Jala maha. Ja omavahel. Jõle kahest 20. sajandi popmuusika. Tobi kroonika sander, Narusk. Tere tulemast popikroonikate teise osasse Bospungi jätkusarjas. Eelmises osas sai laotatud pinnas koos, pump tekkis ja millisena läbides suuremaid esimesi tegijaid Inglismaal ja Ameerikas. Järgmiseks läheme Londonist Sheffieldi, nii et kuulda, kuidas 78. ja üheksandal aastal järgmiste oluliste tegijatega eksperimenteeriti ja haaret laiendati. Kõigepealt aga veel üks varajane post-pungi raskekaallane, kes nagu paljud eelmise osa tegijad oli pungi, plahvatuse ellujääjaks. Süüsis suu oli verinoorena üks nendest algsetest Londoni pungi gängi tüdrukutest ja suisa nii esinägu, et ta oli ka seal kurikuulsas Pill Randy ropendamise intsidendis pistan sitaga kaasas pluusi. Oma Panšiisidega oli niisiis igati ühte visatud ülejäänud esimese laine pungi bändidega, kui nad tuuritama hakkasid ja nad said omale palava järgiaskonna, kuid miski oli teisiti. Susi Anda Panžis kõlas, ütles ja nägi välja teistmoodi, nagu enamik punkbände. Postgongi alged olid juba seal kui asutaja stiilis särin ütles, et algul nad otsustasid, mida nad just ei tahtnud. Esiteks vihkasid nad kõike, mis oli rocki ja tundsid, et see on surnud, seega esimesed lükked olid näiteks kirjas olude vältimine ja suurte trummi Preikide lõpetamine. Võttis trummarilt varsti üldsegi hätti ära. Tee juhtis gruppi pungist geenele haruldased naisterahvas ning lood olid teatraalsed ja nõudlikud. Kiirelt hariliku punkbändi paistma nagu iganenud maskuliinsus Välimus jõudis väga kiirelt edasi harilikust nii-öelda pungi džikist. Susi hakati kutsuma nii välimuse kui oleku poolest selleks originaalseks jääkuningannaks inspireerides kogu tulevast gooti stiili aastaid, enne kui see teadlikult käima läks. Ja kuigi 78. aasta debüüthõim oli muusikaliselt veel primitiivne, kasutasid nad seda minimalistliku, anti Rock viisil suurepäraselt ära ja grotesksed või suisa eksootilised sõnad olid kaugel kõigest, mida punkbändid laulsid. Karkass. Pungi üks algse eetose vedajaid oli isetehtud ajakirjas flipping luu asutaja Mark Thierry, kes aga kiirelt tüdines pungi, muusikalisest paigalseisus, kuid kellele meeldis kogu see Riia voi või see tee seda ise mõista ja selle ümber mõistagi tehes ju ise ka ajakirja aeg siis ise panustada oma bändiga Alt õnnetult CW, kellega avaldati kõigepealt 78. aasta imidžhes Gract kus oli juba sissejuhatuses julge lib võtta, kus lasti publikul möliseda, mis sülg suhu tõi ja teine album vaibaga tassinal mäen viis asjaga totaalsesse Friid jääsi, mõttelaadi. Ja sinna vabavormi, kus kõik oli esimene võtta ja see viidi kaasa ka ühe teatud popgrupi Animal instinkt stuurile, kus alternatiivi meelega ei harjutanud kontsertiteks üldse materjali ja see vist meelis ainult popgrupile, kelleni kohe jõuame. Ehk oli see ka hea näide rahva lihtsusest, ses pungi publik tahtis tuntud lugusid ja oli vaenulik, aga nii kui nad muutsid tuuri keskel oma nime miljonärideks, polnud ootusi alternatiivi vanadele lugudele ja publikule vabaimpro järsku oli okei, see on aga nende tuntuim action. Siin tegi kaasa ka üks teatud Alex Ferguson Šotimaalt kelleni jõuame hiljem ja sellel tuuril, millest rääkisime, alternatiiv CV'ga seoses oli kaasas ka Manchesteri maniküür nois kes tõuseb ka veidi hiljem ja punk vabanduste rege. Poeet võib ka öelda pumpu, et mõnes mõttes. Ja nüüd Londonis ka välja enne punki oli palju teismelisi poisse Suurbritannias, kes tänasid Ameerika imporditud Fancy ja kandsid 50.-te moodi. Paljud neist hüppasid pungi rongile, kui see saabus ja saabus jõuga Gaabristolisse. Seal moodustus üks kartmatult eksperimentaalne post-pungibänd, kes võttis kaasa tolle hank minevikku aga see polnud omaette post pungis enam midagi väga erilist aastal 78. Siis teismelisena sattusid nad palju rege klubidesse, mida oli kõvasti Bristolis tänu sealsele suurele Jamaica kogukonnale katsudes samuti aimsete valgete poisena rege pluusidel, nagu Pablikkiminghilimiteedi kotid. Aga ka tegema ju polnud enam unikaalne. Bospongis. Popgrupi liikmed jagasid veel armastust kolmanda, nii-öelda ebavungi mõju vastu. Džäss, jaga poeesia, mille nad avastasid täpselt õigeks ajaks, et kõik kokku segada, jazz Genele saabuda soovides samal ajal kõike täiesti omamoodi uut viisi teha. Laulja Mark Stewart arvas, et vaip New Yorki aga tol ajal võrreldav. Nad olid ka intellektuaalselt vägagi harinud end ja filosoofiat ja liikumised imbusid nende muusikasse ja nad võitsid fänne nii nooremas kui vanemas muusikapressis ning ka teistes muusikutes, näiteks tõstranglersi konvel rahastas nende teemasid. Ideaalne valik popgrupi produtseerima oli Briti esireket, produtsent ja endine endine mat trumbi liige Denis Pavel kes oli tegutsenud Kadaapoeedi. Sellesama mainitud Clinton, Johnsoniga ja Pavel andis suure komplimendi, kusjuures bändi rütmisektsioonile saime andur voodile ja mis teile, et nad on postpungis lai Ann Robi ehk sait. Nii saab kui fosfungis segada džässi, fancy biit, poeesiat ja Taavi. Papp Grupi suur testament esimene album Way ilmus 79. aasta, sest alguses lõpuks ja sealt kõlas või armsaim. Ja keskendume praegu selle suure taabi ja rege mõjusse. Gospongi alguses. Pungi tuuri paraadi ja Malcolm McLareni küüsist pääses tulema üks grupp, kes päriselt ei osanudki pille mängida. Šokoli aga piisav tänu just alaealisele liidrile arry apile ja rege fanatism tabas ka neid noori tüdrukuid. Neil oli ka kadestamatu positsioon olla mingi hetk, ainus tervenisti naistebänd üldiselt agressiivselt hõimulikus pungi poiste maailmas ja tegu andes litsiga. Kui aga saksa päritolu aar, japkunstikooli taustaga kitarrist viiv Välbert sain, kes oli koos CBS ja kiitle winning, aplaureuse loomad siis ja bassist saab hollid, said trummide taha ühe teatud Padin ja produktsioonitooli ei tulnud keegi muu, kui jällegi seesama maestro Dennis Pavel. Ning kui mängimine läks ka veel paremaks, oli tulemuseks 79. aasta, mille rege põhikõlas, nagu ta pidevalt laguneks koost ära ja läheks tagasi kokku ka mille vahel luurasid Ari appi väga terased otsekohesed sõnad. Polnud siis ime, et Slidzia plokk sõbrunesid mitmelgi tasandil tuuritades plaadifirmat asutades ja ka bändide vahelistes suhetes lits tegelikult juba aga 76. aastal oma esimeses koosseisus. Siin niutsaunil nagu viitis Välbert siin oma autobiograafias tuli ehk enim esile Powelli produtseerimisgeenius panna üks stuudios raske lugu, mis ei tulnud ja tulnud välja käima ja lõpuks selliste asjadega nagu tikutops, klaasjal, lusikas. Nagu nende sõprade pappgrupi debüütalbum, ilmus ka nende litsi kart 79. aastal lõpuks. Kuid juba aastaid enne seda, 70.-te teisel poolel oli litsi mõju naispungi bändid enam ja ühe kõige kangema gängina Londonis täiesti üüratu. Ja sellest kuuleme ka õige pea. Arry asutas peale khatiga projekti New steppers. Koos suure regetannieiibüansserr voodiga, kellest sai kõva produtsent omaette. Ja peale teist albumit läks Ari suisa maailma eksootilisemates naturaalsematesse kohtadesse elama. Samal ajal pudenes popgrupist klippurigen bänike, mis oli kasutajasõbralikum kindlasti kui popgrupp ja ilma nii tiheda poliitilise sõnumit, kuhu ühines, kusjuures hiljem ka üks teatud 90.-te staar Jerry. New Stepress võiks ütelda, oli selline esimene, üks esimesi kindlasti Bospungi ajastu, selliseid suuri, koos projektide gruppe, kus ei olnud kunagi mingit kindlat koosseisu, aga sealt käisid lisaks Ari apile jaga Välbraktsiinile läbi popgrupi Mark Stewart, Pablektiivintsi limited, laviin ja paljud paljud teised. Tegemas nad siin on juunior palsifeiduvaid. Ja läbi käis ka teatud. Londoni lahe uus avameelne skeene jal, Rahtroidi tutvuskond kiheles 70.-te lõpus juba nii, et tõi oma keerisesse kaasa nii hospungi, mõjutajaid kui ka juba omavahelisi mõjusid ja neist ehedaim evolutsioon on Reincoutsimist, sündis otseselt litsi mõjust. Vein, kõutsi, hiina pürgija, Oksolis litsinägemine ja nende feministlik julgus täielik silmaringi avardada Janagudes lits toppisid nad pille põhimõtteliselt laval. Seos tihenes veelgi, kui algusperioodiks tuli trummidele Slizzi palm, oliiv. Reinhouts oli inspireeritud kaart rokimeistrist Robert jätist, kelle kusjuures veinis rahv ribidest Travis tagasi muusika juurde ja kes mängis kareinhoudzi teisele albumile Oodihheit, mis 81. aastal juba avardas Klein kautsi, potentsiaalid igasse suunda laiali. Vein kõutsi omanimelist 79. aasta debüüti produtseeris aga ei keegi muu kui legendaarse Texase kultuspsühh nime Fletch jõula Meie Thompson, kes sidus end tihedalt Prafeidi rahvaga provotseerides veel hulga bände sõbrunedes, teisegi Ameerika olulise liigutajad upuga ja samas võis mängida Raincoutschichina boiks jällegi meie Adamsoni enda albumil seal Terviselindistused. Ühes pungi tsentrumis Camdenis sündis üks Bospongi avameelsemaid ühinguid Londonis. Kollektil, mis ühendas avangardselt käituvad ja mõtlevaid inimesi, kes järgisid mõjusid nagu näiteks Jon käidia meelega propageerisid just instrumentide, mitte oskamist. Sealt tuli üks üllatuslik, mõned hitta omal ajal, kui seda mõtteviisi järgiv Taada popgrupp, kes kasutas palju ka laste mänguasju, nagu kuulame juba taustal lindistamiseks, sai Suurbritannias hitti vana barret strongi mani kaveriga tuues Fospungi eksperimenteerib oma eetuse järsult massidesse. Kuigi seda pelgalt läbi huumori või niinimetatud Noveti prisma. Ameerikasse sellest aga New Wave'i underground-tantsujuhid. Ilmselgelt kõik reeglid läksid aknast välja. Londonis kütti balletidebüüdi skand Polonia sees kõlab lause, et linna tuleb korda loovam Mägnifissensiks, mis oli juhuslikult see, kui palju selles uues kollektiivis liikmed parajasti oli. See võis olla mingi hetk ka tosin või isegi rohkem. Algsest pungist mõju saanud ja siis pettunud ja liisi kunstiskeenega kokku puutunud tõmbas kommunistlikus vaimus rokinormaalsusi laiali kui ühte kogukond, kus ka mitteinstrumente mängivad inimesed, kes kaasa aitasid, olid sama palju osa või liikmed grupist. Gäng Blopolonia viitas ka Itaalia 68. aasta revolutsioonidele ja Väljaanne matkistest Piret paisikalisi mõtet panna kõik singli tegemise maksumused kaanele kirja, lisades ka siis kontaktid, kust teenuseid kätte saada, kui peaks tuhin peale tulema. Siin on juba kuulda veidike seda soolokarjääri, Robert jätti mõju Polity anti rocki suhtumises ja eksperimentaalsemaid briti folki ka arvestades, kui tõsiselt scripti poliitik gäng võttis oma vaba suhtumist paranoilise ühiskonnakriitikat, elades ühes squattis vaevu süües ja magades Ki hoides end ahvatamiinidel elus ja manifestosid rääkimas, on paras ime, et neist 180.-te keskpaigaks selline sileda sool popitanud. Teise saate teises pooles, nüüd aga Londonist sootuks põhja ja see on Sheffield. SF tuntud, kuid terasetööstuslinn ja süntesaatorimuusikapesa Suurbritannias oli oluliseks kohaks hospongi ajastu otseses arengus uueks muusikast muusikaks järgmisel kümnendil. Sheffieldi ajalugu oli juba alati edasivaatav, olles üks esimesi tööstuslinnasid innovatsioon endale. Lisaks aga oli linn seest sünge ja tume niisiiis ideaalne hälbospungi sellisele industriaalsel esteetikale ja polnud ime, et noori seitsmekümnendatel tabas seal kogu see Clockwork oranzi kompott, nii raamat, film kui ka soundtrack, mis oli paljudele kõrvadele, kusjuures esimene täiselektrooniline muusika, mis nad olid kuulnud. Samuti armastasid noored 70.-te alguse Roxy Music turismi. 72. aastal asutas traditsiooniliselt sotsialistlik Sheffieldi linnavalitsus miitvusseli nimelist nimelise noorte sellised teatriprojekti, kuhu linna teismelised said tulla tegema, mis iganes kunsti sooviti. Ja tänu vähesele nii-öelda sellisele täiskasvanute järelevalvele läks aina eksperimentaalse maksja ula samaks kohaks ning bändid võisid ruume kasutada, kui paljuga. Süda lustis, ükskõik kui kaua. Seal müristasid tulevase Fincher'i Hiiumaal niigi ja Hewenservensiini pere ja ka teiste Sheffieldis geene varajaste bändide flokkade paa ja dvd Pont friitegijad. Ja mitte ainult see teatri, et mis mainitud Sheffieldis üleüldse oli palju odavaid pindasid ja kasutamata tööstushooneid, mida noored said lihtsalt ära kasutada. Kusjuures mainitud kloptva, mida britid ütlevad Kloktiivi jäim võiks tegelikult ütelda ikkagi Traasesse tuli blockwerca orentsis kasutatud venekeelses segus slängi seest ning checkpoint free võttis oma nime tolle hetke keskmise majapidamise juurdekasvu statistikanumbrist vägagi post-punk. See on to-point, free beer, Joe näo ühtlasi ka tegid nad ise ajakirja kan raber. Su näo tõesti, kuhu edasi Sheffieldis edasi mindi süntesaatoritega, kuigi see do when free oli hea näide sellest, et oli seal ka neid kitarri tega post-pungi bänd. Ja see põhiline Sheffieldi pireerija inspireerituna Roxy Music, kust omakorda riieteni välja aga ka dadaismist ja music konkriti vabadusest. Need kolistajad kolib, varajane kabaree valt säär kes kolistas aastaid lintide, modulaatorite, ise tehtud masinate ja muidugi trummimasinatega, sest trummar oli nende jaoks täiesti välistatud. Tegelikult oli kogu rokk välistatud või nad pidasid end antim muusikuteks. Käsi šokeeris, et nad juba enne pungi plahvatust inimesi tänavatel, pubides ja varajastel esinemistel. Seda enam läks pungi šokk Sheffieldis geenest pigem mööda ja 77. aastal jahmatas näiteks tulevase jumala ligi Martin Vueeri hoopis Kraftwerk. Trans aerataks press, mida ta kuulis just kabaree koltärje Richard Gorki juures külas. Paremalt väär sai tänu rahv Reidile oma autonoomia miksimis puldi näol ja ise omas ajas ja ruumis lindistades omavaid talviseid tööstuslikke, helipilte massikultuurist ja paranoia inspireeritud kõiki instrumentaalmuusikutest tehnoprodutsentide välja. Oli veel see algne kolmene Kaberevalt säär ehk Lutsar Eitchorks diivan Tarja Kriss Watson ja see oli nende 78. aasta üks suuri esimesi testament ehk standard play. Enne taustal kõlanud Thatcher alustas samuti nagu väga eksperimentaalselt minimalismiga, kuni tuli mõte kaasata kohalik Sheffieldi selline ilus ja lahe poiss Hill Auki lauljaks, kes tõi oma ulme bännusega ühest mängust nime. Hyman liik. Pääs alt anti välja debüütsingel piin, boild, kaanel pühendus elektroonikale yours. Esinemistel pandi sihilikult rambivalgus trummimasina peale, mis asus seal, kus muidu peaks trummar olema neljas liige, lisandused tegeleda video slaididega ja nii-öelda viiendana tegutses taas pooblast ise kui mänedžer ja muusika kunsti ühendaja. Järgnenud EP Tigniti Iow Leibur koosnes instrumentaalpaladest, mis olid inspireeritud Nõukogude Liidu kosmoseprogrammist ja kaasa tuli Flexi, kus arutati Gagaariniga oma albumi kujundust. Kogu suhtumine oli võimalikud rocki traditsioonidel aitamiseks ja see uus ukiga grupp võttis sihilikult popima suuna mis viis neid lõpuks süntpopi hiti ralli etteotsa järgmisel kümnendil. Kogu hilisema imidži ja kuulsuse juures kiputakse unustama, kui innovaatiline kõikide nende muutustega oli see varajane Hiiumaal liik. Irooniliselt oli human liig üks viimaseid tulevast uuest sellest 80.-te alguse sündi buumil läbi lööjateks, aga üks esimesi neist oli üks teatud käri Newman kõigepealt juba armi teise albumiga. Veel oli povi fanatist nuumann tegemas Džuga Jarmi esimest albumit 78. aastal, kui ta sattus kogemata renditud stuudioruumis sinna diselt jäetud muugi silteka peale, mis oli ka kogemata sätitud kõige raskemate sündi saundide peale. Enne täis sünniks minemist tegi Newman enamjaolt siiski muusikat rokkpillidega aga too kohtumine süntesaatoriga tõi armi 78. aasta debüüti viimase hetke soundi muudatuse. Newman vaatas möödaga varajasest Bospongist tihti kesksetest sotsiaalse realismi muredest, süngest hoiakust ning tulistas otse ulmekirjanduse ja puturismi uhkete lavashowdega ja sai staariks. Peale seda džuuboi armi esimest albumit ilmus 78. aasta lõpus Londoni pundi kolmas album, kes oli üks grupp, aga, kes tegelikult oli inspireerinud Newman alguses. Ultravaks alustas esimeste albumitega hilistes klemm ar Trocarite ja pooleldi punk, nii kogueiveritena, aga siis kolmanda albumiga system's. Romanss ennustasid varsti algava kümnendi sündipopi buumi ja uusromantikud liikumisi. See kolmas album lindistati Kölnis legendaarse Krautrocki produtsendi plankiga ja ultravaks, rõhutas, et nad tunnevad end eurooplastena suhestudes rohkem saksa saundiga. Ennetasid nad ka aasta-paariga seda Teppess moodi angloameerika võõrast saksa likust. Ultravaks aga ei saavutanud suure firma poolt oodatud edu ja liider Jon foks läks sooloteed olles ka ise üheks sümpopi suureks pioneeriks Suurbritannias. See algumis istun seal, Romenson, aga fantastiline kohtumine vana ja uue. Hääl kuulus kellelegi muule, kuid Jon Pihlile kes oli üks olulisemaid varajasi liigutajaid post-pungi ajastul ja võib-olla läbi aegade olulisem raadio tiitšein kelle enda algus kuuekümnendatel piraatraadiotest peegeldas seda tee seda ise suhtlemist. Ta leidis kiirelt Bospungi esimeste bändide võlu ja tõi hoopis kuulsat muusikat ja uut muusikat just reidi vanni hilisõhtustes programmidesse ning talle saatsid enam bände üle terve briti saarte aina enam isetehtud kassette, mille üle piilil oli ainult hea meel, kuna ta armastas seda ausust ja totaalset ambitsioonitust. Vastastikune suhe bändide Jabiili vahel tekitas varajasel Bospungi ajastul suisa termini Kiievi bänd ja lugematu hulk bände jõudsid tänu Pihlile üldse inimeste kõrvade nii tehes osades ka ebata. Siin teeb üks huvitav liverpooli bänd, madrats, lugu niklist tsivilisatsioonis. See oli postpungi sarja teine osa Popi kroonikates järgmises osas kolmandas osas sukeldume totaalselt aastasse 79, mis oli ka post-pungi tip-aasta. Siin on ka killuke tuleviku lõpetuseks. Rääkides enne kõlanud Liverpoolist, siis Sheffieldi suur süntesaatori mõju hakkas valguma igale poole, kaasa arvatud näiteks liverpooli, kus liverpooli rekord siia pungeelse pundid vets. Kooli projekt sai nimeks Lorjendabki miili Hans ja reklaamis ennast, et meie oleme popmuusikat tulevik. Sellest liverpooli skeenest jaga Šotis geenest rohkem kolmandas ja neljandas osas. Tänan väga kuulasite teist osa Lorjendaga, miljon, selle lõpetama looga That's järgmises osas edasi.