuki kaptenit hirmutada, vaatab oma oma ausalt ütelda, palju seal väljas on ja siis täpselt selle reisijatele ka, ütleme, väljas on tõesti seal seal 50 60 kraadi, külmaga. Rehv hoitakse niimoodi, et esiteks on lennuk seest soojustatud spetsiaalse materjaliga, mis mingil määral meenutab nagu nagu tavalisi soojusmaterjal, mis kasutatakse, ainult on lennunduses kasutatav spetsiaal on, tal on erinevad tuleohutusnõuded ja taando tunduvalt kergem. Ja teine asi on see, et lennukeid soojendatakse seest koba, kes siis täpselt samuti nagu rõhu hoidmiseks tuleb lennukitesse õhku juurde pumbata, nii kasutatakse seda juurde pumbatava õhu soojendamist. Ehk siis võidad lennukit soojana. Täpsustaks seda materjali ikkagi, et kas ta siis meenutab sellist kivivilla või imo veel põhimõtteliselt jah, kui. Ta ongi, ühesõnaga selline soovitus materjalile maitsma, aga lihtsalt kuidagi eri eriti spetsiaalselt tehtud lennukad, õhuke järelikult eks ole. Keda on kergem, tal on tulekindlused, teised. Kas see on nii kallis materjal, seda endale kodumajapidamisse ei jõua. Ma arvan küll jah, et tema, ma ei oska praegu peast öelda, mis tema hind on, aga, aga, aga kindlasti ei ole mõtet temaga maja soojustada, selle eest saaks maja mitu aastat kütta. Ahah, aga kas tema soojapidavus on siis ka oluliselt parem näiteks minu kodus kasutad kasutatavast tavalisest kivivillast? No igatahes materjali puhul on tõenäolist, kõige olulisem on see, et kui palju ta suudab seda õhku kinni hoida ja tagada see, et õhk liiguks. Nii et ega seal füüsikaseaduste vastu palju ei saa, aga aga tema kvaliteet on kindlasti just nimelt tema tootmises, tema tegemistest, tema töökindluses sertifitseerimis, kõigest sellest. Kui õhuke või kui paks üldse on lennukisein keskmisel. Lennukisein iseendast ei ole väga paks, aga lennukisein on ehitatud niimoodi, et tal on sees hästi palju tugevdusi ja ta on tehtud nagu selline moodulmoodul või selline. Ons konstrueeritud niimoodi, et, et see sein iseendast ei pea väga peaks olema ka see jõudmist sellele seinale, mõjuse jaotatakse ära siis jaekontseptsioonide vahel? Aga mis ta on, mingi, kas seal tuleb viis sentimeetrit ära näiteks või? Metalli paksud kindlasti ei ole viit sentimeetrit siis me jõuaks seda lennukit kuidagi õhku ajada. Tunduvalt. Vähem imevigur, kuidas mehede raudlinnud taevasse jõuavad, on küll, et minul näiteks noad ja kahvlid ei tõuse lendude vidina mootori külge pannud, küll ta siis läheb ka, võib-olla õige jah. Aga me oleme vastuse kätte saanud. Aitäh. Rait Kalda on Estonian Airi käitusala asepresident. Kena hommikut teile.