Ning nüüd kihnukeelse uudise. Ühtlasti siiniks merd nädalakese käiginast. Mina legaalse Mark maniast tulime siia Kihnu muuseumi küla ning noodimaias ja oled siin pealik. Vaata, et mihklikuu hakkab varsti otsa saama, aga roosa muuseum näeb pilt aga siia esikülje peal näolex karneval tulemas. Kas hoiate need vägevad laste pildid kuni mardipäevani ning kadripäevani välja, et oleks lõbusam hämaralasse aegas ka Kihnus elada? Tere, tere, Jukanud üksjagu mihklikuud ikka yes ka ju ning pildid lähtuvad maha värssi, sest vihm hakkab nendele kahju tegema. Kas need pildid tulevad kusagile muuseumi, ka neid teisi? Täkkestan hoiaid, Kihnu lähevistid, need seal laagris oli maise maainimesed, rohkame. Need on nende tegijad, jaod neid meie Kihnu muuseumi ei Soa ega ei võta praegu kanda. Ja see on igasuguse hülgesi küll punastes ilmega ning roheliste ning kuldsete Silmega ning mõnel hülgel isegi purjud peal kähkumine Ede kohe kipu. Kuidas puuseum sügisele ning talvel vasta läheb. Praegu Antsuka suvisele lõputamine veel paelutu, sihuksed, kirjatööd ka, mis üldse sujus väga tihegi neid nüüd tõmba koomale ning kudumisfestival oli Allas, nägime kuidas ja siis selle söega rahu jääb, et kas olim asjaka vähem selle koroona pärasseeli, kes rohkem ette rahu tuleb olla. Paelu oli Eesti inimesi ette vähe oli väljamaa inimesi, olid pisikesed grupid, kõigega sai rohkem rääki, aga õpilasgrupid, ujujaid terven tulemata, see tähendab, et üldkokkuvõttes külastaja on märksa vähem kui minemast. Aga Kihnus oli naa palju pidusi. Ega reede, laupäeva oli mõni pidu, pidulised Squad, muuseumi jääksid. No ma ütleks, et kysica kihnu maa peale tuleb see muuseumis koemees jeti jääkoha peal ka keskSoart mäng kiriksi samas ning kõige lihtsamini ligipääsetav ning ette vägev koht ning arvad enamus pääsi kindlasti. Näituse Soalisunud praegult õlal Märjamaa luuletaja ning maalikunstniku ja Anni ehk Jaanus Hermanni siidimaalid, et kauaks need jäävad siia. Siidimaalid vahetama välja septembri lõpus tegelikult Jann ehk siis Jaanus Herman tahtis ka Kihnu tulla, oma luuletusi lugema ning Kihnu õpilastega kohtuma. Vaena eng saadeti, haiglaplaan jääb metel katki. Aga nüüd septembri lõpus panema välle Jaan Aadi, Georg vibriku ning teiste Kihnu naiste tööd, mis nüüd hilisel ajal andmeid muuseumi jõut Kanadas ning teiste välisriik, kes ka on nende naivist järeltulijad. Pöördun Kihnu muuseumi poole, et kas meie tahaks neid ning nämed kahjuks ei väärtusta seda aga tegelikult õieti äärses ka näidata, et nad saatvad Kihnu muuseumil oma tööd, mis seal ette, Dorav, me muidugi oleme paeluseda propageern kohanenud karjääkimisi, väliskihlastelegi Suisi käivad, et kui teate mõnda, et siis palun öelge, et kogu oma Kihnu muuseuminet kogu. On üsa puudutasid küll ühte ette Ella keelt, Meo hinges, sest et eks me aju Käisi Torontos karjamaa jaanist filmi tegemas ning ning mõned pildid said oma käega ka Eestimaale toodud. Aga nii Georg veidrik kui ka siis Jaanoadond ju üle-eelmises naiste entsüklot meedias siis asi Londonis ilmus 1984 eesti kutselised kunstnikud või polegi ülemaailmsetes tsüklopeediasse peasianaga? Kihnu mehed said sinna koos Paulkondasega küsimus see, et kas nendele uutele maaliale osteti ühe otsa pilet või pead taha kohe saata. Noh seal ei ühe otsa pilet, et nemad jäävad siia, eks selle pühendus ka, et kõik Kislas ta mälestuseks on need siia jõudnud, jäävad siia. Kui nad internetis seda saadet peaks kuulama, siis ette ette, et vägev ja suur paine ing Aitima nendele. See äsja siis nende naelaga pärast seda saab, et kui need säält ajutiste näituste saalist välähtad Kihnu muuseum anda oma originaal naivist, maalid, viin oiala Eesti ajaloo muuseumisse, kus on paremad tingimused, nendest ka tahaks teha, reproduktsioonid tähendab siis koopiad, mis meediale siia jäävad. Aga need originaal? Ha, kui eriti väärtuslik ka tahaks ikkagi Tallinnas vada. See on õige mõte küll, kuna Kihnu muuseum tulekindlus pole see kõige kõrgem klass ning üldse muuseumi eksponaate puhul on oluline väärtus ju ette kõrge. Aga kas karjamaa jaanimaali hulkas on see üks tema tähtsam asi pilt kus on siis tormaga pisike paat Elton peal ning aastate Silmega inimesed üle mere põgenevad tsi punaarmeest Rootsi 144. aasta tragöödia ning paljud ei jõuaskit üldse eluga teisele kaldale. Jah, tõestanud üks paadipõgenikke piltko et netoTalm juttu, et noh, sarnased ka, aga jah, üx originaalis Jako pilt. Ka sülalistmised koha ikka Ede kohe lähtuvad Kihnu muuseumis. No ikka lähtuvad juba pikisilmi ootama seda mihklipäeva kanti, ikka esimene on tolm, kindlasti jäime selle natuke, süda ikka sihuke ärevil, karjuvad kuidas viirusele haigusele edega läheb. Et kevadel bulaliseevee koolitus, noh sellega lähemeedee kohe ning ning ikka oma oma Sakko täisvereline elu läheb ikka edega, kui nüüd jälle see haigus tõesti mõnda muuda tülaliast vist seal ei pea ju paari tantsime vaid ka tegelikult ju käsi natuke eemale hoida üksteisest, et vard või põhimõtteliselt jõuga tööd aga ei käiks oma nõrkes. No ega seda vahet ju peab kindlasti pidama, aga kui ka off tants, siis on parem karta kui kahetseda. Eakate inimestega tegu, Waaneksiisika, meie neid enam ei tee, kui see tõesti kihnu jõuab. Aga on kindlasti üks laul ka, et jumal hoia kihnu maad, laulate seda ning ta hoiab ka täiti. See on ilus laul, kindlasti laulame seda, loodame paremat Seace säilmete täna õhtale saadan õed uudised juba tuleva karja. Olgem ikka reaalsed ning terved, siin-seal märg.