Pagari erandiga mitte. Veel? Ei arva? Mitu tahvlit? Katlal. Vaat koolid õpetatakse Ei ta ei lähe. Aru vaid ta on kodutu. Põleb. Ei, lase need ajage mujale kirjama. Ajatamine sajatan ära. Toyota, et nad pole Ulvist, Ousamai lapsed, leedu langemaia hunt tulgu, sinu koostöö pole karusid karja peale kull sinu kanal peale harakas munade peale tõbi naiste laste peale. Saarlasest Salitsed lapseks kärsa laisa mehe, laisa mehe ja lollaka. Saagu saagu ma sajatan, sajatan sulle ainsale mehele tina titi Jakob Pille. Lateraalne. Laade. Kõval seljal kiri hakkab pihta. Et noh, seal ei Saa koolis oled õppinud ja? Kolm ja. Häälda karjamahla hommepäev tagasi. Aga peale papasin. Ridva Ale järgmine järgmine. Leiba ka vabaturu ja ja ei ole, rohkem ma veel ei veel ei oska lugeda. Teine, too, lapsed, püüame, tahan kontrollida, kas need on need eided ainult palju kergemaks tundub küll, et ma ei oska, ma pean silmas ja silmanägemisest hakkad ajama label'i, mis ta peab filmi hoidma kehajagudes tunud, kallim ja kaunim. Rahvas võrdleb kõige kallima asja hinda silmateraga. Luuletajad ja ilutundjad kiidavad silmailu kõrgeks. Maha ja. Siis me vaatasime neid tükk aega, nad kadusid vahepeal ära, ju nad käisid mõne eraotra peal. Täitsa mõtlesime lähemalt. Nautida. Ära karda lugeda vähem ja vaatame, kas sa oskad lugeda ja igatahes küllaltki. Ei pea. Ainult terveid sugu, püsite esivanemate lätti, vaid lai. Ta laseb terveks. Maido. Mule proovime, proovime, kas nad lugeda mõistavad. Laua ääres mõni teine või kolmas. Need on huvitavad loomad. Ära. Kui sa tähti ka tunned, ei tunne, noid ei tunne, oleksime ainult väli, ei tunne nii väikesi maid, üsa väikseid taha väiksemaid, veel. Lasin väiksema Noore tähe tunned? Ei, ma ei ole näinud, ei ole. Kaks päeva käisin koolis. Ja. Lapselapsed ei käi koolis. Vaata meil margi kõik oskavad lugeda. Ja eks ole, no loe sina kõva häälega siin. Mardi labiaal sattunud, et ükski suur inimene tingel lugeda ei mõista. Jutt vastab ainult suuri tähti. Heinud prill peades.