Inglismaalt ja soe ja. Proua proove ei ela, proovid. Diisel. Paraku polnud, vahepeal jäi vahele ja ära hakka mõtlema ratsionaalselt varakas teadlikkus, mardipäev, idee võt, tunnete selle laiali ajama. Siis ma positiivsuse tooma kätte. Ja sellepärast äraminek ei ole väga, tõenäoliselt ei ole mitte niivõrd lobiarvestus. Selles on seal veel üks välja toob, on. Tasa. Seal elasid ülal seotud vabadusliikumisele. Evolutsiooni käigus sõnast lauldes torsaal kuudega. Näitlejatöös ei tohi olla vastutustunnet, seda kasvõi mingisuguse pingesse. Konstruktsioon paluma seemnest sealjuures siis kus ei pea ju mingi mõte, kus meil jahmaga voori tahetakse tulla. Teen ka veel sama on teinud ka avalduse peale, et ma ahel point menonüümsel kas algas inimeste ahtlikule talus aastate tugeval hüppas pillanud hoolimata teie teate kurda teises, teises rütmis teises lennus juba. Kuidas ta veel eile oli? Kopenhaagenis iluuisutamis seal väga ilusti? Saksa demokraatlikus vabariigis üks paar oli 14 hästi noorele seal diktoreid. Levib viirus ja tema kaasa düna tänavusi laulsid ligipääsutee tema põtra taga, aga kuna teema See hooldusjaamas. TC-d seisate teie teie peale kõrvalistuja sõnadega tänavatel piir sihtidega viibida, e-postiga saab pressida lõhestateid siis kõrvu Vilkla sangaritega. Maha seda. Küll seal ka. Kontserte ja hakkab looma ja väga tähtis on see, et te kõik peredega, Brichargaa laevadel tee vedasid, sillaga, arr. Kurval pilgul lõi ta võib-olla läheb alla. Oma hääbumise poolest tead õnnakutel loik ajastu. Kao pagenduses tagahoovi aktiivne. Raekoja koos praegu kõik aarentsi pühkisid parendatud prae voola üritusi praegu kõige Joos Tiidule. Vestlejad. Kuid ei oska ämber. Millal resultaadi all tühjale tund aeganõudev erinevat teed? Proovisaalis väravate kohal. Alma terve kõiki neid ei leitud. Aga sa oled seda arvestama ära jumala, ära kiirusta. Siin. Leebi kodadega rääkida. Oodake. Ja ära väga see isa vihkas, ta ema lõikab kogu aeg jaapani kapsa tahab edendada, et sa pead elaventeerimise. Petlemma. 10. jaan, rüütav 30. jaanuari ühel real koon pügada kasvatab organisse, kala aastaid valetanud ja kus tegelikult paljastub tuul seal mingi väga oluline koht, ma pean mõtlema. Suurtes võlgades suuri hetke. Mille alla ta öelda, et jõudsite struktuuri perre? Tähendab inimeste teadvuses ei saa 30 värsirida tõeliselt avada või ütleme, need alad ei too seda preemiat. Lastel seal eespool, eks ole. Kolmas positsioon. Anda korraga anda kallati salvesti. Saab sees töötada, kõik teavad seda ka teha ja siis tuli üks loll, kes ei pea. Siis sa tahad ööd täna läbi jumala seda ette teadnud. Verega. Olla nälgiga teha värvike noored ei taha proovinud, aga siin toredad lisad, roonid, ütleb. Tapapoja püsida tütretütrele. See nagu. Aged lava tähele. Täis Voldemar Panso käe all valmib Shakespeari suur näidend Richard kolleks. Kas suve, eks ju? Aga miks te just? Kõigepealt just seetõttu, et ta on üks Sekspiri palju mängitavaid maailmast palju mängitud näidendi, mis on Eestis veel mängimata üldse ja võib-olla on aegu, kus ei ole tema nii eriti aktuaalne. On aegu, kus Richardi teema võimu teema tuleb eriti elu tsentrisse. Mulle tundub, et need sündmused, mis maailmas toimudesse vägivald ja võimuhaaramine terves maailma ulatuses on teinud Richardi kõigi maailma riikide rahvastega. Kindlasti oli Richard väga talendikas inimene aga see on jube, kui talent annab enda vägivalla teenis, kui ta äratab diis äratatud kõige õudsemad jõud me tihti aru niimoodi, et korrud seaduspärasused, see on igiinimlik, ei maid. Kaos, vägivald on nii kergelt sündiv täpsenuab inimkonna pingutust, et luua korda, luua tasakaalu, tasakaalu nii kergelt häirita. Ja seepärast on see viga kõige õudsem. Richardi, tema ajalooline süü, et ta äratab vägivalla ja vägivald on kerge äratada. Teatris on praegu kaks Richard kolded ja ma algasin Üheri sark kolmandaga esimese prootigi Mikiveri ka ja siis selgus, et vahepeal Mikiver hakkab Tallinnfilmis filmi tegema ja aga me teame, et film võtabki inimeselt nii palju ja pragunskiga magusam tööaeg. Ja siis me leppisime kokku, et me teeme kahe Richardiga, võtab see isegi huvitav. Einari Koppeli teiseks Richardiga kõigepealt, et töö läheks normaalselt, see võib ka huvitav protsess. 102 erinevat näitleja isiksust. Mõlemad on praegu proovis Einari Koppel Mikk Mikiver Mis te arvate, mis võtab praegu teatri proovisaalides maad tihti vestlemine, rääkimine, targutamine? Me teame, kui raske on tegu teha ja kui kergteovile rääkida tähendab, kui palju raskem on basseini hüpata, ujuma hakata. Kui sa veel meister ei ole ju palju kergem on basseini kaldal seista, varbaga vett katsuda. Seda tõsiste stiili tähendab see sisse hüppamine, see otsingute jõud ja see enda paiskamise jõud proovida, mis on hirmus oluline ja see jah, proovi erikaal, see, tema tihedus, tema vaimne tihedustama. Otsingute jõud vastas vastu vastastikune Brežissööri. Kui näitlejate poolt ja 111 sütitavad nakatuvad 500 liiget temperatuur erikaal ei ole siis on emme umbasside tüki tähtajaks valmis või sünnib leige etendus. Vahepeal ära ei tee. On olnud hetki, kus praegu räägitakse palju nimetatud režissööride põuast, elektri on suremas või ei ole kindlasti režissööride põud lihtsalt seetõttu, et ta oleks võinud alati olla ka kuskil varasemas teater etapis ei mänginud režissöör niitsaltraalset osa tähendab dirigentide põud, hakkab siis kupraga dirigente nõudma hakatakse, kui nende osa vältimatu ja praeguses teatrisüsteemis Osakaal etenduse kui terviku sünniks nii oluline tahab režissööri enda teostus läbi näitlejate. Et keskpärase leidja, režissööri puhul sünnib ka keskpärane leige ja nüriteater sest tihti ka need etendused, mis kuskil 15 aastat tagasi võisid köita isegi mitmed tükid, niisugused, kui nad selles leigus lõiguse kraadis on nabani, siis tehti, ei oskaks rajastest eralda, kui ma viitsin eraldi proga, imestame tõepoolest, aga miks ma lähen seda vaatama? Kui mul kodus. Toma impulsiltumatukslt oma mõttejõult. Nii ma arvan, pilve Richard välja tuleb ta direktori poolt antud plaaniribast 16. märtsil, tulemas on siis niisuguse kahe kuu ulatuses käivad proovid. Elle Kullile on see üks esimesi suuri ülesandeid vist. Masin sai villand, siis Moskvas relevantsuse pillad, rasvad seal pööraselt raske, siinsete tegelikult roll koosneb ühest stseenist. Jaapan, pealegi tüki alguses saab öeldakseteks Sekspiri meisterlikku muidu muidu maailmakirjanduseks meisterlikku, mis seedetähendab, on olemas antud situatsioon. N läheb ja matab. Richardi poolt tapetud kuningas Henry kuuenda. Oma ühtlasi oma mehe, Edwardi Walesi printsi tapja Richardiga saab ta kokku puusärgi juures inimesega, keda ta nii vihkab, kellele ta näkku sülitab. Ja kuskil 35 repliigi pärast on ta nõus Richardiga koos voodisse minema. See sisehingekäik läbi mängida määratu raskes seed. Märdu võimas rasv ongi ilus. Kui seda oskakski niimoodi ainult ratsionaalselt ära seletada. Ja siin on mitu interpreteerimise teed. Mulle tundub, et ta. Richardi ebatavalise isiksuse mõjule siis. Daam aga pärast toimima selle isiksuse poolt dikteeritud käskude järgi sattudes nagu lummusesse hiljem millele ta hiljem iial ei alluks. Ta tap taimede hiljem distantseeritult, vaatakse stseeni või oma elukäiku. Võib-olla angasid kuskil pärast taipamine, et aga. Kui ma praegu matan, Henry kuuenda ja mu tulevane mees Edward on tapetud, tähendab, ma ei ole mitte keegi. Aga kui Richard nuus tõuseb kuni kas ma võin olla uus kuningana sõime, arvestuslik osavam kui arvestusliku interpretatsiooni filmil. Ja on ka võimalus see, et nagu meie elus, kui niisugused määratud pöörded on, Me kaotame pinna. Küllalt värske metsale veel tema viimaste finessides jõudnud ta parandada algustestil tervikuna tema konstruktsiooni siis hiljem, mille muidu seda mõistusega alguses hirmus ära nämmutamas isa, keda mängida, paljunemist, näitlejana trassi vahaslikutega taipama. Umbes samasugune stseen on lõpupoole, kui Elizabeth Richard küsib Elizabethil, et tema tütre kätt. Kas siis Elizabeth annab vabatahtlikult selle tütre või on ta samuti selliseid Richardi lummuses, nagu siin Richard ebaseaduslikku pead arvab, et ta on lummanud Elizabethi särduvad sõnaga Elizabeth vaeva näinud, ütleb, et Elizabeth kirjutage Mulbaid, lappan oma tütre teile siis restart. Üks seadus ütleb, et oh sa muutlik naise meele umbes midagi taolist. Aga tegelikult Daile muutud Elizabethi, ta on andnud ainult võimaluse. Kui see on puhtalt arvestada võimalus jälle, kui Richard kuningaks jääb ja mul on Kloostris, kelle ma Richardile võid anda, siis olen ma uuesti kuninganna ema, see on üks võimalus, aga kui Richmond saab kuningast nagu ma ei tea, mida ta annabki oma tütre Ritsbondile noore Elizabethi, tähendab, kuskil on siin see vahe, et kõigepealt Richard ise past pole enam see Charls endas. Richard ronib allakäigul tas põlanduse jõudu, ta võtab kõik jõu kokku, ta arvab, et ta vallutab Elizabethi, nagu ta Hänni allutas. Elizabeth ise ämm, Elizabethi kogemused, ta on nii paljudes elutorudest läbi käinud oma kogemust, tarkust, kavandist, küünilisus on kõrgemal astmel. Ja ta jätab võimaluse otsad lahti. Ta võib täitsa diametraalselt otseselt, aedab Richardile mõista nagu oleks ta alistunud SEE ONGI änia Elizabethist seni vahe, kas proovisaalid õhkkonda peax kriitikas sees olema. See oleks sama nagu kirjanik annab oma poolikut raamatut lugeda või või kunsti näidata oma visandeid ja siis vaata, valmis tööde siin pead erinevad seisukohad olla ka mina küll seisukohal, et proovi seal midagi nii intiimset, kus ükski kunstile ei nõua nii alasti võtmist kui, kui näitekunst näitlejalt ja seda ei tohigi kõrvalt silm näha. Muidugi näitleja teesklema hakkab, resultaate näitab siis, kui resultaadiks veel aeg varane on. Ja ma isegi olen hirmus häbelik ja pingul kunstinõukogu etenduse, mis korraldatakse viis päeva enne esietendust sest viis viimast päeva viis viimast keha proovis on see, kus kõik kogu kogutud mesi korraga kärge läheb ja kõige otsustavamalt kõige otsustavam proovid ja korraga viis päeva varem näidata tööd ja keegi ei oska näha, ta perspektiivis nihkuda viia tavapärast on ja siis kritiseerida veel mitte valmis tööd ikka tegelikult peaks nii olema, et pilt on valmis, raam on ümber, raam loeb ka väga palju. Nüüd palun see näitus isegi kuskohal, sest näitusesaalist, mille kõrval minu pilt asub, siis ka see on tähtis. Ja siis palun. Ma olen oma töö teinud. Ja nüüd öelge oma sõna sebrat valsiga, arvan kad kriitikaga, Baiendajale, tegijal mõtet. Isegi kui me teame traalselt erinevatel seisukohtadel olemisest sest üks on tegija rõõme teinud saamisel, kui ma kahtlesin oma tegemistes, kui ma ei teaks, kui ma jätaksin küsimärgid otsad lahti ja siis kritiseeritakse, siis mõtlen, täna väga kritiseerisid ja nüüd ma hakkan ümber tegema, sa ütlesid, see on iseasi. Aga õige tegija, ta ütleb, et see on minu südametunnistus, zombinu vormi vallandamine, töö oskus, see on minu idee, minu elu pealisülesanne paluma kõik pannud is on lõpetatud protsess. Nüüd öelda. Muidu ma ei kujutaks ette, tahtis tappa poolfabrikaadid, lasen välja. Aga kuskil täis, kui on proovisaali viimane proov, enne, kui ma lavale lähen. Provisali viimases proovis, kus mul veel publiku poolt ei ole ja ei ole veel etenduse vormi kantaks olema. Etenduse konstruktsioon, vahe kurat kujutaks enam-vähem tabatud olema. Sest nagu sa lahti teatrijuhid ja alajuhid, vaatan parga võõrad silmad, et näha, et vaatad, siis mul on hirmus kasulik Arraku võras silmad. Kas on kõik arusaadav, mida ma tahtsin öelda? Jaa. Kõige põhimine, peamine on kättesaadav. Sest sa kõige põhimõttelist teadmist saavutada kõige raskem. Kui subjektiivne võib kriitika olla? Tundub, peabki subjektid olema kuskil Aga või subjektiivsus on. Ja siis, kui ta on isiklikku laadi, hirmus halb ja kui on see niisugune subjektiivsus mille ots on suunatud tulipunkt, on suunatud sinna, mida mina just olen püüdnud ära eita, siis ta on mõttetu, kui mina olen püüdnud, et see selle koha peal oleks piano. Ma toon võrdluse imeliku võrdluse. Ja kriitik ütleb, et kui mina hoidnud ära Fortett ja nõude täitnud siin peab olema kui pärast liitlasühiselt, et aga mikspärast sealt jaanuari räägime riigi lihtsalt. Ta ei saa minu põhikavatsustest aru või ei taha mu põhikavatsusest aru saada. Muidugi sel puhul saab äkki midagi teha, aga ma loodan, et pärast käski mitu kriitikat olema, et ei ole võimalik, et et kõik kriitikud ühtemoodi aru saad. Ainetega. Vaielda. Kus? Ei ole? Jah raha. Ei küsi ta. Hakata kuskilt pihta. Käisite vihadega vaadata? Nendega tegelemine pole veel keevitaja, elektrik. Veel, see tähendab. Arve oleks ka alt teha. Seda lausa ära. Sina lavad, jah, Kunivei lava, oo ei, leviala. Sina pead. See oli Allveelaevad, selle, kes ei tule selle Laske ja äratuskell. Neile pakkuda. Ja lootus räige abikaasa.