Kahe orkaan ja Kristjan Port tere. Eetris on portaal tehnolooga kommentaari esitab Kristjan Port. Kaks maailmarikkamat meest pesevad ise nõusid. Põhjus ei ole jätkuvas ahnuses, sest nende rikkus ei ole rajatud pesuvahendite ärile. Neile meeldib nõusid pesta. Mõlemad on IT-valdkonna Kreesused, Bill Gates, Microsofti kajab Jeff Bezos. Vanasoniga. Aasta eest antud intervjuudes märkisid mõlemad nagu ühest suust, et nõudepesu on nende igapäevaelu armastatud rutiin. Vestlus väitis, et küürib nõusid igal õhtul ja peab seda kõikidest oma ettevõtmistest kõige seksikamaks tegevuseks. Noh ja siis paar aastat pärast nimetatud intervjuud leidis abikaasat, aeg on kooselu lõpetada. Ettekäändeks toodi küll pesus telefonist meediasse lekkinud ja võimalik, et nõudepesemisest pausi ajal tehtud ilma riieteta pildi sõnumid abieluvälise naisega. Loodetavasti miljonäriks ei saa nõusid pestes. Kuid miljardär võib nõudepesust kasu saada. Samast hüvest saavad osa kõik töise stressirutiiniga kui puutujad. Puhtus on küll hea, aga siin on peidus midagi muud. Selleks on Ladama mõtlemise sündmus. Kultuuriloost leiab näiteid, milles head ideed ilmutavad end duši all. Vähemalt ühes uuringus leiti, et mõni minuti Harlikult seebi ja sooja veega nõusid küürides langetas umbes veerandil eksperimendis osalejatel närvilisust ning sarnase suurusega valimi osas kasvasid innustus ja inspiratsioon. Ainukene eeldus kirjeldatud hüvede kogemiseks oli suhtumises, kuidas nõudepesuendale teadvustada. Eksperimendis rakendati kahte sekkumist. Ühel juhul lugesid osalejad enne nõudepesuga alustamist paar neutraalset lauset ees ootavast tööst. Teisel juhul etteloetud. Tekstilõik kutsus aga endale teadvustama, et ajal, kui nad pesevad nõusid, nad seda ka enda puhul märkaks. Eesmärk oli olla nõudepesusuhtes inglisekeelne uus sõna mainud full. Vahest just see seletabki check pesuse lusti. Ta ei teinud pesemist tööna, vaid lubas endale midagi, mis on elamise osa, kui valitseda märgata osatakse. Gatesi Bezos rikkused on teenitud, mitte päritud. Üks juhile maailma suurimad kaubandusorganisatsiooni. Ja teine jagab maailma suurima filantroop fondi kaudu raha üle maailma paiknevatele heategevuslikele algatustele sealhulgas Covid vaktsiini arendamisel. Eeldatavalt on mõlema mehe päev pikitud intensiivsete otsustamisprotsesside, strateegiliste nõupidamiste ja lugematute tõsisemat laadi asjaajamistega. Usutavalt täidavad nende ärkvel oldud aega mitmesugused mured, probleemidest tulenev tajutud vastutus, vajadus reageerida teiste ootustele ning võidujooks ajaga. Antud kontekstist paistab nõude pesemine tõelise õnnistusena kusjuures õnnistusega kaasneb võimalus vaimseks tööks aga vabamalt ja mediteerivamalt. Seda kõike on hea teada. Ilmselt tasub ka proovida. Kuid need mehed, kelle sotsiaalmeedia on lehvinud sotsiaalse kapitali signaliseerimise maaniat peaks arvestama, et kodukesksete signaalidega ei tasu oma pilte rikastuda. Tõend ei ole otseselt seotud nõudepesuga, vaid kassidega. Link on siiski olemas, kui natukenegi mõtelda. Onlain-suhtluspartneri otsingute puhul on esmamulje oluline. Umbes nagu raamatu kaan, mis määrab tuhandete sarnaste seast millise poekülastaja söandab hetkeks kätte võtta, otsida rohkem, sirvida internetis suhtluspartneri otsingutel võõraste nägude sealsempaatsema märkamiseks, Bret pildile anda võimalus olla sekundi murdosa. Tibatillukene samm otsijale. Igavikuline ootus pildil olijale vaatajatest usuvad peaaegu pooled. Need suudavad pildilt hinnata Ta inimese isikuomadusi millest tulenevalt pildil olijad püüavad sinna lisada kasulikku informatsiooni välimuse, ilmete riiet, aitäh, tegevuste ja erisuguse, butafooria ning lemmikloomadega. Uuringud kinnitavad, et mehel võib koerast kasu olla võrreldes nendega, kes on pildil üksi. Kassid abil on soovitud efekt olnud väiksem, mis ajandaski teadlasi seda põhjalikumalt uurima. Uuringus 1308 10 kaheksa ameeriklanna aga vanuses 18 kuni 24. Paarikümneaastaste atraktiivsete meeste pilte kassiga ja ilma. Pildi puhul paluti vastata, kas mulje on maskuliinne feminiinne. Kas pildil oli, see on nõndanimetatud kohtinguainest ja mida loetakse välja nende isikuomaduste kohta. Enamus naistest hindajaid pidasid kassiga mehi väiksema kohtingupotentsiaaliga kandidaatideks. Lisaks peeti need rohkem neurootilisteks ja vähem mehelikeks. Tulemus üllatas uuringu korraldanud teadlasi. Nad pakkusid, et põhjus võib olla kultuuris esmalt otsitavatest, maskuliinsus, signaalidest ja muus taolises. Nähtust olevat aga veel vähe uuritud ja suurem töö on alles ees. Kaugelt ilma füüsilise kontaktita. Pildipõhiste suhtlusvormide ajastu on alles noor, aga ilmselt teel muutamaks uueks normaalsuseks. Võimalik, et kassiga nõusid pesed, miljardär tundub vägagi mehelik. Ülejäänud meestel tasub mõlemad oma ellu lisada, arvestades nende mõju stressi maandamisele ja madalamale mõtlemisele. Kuid partneri otsingul riskite jääda kassiga koju nõusid pesema. Kuula varasemaid portaale. L2 orden.