Ott Maaten suutis nõukogu liikmeid veenda selles, et ta on just see kõige õigem kandidaat juhtima ja meie rahvusooperit. Kas õigem selle poolest, et tal on muusikaline haridus või õigem selle poolest, et ta on hea majandusmees? Sedavõrd keeruka asutuse juhtimises vajab inimene erinevaid kompetentse, aga ma arvan, et hdd maanteeni puhul on see just erakordselt õnnelik kokkusattumus. Talon muusikaline kõrgharidus ja samas on ta väga tugev majandusmees. Ta on juhtinud mitmeid vägagi keerukaid ehitusprojekte olnud vägagi soliidse eelarvekasutuse finantsdirektor ja tegutsenud ka erasektoris, et ma arvan, et see mitmekülgsus on just see, mis annab talle väga tugevad eeldused olla suurepäraseks rahvusooperis juhiks. Mis te temalt ootate, mis on need suuremad eesmärgid? Praegusel ajal ju on väga oluline mõelda ka sellest, et Eestis puudub tegelikult ooperiteater, seni on meie rahvusooper etendanud etendusi draamateatriks ehitatud hoones ja selle saal ja lava ei ole sobilik muusikalavastuste ooperit ja balletti edendamiseks. Ja kuna praegu ikkagi arutatakse vägagi intensiivselt seda, kas ooperimaja võiks olla lülitatud riikliku tähtsusega kultuuriehitiste nimekirja siis sellise juhi nagu ott maanteel, kellel on suured kogemused ka ehituse alal tema funktsioon ja võimekus seda loodetavate projekti edasi viia ja tagada seda, et ühel päeval on meil kaasaegne ooperiteater, siis ma arvan, et et kõik need küljed on üliolulised. Aivar Mäe oli väga tugev ja nii-öelda sisujuht kunstilise sisu poole pealt ka, kas ott Maaten sekkub ka sellisesse teatri igapäeva töösse? Kuna direktor on see inimene, kes kinnitab eelarve, vastutab teatri finantsseisundi eest, siis loomulikult, et selle kaudu mõjutab see ka neid võimalusi ja erinevaid projekte, mida teater saab ette võtta. Aga kindlasti. On väga oluline peadirektori ja loomingulise juhi koostöö ja muusikaline kõrghariduspeadirektoril. Kindlasti aitab tal ka leida just see õige tasakaalupunkt. Kuidas tihti vägagi keerukaid ette tulevaid küsimusi teatrielus lahendada.