Tere tulemast Popi kroonikates, kus tänaseks teemaks on Logan Free ütelda mis seal põhimõtteliselt jätku teema meil käsitletud Peikest sound ei lähe, sest mõlemad jagavad näo, traditsioonilist ja tõsisema alternatiiv kantri hoiakut olles vastureaktsiooniks Nashville'i puhtamaks, puhtamaks minevale, kommertslik omale popkantrisuunale. Kui päikeselt sound oli vähemalt esialgu lokaalsem ja defineeritavam, jessas kuuekümnendates siis seitsmekümnendatel hakkas tekkima aud laaganud mõiste, aga öeldi ka näiteks lihtsalt auto liikumine võib tuleneda sellest, et kuigi kantri juured on Honky trampis, siis toet tus autla, kantri suuresti roken olile, bluusile ja polgile, vahest isegi gospelile. Olles rohkem jutu vestle kui jalga tantsu. On viidatud ka sõjajärgsete biitlikute mõjule, kes oma tõsidusega alati rõhutasid ajast väljas olemist. See võib oma mässumeelsuses otse kandnud, aga 60.-te 70.-te ülemineku aega, kus noor põrandaalune Ameerika oli eriti tuliselt pahuksis võimude ja peavooluga inspireerides auto kantriartiste ja seda ka just selle aus loo tähenduses. Ehk päriselt olid nad seadusega ühel või teisel moel. Auto võib tulla lihtsalt vanadest vesterni legendidest ka, mida nii mõnigi artist laulis ja müütologiseeris või elus hoida, siis aga samas oli nii mõnigi artist juba ise paras autloom kehastades seda suhtumist päriselus, nagu mõnda näidet ka täna kuulama. Vesterni laule hoidsid tegelikult paljud artistid elus ka peale sõda neljakümnendatel viiekümnendatel näiteks Martin Robinsi piga Airn 59.-st aastast oli tegelikult juba 60. aasta albumil kandvaid ballett. Ehk siis kogu album oli laias laastus kontsertalbum, isegi võib öelda. Kus siis lood olid ainult vanadest kauboilegendidest? Ja muidugi Johnny Cash või Man in Black ise, aga tegelikult seal mäenin, Black legend tuli rohkem talle peale seitsmekümnendatel kui ta tagantjärele nimetati kokku kogu selle autloo liikumisega. Aga joonid kassile oli kuuekümnendatel samuti oma indiaani vesterni või kauboialbumeid, sealhulgas tema terve kann, Sorry album, miine seal ja singi seda avatud Žuest. Määrilt praegu ta nagu oli selline ajaloo õpetaja kuuekümnendatel, sest et tal olid eraldi albumi pühendatud mitte ainult püstoliga püstoliga võitlejatele aga ka näiteks terve album indiaanlaste raskustest või näiteks terve album. Sellest, kuidas rongiga lääs vallutati, millest rääkisime kontsertalbumi osas. Indiaani album oli Pitretzirs. Ja sa ei. Saa, kuid need olid ikkagi tihti orkestreeritud või vähemalt korralikumalt miinistatud ja veel kaugel sellest päris autloo momendist selleks peab vaatama 70.-tesse ja üheks momendiks saab arvata seda kuivai. Land Jennings avaldas 72. aastal loo ja albumi. Ja selleks oli leidis laava aut loose nimiloo kirjutas, kusjuures liik Leiten, kes on juba esimene tänase teema nimi kategooriast, et oleks võinud olla kuulsam, aga jäi vaid nende kirjutajate rolli. Siider. Leidis laadaloos võis olla küll moment, kui Aukla öeldi ilusti albumil ja singel kaanel igal pool välja, aga Jennings ise juba oli au Blo teemalisi albumeid välja andnud nagu 70. aasta need Kellim või siis 66. aasta albumil Nashville Rebel. Selle mässajana kehastanud mässamine oligi üks põhisõnasid loo kantris tähele panna siin aga, et just Nashville Rebal sest Jennings, jaga teatud Willie Nelson, olid need, keda peamiselt selle ala žanriga seostatakse ja kes ka suuresti selle käima lükatakse, olid, olles ammu juba muusika businessis, tegutsevad ja Nashville is käinud lindistamas palju, kuid lõid sihilikult lahku sellest kantripeavoolust. Tulles eemale Nash Willist ja luues enda jaoks autonoomsed lepingud oma plaadifirmadega mis lubasid neil ise olla omad produtsendid. Autla imidžit anti juurde ka läbi lõunaosariikide rokirock n rolli. Oma väljanägemisega. Juuksed kasvasid pikaks kanti kantrikostüümide asemel nahk Tagisid. Ja elati ka päriselt rock n rollilikumat. Elu, suurte narkootikumide ja alkoholi de ja muu seadus vastase tegevusega, nagu üks auto peakski. Ehk siis võimude silmis Nad olid reaalselt autod. Loomulikult kadus sellega koos muusikast ka orkestratsioon ja mindi nii-öelda juurte juurde tagasi, nagu ka tegi seda eelnenud teema kõikas filt sound. Mässuliste eemale minnes suundus näiteks Channing tegutsema Memphise massoshoulsi muusikutega. Aga linnad, nagu ostin Texases ja lubak ka, said Autlo kantri sellisteks peastaapi läks. Veel üks mees, kes Nashville'i staatus koole nii-öelda vastu käis, oli seal oma karjääri kuuekümnendatel käima lükanud nägu keda tunnevad enamus inimesi praegu võib-olla pigem näitlejatööst, kuigi tema loodud lugusid arvatakse tänapäevaks olevat esitatud üle 500 erineva artisti poolt ja ta lõi selliseid standardeid nagu Miambobinatii Sandemooning, kamin näol. Selleks meheks on Kriskristopperson, ta oli täpselt see rebel Nash villis, kes ei allunud reeglitele, kasvatas juuksed ebaharilikult pikaks. Laulis Vietnamist kõigepealt, kuid 70.-te algul muutis mängu sellise nii-öelda uue Dylanina kantrimaailmas meister laulukirjutajana kõigepealt omanimelise albumiga ja siis tõelise varajase auk loo pesta verstapostiga Silver Tang tol ajal. Omane on siin juba kuulda see auto kantri jaoks et produktsioon on palju minimalistliku ja eriti võrreldes seda aina suurejoonelisemaks kujuneva Nashville'i produktsiooniga ja teemat ka, nagu näiteks siin silver tandevel and I peal lähevad palju tumedamaks ja introspektiivsemaks. Ja need originaalsed kantrimehed tegid lugusid ise, mis ei olnud üldse tol ajal norm ameerika kantrimaailmas Christopher soni, Silver tan Pebele laia eelnevalt alkoholi põhimõtteliselt kõik ise kirjutatud lood. Tiiv ööl hilisem Ameerikana ja Outloudz saar, kes isegi vangi sattus, on öelnud, et hoopis saam oli nii-öelda süüdi Outlook Gandhi tekkimises sest tema läks San Franciscost tagasi Texasesse kuna seal oli mingi jook, mida ta tahtis. Tema soovitas ka vilinelsonil mängida vana koolimas tantsusaalis seal Texases nimega Armadillo World hetk korteris ja ütles tolleaegsele Atlantiku presidendile Cherry ekslerile, et kui sa tahad tõeliselt progressiivset kantrit, siis hangi endale võlli. Nullini. Peagi jõuame, kuid taks saamist rääkides on tegu tõesti auto liikumist inspireerinud sellise rännumehega ja seda paljuski muusikaliselt ka, sest ta segas põhimõtteliselt kõike mida võis leida, kui ringi reisida Ameerika lõunaosariikides, nagu näiteks bluus, kantri, cation, Teksneks ladina erinevad mõjutused ja nii edasi ja nii edasi. Hiiu Neymit, nagu nad ütlevad 69. aasta fantastiline algume Mendotsiino tema bändilt, söör Douglas kvintett oli just see, mis kõik need mõjutused nii efektiivselt kokku mängis, kuid sealt edasi, samal ajal kui eelnenud Kristoppersoni pala ilmus ehedam autloo mõtlemisviisis algumdreutsournav. Sal Tanja mis lisaks oma kelmikalt jutu Westmisele kehtesta kehastab ka tähendab seda 70.-te alguses hipiajastu lõppemise pohmakat, mida on tunda paljude nende Outlooki laulukirjutajate lähenemises. Siis hagenjuubelt siis lõkkinat mängib nagu vesterni versioon levib povi sarnaselt romantilisest pohmaka. Valsistrivin Saturday võiks öelda. Eks taglas kvintetti, taak, saami tegemisi väga soovitaks veel vaadata nii enne seda põhiliselt enne seda kui ka pärast seda. Sest et puhtalt juba see erinevate žanrite läbi trumpimine, mis tema oma või ta tegi, on päris muljetavaldav. Nüüd edasi Seksase ostin on teadagi traditsioonilisemat kantrikindlus ja rohkem räägitud, kui tal lubak. Seda linna sai samuti mainitud ühe auto pesana ja see oli huvitav koht, sest ühest küljest tuli luba karmilt traditsiooniline lõunaosariikide kants, kants, aga samal ajal oli seal näiteks üllatavalt liberaalselt kunstide hoiakutega Seksas Ülikool, ideaalne siis, et ühest küljest vaadata tulevikku ja minevikku ja seda kehastab seal kõige paremini tänase teema ebaõiglaselt varju jäänud ja hiljem avastatud näide. Londonis oli kolmik, kuhu kuulus jov iilai, kellest sai ka PKS vilt saundi saates jutustatud ja tuntumaks said oma soolokarjääriga. Kui flätlandressist 90. aastal anti välja kogum moora legendaarne bänd ütles üks pealkiri rohkem kui meie siin saates saame au teha. 72. aastal lindistati ports demosid, mis istusid 40 aastat sahtlis, kuni nad lõpuks välja anti. Kui Audessad seibs, mis siis viitab selle Texase Odessas, on linti võetud. Siin on taunima homse. Kuulsite tema praegu aga auto kantri mõistes on see päris hea võrdlus. Sellepärast et päris paljud, mis ei olnud demod, vaid olid päris valmis maasterdatud albumid kõlasid tegelikult üsna samamoodi. See autloo kantri üks põhilisi tunnuseid, et mindi tagasi juurte juurde lihtsuse juurde ja kaotati igasugune üleliigne produktsioon ära, sest et oluline oli see vana lääne juttu. Westmine. Samal aastal ilmus oluline debüütalbum, mis inspireeris sama palju autosid kui ka popstaare Kenny Rogersi Cheerini välja lausa maikal. Martin Murphy pärines Dallasest. Siia oli väiksest peale suur kauboimütoloogia fänn tehes lõpuks muusikuna oma modernse versiooni kauboi ballaadidest. Debüütalbumit Jeraani mahust ei vaata, et tema parimaks ja kusjuures morfi oli ka suur indiaanlaste õiguste eest võitleja. Tõeliselt hingestatud oli Michael Martin morfi esitlus nii sõnades kui laulus. Kõvasti kuulda seda rock n rolli siis seerimist jaga palju kosmoraatorid Hieronymus Kareljake peal. Läheme tagasi Gwaylani juurde, sest circa 73 võib lugeda selleks autloo liikumise kuldaja käima minekuks. Channing andis välja oma esimese albumi pikkuse tõelise meistriteose nimega Lounsam anri. Miin koos sama aasta. Sama võimsa hankid on kiirlausega järgmisel aastal veel järgnesid lihtsaim ja Debrämblinmann ja ülejärgmisel dreaming Dreams, mis on, vaata et kogu 70.-te Kantris. Kõige produktiivsem kvaliteetsem jada. Viis albumit kolme aasta vältel kõikjal meistriteosed ja täielikult out loo verstapostid, mis kõik selle rea käimalöömiseks oli vaja, oli lihtsalt, et Channing saaks iseseisvaks oma plaadifirmast. Nimilugu lausa marru. Raames. See fantastiline lugu oli kirjutatud veel ühe sellise varjatud kõrvalmehe poolt nimega Steve'i Jan kameerikana üks tegelikult pioneer. Kuigi nimi ei ole tohutult tuntud, puudutas ta veel kokku selliste suurkujudega peale Jenningsi nagu hänk Williams juunior, Parsson, skyin, Klaag ja paljud-paljud teised. Aga nüüd enne mainitud jutt, et kui tahad progressiivset kantrit, kirjasta kulli, Nelson oli samaks ajaks tõsisest, et võlli jada. 73.-st aastast 75., nii nagu Channing sil oli täpselt samal tasemel. Nende albumite mõistes Nelson oli samuti näilise paipoisina kuuekümnendatel ilusalt produtseeritud lauludega oma karjääri käima saanud, kirjutanud taolistele staaridele, nagu pätsid Kline. Aga 70.-tega kasvasid pikad juuksed, millesse hiljem need legendaarsed võlli patsid. Lõppude lõpuks hakkas võlli kehastama seda võimude vastas kantrikangelast, aga mitte enne, kui ta oli kantris põhjalikult pettunud, kolides 72. aastal ookeanisse ajendatuna edu puudumisest, plaanides üldse kantri selja taha. Ta Austinis sai ta ka süstised, autentsemat, tantsusaali, Honkidsonki traditsioon ja 73. aastal ilmus meistriteos. Teemakandidaat kõige enam päriselt loole peab olema David Allen Ko kelle kohta erinevad kuulujutud täidaks. Vaatad terve raamatu, tema kohta öeldakse out loode out loo, sest ta tõesti ei järginud kellelegi reegleid ja seepärast oli tema rännumehelik elu täis palju ebaõnne, sekeldusi ja paljud kuulujutud, alustas ta hea meelega isegi ise, alustades sellest, et ta kunagi vangis tappis. Oma kongikaaslase. Ei ole kinnitatud tema väide, et Rüdeme bluusilegend skriining Hopkins suunas ta esialgu üldse muusikasse. Neid jutte jõuaksin tegelikult ette lugedagi, aga kõige selle müristamise varjus oli emotsionaalne ja intelligentne progressiivne kantri, mis segas bluusi rock n rolli olles paljuski inspireeritud mõel hägeldist. Tema 74. aasta debüüt Colombia rekordsile stiievies Winston kauboi nägi teda end kehastamas alter egosse ja tegemas selliseid võimsaid esitusi, nagu ühe teatud Kaayclarki lugu Desperaado ess või, ning fore tšai. Mainitud loo kirjutaja kai Clark avaldas oma debüüdi hoopis järgmisel aastal ja kuigi temasse räägitud Ameerikana episoodist, siis tema aul klamber vanni ja seksis Kukin olid samamoodi olulised auto, kantri, rännumehelikud teosed. Kuid 75.-st aastast valime mehe, kelle karjääri takse samuti sünonüümiseks Texasega, kuid kes oli ebatavaliselt teistele autodele tegelikult idarannikult. New Yorgist pärit Cherry Chief Vooker alustas hoopis kuuekümnendatel psüüht kallakuga rokist aga järk-järgult sulandas sulandus siis Texase traditsioonides, avaldades mitu auku loo meistriteost, kuid erines ta teistest tänu sellele, et muidu sellise üsna tõsise liikumise sees oli tema see üks hea huumoritera ja killuke kergemalt meelt, nagu kuuleme kohe lisaks teistele autodele suunatud austusavaldusele pissinud hund. Selle lõppu pidi eraldi ära kuulama küll. Kui seda parem täie rinnaliselt ei tehtud, siis lõpuks pandi autloo termin liikumise definitsioonis ka laias üldsuses tänu ühele albumile 76. aasta vanenud viie autlaos. Tegu oli liikumised. Kohtumisega võib öelda, kus tulid ühel albumil kokku Jennings Willie Nelson, Tom pool klaver ja üks Jessi kolter. Paraku oli auto liikumine liigagi meestekeskne, kuid üks särav naisstaar autloo kantris oli see Jessi kolter, kes kunagi oli surfi kidra kangelased võin Edi kaasa aga siis ei kellegi muu kui Weyland Jennings siia abikaasa ise. Kambakesi tehti album, kus küll esitati juba enne esitatud palasid, kuid koos oma selle nime, kujunduse ja hoiakuga defineerib diiselauto liikumine võib öelda mõnes mõttes juba ametlikult. Kolter ise tõusis 70.-te keskel albumitega Andžessik, Hold ja taimed nendega. Ja peaks ära mainima ka, et 75. aastal ehk vahetult enne Wonterit ilmus Willi nelsoni auto liikumise suur kontseptuaalne teos, reed Stranger, millega oligi täpselt see lugu, et kui sellega mindi, kui valmis teosega Columbia Records sisse, siis seal üteldi, et miks ta meile tema toote. Aga kuna võlli neil Sonyl oli täielik õigus oma muusikat ka üle sel hetkel, siis anti välja sai suureks hitiks, siin aga räägitud Chessikolter ja tema Aimiinsesseim. See album, kontsert via out loos teavitas eriti veel nii-öelda liikumisest, sellepärast et ta sai kantriedetabelis esimeseks ja Bilborti üldse popedetabelis 10.-ks. Veel tasuks ära mainida 70.-te aut oluline Desperaado Billy Joe Sheiver kes palju teistelegi lugusid kirjutas ja seostatud ka Ameerikana Pioneeriga on out lood. Ehk siis taunzonsantiga 70.-te lõppu jõudes aga auto liikumine vaibus, kui peamised liigutajad, kas ka materjali mõttes vaibusid või hakkasid nii-öelda ohutumaid asju tegema kas või näiteks kui võlli Nelson standardit. Albumi staarlast juhtus ka see, mida paljudes populaarsetes kate saadetes oleme maininud, kus paljud artistid ei sallinud seda sildistamist enam ja eksju, 80.-te kui ka muutusid kõik maitsed ja saundid ja traditsioonide kummardamine. Siiski näiteks Stevearly taolised artistid hoidsid eetust elus nagu ka projektid, nagu näiteks seda hai võimen, kus kohtusid Johnny Cash, Channing, Nelson ja Kristopperson. Ja nagu paljude teiste pireerivate liikumistega on ka autlool uuel sajandil uus hingamine läbi selliste andekate ostin laste nagu Jeimid, Johnson, kes tõusis läbi raske töö ja vaeva kirjutades suisa lugusid sellistele nimedele nagu George jaa, treisse äpilist. Ja mida ta tegi 2010. aastal, on üldse haruldus kogu kantrimaailmas. Ta tegi ambitsioonika duubelalbumi. Charles on, mis läheb südamevalu ballaadidest Käravete rokkijate gospreini välja. See on autokantri uuel sajandil. Telefonil. Priidiliselt taevani hinnatud ta kitsas on ja selle juurest teise kriitiliselt taevani hinnatud albumi juurde. Millega saame minna põhimõtteliselt ideaalse lõppakordi juurde, sest et üks Algun võtab kõiksugu erinevad auto mõõdad kokku. Ja seda teeb üks kaasaegne artisti ühel võimsal teosel nimega metsa Modern saun, siin Gandhi Music, Honky, Tonk, progressiivne kantri, bluus, gospel rock kosmiline, kõik mu Simsoni 2014. aasta album on moderne Ameerika meistriteos, kus saame mainida ka eestlast. Laur Joa metsa Telekasteril. Sonja Johnsoni taolised artistid näitavad, kui suur võim äratada Ameerika kauboimütoloogiat oli auto liikumisel palju palju kümnendaid. Hiljem. Autoartistid on kaudselt inspireerinud kõvasti muude žanrite artist just oma suhtumisega lüüa lahku ja olla iseseisev. Enim on aga neil olnud tööelus hoida vanu ameerika jutt, olles progressiivne suund aga sisimas traditsiooniline. Andes 70.-te keskel vapustavaid albumeid oma tippajal. Aga nagu kuulame ka tänapäeval Minu nimi Sander varusk, kuulasite Popi kroonikaid, raadio kahe dokumentaalsaadet, kus tänaseks teemaks selle auto kantri, aga kui sealt soovi edasi uurida, siis, Peikas filt saun on nii-öelda naaberteema, mis on juba käsitletud, aga miks mitte ka American Ma või siis üldsegi raadio kahe saade metsamäerikkana. Siin siis mainitud stardil Simpson tema metsa, modern, saun siin konfiniisiku pealt laitvaksin ja järgmiste heietusteni.