Kas laseme indomöla peale paanika, intervõime vaikuses pane käima. Noh, see tuli välja küll jah, kaks komistust laulus. Küll. Ei. Leia. Bäkki laulsite. Valesti vales kohas. Teen uuesti või? Tähelepanu. Ma tulen siit patus kahvlis korra välja väga ja järgmine lugu on serv all. Ah, kui tore. Rooste tuleb pärast esimest lainet vat lauset imelaine. Insbane jalad ilusti käituma. Leia. Mehed, keda ta Väidab. Te kuulate R2 Live, mille külaliseks sel nädalal on ansambel sorg ja selle bändi moodsa aja koosseisu tutvustamise ma jätaks võibolla avalikkusele kõige tuntuma näo hooleks ehk lema, kes on ise Zorgis laulja, kes kuuluvad veel Zorgi peale, sinu võtame siis alustame vasakult poolt. Ringe on Joel, tere mängib trumme. Tere. Tere. Siis on vints. Kes mängib kitarri, seisan Rengs, kes mängib basskitarri või niisugune hästi pisikene paistev jube madalat häält ja siis on Tom, kes on enes rohkem rosmot ja mängib sünti. Plareidia bäkki ja igasuguseid. Ta on eriti raskem paki mängimine, siis on keeruline instrument. Sa mängid värki läbi, sündis. Ja laulataksin. Kas sina oled ka see, kes teeb paki? Jah, ja ühtlasi teen ka kõike muud, mis teised ei viitsi teha? Ei oska. Tom on jah, meil on see mees, kelle stuudiot Me oleme Ruunanud, et üks, neli-viis aastat tegelikult isegi rohkem, aga selle materjali tegelikult seitse aastat ja vaat mis välja tuleb. Ja meile nendel kogu aeg niukene salaplaan, et äkki tom ühel päeval viitsib kokku arvutada, kui mitut tundi seda plaati oleme teinud. Tal on kindlalt tähendab kindlalt moti küsimusele viitsimisest, ma kardan seda kokku arvutada, sest kui ma selle numbri kokku saan, siis ilmselt olen väga pikalt väga sügavas depressioonis. See on Toomase pensionisammas teiega maksma pärast mul nagu stuudioparkla sobiv lapsendamis. Mis teid, mis neid omavahel seob veel peale selle hobi nimega sorr. Vabandust, et ma seda hobiks nimetan, aga, aga see ei ole teile ju töölõik, mis, mis kindlustaks majanduslikult väga mugava äraolemise, ma kahtlustan. Jah, me oleme neid punkt üks on see, tead, majanduslikud Sassid kindlasti meedia ei toeta, sest 40 toetame ikka seda ja mis need soovituse. Me peame kaks korda nädalas kokku, saame, me peame proovi tegema ja see nii kuradi keeruline ja väsitav. Raske see Pein seobki. See ei tule kõne allagi, et te lähete oma tegemisi kuhugi üheskoos pubis vaevalt klubisse aga kuhugi arutama, et, et ükskord käisime. Oleme käinud, aga ütleme, niiet maad ei viitsi enam keegi, et ainuke variant kokku sadanud on proovis tegelenud või laste sünnipäev laste sünnipäeval. Eks ilmse laste sünnipäev ongi märksõna, et kuna lihtsalt, et nüüd on kõik mingid räägib pereinimesed ja nad on tegelikult ajalooline taust, on kõikidel kuidagi läbi põimunud, et Joeli ka puutume igapäevaselt kokku ööl siis meil on ühised hobid. Autoga, sõitmis, hobid. Kunagi Me tegime Joeliga ka mingisugust grunge-tüüpi bändi ilgelt, ammu väga, mis bänd see nime ei saanud. Selleks neljandast provi. Krämmali oli kotkas, oli mingisugune hubiks, peedeeöömix kriitsejalidele, metanool staar enam-vähem sinnapoole, mingi sihuke pull oli, aga siis me saime aru, et siis ma saan arute intserengson. Klassivennad. Tanel oli ka ju meie endine laulja, oli tegelikult sorry, ajalugu ulatub tagasi ansamblisse nimega kritse, see oli aastal 90 ja kuskil päris kaugele. Ja siis mingi hetk vist kujutad, see oli aastal 99 kunagised kritse tegelased siis it's. Renksia, Tanel, mõtlesin, võiks midagi teha ja. Jumal samuti. Ja siis ta läks. Zorgi esimene lugu artifishal lendas kuhugi internetisaidile üles, tol ajal oli vist selline asi nagu MP3 punkt. Com. See ei olnud Ortifitsiamis üles läks, see oli põhimõtteliselt. Aga moon, mis asi oli siis oli ju see paganama hard rocki. See oli hiljem. Eile lugu oli diivan neil lõunal, esimene lugu, mida me tegime ju. No mis iganes, igatahes mingi lubasin MP3 komme üles läks, mäletan seal iget, kõva värk oli sinna leida, et hästi palju, Tauldav tuleksid väga haip, et saaks nagu salad all oli päevas sellega raha teenida. Sellega sai jah, raha teenida, ükskord ma isegi saime sealt tšeki 100 taala tšeki ja oma õuduseks, ma pidin veel umbes pool aastat hiljem maksma üksusele. Kes vähegi solgitegemisi on jälginud, siis, siis nüüd teie kambak pärast päris mitut pausi aastat. Kas see Kambek praegu on koosseisus, mis oli siis, kui Sarg vaiki jäi? Põhimõtteliselt küll, jah, põhimõtteliselt kõik seltskond on sama lahkunud Tanel ja asemel siis lemma. Aga nagu te laiali läksite, siis te läksite laiali selles koosseisus, nagu ta praegu kokku tulite, eks ole kunagi kõige naljakam kogu aeg toiminud ohtra proove teinud ja lugusid India. Aga tegelikult on nii, et ikka tahetakse ära, siis tuli limo, tegime paar kontserti ja siis nagu kuidagi hakkas, mõtlesin, et teen uue plaadi ja siis kohe head uued kontsertidega, siis mis muutub, kui otsustatakse hakata ühe metal bändi kõrval tegema teist metal bändi või kolmandat metal bändi? Kohutavalt raske on leida aega selle teise metal välja jaoks praegusel hetkel, et ma saan aru, et sa vihjad nüüd minu Hearenksu teisele projektile. Ma vihjan tegelikult sellele ma vihjan sellele, mida üks, mis muutub bändis, mida, kuidas ta sõnastate, selle, mida te hakkate tegema teistmoodi, tegelikult on see väga lihtne, et Zorgi puhul on olnud niimoodi, et põhiline, selline nii-öelda algupäraste ala ideede tootjal on olnud nagu mina ja teiselt poolt siis Rengsalandrapsodisse nagu ideede looja, et Rhapsody on puhtalt Renksu bänd otsast lõpuni, aga see ongi nii, et ega küsimus on selles, et hakkad tegema ja siis vaatame, mis välja tuleb. Ja väljal, kuna meil on selline bändi liige nimega konsiilium, mis koosneb kõikidest meestest kokku. Aga keegi pole näinud teda kohutav trühvel, ilgelt vastik tüüp talle mitte kunagi mitte miski ei meeldi. Ja siis ongi nii, et kui konsiilium asjaga nõus on, et siis ongi tulemus käes. No ta ei ole nõus, tavaliselt ei ole nõus ja see ongi asja juures kõige. Kuhu see kõik see seitse või neli kuni seitse aastat kadunud on, ongi see, et see konsiilound kohutav. Seega ta oli põhimõtteliselt nõus, oli see, et teeme oma kogu repertuaari eesti keelde ja see oli mis talle, ühesõnaga, see on ükski muutusi ja tuleme kergelt, mitte me ei tee mitte muutmise pärast, vaid ühel hetkel keegi ütleb, et kuulge, aga nii ei saa ja siis teised arvelt saab järgmine kaksikarvavad, nii ei saa. Ja kui me saame kõik viis meest kokku ei saa, ei saa, siis, siis ei saagi siis just saab, ei lähe siis siis ei saa ja hakkame uuesti pihta mingi muu teema. See on otseselt seotud kogemusega, aga ma ei taha kasutada sõna, vanusin. Kasuta, mida kogenum on seltskond, seda kriitilisem konsiilium, et mul on siin teiste bändi tegelastega ka rääkinud, kunagi sa said nagu streid formalt nagu näkku öelda, et oled siin jama on ju siis praegusele ütled, et jube kihvt on ju tegelikult nagu jube, jube mõnus on seal võib-olla, et kui siis mõelda natuke, mitte mingil juhul nii ei saa, nii ei tehta. Ja läks uuesti käiguringile. Et kriitiliseks muutunud konsiilium seoses kogemusega meil kahjuks õnneks õnneks jah, need on jube laisk. Kusjuures konsiilium raiskas, konsiilium on väga viltu kõiki maha tegema selle poole peal, et nad on väga tublid. Bändiliikmed, laisad sellest pausist ikkagi rääkides, kas te päriselt olete kõik need aastad siin vahepeal, need oli vist lausa viis või midagi sinnakanti. Mil üldiselt Zorgilt midagi ei olnud kuulda, sidet hoidnud, suhelnud bänditegemise teemal või, või on ikkagi? Me tegime bändi, tegin bändina, käisime kaks korda nädalas lugusid tegemas, lugusid tegemas ja proovis, noh, tõsi küll, vahepeal oli pikem paus jah, et siin sündisid riburada pidi kõikidel lapselapsed ja see võttis oma aja ära. Aga põhimõtteliselt me ei ole kunagi pikemat pausi sisse kui mingisugune kolm nädalat, et et aga tänu sellele konsiilium meile on, on need asjad nii valulikuks muutunud, aga, aga tänu sellele on minu arust super super lõpptulemust sellest, et asjast saanud, et kõik on rahul, oled keegi enam ütle, teatas. Ühtegi ettepanekut ei julgenud teha, et me sisuliselt keeldusime nendest kõikvõimalikest ettepanekutest esineda, sest et me tundsime, et, et oleks vale nagu vana asjaga uuesti peale minna ja tegelikult see oli kõik juba laiali lammutatud, lihtsalt ootasime seda õiget aega. Oma näootsinguks. Ja see ei olnudki loomepalavik, sinine periood. Seda, keda sorg praegu ennast eesti muusikas või Eesti metal-muusikas kujutab. Ma ei tea, kas te endal on täpselt pilt oma staatusest, aga, aga kui me keerame kella tagasi sinna enne seda nõndanimetatud pausi avalikkuse jaoks kõvadest meestest sorg tookord koosnes ja kui kõva bänd sorg omasuguste seas oli, mis te ise ütlete üsna kõva. Ma arvan, et ta noh, selles mõttes see muusika, mida me viljele esimesena ei viljelenud, mitte keegi teine ja pigem niisugune kuradi saksa juurikas mingi asi, nagu oli sees selles asjas niukene astrial mingisugune ma ei teagi, mis asi ta oli nii teistmoodi, et, et selles mõttes tuli täitsa eraldiseisev, et aga kuna me oleme nii laisad, kogu aeg olnud, eriti kontserti teinud. Aga räägiti, teati üsna normaalselt. See jutt puudutab praegu seda artifišeli aega, et siis kui mind andis, veel ei olnud enam, mis see oli mingisugune müstiline nähtus, mille eest nagu räägite, kogu aeg kõigepealt kõigepealt kuulnud, keegi ei teadnud, mis asi see on, aga jube kihvt asi pidi olema. See oli ka üks selline võrgutusi, mis mind pani mõtlema, et aga äkki see Joeli ettepanek ongi nagu hea ettepanek hakata laulma Remo arvas, et aitab sellest jamast. Ei tahtnud üldse laulda. Jobul, et mul on huvitavaid igasuguseid ettepanekuid pärast peede lõpetamist toona vähemalt tulnud. Aga kummalised tegelased on teinud ettepaneku, et etavalgitaks bändi. No Meymon Nimeta mõni kummaline kurvad näit, tahan öelda. Peeter Oja käis näiteks rokkidesse, kutsus eide, tahtis mingit värki teha, aga ma juba ütlesin, et ei no saime vähemalt ühe kätte ja kõlas väga hästi. Seda siis oleks. See, see oli nagu pull asi, et mulle nagu sees see, see oli tunne, et võiks teha, aga samas ma mõtlesin, et okei, et mul on nagu sellega jokk, et noh, et ma enam ei tee. Bändid, noh, ma ei hakka enam kunagi mussi tegema, aga sa bändis oskaks midagi muud ka teha, peale laulmise. Kitra mängib teedes, mängin kidra, jah, aga noh, kuskil oli intervjuu ajal, terevisioonis oli intervjuud Robert Jürjendali ka ja ma olen nagu väga nõus selle intervjuuga, et need, kes viite akordi oskavad, ei ole veel nagu kitarrimängija, nii et ma pigem allansi viie koordimees, aga need omaarust ilgelt hästi, need viited korda oli vähe, aga korralikult peedes käib küll, läks väga hästi. Kuidas see vastuvõtt teie jaoks on olnud, nüüd nüüd, kui te pärast neid kaks korda nädalas proove lõpuks viitasite, nägu näidata jälle, et olite te üllatuslikult üllatuslikult oodatud, jah, aga, aga praegu nagu tähendab reaalselt nagu vastuvõtu veel nagu ei oska öelda teie kommentaare, mis muusika kohta on olnud need positiivsed. Aga samas ei tahaks seda negatiivset poolt kuulda, et noh, siis saaks aru, et kus on nagu see nullpunkt. No on nagu olnud nihukest pigem nagu neutraalsed, et kommentaari ka ja noh, kindlasti kellelegi ei meeldi ka, aga et, et mis on nagu positiivne jah, on olnud see Nende kahe laimiga, mis me oleme see aasta nüüd teinud uue eestikeelse kavaga. Nende kohta on tulnu nagu väga palju positiivset kriitikat, vähemalt mina olen kuulnud. Negatiivset kriitikat ei olegi kuulnud, aga kes tahab, palun meie Facebooki lehele võite panna negatiivset kriitikat, küll me vastame teile kuulakas kontsert siin raadiost lõpuni ära ja siis regianalüüs sisuanalüüs, loominguline protsess, negatiivselt negatiivset kriitikat, pigem on tulnud meie nende suhtes avaldada. Julgen väita maailma esimeseks bändina oma plaat Facebookis. Sest et osad ei ole ja kunagi ei tahagi hakata Facebooki või mingite sotsiaalsete võrkude liikmeks. Et meil see piirang oli peal. Aga nüüd tänaseks päevaks on see kuulsada saatesse meil juba täitsa piirangu maha. Ma eeldan varasemate mingite muude kohtade kogemuse põhjal, et te saate üpris hea pildi sellest seltskonnast, kes käib asja võtma sealt sotsiooni. Üks põhjusi mikspärast minu jaoks Facebooki mõte nagu hea, et ma, ma näen, et mis teeb, inimesed kuulavad seda, kellega me räägime. Kellega te räägite, räägime enam-vähem sellise enda enda generatsiooni tegelastega ja ka mõningate noorematega, et noh, selgelt praegusel hetkel on, on nagu mainstream ande ground läheb nagu ühes suunas. Me sõidame teises, suunasime balansseerima seal mainstreami ja põrandaaluse asja vahel, et noh, selles mõttes maa ja taeva vahel nagu linnukene, kusjuures sooline valik on ka enam-vähem niimoodi üks-ühele 50 50 kuskil vaata nii-öelda kui palju mehi, palju naisi ei ole 60 pluss kuulajaid, neil võib-olla isegi 50 pluss kuulajaid on, selle koha pealt tuleb tööd natukene veel teha. Ilmselt jah. Aga ma pakun välja, vanuserühm on kuskil niisugune 20 kuni kuni 45 45. Et üsna lai levik. Rääkige oma oma moodsaga hittidest ka, kui neid hittidega nimetate hitile on nagu mingi oma oma tähenduse. Ma ei, ei, lähtusin klassikalisest raadiotöötaja hiti definitsioonist, eks, et rääkige Zorgi hittidest. Lood, mis meie arvates on head, mis on teie arvates head, on üks parameeter, teine parameeter on see, mis tõmbab rahva teie kontserdil pöördesse. Ma tean, alati ei pruugi need kattudeks nad tavaliselt ikkagi õnnestunud, see õndsusega on küll nii, et see kattub nagu ja selline martsimis tempoga lugu ja hea minekuga noh ei oskagi nagu midagi rohkem. Ja selle puhul ma olen ise tahab huvitavat tagasisidet päris huvitavatel inimestel, keda ma ei kujutanudki ette, et see muusika võiks nagu kõigutada, et kas nad on siis mulle sõnumi saatnud, helistanud või, või meili saatnud Facebook'is mingi kommentaari pannud, et prantslase puhul oli nagu see huvitav asi, et me panime ta juba enne avaldamist paar kuud välja mais Peisi lehele. Ja need vähesed kontserdid, mis meil on olud täpsemalt kaks tükki, et sealt Pealt isegi natuke nagu juba oli tajuda, et inimesteni on jõu Kuusalu värk ja et tal oli näha nõksatus, mis käi äratundmisrõõm, äratundmisrõõm, et et noh, ma ütlen, et mul on nagu hitt kui hiti kui sellise määratluse suhteliselt teatav allergia, et kui ma loen mingisuguseid artikleid, kus keegi kirjutab Kellegile suvehitte on ju et sa ei saa kirjutada hitti, vaid hittidele ikkagi raadio noh, eranditult Eesti Vabariigist, sul on võimalus ainult läbi lüüa tänu raadiole. Aga kui rääkida hitist kui sellisest, mis inimestele peale läheb, siis on hämmastav on see, et väga erinevatele inimestele nagu tundlik, kõige tugevam lugu plaadi pealt, sest enne, kui me selle plaadi nii-öelda välja lasksime või maitsesin seda headele tuttavatele kuulata. Las ta valib välja, mis tema arvates on nagu hea lugu, mis talle nagu meeldib kõige rohkem. On tüüpe, kes ütlesid, et kõige parem luban, viimne laine. Eriti aega on selline raiumine kohe niuke, väga aeglane lugu. Ja te kuulete. Ja teised jälle arvavad, et seesama õndsus on väga hea see vasakuasendid ja siis on inimesi, kes arvavad, päev on väga tore, ütleme nii. Naljakas just näha, et kuidas mulle meeldib rooste jah, et mis, mis lugu nagu lülitab kedagi, et need lugusid ees ongi nii et me oleme mingi asja pealt tegema hakanud. Ja oodanud ära selle hetke, kuni lülitab. Vaat nii, peab olema, sest et kõik käigud nii alguses võtad, siis on ilgelt hea mängida, proovis kõik kütavad kohe väga tore. Ja siis sa mängid selle linti, hakkab tunduma, et on kuidagi tühi ja hakkad otsima, mis asi seda tühjaks jätab. Ja siis ongi niimoodi, et me teeme lugusid ümber siis konsiilium, sõber, konsiinu tuleb jälle siin juttu tuttava meile, sest kui võtta näiteks seesama õndsus, et anna mulle arvutis failina ja iga nagu randjärv on senini uue numbri alla ja siis sel hetkel, kui me jõudsime järeldusele, et okei, et nüüd on käes, et luu jääb, nii et hakkame aga plaadi, miks tegema oli õndsuse taim ümber juba 57 ja siis ma seisingi kuuest nulli alla ja enne seda, kui ta plaadi peale läks, või see number 43. Nii et kiire matemaatika ütleb, et meil on siis 100 varianti. Aga kuidas metal või industriaalbändi puhul loo stuudiosse või prooviruumi toomine käib? Tavaliselt vist tehakse seda naturaal kitarriga, eks, või võib-olla klaveriga näiteks see niimodi ja see on lahevade ennem ma annaksin, insulasin kohe, klapid edasi, aga see on selles mõttes nagu lahe, et et 95 oli väsinud Kuusäilise viimane aasta, kui mangu bändi tegemisega kokku puutusin ja siis oligi see, et kodus mängisin akustilise kitarriga mingid käigud valmis, kirjutasin sõnad ka siis läksin prooviruumi, mängisin ja siis hakkasin, trummar hakkas midagi tegema, ainult esimees. Ja nüüd, kui ma Zorgi läksin, siis seal olid failid. Ints räägib, ei no tegelikult on, kuidas Org algas siis seal siis tegelikult artifissal kui selline oli ju üldsegi selline kodus koduarvutis toodetud plaat otsast lõpuni, master tegime juhtme masteri ainsast tegime orbitalis, ehk et orgi lood üldiselt saavadki alguse, kas siis mingis mingis arvutis, kas on minu arvuti, rektor Te olete kuskilt nad saavad mingisuguse väikse käigu pealt hakkab laiule jah, kidrakäik või mingisugune rütmiluup või satuvad, hakkavad tulema ja tüüpilised mingi väike selline demovariant on sellest loost olemas, siis me toome selle praeguse seisvunud Tommi juurde. Ja siis astub siis kodanik konsiilium, kes üldjuhul alguses ütleb, et kõik on väga kihvt, läheb mingi kolm proovi mööda ja siis lõhutakse see lugu täiesti ribadeks. Ma isegi ei räägi nagu käikus, mida tuleb juurde teha, vaid lihtsalt see, et võetakse nagu struktuuris täiesti lahti, pannakse täiesti kohati jaburalt kokku ja mingist hetkest hakkab seal uuesti toimima. See ongi nii, et väga-väga tihti on ka nii, et see, millest lugu alguse sai, siis seda hinnastada käiku või seda värki enam sees ei olegi. Tegelikult ma tahtsingi ennem õndsuse kohta öelda, et tegelikult õndsus, kui selline lugu ilmselt sai tegelikult alguse kuskil aastal 2001 ja kes on arti Feissarit kuulanud, siis seal peal on niisugune lugu nagu Autkastat. Ja see ongi tegelikult praegune õndsus, eks see lugu on arenenud umbes palju siis üheksa aastat. Kui Tom ütles, et aasta on olnud 56 versiooni, siis võtaks selle, ma usun vähemalt kolmega, aga mitu, mitu protsenti on õnsuses seda Autkastele tempo, tempo ja siis kidrakäigust üks kolmandik harmoonia liikumisest rütmiliselt, kõik muutunud kitarri üles liikva jäänud samaks. Võiks efekt on seal vahel see mingi pinin CO2 ja vanast, see oli, selles mõttes jääb mulje, et ma sain erinevad failid ja siis nende peale hakkasin mõtlema, et kui mitu korda nüüd on nagu salmiosa, kui mitu, kordan, refrääni osa mis sinna peale laulda ja siis kandidaadilt arvuti, see asi kokku ja mis kõige kihvtim on vead, mis tekivad lõikamisel lõikamisel. Sest sealt tulevad just need head kommid välja. Midagi, mida hullem, vigasadatistim kohtunud. Võtame meie jutu vaikselt kokku, missugune Zorgi solgitööplaan edaspidi välja nägema hakkab, et meil on plaan üle 100 aasta Ta teha minituur minu jaoks küll vähemalt üle 100 aasta meetuur, ma ei tea, kas on teinud Eestimaa surgiga kolme kontserdiga see novembri kolmas nädal praeguse plaani kohaselt nüüd tänasel päeval seal off the record, onju, et tänasel selle järgmise nädala jooksul selgub, et mis ta täpsemalt saab. Meil on sorg stuudios, aitäh teile, aitäh. Ainult. Kaugel Mau pääl basskitarr. Kitarr. Langi direktor toimus. See oma. Kohale ja. Loovooru. Nüüd tule äärde luu, meela puna. Mina laulnud, aga nüüd on ilgelt lahe lugu. Esimene ära püüagi uuemal õige omanik tahab omale Hiiumaa ja ma. Ei omavahel. Ja. Too tooli ära. Mis ta seal vahepeal süsteem? Kaks. On neile nagu muusika tegemiseks ja teine on siis nagu laulmiseks. Sul oli kaks süntesaatorid, kus see teine on teine, teine on kodus. Miks sa kaasa ei võtnud? Sellepärast? Abikäsi oli oska küsida seda. Kuskil otsitud põhjused. Siis paistab, paistab, paistab. Kasvab kuusk. Paistab Ko ja mänd ja paak. Uuendajad. Sul ei epa ei, vaid budget Mooreks aitmatud tšello paatiast. Estonia.