Osnap alapealkirjaga muusikarännak Voldemar Panso jälgedes ehk kirev kava kupleist Nissani keskendub Pansole kui suurele muusikasõbrale rännu ning kirjamehele. Tema reisiseiklustest ja muljetest tuleb juttu ka etenduses ning Salme kultuurikeskuse fuajees täiendab seda liini näitus reisimees. Panso ühe komponendina vaadeldakse Pansot kui kirjameest, kelle sulest pärinevad lisaks teatritekstidele paljud följetonid, reisikirjad ja portreeartiklid. Nooruses kasutatud pseudonüümi Osnap on andnud pealkirjaga lavastusele kuid kandvaks teljeks jääb ikkagi muusika. Lavastaja ja muusikajuhi. Riina Roose sõnul olid Panso teadmised muusikast üllatavalt suured ning mitmekesised. Kontsertetenduse ettevalmistamiseks töötas Roose läbi suure hulga artikleid, raamatuid ja arhiivimaterjale. Materjali rohkuse tõttu võiks teha volüüm kaks, kolm, neli. Ma ei tea, kui palju, aga millestki kinni hoidma ja millestki peab loobuma, siin oli palju asju, millest tuli loobuda raske südamega. Aga tuleb teha valik. Ja alati, kui me jäime niimoodi kõhklema, et kas see või see, siis me ütlesime, et ei, meie telg on muusika, et katsume sellest kinni hoida, muidu me valgume laiali. Muusikarännakule kaasa tegevad Sandra Üksküla ja Kaspar Velberg tunnistavad, et lavastusprotsessi pakkus rohkelt avastamisrõõmu. Mina ei teadnud, et ta oli muusikaliselt nii haritud, et orienteeruda täitsa muusikaterminoloogias. Ta kasutas seda oma lavastusprotsessides ka näitlejatega, seda ma ei teadnud. See on avastus. Minu jaoks avastas ta selles terminoloogia mõttes. Pedagoogina noh, ise olen ka näitlejana neid seoseid paljud tajunud, aga tema kuidagi oskas selle väga ilusti sõnastada ja teine minu jaoks üllatus, oli see armastus rahvamuusika vastu. Mingi hästi suureks tähiseks kujundamisel seal koos meloodiaga on siin igasõnad, on olemas üks laul, mille puhul Malleelduslikuma