Head Kulev hingeske programmi stuudios on niisked laupäevaõhtute muusikaga sisustamas taas pärast kuuajalist vaheaega külalisena televisioonist Urmas Ott. Täna õhtul mängin ma teile nõukogudemuusikat siis nõukogude autorite laule erinevates esitustes. Ja tahan öelda veel seda, et tänane saade valmib koostöös Tallinnas asuva heli- ja videoaparatuuri kauplusega stimon. Alustasime klassikast Mireimation, laulis Solovjov toi maailmakuulsa õhtud Moskva lähistel. Niisuguses prantsuse vene segaversioonis. Ja ausalt öeldes, ega ma eriti pikalt siin rääkida ei kavatse, sest ilusaid nii-öelda vene laule on palju, mida tänasesse kahte keskkonnaprogrammi saatetunni mahutada tahaks. Ja klassik ka, jätkab seal markeri Mess Nikita puhul Slovski Trii kooda tõmmnes nii lass. Oodati. See oli siis niisugune kena nostalgiline noote meie tänasesse saatesse mark bernessilt muuseas omaaegselt Georg Otsa peamiselt rivaalid omaaegselt nõukogude estraadil. Võtame seda perioodi, seda pikka perioodi siis kokku selle sõnaga Nõukogude estraad ja ärguse kedagi meie kuulajatest häiringuga tänases saates. See laul, mis äsja kõlas, oli pisut rohkem kui 50 aastat vana. Pärines sööst sõja ajal tehtud mängufilmist. Ma kardan eksida, aga minu arvates oli selle filmi pealkiri vaata paaricham. Nüüd tuleme aga nii-öelda järgmise looga tunduvalt lähemale. Tänasele päevale ja järgnev superhitt pärineb mõne aasta tagant laulmas niisugune loominguline tandem ja ka elus abielupaar. Ma ei tea, kas ka praegu veel, aga mõni aeg tagasi küll Nataša Koroljova ja helilooja Igor Nikolajev. Ja jutt on siis omaaegsest ilmselt selle tuua kõige suuremast hitist üldse. Win Russalka, Karoli oma, Nikolajev. Ma ei tea, võib-olla ma näen tõesti loll aga mulle see lugu igatahes meeldis ja minu arvates on see tõesti hea. Milleks ta täpselt on ka kirjutatud. Järgnevate laulu lansseerin ma selles saates erilise hea meelega, sest selles laulus on olemas tõesti eriline Kaip, eriline Tatcheriline feeling, eriline atmosfäär. Ja minu tahtel hakkab laulma oivaline daam Tbilisist Nani brekvaatse. Ja laulab ta minu arvates oma kuigi tähendab privaatse ei ole mitte kunagi olnud niisugune poplaulja. Ta on alati esitanud rohkem romanss ja niisugust kammerlikumat repertuaari. On see järgnev lugu minu jaoks siiski tema kõige suurem hitt, kui lubate, kasutada siinkohal seda nihukest veidi devalveerunud väljendit Aleksei EKimian Snegopaat oivaline Nani brekvaadele. See oli siis nonii, pragmaalse Aleksei EKimjaanil. Romansiga mõtleksin Snegopaat, Ani privaatse on mitmeid kordi käinud laulmas ka Tallinnas ja meie publikul on olnud võimalust teda kuulata. Järgnev esineja ei ole aga sugugi mitte nii tuntud kui brekvaatse. Jutt on sellisest lauljast, kelle nimi on Albert Assad, tullin. Omal ajal kuulus ta Nõukogude estraadi. No ilmselt mitte päris esimesse, võitsid teise ešeloni. Tal oli üksikuid õnnestumisi, viimasel ajal on ta täiesti tõmbunud tagasi ja sisuliselt kadunud. Nii lavalt kui ekraanilt räägitakse, et ta tegeleb oma kodumaal Tatarimaal mingisuguse lauluteatri ja selle probleemidega. Ma tahaksin siiski mängida. Assa tuli meil, et minu arvates tema kõige ilusama loo see on laul filmist paga nimi. Laulma tuleb siis Albert Assad, nullin ja laulu pealkiri on ta rooga veskantsa. Karro. Lauluga Through skandsafilmist paganiini. Ja nüüd tuleb laulma nõukogude estraadi üks superstaaridest seal Sophie Rotaaru rota aru hakkab laulma oma kauaaegse koostööpartneri helilooja Vladimir matetski üht mitte kahjuks eriti tuntud laulu. Mulle see lugu väga meeldib. Ja ausalt öeldes ei ole sellel laulu esmaesitaja mitte Sophia Rotaaru. Seda on teinud nii-öelda linn. Ka üks teine lauljatar ja ma arvan Rotaarust isegi paremini. Kahjuks ei ole mul seda lindistust siin käepärast. Jutt on Vladimir mõttetski laulust Eho kaja. Kuulake, Ma ei tea, kas te teate seda lugu. Mulle see lugu igatahes väga meeldib. Ja ma tahaksin ilmtingimata seda lugu täna õhtul tutvustada ka teile Sophia rotaru, Eho. See oli siis Sophie rota aru, Vladimir Vernadski lauluga on mulle eriti ei meeldinud selle antud variandi orkestratsioon, aga laul ja ütleme selle sõnum sees küll väga, kuivõrd me oleme jõudnud juba mitukümmend minutit enne südaööd superstaaride, nii see muidugi ei tähenda seda, et meil ülejäänud saate aja jooksul nüüd jaga pärast südaööd enam midagi mängida pole, vastupidi, valik tuleb teha väga range ja mängida ainult neid lugusid, mis tõesti mulle isiklikult, kuivõrd saade ja saate laulude valik sõltub minust, mulle isiklikult meeldivad. Superstaar Rotaarule vastab veel suurem superstaar, Pugatšova vana hea hitiga. Igor Nikolajev baromsik eesti keeles praamimees alla Pugatšova. Barromsik praamimees ja nüüd, ma arvan, ei ole kellelgi kuulajatest midagi selle vastu, kui kuuleksime ka ära selle inimese laulu, kes alla Pugatšovaga parajasti abielus on. See on tema tütre omaaegne klassikaaslane. Vene ja bulgaaria verd omav Choklaid vōi Philipp Kircoorov minu arvates päris hea hitiga njeva Izemleja Filipp Kirkorov. Neeva Lea taevas ja maa, Filipp Kirkorov öeldakse küll, et taevase maa ei saa mitte kunagi kokku, võib-olla ongi alla ja Philipi liit perekondlik liitia sümbioos just see harv juhus, mida elus nii ülimalt harva ta tuleb, meil taevas ja maa siiski kokku saavad. See oli siis üks viimaste aastate hitte, mis äsja selles saates kõlas. Keskeprogrammi laupäeva õhtus, kus siin oma lemmikmuusikat Nõukogude perioodist mängib teile külalisena televisioonist Urmas Ott. Järgmine lugu tuleb aga mitme aastakümne tagant. Selle on kirjutanud minu arvates suurepärane helilooja Alexandra pahmutava, kes on loomulikult omal ajal kirjutanud ka väga palju tuurset ja kes praegu peaaegu üldse mitte midagi ei kirjuta. Kellele aga vaatamata kõigele kuulub siiski väga palju minu arvates Krestomaatilisi ja ilusaid, et nõukogude lauluperioodist üks nendest hakkab kohe praegu mängima. See on laul Niernast õrnus filmist kolm papliplich tänaval. Ja laulma tuleb nüüd juba kadunud majja Crystallinskaja. Eks ole ju ilus lugu 60.-test aastatest, Alexandra pahmutava Niernaist filmist kolm paprikat tšillit ja tänaval, kui menetleda seda filmi Tatjana Voronina ja Olegi Freemovi kolhoosid, tari ja Moskva taksojuhi liigutav kohtumise lugu ja lugu sellest, kuidas õnn ei toimunud ja ei saanudki algust. Järgnevalt tuleb laulma mees Leningradist Mihhail voi Arski tuntud teatri- ja filminäitleja kes on laulnud palju kõikvõimalikke laule. Kuid minule, tema nii-öelda repertuaarist meeldib küll kõige rohkem. Järgnev lugu, mis kümmekond aastat tagasi oli ülipopulaarne Maxim Dunaevski Chopra idioot, Mihhail pojarski. Tõepoolest, vist on värske lõigus Chopra idioot. Meie esimese saatetunni lõpuni jääb veel mõni minut, mul võib öelda, et tänane saade keskel programm valmib koostöös Tallinnas asuva heli- ja videoaparatuuri kauplusega stimont. Südaööni viib meid Juri Antonovi ilus laul merest ja meie kohtume juba uues. Manni. Reeder. Keva. No nii-öelda. Headel. Edasi? Ju? Ja kõik on selgemast selgem ilmavus Sotkita sellist saadet ette kujutada oleks raske. Kuigi mina isiklikult ei ole pisutki väga suur austaja, ma arvan, et selleks, et temast päriselt aru saada ja mõista temalt sõnumit, et alati ja iga kord peab arvatavasti olema kas venelane või mõistma vene keelt, valdama absoluutselt mina mole ühte kui teist. Tähendab ei ole mul seda rahvust ja ei valdama keelt, nii et mulle jääb väga palju tema lauludes sisalduvast arusaamatuks ja muutus väga suur osa tema lauludega mind lihtsalt külmaks. Seda ei saa aga mingil juhul öelda selle laulu kohta kooni, mis äsja kõlas, see oli tõesti kolossaalne. Istusin siis pidin stuudios ja kuulasin seda ka ise üle väga pika aja suure mõnuga ja sain tõelise elamuse. Niisiis head kuulajad, oleme me jõudnud nüüd laupäevast õnnelikult oma muusikaprogrammiga pühapäeva ja kuningannaga seal mängib siin keskkonnaprogrammi otsestuudios nõukogude muusikat. Ma kordan, Nõukogude muusikat. Külalisena televisioonist Urmas Ott, meenutan veel seda, et tänane saade valmib ainult tänu sellele, et see valmib koostöös Tallinnas asuva heli- ja videoaparatuuri kauplusega stimont. Nüüd tahaksin ma aga lugupeetud Urve, teie abiga seal fonikas panna mängima ühe hoopis tuttavama daami siitsamast rokal Maarest. Kallis anne, kui sa meid kuulad, siis suur tänu sulle kingituse eest sain kasseti kätte. Mängin sellelt meeleldi ühe loo, mis mulle sinu viimaste aastate lauludest ehk kõige rohkem meeldib. Ma arvan, et see on üks sinu suuri hitte. Kahjuks ei ole siin kirjutatud heliloojat, aga laul on tuttav meie kuulajale, nii või teisiti. Ja laulu nimi on miili karjatsioon piimani Anne Veski. Olete minuga nõus? Päris normaalne, päris korralik hitt ja on mul isiklikult küll väga hea meel, et anne sellel endisel Nõukogude show business i karussellil endiselt edasi püsiv. Järgmine inimene, kes tuleb esinema, on kahtlemata legendaarne figuur. Jutt on noorelt surnud teatri ja filminäitlejast. Ja lauljast Andrei Mironov ist. Ta on laulnud palju. Plaate nii-öelda sisse ja laulnud muidugi ka, mis seal salata, küllalt palju niisugust, küllalt odavat repertuaari, mida talle ka tema eluajal enne tema surma, kui ta polnud veel legendiks saanud, kõvasti ette heideti. Ma tahaksin teile mängida ühe loo ironovi repertuaarist mis on mulle isiklikult võib-olla jätnud kõige suurema ja sügavama mulje temast. Kuigi meie tutvus oli väga põgus ja kohtusime ainult mõned korrad, aga mulle tundub, et see laul peaks tema olemust vähemalt, nii nagu mina seda ei mäleta, nii endale ette kujutanud kõige ilmekam rumalalt väljendama. Laul tundmatust lauljast Testnia Onjas Nakoomampiat see Andrei Mironov. Tess jornawadiskas ega varjus. Ja täpselt nii räägib meiega praegu ka Andrei Mironov oma mustalt vinüülplaadilt. Ma tõtt-öelda ei pea head. Kuule, kuidas mõjub teile järgnev laul, ma ei tea ka seda, kuidas ma ise seda praegu kuulan, ma ei kuulanud seda plaati kodus eelnevalt läbi. Omal ajal oli tegemist suure superhiti ja tõelise vapustuse. Ka see oli üks esimesi niisuguseid tähelepanuväärseid duetti, et nõukogude estraadil, kus Raimond Raimonds Pauls ei tahtel kaks staari kokku viidi Laima vaikule ja Valeri Leontia Jutan laulust Vernissaaž. Ma ei tea, kuidas ta võib mõjuda praegu ma lähen riskile ja palun käivitame selle plaadi. See oli siis trio Pauls vaikule Leontiad omaaegne super Kitverni saab ja peab ütlema, et võib seda laulu korra kuulata ka praegu. Muuseas laima Paikule on omal ajal, kui ta ilmus estraadile ja hakati teda näitama Ostankino telekanalil. See oli tõeline värske tuulepuhang, see on Raymond Paulsi minu arvates üks õnnelikke leide. Laima on alati leidnud endas Jõu ennast muuta ja muutuda ja tema ilmumine ekraanile on alati elevust tekitav. Vaikule jätkab loomulikult Paulsi looga. Selliseid võrratu laimu vaikule Raimonds Pauls laule lauluga Ižanyweitšer minuteada vaikule oskab oma Venemaa turneesid, küll on aga Moskvast eemaletõmbunud Raimonds Pauls. Ma arvan, et see on äärmiselt halb asi sest turu küsimus ühele heliloojale vaevalt et Läti turg Paulsi rahuldab, lääne turu jaoks on ta nagu ta ise ütleb, liiga vana. Et seal läbi lüüa, on juba hilja, seeldaks teisi rahasid reklaamikampaaniaid ja hoopis teisi võimalusi. Ja Venemaa turg loomulikult leinab Pauls ei taga, aga millegipärast keeldub ta sinna tagasi minemast. Need on küll detel tõustankina televisioonil plaanist detsembrikuu alguses Šeremetjevo lennuväljal lindistada. Õigemini salvestada siis üks aastavahetuse telesaade, kuhu on kutsutud kui need inimesed, kes pärast Nõukogude liidu lagunemist jäid nagu sellest nii-öelda nõukogude endisest Nõukogude estraadishow business i ringist välja. Ma tean, kutse on sinna saanud Eestist näiteks Jaak Joala ja ka ansambel apelsin. Ei, aga siinkõneleja, eks vaatame, mis sest asjast tuleb. Meie muusikaprogrammi, kus siis Urmas Oti tahtel kõlavad täna veel kella üheni öösel. Laulud niinimetatud Nõukogude straalilt hakkab esinema mees nimega Aleksander kalja. See on inimene, kes on aastaid olnud seotud show business i k ta on olnud. Väga hinnata ja ilmselt omaaegse nõukogude liidu üks kõige paremaid helirežissööre ta on viimaste aastate, et mitte öelda aastakümnete jooksul lindistanud praktiliselt kõik alla Pugatšova laulud. Ja seega Jaanus ise laulma hakkab, ei olnud mingisugune üllatus mulle, mina teadsin teda lauljana juba kümmekond aastat tagasi, mil ta kinkis mulle siis veel Igor Nikolajevi lauludega enda poolt sisse lauldud kassetid avaldas mulle kolossaalset mõju. Kassetid ringles ka siin Tallinnas ja ma tegin kõik, et talle nii-öelda selgeks teha seda, et ta peaks ilmtingimata plaadi välja andma. Ta suhtus sellesse väga skeptiliselt, kuid läksid aastad ja Kaljanov ilmuski estraadile. Tõepoolest, see on üks niisugune maskuliinne macho mees. Praegusel Vene estraadil, kus on maad võtnud hoopis teised tendentsid. Ma mängin teile suure rõõmuga ühe tema minu arvates väga, tal on väga palju häid lugusid, aga ühe tema parima loo see Igor Nikolajevi laul Strani Andrei messenski sõnadele, Aleksandr Kaljanud Ma saan väga hästi aru, et viimastel aastatel üldse rääkida vene popmuusikast on Eestis noh, enam-vähem võrdne suitsiidi, kas on erakordselt ebapopulaarne. Kuid ma siiski tahaksin teile nii omavahel öelda, et midagi see nimi Oleksandr Kaljana meeles ja kui näete seda plaat ostke ära, kuulake kodus salaja ärge naabritele ja tuttavatele sellest rääkige, peitke plaat ära ja uskuge, saate kaifi või siis pidage nimi meeles, Aleksander Kaljanov. Nüüd tuleb laulmaga Roxanne Baba Jan. Küllalt hea laulja. Kes kannab niisugust oma teemat. Laulud võib-olla sarnanevad küll üsna palju üksteisele, kogu repertuaar on küllalt sarnane. Kuid siiski üks muusikaline näide. Siinkohal proxanovoba Jan laul drugaja šanssina. Oksana päeva Jan druga Jentsina. Päris ilus lugu, vähemalt mulle, ta avaldab küll mingisugust mõju. Järgnev laual lihtsalt kolossaalne. See on kusagil kümmekond aastat tagasi ühe televisiooni saate tellimusel tehtud trikk, mille mõtles välja siis helilooja Vladimir maid, tebski. See oli talle läbilöögilauluks, kus ta ühendas siis ühtede kaks staari Sophie rotaru ja Jaak Joala ja laul on loomulikult ei miski muu kui lavanda. Jaak Joala, Sophia rotaru lavanda ei ole midagi öelda tõesti kolossaalne. Kuigi ma tean, et Joala ise suhtub sellesse laulu teatavate niisuguste reservatsioonidega ja ei võta seda mitte eriti tõsiselt, ma võiksin öelda asjatult, seltsimees Joala asjatult. Järgnev lauljatar on Valleerija. See on noor imekena naine mõni aastat tagasi Venemaal mingisuguste tolle aja kohta erakordsete rahadega püüti teha superstaari hetkeks tagastaariks sai, talle püüti teha nii-öelda karjääri läänes see vist Te ei õnnestunud. Viimasel ajal on ta kuidagi üldse kadunud. Ta andis välja lühikese aja jooksul palju plaate, tegi väga palju videoklippe ja nii edasi.