Aga pikkus on see tänapäeva nõue, mis on tippjalgratturi vastu, eeldab sellist fanatismi ja muidugi pikki treeninguid ja palju kilometraaži päevas ikka kolm, neli tundi vähemalt. Mõnikord vähele. Treen komm võistluste arust üldse sellest loomulikult ükskõik millise ilmaga ei ole vihmaga ikka vähem sõitnud, parem võimud rohkem jälle sellest nädala sekka. 600 700 500 ikka. Kuidas see tänane ilm sõit istus, Tallinna tänavuse tegemist ei olnud olla väärt üldse? Ei olnud, ei olnud. Sõit oli kuldaväärt, ei pea. Ei ole kuldaväärt. Vihma 100., rihmad on väga rast sõitnud, kivid, libedad, fokumis. Sõit Tallinnas oli kohe pärast turneed Saksa demokraatlikku vabariiki, kus meil oli trennis natuke, ma teen, kussedestasite Korea olid, kes on rida rahvusvahelisi võite saanud neljuubinid, eks ole, küllaltki kõvad nimed on selja taga, raske on, ei tee, kui kerge ei ole üldse sakslastega see kõige raskem sõitsid ja praegu ikka maailma klas kuulsin. Sel aastal on kirjas ka üks etapp, Meie rahu sõiduv kandidaatide katsevõistlustel. Kas rahusõiduni veel jõud ei ulatu ees, sest meeskond oli juba varem ära tehtud mehed, kes pidid minema rahu, tuuline. Järgmine naasev, kui vana praegu 18 essu noorsoomängud ja kui suure kilometraaži sellel aastal saavutada? 20000.