Kindlasti mitte. Päkapikudiskot jah, täie rauaga, ma ei saa aru, miks te hevimehed ei ole kurat korraldanud siis seda päkapikudiskopõletamiskampaaniat nagu omal ajal norra õleti. Ei, mis? Norras põletati Ameerikase staadionitel seda diskomuusikat. Ja see on see võib-olla. Või selle, selle võib kunagi ära teha, ma pole isegi selle peale mõelnud, ausalt öeldes, et ennast alandada sellise rämpsu põletamise peale, väga vabandan. Räägi, mis mängib siin juba sinu mängib see muidugi selle aasta tahaks avastustest, tänu mille ma avastasin tänu saanud Claudile ja bänd nimega interarma segab kokku black metalit, sho black metalit, ütleme tuumi, ma ei tea, mida veel, ühesõnaga, aga kelle eelmised plaadid olid suhteliselt mittemidagiütlevad ja, ja uus plaat milisel Milleri laps välja andis, on praegu kindlasti 2013. aasta parim metal plaat. Kuulame seda. Aitäh, mu aitäh, Raul. Kõlab interarma. Splaadan loo nimi ja mopi valik. Medaljoni saatejuht ja metalit kuulate raadio kahes igal kolmapäeval kella 10-st keskööni. Kohe pärast rokkar olla. Järgmiseks on mul rõõm tervitada siin. 20. korrusel džässitapi saatejuhte, kes on eetris pühapäeviti San Antonio ja Erkki Erkki NATO just nimelt. Ja mõõdad mõtetes on kindlasti meiega veel Fidži orav ja kaugel Ameerika stiilse trammi ning Jaak Sooäär, kes teeb meile üle nädala jätsi topi rubriiki. Ma olen kuulnud, et trammi tuleb siis nüüd millalgi tagasi salt Ameerikast. Eetris käin väidetavalt jaanipäevaks kodus ja tema on ostnud tõenäoliselt sellel kas viibimise ajal selliseid plaate, mis teid kadedaks teevad. Mitte ainult. Jah, nägin sind oravat vahetult peale seda, kui ta oli trummil külas käinud ja ta oli ikkagi näost roheline, rääkides nagu nendest plaatidest, mis trummi on kokku ostnud seal nüüd lühikese ajaga. Mina tee saadet kuulates alati saan aru, et teil on ikkagi formaat, on tähtis. Või ehk silma ütleme nii, et orava puhul on kindlasti nii, et mida kallim vinüül mida varem lugu ei lugudele vaidleme, aga orav mängib alati kalleid plaate, meie mängime häid lugusid. Kuidas teil üldse? Ma ei tea, kas ma üldse saan niimoodi generaliseerida üldistada siis eesti keeles. Kuidas üldse teie seltskonnal läheb tänapäeval? Võib-olla ei mõtle selle peale nii, nii väga, kuidas meil läheb, sest meil läheb kogu aeg hästi, et kas rahvas nagu kuulab seda muusikat, mida meie parasjagu mängime või nad ei või nad ei kuula seda parasjagu. Ei ole populaarne, et meil läheb ikkagi hästi, sest me oleme rahul selle muusika, mis me mängime, meile endile meeldib. Mina näen seda, et teie saadet kuulatakse väga palju järgi. Mis tähendab seda, et ikkagi inimesed on olemas, kes armastavad just selliste kuidas ma peaks üldse defineerima seda muusikat, mida teie pühapäeviti siin raadio kahes mängite, sest ma olend pisukest vingumist kuulnud nii-öelda tõsid jazzi inimeste käest, et kuidas nüüd niimoodi, et saad, saade on sääs idab aga see asi nagu ei tulegi. Et lükake nüüd nende inimeste selline ütleme siis vastik eelarvamuse ümber või, või siis minu arusaam sellest üldjuhul mängile ikkagi sääsi. Ja just sellisel põhjusel, et ja küll enamus meie saate muusikast disko puugipõhine väga-väga suures ulatuses ja elamus muusikut, kes seal lugudel kaalse teemadel džässmuusikud. Et siit ka sotsiaalseid Hap tõenäoliselt, et aga mul on selle kohta ka selline hea jutt, et siin paar aastat tagasi käis stuudios külas Vaiko Eplik ja ta käis küll oraval külas ja siis oli ka see teemaks, et et kuidas selle džässi ikkagi on ja lõppkokkuvõtteks oli. Oli siis järeldus selline. Džässitapisaade võib oma pillid kokku panna sellel hetkel, kui me oleme nagu, ära defineerinud. Täpselt, mis asi džäss on, et meil käib kogu aeg pidevalt see nagu, nagu sa otsimine ja kui me oleme otsingutele lõpuli jõudnud, siis võib ka saateid. Poisid, mille eest ma teid, tänan. Et te kasutasite väljendit. Kuulame esimest lugu, mis te olete kaasa toonud, mis on artist nimega cheff, Gilsson ja plaadifirmad sääsmel üsna limiteeritud, seitsmendad loomulikult teeritud järjekorra number 157 ja loomulikult ja lausa nii suur tiraaž võib igal juhul. See on raadio kaks, see on R2 20 juubeliõhtuse vööndi, erisaade ja praegune eetris Chasida. Käimas raadio kahe erisaade ning hetkeks hõivas eetri džässitapp saade, mis tavapäraselt on eetris pühapäeva õhtuti kella kaheksast kella 10-ni ja kus tiimis praegusel perioodil on orav, keda me omalt poolt tervitame. Jaak Sooäär jaatsidopiga Merkinud San Antonio ja loodetavasti peatselt ka trammi, aga ma arvan, et läbirääkimised vist veel käivad, nii et seda 100 protsenti välja lubada ei saa ja just kõlas meile lugu Erkini salajasest plaadiohvrist plaatide hulgast, mida ta kunagi kellelegi ei näita, aga ometi sai seal nimi siit välja. Selleks palaks on Color, Decora melo, arhiteks marke ja tõepoolest saladuslik plats on. Nagu Raul ka küsis, kui tähtis on formaat, siis formaator väga tähtis, kui selle artistinimi lükata Google'i otsingusse, siis vastet vast ei tule. Ei tule liiga palju, mis, mis teeb ühe välja. Ja viimaseks looks vist siis meie poolt jääb verivärske ja meie mõlema üks viimase aja lemmikplaate nimega vors artistiks kooslus ja pala nimeks Istanud safiir. Sellist moodsat klõbinat, mida ka aeg-ajalt džässitapisaates võib kuulda ja viimasel ajal Palju õnne raadio kahele saatsid appi poolt. Suured tänud. Erkki Nato vile ja samandooniale tšansid abist. Chasid Apone eetris Raadio kahes. Pühapäeviti. Kella kaheksast 10-ni. Just nimelt. Järgmisena mul on tõeliselt hea meel tervitada. Ringo Ring, tere. Tere. Mul on tõeliselt hea meel sulle tere öelda kõik, aga sina oled olnud raadio kohe algusest peale. Mitte päris algusest. Ma arvan, et aasta võis olla näiteks 97. Nii et mitu aastat peale algust Räägi, mis on selle aja jooksul muutunud võrreldes sellega, kui sa siia tulid ja mis toimub praegu on loomulikult väga uhke oli näha, kuidas sa kohe kõlava kõlama hakkava muusika võtsid välja rahakoti näol. Et, et see nagu siin just enne sai öeldud, et vanasti pidi rahakotis võtma raha välja, plaate osta, aga nüüd võtad rahakotist, oleks muusika välja. Ja see on väikse bulvakesega peale, aga lisaks sellele, kui seal tuvisid, siis võib-olla see ongi kõige suurem muudatus tegelikult, et kui nagu mõelda näiteks aastast 97 93, muusika tellimine võttis palju kauem aega, selle muusika kohale jõudmine võttis palju rohkem aega ja nii edasi, et kõik on muutunud selles suhtes nagu palju kiiremaks. Kas on hea või halb. Ma arvan, et see on ühteaegu hea ja teisest küljest halb pärast, et mulle mingis mingis mõttes mulle tundub, et olgu, väärtustame muusikat vähem, tähendab, ta tuleb nagu selline kogu aeg tuleb uut muusikat, et võib-olla on nagu võib-olla kuulame vähem selles mõttes. Või vähemalt mina, mul on selline tunne, et ma kuulan, võib-olla vähem, kui ma kuulasin kunagi varem. Minul on jälle tunne, et tänapäeval pole üldse hitte enam. No tähendab, see ongi, kui nad on, siis nad on hetkeks jah, tähendab et kuidas, kuidas teie rege maailmas. Ma arvan, et see on samamoodi, see on suures, tähendab see käitlus on nagu palju kiirem. Ja samas kui öelda seda, et muusika oleks tingimata paremaks muutunud, et halvumusega tuleb samamoodi nagu nagu varem võib-olla keskkonnasõbralikumaks, sest et kui mõelda nagu Jamaica muusikaga peale, siis seal olid seitsmetollised singlid, eks ole, mida pressiti ja mille puhul. Kui ka muu maailm oli läinud CD-de peale siis nemad pressis veel seitsme tuliseid singleid, kuidas see tänapäeval on tänapäeval, see on MP3, tähendab, et see vinüülipressimine, see on ikkagi minevik, vaid see toimub selles mõttes väga järsult, et vinüüli nagu otse MP3 Se. Vahepeal täiesti see nagu ära. Aga sa oled raadio kahes ka maailma muusika saadi etnokonservide juhtinud. Mis selles maailmas teistmoodi on? Minul on, tunnetad, et seal on selline segunemine toimunud, mida ennem ei olnud. Või ma eksin? Ma ei oska sulle seda nagu öelda tähendab selles mõttes, et võib-olla. Ma ei oska ausalt öeldes öelda, sellepärast et kui ma nagu mõtlen ajas tagasi 97, siis rege muusika ja kõik sellega seonduv oli omakorda selline etnomuusika, siis ta muutus korraga, et ta ei ole etnomuusikat, rege muusika on midagi muud. Aga, ja ma arvan, et ta võib olla kirju, maks, ruuter tegelikult, mis on nagu positiivne see, et väga paljud sellistest kui me räägime esimesest-teisest-kolmandast või neljandast maailmast, siis tegelikult tüübid, kes teevad muusikat kuskil näiteks aafrika mingisuguses äärelinnas, siis muusika jõuab kuulajateni palju kiiremini. Ja muidu see võib-olla ei oleks üldse kunagi kusagile jõudnud jäänud ainult mingisuguse häguse kasseti peal, eks ole. Et, et selles suhtes võib-olla see perspektiiv on laienenud või tähendab, see spekter on palju suurem, kui see kunagi oli varingud jätkudes. Mulle meeldivad hägusad kassetid seal kusagil maailma nurgas taha naljalt 30, mitte keegi ei tea. Ja siis see kassett leida nagu selline geoloogid, tõeline rõõm. No tähendab, see ongi see, mida avastad. Sa tõesti avastad midagi. Kui sa varem nagu avastasid ja nüüd on kõik teada ikka, mitte midagi ei ole päris nii, siis ma tahan küsida, mis asi see neljas maailm on. Nii rumal. See on see, mis on nagu neljandast dimensioonist. Hallo kosmos just nimelt. Ringo, mis on esimene lugu, mis on meile täna? Esimene lugu, mida ma tahan ette mängida, on üks väga hea lugu selles mõttes, et ta on Aastast 2013 artist, ankrooniks, uus roots, artist ja see kõlab nii nagu vanamuusika, et selles mõttes nagu uus ja vana saavad kokku. Eriti hea lugu, Ringo on, on, Sul on siis sarnaselt paljudele teistelegi siis nostalgia millegi vanema vastu? Tegelikult ei ole, aga lihtsalt mõned asjad, mis tänapäeval tehakse, kõlavad nii hästi, nagu nad oleksid tehtud muiste. Aga samal ajal on tegelikult ju väga palju ka head ja uut muusikat. Ja see lugu, mida ma, mis järgmiseks kõlama hakkab. Kuna ma teen siin raadio kahes, eks ole tegelikult kahte saadet pääsmed FM ja etnokonserve siis järgmine lugu on see, mis võib kõlada mõlemas saates tegelikult. Meitšarleider sõnal Woodžaud, suurepärane video on sellel, muuseas soovitan kõigil vaadata, seal ropp ei ole, tähendab, see on samamoodi, võiks öelda nagu klassika laureaat, kannikad. Hiigelkannikad. Rappumas, mitte päris peale. Mind on eluaeg ausalt öeldes Ringo pannud imestama see, kuidas sina, intelligentne inimene suudad seda õudsat seksismi taluda, mis selle Jamaica muusikaga kaasas käib. Aga palun vabandust, et ma selle nüüd välja ütlesin. No aga kõlab hästi, loomulik. Midagi kunagi öelnud. Ja teine asi on see, et seda võib-olla tuleks vaadata ka läbi sellise perspektiivi. Ma nagu kerge huumoriprisma, et mitte ainult nagu tõsiselt, et see ongi nagunii sellepärast et meelelahutus ei ole ju tegelikult painult selline surmtõsine kolm kipras tehtud asi. Et on vaja ju lahud, meeldan vaja lahutada. Aitäh, Ringo, aitäh sulle. Kuulate raadio kahte eetris on raadio kahe 20. juubeli eriprogramm. Kõik õhtuse vööndi saatejuhid on siin stuudios, välja arvatud mõned üksikud, kes on Tartus ja mõni hull lausa kusagil välismaal. Täname Ringot räge poweri, kunagise poweri, praeguse fašmanud FM-i ja ka etnokonservide saatejuht. Aga nüüd eesti räppi põhimehed seisavad minu vastas. Liigutavad paigal, ei suuda olla väga lugu, nii kaasakiskuv loomule yhe lugu seal. Nii nagu raadio kaks on tavaliselt kogu aeg, eks ole, väga kaasakiskuv. Kesterid olete siis, mis mõttes? Tutvustate äkki ennast Paul ajav tere kvast. Kutid, kuidas läheb? Ta ei saa kurta, ei, seekord ei saa kurta. Ma olen küsinud siin päris mitmetelt eelnevatelt külalistelt, et võrreldes selle ajaga, kui te siia raadiosse tulite on toimunud teatud muutused. Millised on need kõige suuremad? Vanasti ma mäletan, kui te tulite saadet tegema, teil olid suured kotid vinüülidega kaasas, sellepärast et sellepärast meil saateaeg oli kolm tundi. Okei küll, saateaeg oli kolm tundi ja teil on ka selline, ütleme, mängimisstiil jube kiiresti tuleb lugusid mängida ja nüüd kui tänapäeval, kui te mängite ainult arvuti, kus teil on see muidugi eriti lihtne, et sealt saab nagu loo, nagu siis saab kiiremini ja enne seda tihti kongresse otsima, eks ju, selle plaadi välja ja siis ta peale panna ja öelda, et nüüd saab, saab nagunii kiiresti teha, kui kiiresti me ootame, ootame nagu pingsalt, et mis see järgmine asi on, et kuidas, kuidas v minu arust enam järgmist asja ei tule enam kindlalt, ma loodan, et see on niisugune asi, pannakse kuskile siia pea külge kinni kinni mingi kiip ja siis saad kohe nagu need üks usud, et see on nauditav inimeste küll minu jaoks kindlasti on ja, ja kusjuures ma olen tihti mõelnud siiamaani, et ka teil on see nauditav nagu endal mängida on, on väga lõbusa näoga kass. Ei, tegelikult tõesti nii see on, elu on nii kiire, ei ole siin aega midagi midagi lugu kuulata rohkem kui poolteist. Nüüd nüüd hakkavad inimesed vaikselt sellest aru saama, et see on lihtsalt see asi, et, et, et miks peaks nagu tegelikult need loomulikult neid uusi lugusid või, või mängida pikemalt ka mängin, vanemad kindlasti mitte, olin ma mõtlen, needsamad lood, mida inimesed on kuulnud juba nii palju, et okse peale klubides aga ikka nad tulevad siis seda võib natuke lühendada, Maria ta see on. Et sa lihtsalt kergelt selliseid mälupildid Te viskad hetkeks ette ei näe. Tulles tundsin ära. Ja siis saab mingi uue loo pikalt mängida, aga kuidas elab eesti räpp aastal 2003 ikkagi ju räpimehed ja Me oleme teie, olete need, kes räägivad, et eesti räpp elab paremini kui kunagi varem, kusjuures tõsi on, ma ei tea, kas, kui kunagi varem, aga nagu mingi uus hingamine on küll praegu tegelikult alguses ikkagi lõpule suhteliselt kehv. Ja sellega lõbus, võib-olla karavan tegi, eksju selle ühe värava neli räpi. Kas kas sa teinud pidasid seda kuulsat Luguse kruus postersi lugu või oli mingi? Pagan, ma tean, et vitamiin tegi meeduaal kaerajaan kaerajaan ja ja seal on, on minu isa mängis seal loos, tähendab, selles loos imega, selle mängis, vitab sellest samast bändis ja see on ainuke lugu, kus mu isa ei mängi trummi, vaid sinna Peeter Vähi programmeeris. Mingi Rolandi trummimasinaga, selle. Siin on näide, eks seal on veel nagu vaadata tagasi nagu tegelikult mõtlema nagu raadio kohe nagu aeg-ajalt ja 20 aastat tagasi, sest seal on see oled sina ja see, et seal on see, et noh, seal oli veel neid hitte ja neid häid räppareid. Mart Mardisalu. Bella onu Bella kindlasti ei saa mainimata jätta, et neid oli mitmeid nagu tol ajal. Aga no ühesõnaga jah, et selliseid lugusid, et inimesed on nii palju neid kuulnud, et neid saab tegelikult mängida ikkagi ainult niimoodi minut, võib-olla mitte rohkem neid eesti lugusid, onu deegolmas saate, mängisin just hiljuti mängisin noorima popmuusiku täis täies pikkuses. Jajah, ma alati mängisid. Sa jäid lõpuks magama ka. Ei jäänud. See on, see on suurepärane algusest lõpuni, sealt tuleb järjest head asja. Selles mõttes täitle räpi puhul üle kuue minuti on väga palju rääkimist. Ja esimese salmi lõpus jõutakse, võib olla kuhugi, aga noh, tegelikult finiš on ikkagi neljanda salmi lõbusa teie neljanda salmi lõppu. Kunagi ei jõuagi neid lugusid kas või midagi, sellepärast ei muretse teil ei, nagu ei saagi nagu nii-öelda te. Kuulajani me rääkisime tegelikult peohittidest, mida, mis on, Ta on niisama nagu mingite projektidena, mis ainult refräänina nagu peaks teinekord lõpetama nagu mida siis? Küllo elus asju jah, peakile Marian võiks, kuulaks ja nüüd ja nüüd teeme tõesti niimoodi, et kuulame selle esimese lõpuni algusest lõpuni, ma kujutan ette, et tõeline piin. Ja siis me hakkame niimoodi nihelema, hakkavad esimest salmi, til hakkavad pihkudes karvad kasvama, selle tõenäoliselt. Aga me ikkagi kuulame selle loonud lõpuni ära, kuulame räppi, vaatame, kuidas muru kasvab. Paul, mis on see Bushedee uus asi, eriti andeka piidiga juba isegi bändi artistinimi on selline. Nad ei viitsi seda siis perekonna perega külmad ja muidugi, aga noh, perekonnanime isegi Bushatii, noh, tegelikult ta nagu lühidalt Tammsaare, Puša, Tammsaare või siis nagu raadio kahe saatejuht, see MK. Raadio kahe õhtuse vööndi eriprogrammis mis on eetris seoses sellega, et raadio kaks saab tervelt 20 aastaseks. Paul, sa mängitana õhtul kusagil kus stuudioklubisse Klubi Studio tuli jõu. Täna teha isikliku rekordiga. Mis aga vähemalt ma mängin tänasele üleval korrusel, nii et seal seal pikemalt. Aga, aga jajah, jah. No ma isegi tunduda isegi lasknud seda lugu lõpuni, hakkasime rääkima ikkagi ja tegelikult on ju loogiline, et asi on selles, et poisid mõjusate mind nii ja ma tahan, näha on. Võib-olla Me saame midagigi vastu halvasti mõjutada, sest ma arvan, et Sa oled meid nagu hästi palju mõjutanud ja pole enda teadmata mida me järgmiseks kuulame. Jah, see vist jõudis sinnamaani välja, et lisaks sellele, et me seda räppi saavad, teeme siis me teeme siin ühte saadet veel raadio kahes. Teha seal saates pigem mängime seda mit kõik kõike muud peale räppi ühesõnaga noh, ikkagi need lähevad kuidagi mingilt maalt kokku need saated ja kes meil on plaate mängimas kuulnud, eks ole klubides siis nagu nende jaoks on ilmselt juba tuttavat lisaks sellele, et ainult üks minut saab igal juhul kuulata maksimaalselt, siis need muusikastiilid ka vahelduvad nagu niimoodi üsna. Üsna teravalt. Et ma arvan, et see on minu ja Pauli aprillikuu lemmiklugu, see on nüüd peaaegu kuu aega vana juba küll. Et ei ole enam üldse värskeks hele muusika, selle muusikaga on see viga jah, et see, see ei ole enam üldse uus, kui ta juba natuke täna on. Aga see tundub, üks endast lugu ahju ei ole, sellest, meil on, meil on megakahju, sellest aga kui tihti tsiteerib, aga samas on see, et on mingid lood, mis jäävad nagu klassikuteks ja on, on siiamaani, saavad paar-kolm sellist 2009 10 lugu, mida võib siiamaani mängida. Kuulge kutid, need, kes seda dikteerib ikkagi ikkagi nii-öelda inimesed, kes tõesti ütlevad märgitud kuu aega, vana lugu, jällegi mingi kolmas kord mängida seda, pigem on vastupidi ja mina lähen peole, ma ei viitsi enam kuulata neid. Pean vastupidi, see, et nagu näiteks muuseas nagu tegelikult nagu näiteks seda lugu, ma arvan, mängima mingi nüüd võib-olla veel kuu või kaks nagu ja siis, kui kõik tahavad seda lugu mängitaks, siis me oleme võib-olla natuke juba sellised. Et siin on palju häid näiteid, noh täpselt nagu sa mingisse poweri seal mingi Harlem seiklema, mida mängisime aasta aega tagasi või mingi Mcmori triumf või mis iganes, et nagu ja tuleb, tuleb nii välja. Me oleme ikka need suuna näitena kümneid lugusid. Kuulsaks saavad ehk et see on nüüd üks näide sellest Penwastvitš tegelikult, aga nüüd oma selle house'i aliase bridži alt ja selle loo nimi on Jack, kuid ei ole varem kuulnud, siis nüüd oleks aeg. Nüüd oleks aeg. Aitäh kotis, aitäh. Things. Raadio kahe õhtuse vööndi stuudiost lahkusid just hipo-Fi mehed ja asemele tulid vungi mehed. Jumal küll. Küll meil on ikka kirev see seltskond siin. Mul on tõeliselt hea meel. Tervist. Tere, Raul. Tere, Raul. Pump. Politsei on eetris. Tahan teilt täpselt sedasama asja küsida, mida ma olen küsinud. Eelmistelt saatejuhtidelt ja küll teie muidugi olete siin saadet teinud vist kolm aastat. Aga mälu on teil ometigi ikkagi pikem kui see kolm aastat, mis on olulised muudatused, ma ei tea, millal pöörab, millegipärast mulle tunduvad tänapäeval küsimused just huvitavad, et mis on muutunud ka just nimelt pungimaalt, kus üldse punk on tänapäeval? No minu jaoks on punk rohkem minevikumuusika ja minu muusikavalik läheb rohkem sinna kanti. Mart hoiab rohkem silma peal, uuemal. Aa okei, Martin, sina oskad sellele vastata. Läheb kurjemaks ilusamat võimalus rääkida. Kas olgu helikeelest, aga kui me räägime, räägime subkultuuri olemusest, mõtlemisest, siis mis siis ta läheb järjest globaalsemaks ja järjest ütleks, et muusika ei ole enam Eestis muusikakeskne subkultuur, nii väga Eestis Eestis tegevuste keskne tohoh, sinna lähedased heas mõttes hiti liikumiseks juba kätte võtta. Vaata, mina puutusin kokku, kui ka siis, kui ta Eestis tekkis. Ja siis ta oli paljuski ikkagi selline moesuund ütlemine kui niisugune puudus, pea täielikult julgesti veel selles, et viimase 10 aastaga mõtlemine on tekkinud, on tekkinud tõsi, on, et isegi mina olen mõne koha pealt sihuke vana, peerivad ei ole kõige kaasaegsema mõtlemisega ehk siis radikalismis tegelikult pump mõtlemisega peaks kaasnema, on tänapäeval Eesti pungist täiesti olemas. Kuigi see on umbes selline, nagu ta oli võib-olla mujal maailmas, siis ütleme 30 aasta eest 20 aasta eest, umbes niimoodi. Aga noh, siin oleme. Mis see teie esimene lugudena manitseb, lasen, ma panin selle plaadi pealt, ma oskan sulle ainult loo öelda, see on andades voodia ja laadin zombi tibiitvaid tibid, haar korjust, eks Tartu bänd nimega Project dekadentsi, mis on võib-olla üks viimases kolme kolme aasta ägedamaid ning bände, mis on esile kerkinud, selline esindatud, kes seda pungi kurjemat rahvusvaheliselt suundate muusikaliselt peaks sobima ka metal-publikule. Kuule kuulge, räägi kas need igasugu pungi tiiva alla kipuvad. Kuidas ma nüüd ütlen siis, sedasorti subkultuurid, mis tegelikult nagu pungiga üldse kokku ei peaks puutuma, on Eestis endiselt olemas ja saavad endiselt läbi üksteisega, mul lihtsalt tuleb meelde, et. Tunnen sellist. Jah, ma siin vahepeal annan inimeste plaate tagasi, mis on küll mälupulga näol, aga hea küll tuleb meelde näiteks selline asi, kuidas üks Soome plaadifirma boss, kes on ka Eesti punkte päris palju välja andnud sai demokasseti. Bändi nime ma igaks juhuks praegu ei ütle, te kindlasti teate seda, ei, seal oli selline lugu, kus siis teatud rahvust ahju suunati ja ja ta nagu ei saanud aru, et miks, miks talle selline asi saadeti. Et noh, ühesõnaga lihtsalt näide sellest, eks, et noh, mõeldud punkrisse. Noh, muidugi et punk punk plaadifirmal siis me, me oleme ju ka puuk nendes asjades olema tänapäevaks tegelikult suuremas plaanis on maailmale järgi jõudnud, et enam ikkagi nii ei ole, et me võime näha kontserdil täiesti maailmavaateliselt erinevaid inimesi. Üldiselt mitte kuigi aeg-ajalt ikka eksivad sinna. Aga noh, saame aru, et neid oma pidusid on vähe ja nii salaja, et nad ise ka ei tea, millal need toimuvad ja olgu Tartu punki kuulama. Nüüd see on siis projekte igatahes tüübid, hart, koor ja Annele suurd võimuks. Nii kõlab eesti punk, ma saan aru, Tartu bänd. Kuidas eesti punk elab 2013 tegusalt tegusalt, mida see tähendab täpsemalt, kontserdid toimub põhimõtteliselt iganädalaselt, plaat ilmub regulaarselt või, või mida sa silmas pead, kusjuures tahaks saade toimub kaks korda kuus. Ja isegi saade toimub kaks korda kuus, aga kusjuures on kahju, et on üks väga lahe kontserdipaiku Ülase Sotsiaalkeskus Ülase 13, seal toimuvad väga huvitavad kontserdid. Kahjuks sinna ei jõua nii palju publikut, kui võiks isegi mõnede omas genetsest tuntud bändid on seal käinud Lederfeiss näiteks. Propaganda tuleb nüüd mitmendat korda sinna mingi aeg? Jah, aga see seltskond on natuke see, kuidas öelda suletud ja nad väga ei pürgigi ütleme, laia kuulajaskonna rõõmu tegema. Mis sa veel oskad öelda, Mart, oskan öelda, tartust vastavad oma Scotti jõuliselt. Siis see on nüüd viimased teemasid olnud, siis. Mis ma oskan öelda? Kas praegu kusagil? Seal vana vennaskonna fännina ikka ei saa, vennaskonnast rääkimata. Kusjuures käisin nüüd see viimane reede, kui oli 20 aastat usk, lootus, armastust ja pean tunnistama, et üle aastate oli üks vennaskonna kontserdi, siis mulle väga meeldis, kus bänd oli nagu noh, lava peal, vanad ja väärikad, mitte nii, nagu nad harilikud mängivad. Mulle väga meeldis, kui te oma saates teeks selle punase nahkjopega lõpuks intervjuu. Ära. Tegime tegite või siis, kui eelmine plaat tuli tal viimane tõesti pagan küll, ma ei kuulnud seda, meil on arhiveeritud, millest te rääkisite, et mine meie Facebooki lehele, kuula järele. Just seal on arhiiv üleval produde käest, äkki soovitavad äge. Kuulge, mida me järgmisena kuulame, järgmisena kuulame projekti FS ja kannibal elektor. Effessi teatakse sellesama nime all kannibal elektor on omakorda Vahur Afanasjev ja nende ühiselt valminud pala kannab pealkirja hipster. See on siis kirjanike selline elektropunk, kui nii tohib öelda. Geniaalne, aitäh, poisid. Aitäh. Oma. Loomade ja isegi ka ja loota. Kae, juuksurid, lae ladelt. Aeg. Paneb punkti b ja hellalt ära täägi. Ma olen seal Lanale Helds. Heliks. Olla Kalev Roon Katri toitele Mängin lauamängus, väela tooneõhtu. Ma olen suurlinna vōi sale vaimsuse laadal Meel tervitada siin stuudios nüüd Meelis Meri, tervist. Tere õhtust. Saade Tallinn Express. Läbi raadio kohe on olnud üks populaarsemaid algusest peale. Räägime, kus see võti siin peidus on? Mis selleks tegema peab? Hea aeg, aga selle asja nimeks, no üks asi ja teine, sa pead silmas seda teie laupäevast aega? See on siis, kui inimesed hakkavad just välja minema, kuulavad raadiot, panevad riidesse, teevad võib-olla väiksemal, jah, aga Meelis, teie saadet kuulatakse palju järgi ja selle järelkuulatavuse on ka ja võib-olla see, et mängime seal palju muusikat ja me oleme jäänud oma liistude juurde, ehk siis mängime ikkagi suht seinast seina muusikat, aga samas ikkagi jäävad mingitesse piiridesse. Ma usun jah, et see on see üks põhivõtmeid siin. Kuule see aasta on olnud, mis nüüd see aasta juba viimased poolteist aastat või sinul elus ikkagi olnud olulised selle poolest, et sa oled nüüd ansamblis seal. Mitte niisama ei käidud tiitšeina ringi, vaid ikkagi ma saan alasema, ei mängigi enam eriti. No palun väga, ja viimati, kui ma sind nägin, selliseid tulid bändilaagrist ja noh, me kõik teame, bändi nimi on Tiger Milk ja album, üks on väljas ja esinejate, aga mis rolli ta praegu mängib, tantsuelus? Peale perekonna siis kõige tähtsamad. Ütleme niimoodi ja ta lausa nii oluline, et sa oled loobunud plaatide mängimisest plaatide mängimisest Loobusin tegelikult mingitel teistel põhjustel seed oma tervist natukene säästa. Kõik need 20, ma arvutasin kokku, ma just tuli ükspäev meelde, kui ma olin Raadio kahe eetrisse esimest päeva. See oli 20 aastat tagasi täpselt esimesel päeval. Ja seal oli üks naljakas fakt veel juures, mis saade see oli? See oli päevane, mingi saade, kus tutvustati kõiki raadio kahe tegijaid, kes hakkavad raadios tööle. Ja mul olid tuulerõuged. Ja Ma nakatasin siin paljusid inimesi mida me ise ei teadnudki, et mitte ainult aus muusikaga rõugete ja, ja siis, ja siis vahepeal. Ma ei töötanud siin raadios mõni aasta. Ja siis ma tulin tagasi ja nüüd ma olen siin olnud vähemalt vast mingi 12 aastat. Et selline asi tuli meelde kes on päris palju. Ehk siis 21 aastat oleme mänginud plaate ja nüüd ma enam ei taha neid nii palju mängida. Mängin ühe korra kuus ainult koos julmaga. Ehk siis Tallinnas pressi teise saatejuhiga ja mängimegi sellepärast üks kord kuus, et sinna tuleksid siis ainult inimesed, kes tahavad kuulda meid ja teavad, mis nad seal siis saavad. Meelis, sinu esimene lugudena.