On järjekordne teisipäeva hommik. Me oleme tulnud taas kord sõitma ja seekord on tõute kiir Remo Joffer. Tere hommikust. Teraamikrod, mida mürad? Kui just pesulast, kuid ühtige autolt peseta elu, arva tegeleda, aga õnneks on sõpradel ära majad, kellel olnud survepesurid olemas seal nagu väikse õlle kõrvalepuhastaja tulla kastekannuga, kas nad üle sham käte like ikka ära ei ole veel öelnud, mis autoga sõidab, see on Chrysleri PT Cruiser. Lahe põrnikas näeb välja isegi Mohvikaks. Mina lähen natuke muffikas ka, jah, aga lähme vaatame su pagasiruumi, enne kui sõitma näen, juba karvaseid peatugesid siit pagasiruumist ja pagasiruumi põrand on sul kah karvane, kelle karva? Et need on? Need on katted, et telekad välja ei paistaks ja. Sul on pagasiruumis kolm magamiskoti, tekid, magamisalused, saed, sihuke tihe matkaja, võisin, lisatakse tihti kodust välja või ei tea kunagi. Vaata kuluread reedel külla. Vara sõitma, purjuspeaga sõitu, harrastav lihtsana a- vaata, ettenägelik inimene, eluks vajalik. Noh nagu rahadega kaks piknikuvormina ei tea kunagi, mis võib toimuda ühekordsed nõud ka sees, aga lähme sõidame, siis alustame sellest, millal sa endale loahterid, ma täpselt aastaarvu ei mäleta, aga keskkooli viimases klassis ma olen esimese klassis, kellel õnnestus lube omada ja vahest ema sapakas koolist poodetamas käia. Olen pidi siis ammu olema, on ikka mingi kaks, 15 aastat tagasiike, kustkohast sa, peegleid, reguleerid põhimõtteliselt aken alla ja. Tõsi. Mida sa mäletad nende lubade tegemisest, teooriatunnid oli vaja kohustuslikult ära käia, sõidutundidega sai põhimõtteliselt 10-st neljaga hakkama aga tal oli vaja allkirja panna ja nõndanimetatud bensiiniraha ära maksta, sest et ma ei taha midagi sinna õigustada asjaga omal ajal sai ju tema selja tagant natuke antud autot. Harjuta tunne, aga oled sa viimasel ajal näiteks vaadanud neid testi või üritanud lahendada isegi kurb tõdeda, aga mul olid, paar-kolm aastat tagasi olin sunnitud korduseksami tegema, kuna oli väike äpardus, mõtlesin nad kella, et olime seal argiga aineid, hüppan teistele nendele eksami ära seal alla ma ei tea, kas oli 15 punkti ja sellest seitse õigena? Ikka tuli kõvasti käte läbi lugeda, kõike head teha. Nagu peapärane, me saime teada, et see esimene auto oli siis sapakas oma auto aga sinu isiklik auto, mu isiklik autopüsse, Ford Aunustele vana kerega ja hirsi punane, puhas kuld. Aga sellega oli kurb lugu, oli meie elektrisüsteemis mingi ilge jama, läks käima nagu läks ja nii edasi, aga need olid sõbrad alati peale Alinisid lükaid, mehi külla pole, isiklikult tahtnuks vanema rooliga autole mingid spordikale kiirendused, asjad eriti ei huvita üldse. Niuke mõnus sõita, esimesest autost tuleb sul veel mõningaid vahvaid mälestusi meelde üks esimesi sõprusringkonnas autot omada, siis noh, nõndanimetatud nädalalõppudel suvilasse, minekuid ära nalja Saina, aga seal oli ka selliseid hetki, et ei viitsinud mingi hetk enam sõites, kogu aeg paluti, et kuule, lähme sinna ja teeme seda jah, kusjuures niisugust asja pole olla. Olen küll ise olnud tava, täielane teiste autodes, vaata kunagi ei ole ju, jällegi jäi Emalaga tauda, laagris oli vaja jääõismäelt Nehatu burgeri säravastaja tagasi saada, niimoodi miilits vahepeal kinni pidada, vahele jäänud ja läks hästi, oli kordi, kus jäädi vahele, aga räägi mõnest näed eemalt muidugi targad nagu valima politsei renni peal pöörad ümber nagu sa ei näinud neid kaasvaiete kinni ja sisu visadele võtmedele kellelegi kuskile sussi teeselda kellega sa vaid, ma ei tea ükshaaval nagu riided seljast ära võtma või lõbusad, vaid nad välja tulid. Ja saadi teada, kelle autojuht nagu täpsemalt all, aga ma saan aru, et midagi veidi Koplisse ja hommikul oli keegi vanem järgija saades auto kätte väikse noomituse traferist õlale tehtud, kuna alaealiselt käik ja nii edasi. Kommentaare Eesti liikluskultuuri kohta. Isiklikult mulle meeldib rahulik sõidustiil jubedalt. Tere hommikust vaele pretsedendiks mõõdetud süstjad ühes reas treenerite, treenerite, natuke asjale, mingi ummikute ajal, kokkuvõttes ei võida sellega mitte midagi, lihtsalt nagu teisi närvilisemaks. Ja siis on nagu muidugi me oleme Stockmanni riistidele vilkuva kollasega linna risti peale sõidedes, keset teed seisma jääb ja nii edasi. Mõni reklaamiti, et siin saab ka Playstation kusjuures Utah's tõelana juhiistme alla. Veel üks vist on see, ma ei tea, kas kellelegi lükkas ja alles on tänapäevale aparaat midagi mesilas Nallajalisele peatoe sees, tulevasele kraaletaja. Tagala veel on, ma ei tea, mingi DVD-mängija, Yana siin vaest on mingi pilt ette pandud, aga laseb juurde ka teha muusika. Kas on tekkinud ka olukordi, kus sa oledki tulnud autosse sellepärast muusikat kuulama, et siin on tunduvalt parem helisüsteem kodus näiteks kodus on ka hea erides teemaga on küll olukordi näiteks no pikka aega proovida ja siis ja nii kontserdid tulemas, siis on ikka auto, see, kus plaadi peale ja tuletad nagu sõnu meelde ja nii edasi, sõidad ringi, lihtsalt ümiseda autose, laula laudas nagu vaaderson, automaatkäigukast, kõige parem variant üldse olla saab. Mugavuse ikka linnas eritina. Aga kas see mugavuse ei lähe nagu liigseks, et võib-olla kuskil maanteede peal pikad sõidud, et muutub võib-olla selliseks laisaks või pole enam nii väga tähele, mis liikluses toimub, kusjuures ei ole, vaatena ongi meil nagunii, et ma olen nagu enne põõsandes suvel niuke maanteepuistud, kui me käime kuskil väljasõitudel ja nii edasi, noh seal on vot see püsikiiruse hoidja ka visked, aisad seesami ja asi määridakad Pastrummi nagu jalgadel kaasa taguma ei muutu üldse uimaseks. Register on ilus sõna eesti keele sõna, et linnukesed sul seal kirjas on praegu kehtivaid ka siis ma olen olnud svipsis peaga sõituna raevukas Joos paar päeva hiljem meie olude sunnil koge, vaatame üksusi prouad ülekäigurajal ja sattus tavapolitsei mulle peale, nagu selliseid päris rõve tunne, teated on kõik läbina risolali, pääs bemm ka 500-le ja sellega õnnetus juhtuski, noh see oli targem sellest loobuda. Nii et võib öelda, et igal autol on selline isikupära mingi auraga ikkagist küljes, kusjuures mulle tundus külla ja siis on mul olnud Honda Accord 2002 pikap rätanud pereautona sellega absoluutselt mitte midagi ostnud, kõik toimis jumala hästi, on väga chill ja mugav autorina. Me näeme ka, mis taga toimus? Kaameral siin on mingi hullusüsteem sellega, mis mingi nupp on, aga noh, see selleks. Nii et võib öelda, et seal täpselt ise ka ei tea, mis võimalused autol tegelikult on, võib-olla lendab ja tehnilisest poolest peale jumala hästi teeninud auto kella lisaaastasse, sinu kasutuses on meile, anna vist nüüd kolm aastat alla ja selliseid suuri jamasi siiamaani ei ole ette tulnud ja puhas üritamise käisse ja õnneks ei ole, aga nüüd sinu auto tehniline pask ajab alal töömahtu, on 1990 kuubikut võimsus kilovattidest 104, mis siis on mootorimaht peaks olema siis kaks null vist vä. Isa, mulle nagu väike mulle sellega, et suts raske saavutatav, saamegi suts võimsam mootoritena ta küll häälte vulmemaaliaga kiirendus jõuab hiljem kohale. Jah, no ta tühimass on 1580 kilogrammi istekohti koos juhiga on viis, näiteks viisan liialdatuna viiekesi siia ei mahu ja häda korral, kui palju su 100 laulusaates ei ole lugenud, aga eks ta on ikka mingi kaks tähistma sarnane linnas. Ja maantee peal see täpselt ei tea maantee peal täpselt. Kui me nüüd auto disainist räägime, siis. Ma ei tea, kui palju sind Maritud on sul selline auto on põhimõttelt nulla. Tõsi ka või tal on nagu valimas bulla vangil naistekas, ütleme ausalt, mida sa pead auto puhul tähtsaks oluliseks, kindlasti välimus, värv, mas taeva, mingeid valuveljed, peamiselt auto, näguna, muusikasüsteem, sest hoiab väiksemad niuksed, tehnilised vead eemale, krõbinad, sihuksed, asjad sõidab. Noh ja ei ole mingeid suuri jamasid. Olen mina ja sul on väga omapärane katuseluuk sellel ehk siis suurem kui ütleme üldjuhul. Ja ongi ka siia juurde lisada, suvel on asendamatu, noh, ütleme see osa nüüd, mis on kahe istme vahel, kus on käsipidur, kus on akna avamisel ja kõik muud asjad ja siis on nagu hästi madalaks tehtud ja sinuga topsihoidjad üsna madalad. Kujutan ette, kuidas linna peal sõidad, seal on näiteks Coca-Cola top, seal sa pead ikkagi küsita, eks ohtlikuks ei muutuda. Ma ise olen sedasama asja madal ja ameeriklased peab olema ka see kahe juhi vaheline niuke käe tugina, mõnus, mille sees siis oleksid asjad võib-olla, noh, see on natuke puudusite, siis on all on veel pesuri nupp ja tagaklaasis, jah, tobe on, need on ka siia nagu maki alla või keskkonsooli alla ära peidetud, see on ebamugav. Aga need on ka üldiselt sellised, ainukesed asjad, mis praegu silma jäävad ja plusspunkte teenib, kõvasti sees on selline, kastan meid helisüsteem ja, ja igasugused muud vahvad asjad. Kui palju sa nädalas autoga sõidad? Tegelikult jumala vähena teeme ja enesekindlalt väita, et niisugused niisama sõitjad ei ole, et siis pigem käid jala, võib-olla või ühistranspordiga, ühistransport tantsijal, aga põhimõttelt jala ja mis ühistranspordil viga maksab pilet linna seal asju ajada, siis ma jalutan linna, noh või teine variant on hommikul koos prouaga niuke üks tee ja sealt on auto enda kätte, tõrva, toimetused ära ja nii edasi, aga, aga alati me oleme sõidu lõpus hinded ka pannud ja kordame siis korra veel üle kilovatti 104 tühimass 1580 auto sõidab bensiiniga ja linna vahel revolteri, umbes 12 liitrit 100-le võtab see auto. No ütleme nii, et see bimbitud värk, mis annab ikka kõvasti juurde ja mina panen sellele autole nelja super Loksa kolme palli süsteemis. Ja päris nii hästi ei lähe, aga väga hea aegruumi külon taga natukene vähe, aga kuna helisüsteem on võimas, siis minule kui reisijale polegi rohkem vaja Playstation lihtsalt mängida. Viis. Ma kujutan ette, et Marguse viis on selliseid tagamõttega, et ehk nüüd välja minnes Revo ütles, et kuule sa Playstation kaasa sõidame, saad mängida. Tule tähendab mängu. Aga signaali tahan kuulda, väljas.