Tere, Ma Valner, olen siin, et rääkida teile, mida ma arvan, suurepärase austraalia artisti. Slipi Jackson õige nimega üks mees, niux stiil, teisest albumist personality pikema nimega personality, vanu, kaasas Paide vanu pöörde leibeliks püüdsin kõik 13 lugu, sel plaadil on superhead, ma võtan praegu loo number kaks ja selle nimi. Kas läheb loo muusikalise tonaalsusega kokku? Otsustage ise. Minu arust läheb. Kuulake neid vapustavalt jaburaid sõnu väga kuul Devil in May Yard. Devil in my Yard, selle loo sisu on selline tõlgin, et rõhutada. Saatan oli mu õues, aga saatan enam ei ole mu õue. Ta oli mu autos saata on, ei ole enam mu autos kui pikalt pikk tüdruk, kui kaua, kui kaua, kuni sa tead seda ja nii edasi, nii ta jaurab, meeldivalt sõge austraallane, kes on, ma ei mäleta, mitme aastaga ma ei mäleta, mitu bändiliiget säkkinud ja ei viitsi vaadata ka kuskilt mitu, sest see pole tähtis, tähtis on, mida slipi Jackson alias tegelikult üksmeelsel niux stiil ütleb muusika tegemise ja bändiliikmete, kes algselt pidid ka slipi Jackson'i moodustama pideva vallandamise kohta. Muusika on mulle elus liiga oluline teha seda koos kellegagi, kes ei jaga minu pühendumist, kellega mu vaated ei kattu. Lükkstiili kohta öeldakse inglise keelses muusika meedias tihti kreisi kuna ma teda isiklikult ei tunne, aga samas lemmikmuusikutega on ju see lugu, et tegelikult tundub, et sa tunned neid ja nii kuulub minu parimate sõprade hulka näiteks deemon albarn ja viimasel ajal ka luks diil. OK, FM jutt ja läheb esoteeriliseks, aga mida ma tean? Lükkstiil on hull kolme kandi pealt. Ta on hull Beach Boysi ja biitlite fänn, eriti muide George Harrissoni fänn ja eriti Harrissoni 70.-te plaatide fänn. Kolmas. P kuuekümnendates taga pöördon ka läbi kuulda normaalsed bändid, mida fännida, teine hullus, talle meeldib vahel intervjuudes segast panna ja mis on siis mõistlik jutt kirjeldada detailideni tüütult, kuidas üks või teine lugu valmis. Kuidas ikka see akord sündis ja mis trummar siis tegi, et rütm oleks sekundi võrra teist sugune, kui miljonid bändid enne seda tegid? Okei, stiil rajab intervjuudes normaalselt, vaba. Kolmas hullus ja see on see kõige Kossarim hullus lüks diil on hull geenius, see avaldub eriti sel plaadil. See ta on hull geenius eristab teda ka tuhandetest teistest artistidest kelle juured on 60.-te ja 70.-te helgemad säravamad psühhedeelsed dipoppis Wraith popis, tumedate krõbedate äärtega. Nimetaks. Alo Rauna, selle loo sõnum ei hakka tsiteerima ega tõlkima, aga päris mõnus sonimine jällegi, mis ei tähenda, et stiilil ei oleks pointi sees. Personality on õigupoolest teine plaat, esimene või kolm aastat tagasi, nimeks Lowers. Pean tunnistama, et Lowers mind kohe ära ei võlunud. Samuti mitte mõned slipi eebeed. Ta on kogu aeg olnud. Milline see on iseenesest pluss, aga käesolev on esimene terviklik töö, seda oleks rumal nimetada retro või kitšiks, kuigi mõjude seas on lisaks eelnimetatud kolmele nõrgale aga see suurele p-le. No ma arvan, et on, kostab välja, et on ka man talleer Tom Jones, Engelbert hambarding, Clif, Richard Reimo, ehk siis nagu ma kuskil vist juba öelnud olen isa vinüülikogu, suhkru, seal serv, selline muusika, mida üldiselt ei peeta piisavalt väärikaks püsima jääks ja võib-olla õigusega, aga see, kuidas klipi jaksan, teeb piim, on eriline helidega ümberkäimise, peenuse ja läbi komponeerituse ja omanäolise, olematu maailma loomise poolest. Slipi jaksan võrreldav nõrguri rööviga, eriti 90.-te Mer kui reviga ja eriti nende aegumatu klassikuga desertöör songs aastast 1998 panna taevalikud viisid kõlama psühhedeelsed Anda ülimale helgusele ja mahedusele teatav tumedam alatoon, peaaegu märkamatult ähvardav alatoon. Selles on slipi Jackson võrreldav inglise ameeriklasega kvartetiga ERR-is. Selline dada inglite muusika, mida stiilumas Libby Jacksoniga teeb. Veel tuleks märkida, kuidas on tema uus plaat viimistletud see on filigraanne töö, mida muusika autor ja kaasprodutsent stiil ja tema sõber ja abiline. Plaadil ka sünti mängib, selle plaadiga teinud on, muusikuid on siin kümneid tänu sellele, et kaasa teeb twenty twenty ookestra stiili, pop kaal läheb kohati nii autos pakett, ma ei tea, kuidas ta seda kontserdil teeb, mis stuudios ilmselt korduvate üle ja peale lindistamistega saavutatud on. Pluss taustavokaalid muidugi vokaalselt üldse hiilgavat plaat. Nüüd aga vahele üks lugu, mis kõlab nagu sõidaks ära sisekosmosesse, eriti lõpupoole, kuhu ma võib-olla hakkan aga peale rääkima, nii et ärge pildistage. Üldiselt sellist diskobopi teeb kitsaroshister aga slipi, Jackson on natuke tiibim ja skiso syster selle muidugi kõvema kruviga kui lihtsustatult öelda, aga okei, neid kahte ääretult säravat bändi üldiselt võrrelda ei ole sügavat mõtet. Üks vastuargumente Sleepy Jackson'i värskele albumile võib-olla et liiga suhkrune. No ei ole kerge raadio tagasi ja kuulake jutt otsast peale, mis ma ennist rääkisin seal tõsine popmuusika kogu hingega, et mitte öelda täie pasaga tehtud. Teine raskus Jacksoni vastuvõtmisel võib-olla see, et mõne jaoks ta ikkagi on retro ja mõnel on retrofiiber, selle peale ma ütleks, et kui seon retro, siis on kõik retro. Vaadake, praegu on tuba, tuuride ajastu ja ma mõtlen, et indi turbatuuride ajastu, mitte mingite James plantide, James Morrisoni ajastu Nende jaoks, kes muusikat armastavad teiste jaoks võib-olla minu poolest, mis ajastu iganes pommide ja liiklusõnnetuste ajastu, Enivei ja indi turbatuuride all, ma ei mõtle seda zhanri, milles sõitsid Raidia lask ja nii edasi ja mis praegu justkui oleks britis buum number üks tegelikult ei ole, Pub number üks on seal reiv Revolution, kui me räägime huvitavast muusikast. India all mõtlen suhtumist, vaba loomingulist mõtlemist, mida pigem ei annagi klassifitseerida kangelt slipi Jackson vööghniaal, eks ole, ja teeb laiatarbepoppi, kui inimesed sellest ainult aru saaksid. Lühidalt kokku võttes oluline on ilus muusika. Slipi Jackson on ilus muusika. Ilusas muusika ei tähenda läilaja magus, vaid ilus ilu üle vaieldakse. Katsuge ellu jääda.