Me oleme helistanud ajakirja auto Bild toimetusse, tere hommikust, Tarmo Rosenberg. Tere hommikust. Küsimus tuleb Jaanuselt, miks on gaasipedaali just nimelt gaasipedaali, et, et kus siin on seos gaasiga? No siin tuleb nähtavasti minna natukene ajalukku ja natukene ka keelemeeste mängumaale. Esiteks esimestel autodel gaasipedaali, kui sellist üldse ei olnudki, olite mingisuguseid kangid, millega siis määratise kütuse hulk, mis auto mootorisse jõudis tulles taga tagasi selle gaasipedaali juurde, siis ma usun, et see seos peitub inglise keelses, sõnas käse oli ehk siis bensiin ja, ja selle pedaali nimetus siis tuligi sellest, et et kuna pedaalile vajutamisega määratakse siis mootorisse jõudva bensiini või siis diiselkütuse kogus, siis hakati suupäraselt kutsuma seda gaasipedaali, sest inglise keeles on olemas ka veel termin nagu akesele Reiter, ehk siis ka mis kehtib gaasipedaali kohta. Aga see tähendab juba hoopis teist asja ninaga kiirendaja või siis. Või siis midagi sellist. Et ühesõnaga, kui kuna autode esimesed tehti masstootmine algas Ameerikas, siis on sealt ilmselt päritlase gaasipedaali nimi on tuletanud, et oleks eestlased leiutanud auto ja oleks selle asja nimi küll siuke hoo tõmmits. Täiesti võimalik jah, et see oleks midagi hoopis teisiti. Hõõdzemeid Aleksei rahvusvahelises keeles siis suur tänu, Tarmo Rosenberg ja ajakiri autopill.