Tere tulemast Popi kroonikates Sander varuskiga. See on David povi loo hukke Naibina teine osa. Kui vokaalivõtted stuudios olid alati olnud vaid esimene või esimesed võtted, mis lõpuks plaadile jõudsid. Siin oli ta loo lõppsirgel pisarais ja see jõudis kalentin diaplaadile. Viis aastat on järel apokalüpsis leni, David Bowie elab seda täielikult läbi. Samasta ulatab käe neile, kes on vähemused või raskemates oludes või ebasoodsamate tingimustega naisterahvad mustanahalised, geid, invaliidid. Paywyers avab ühe läbi aegade, armastate oma teose. Viis aastat on selle looja minekust selle saate lindistamise hetkel möödunut. Kui 71. teisel aastal povi oma viiendat albumit lindistama läks, siis tehti seda taaskord tšidentis. Taas kord ken Scottiga nagunii hiljuti lõpetatud Hanki Thorin kuid kõik sai olema sootuks teine, Bowitlaskotile kohe ära, et sulle ei meeldi see albumise, saab olema palju raskem. Scott ütles pärast, et muidugi talle meeldis see album, kuid povi mõtles siin sootuks teisiti. Tuju kõla ja kõike muud kui võrdlemisi pehme ja akustiline. Äsja ilmunud album. Povi tahtis sihilikult rock n rollimat suunda ja lisaks oma Ameerika eeskujul Louriidile sai mainitud veel üks sealtpoolt planti protokong mõju Igi Pappama stuudios iga asjade käiku lihtsustades. See, et ebatavaliselt ajastule ei tulnud, ei difriis ja meil man ega ka Arciei kordagi stuudiosse asja üle vaatama ja võidi teha, mis taheti. Esiteks tehti pudi formansi, trummi sound kohe kõvemaks tema heameeleks. Teiseks, kuigi akustilised kitarrid ja mikronsoni mängitud klaver jäid alles, tulime ikk Ronson märksa enam esile erilise kitarrimaagiaga ning samuti lõi ta suurepäraseid keelpilli arranžeeringuid. Nii palju kui sellest sai povi poptähetund, oli see koht, kus Rono tähti muusikuna säras kõige erksamalt. Ta võis povile Teile ebamäärase maski, nende tehtud üminast isegi paberi kritseldatud joontest või joonistustest luua mitmedimensiooniline soolo, nagu ta tegi seda albumi näiteks suurejoonelisel südamel, muuneid stay Primil. Kuid album, millest said Ryzen foolav segistardas, tähendas pairs grammarzai oma viimases järjestuses kokku otsustatud üsna viimasel hetkel. Näitamaks kahte asja, kuivõrd viljakas oli olnud povi aastal 71 kirjutamaks veel terve varasalve lugusid, mis ei jõudnud ei hanki toori ega sigi peale ja teiseks seda, et Sigist start, siis polnud kontsertalbum, vaid pigem kontsert, mille ümber oli mingist hetkest lihtsam kogunenud laval laule või lugusid siduda. Näiteks Starman asendas viimasel hetkel albumil kaveri tšakvery raundan Raunist ning klemmi hümne Velvet Kaufmann koos oma uue versiooniga Howli Haulist ja veel ühe kaveriga. Jacques prelli forte Amsterdamist olid samuti algses rivistuses. Starman muuseas tuli viimasel hetkel tänu Meinmani ainsale survele seal lindistamise jooksul sel perioodil lisada albumile üks Kuula näiteks seni mitteametliku Remmasterdust ja väljaannet ootavad pala lagi, juuaar. Või teise nimega miski Giulier seal, kusjuures praegu ühe fänni tehtud remaster. Ja neid oli veel kõvasti sealkandis nagu suid, heed, võidmann või Rupert Raili, mis kõik omaette väärt, kuid kõrvale heidetud palatsel viljakanal rock n roll'i perioodil bow jaoks. Selline lugu on kõrvale jäetud, mis ainult on Testamendiks sellele kui produktiivne oli võib-olla kõige produktiivsem üldse. Laulukirjutamise mõttes oli povile see 71 70, seal, kus see Sigistarlasti kontsert, mille ümber aga albumit lõpuks seati, tuli kõigepealt oma nimest taas kord ühelt hoopis kuulsalt autsaider pilt nimega Legindamistardast kauboi. Mis või kes tegi täieliku pilarock n roll'i müristamist mis on esindatud looga Pärelayst? Kogumikud quest, rekordservermeid? Jaga bow hilisemates intekates tunnistanud, et see oli kohutav lugu, kuigi tal oli see olemas plaadil ja sealt tegelikult tulebki Starlaste nimi ja mõte kosmilisest rokkstaarist. Sigi nagu eelmises osas mainitud on kõigest mask, mille taha povi meile muusikat annab. Justkui higist rääkiv biograafiline muusikalitükk on sigi albumi pealt lugu staar. Siin tegelased tunnistavad, et unistus on saada rock n rolli staariks ja kui mõnusam magama minna teadmisega, et oled rock n rolli staar ja tegelikult see raha kuluks ka ära. Aga mis veel tähtsam, povi mainib siin totaalset mutatsioon ja transformatsiooni, mis ongi see, mida ta sigiks kehastumisega hakkasitegi tegema ja tegi ka teiste tegelastega hiljem. Lisaks inspireeris sigi esialgselt väljanägemist värske Stanley publiku vägivaldne teos Clockwork oranž kuigi povi tõmbas enda bändikaaslaste jaoks selle filmi truugide väljanägemise pisut kergemaks ja veelgi ekstravagantse mad lavariietused ja too kuulus punane Mallet tulid sootuks kaugelt Jaapanist, inspireerituna moeloojast Kansaia mootost. Nagu ütles muusikakirjanik John Savins. Sigist on esimene postmodern popalbum. Povi kehastas end staariks, enne kui ta seda oli. Seda nii lugudes ja temaatikas kui riietuses ja stiilis. Otseselt tegi sellist asja rohkem kui 10 aastat hiljem näiteks prints Rainiga, lisades veel filmimeediumi. Nüüd oli aeg vältimatu reaalsuseks teha ja staariks saada. Millega muuga siis, kui sellesama viimase hetke lisandusega nimega Starman? Saarmäe on lugu, mis laenas oma refrääni ilmselgelt siit. Povi oskas väga hästi popkultuuri ära kasutada. Starman anti 72. aasta aprillis välja. Suvel jõudis ta top 10-sse ja viiendal juulil 72 tehti popajalugu kümnete tuhandete vaatajate ees stopp-poksis. Noori tabas esimest korda uuel kümnendil midagi enneolematut ja unistama panevad vanemad ja konservatiivsemad pahandasid kõigepealt lauldes dikt. Anjou näitas povi kuuldaval Top of the pops esinemisel kämbilt näpuga liigutades otse kaamerasse suhestuda iga jälgiva teismelisega personaalselt ja siis lõpupoole viskab enneolematu välimusega Bouim käe ümber oma säravale ja samuti ilusale kaasstaarile rannale. Ajal, mil Eltonil olid veel sügaval kapis, oli selline asi rangelt hetero, seksuaalses pop meelelahutusmaailmas väga vastukarva kõikidele instidele emmedele. Kuid kõigile neile suu ammuli vaatavatele noortele otsimas identiteeti oli see elumuutev kogemus. Vähestel võta Teil on üks teleesinemine olnud nii ajalooline ja povi senine ajalugu autsaiderina ja samas ise austades autsaider tereid rääkis tuhandete autsaider itega, kes koolides käisid ja andis neile identiteedi ja julguse olla nemad ise. Panime nii jama kullakest spandoubale, käri kempini või Soft sälli markalmandeni on tosinat 80.-te popstaarid öelnud, kuidas nende elu muutus seda esinemist nähes. Povi oli nüüd ka staar nagu Paulani ja mõlemad olid unistuseks ja inspiratsiooniks. Uuele 70.-te põlvkonnale teatas 60.-te nostalgiat ja järelvanget täielikult selja taha. 72. aastal oli povile vaat et isegi viljakam kui 71. aasta vähemalt selle väljalaset suhtes. Esiteks juba enne starmani sigid pakkus povi hitlerlaste, kusjuures peaaegu lahkumine valem mote huupolile, teatud lugu nagu safragetseri, mida enne kuulsime taustal, mida need ei uskunud, et on võimalik saada isegi hitiks. Kirjutas Bowis sealsamas põrandal iyanhantheri ees hoolde andnud jõud, nii lihtsalt see käibki. Mis oli siis lõpuks 10.-te grammi põlvkonnale see pophümn, mis oli biitlite hooliniidis laav või heitjud eelmisele kümnendile? Povi oli alles ise veel hiti otsinguil ja ta oli siis veel oma parima võimaluse käest lasknud, sest c5 moto huupoli kolmandale kohale ja tegi bändile tohutu teene, pikendades nende karjääri veel mitmeteks algumitaks povi muidugi ei saanud hiljem oma versiooni Kalindistamata jätta. Lisaks Ligile on Paulia Rannar suur käsi mängus veel ühel 72. aasta klamy meistriteosel, sest povi kohtus üha oma eeskujul uriiniga. Tegelikult Kaiibopiga Kariidiga mindi stuudiosse ja produtseeris tema armastatuim stuudioalbum. Nii et kovi pidi tihti käituma tõlgina pea alati laksu all olevale riigile, kui see üritas aru saada mikronsoni jäigast halli aktsendist. Vähe teada on fakt, et selle albumi väga nagu eel on povi kirjutatud, kuigi kõik lood on krediteeritud riidile. See oli siis transfarmeri album. Bowid, kui produtsenti tulid nüüd kosima, aga ühed noored bändist nimega Queen tegemaks nende teist albumit povi, kalender oli täis ja edasi läks tohutuks sigi tuulitamiseks. Esialgu oli vaja veenda ülejäänud bändimehed, liibukaid ja sätendavaid riideid. Mille peale just meheliku mudi ütles algul, et ma küll seda jama selga ei pane, aga kui peale paari live nähti, mis neidudega teeb, oli järgmistel esinemistel suhtumine juba a'la nii, täna kannan ma punast. Esimesed esinemised läksid järjest kuumemaks keskmise suurusega kontserti paikadest, esialgu Suurbritannia, see siis Ameerikas ja Jaapanis aina hulluvamate fännide ees. Üks meeldejäävamaid trikke oli povi põlvili oma suuga ranna kidra mängimas, väga homoerootilise seal lavarituaalis ja mõnel Livil kaasas povi suisa vana õpetaja Linzi kempi tantsutrupp. Kempi miimika õpetused tulid nüüd eriti kasuks ette Korea grafeeritud lava liigutustes. Millesarnaseid viskas seitse aastat hiljem ka noor Keit buss oma vuda ringkaitse videos, olles samuti kempi õpilane. Vastuvoolu 70.-te alguse maskuliimsele kokk rokkimisele oli povi feminiinne ja piiska rokk-kontserti järgmisele teatraalsemale tasandile. Juriiliga õthing, kõmin tõesti, nüüd peale kiiret sööstu kodumaa tippu oli aegse muusikamarketi Püha Graal Ameerika käsile võtta ja see on hetk, kus vargsi mainitud difriisi ja meinmanni rong hakkab tõsiselt sisse sõitma, on esiteks, 72. aasta septembris kirjutas povi alla end totaalselt Mein männiga siduvale lepingule, kus neil oli isegi õigus tema persoonile ja imidžile mis tähendas vabal võltspäevikute või filmirollide libauudiste avaldamisel. Povi hiljem kahetses seda diili kõvasti, siis asuti Ameerikas tuuritama enneolematult sellise julge hundi rinnastrateegiaga, mis oli ka tegelikult haavleid lõpuks täis. Isegi läks Ameerikasse, tuuribussis kirjutati siin siini. Strateegia oli viia kogu saatjaskond voor Holi friikidest lavameeskonnani välja linnast linna kui paraad ümber superstaari ainult povi polnud Ameerikas mingi staar ja tal polnud isegi ühtegi hitti oma nimelisel suurel maal kogu kambaga ööbiti luksus Likemates hotellides ja kulistati kalleimad šampanjat, et luua illusioon enda ümber, et tegu on superstaariga ja te peate teda tähele panema. Tegelikkuses rebis difriis halastamatult kõike Arciei artisti, honoraride avanssidest ja povi enda teenimistest, mis kõige julmem reaalsus oli see, et raha tegelikult polnud, vahel näiteks isegi takso jaoks, et sööma minna, mis siis tehti, telliti limu siinsest, selle 100 jälle krediidi võtan. Fotograaf Nick Rock ütles, et kogu asi oli täielik teater. Et ma olin tema eksklusiivne fotograafia, kui kuskil öeldi, et kes kurat on David Bowie, siis öeldi, et ta peab keegi olema, kui tal on oma fotograaf. Aga ma ka ei teeninud tuhkagi. Promo oli samuti kõva, kuid tulemused olid sellel suurel maal üsna erinevad. New Yorki sel Leisija Philadelphias võidi saale täis müüa. Ameerika Kesk-Läänes läks asi aga hapuks. Jäeti ära või mängiti veerandile saalitäiele. Ameerikaga avaldas tohutut mõju Davidile. Tema jaoks oli see kui täiesti teine maailm, millele Ta oli kõige lähemale jõudnud vaid oma kirjutatud lugudes. Nüüd ta elas seda läbi ja tuuritada sündisid lood järgmiseks albumiks. Tol ajal ütles ta, et olin kahte lehte. Ühest küljest tahtis ta Sigist edasi liikuda, teisest küljest kiusatusest jätkata. Tulles lihtsalt töötas nii hästi. Vahe lülina tundis ta õige teha, selline asi nagu sigi läheb Ameerikasse, on siin siin ei, oligi esimene singel ja povi suurim hitt seni jõudes kodumaal number kaks kohale. Kuid karmi irooniaga hoidis ta esikohalt ära sviiti Blopastermis, kasutades sedasama rifi. Kiini sai ka povile esimese promovideo. Kuid öelda, et järgmine album oli pelgalt lihtsalt sigi Ameerikasse lihtsustamine, siis see on natukene ülekohtune, sest läbin, sein on album, kus povi hakkas esimest korda eksperimentaalseks minema juba veidike väsides rokist. Ning Ameerikas leiti avangardist pianist Mike Karlsson, kes võeti kampa ja kes lisas kõvasti rohkem erinevaid klahvpille üle terve aladinasseini povi. Järgmise albumi. Müstiline nimilugu, lärin sein täis öiseid šampanjapurskeid ja dekadentsi. Kõige meeldejäävam oligi Maik, Karlssoni panus sellesse loosse. Karlsson esialgu mängis bluusi baasilm povile, see ei sobinud siis ladina stiilis sellele ka ei siis ütles tovi, et tuleta meelde seda 60.-te avangardi skeenet, millest sa mulle rääkisid ja kõik säilinud puhtalt esimese võtta ka, nii nagu seal plaadil on kuulda. Maicerson on öelnud, et aastakümneid on temalt selle ühe soolo kohta rohkem küsida, kuid tosinate, albumite või tuhandete tükkide kohta, mis ta mujal loonud. Lisaks on Ladinil tunda märksa rohkem pinget ja isegi skisofreeniline paanikat. Drive In Saturday on fantastiliselt ehitatud ballaad, kus povi vaatab jällegi distroopilisse tulevikku, samal ajal kui taim on kui lämbuv appikarje uppumine, kus terve bänd eesotsas jällegi suurepärase tööga kaassonilt ja Ronsonilt on sellesama pingelainel koos povi rabavate sõnadega. Isegi rock n rollivad Hanikindid, Šeutja, Gract, actoronskitsoidsed ja ärevad ja povi leiab Ameerika kogemusest isegi haruldase momendi oma karjääris minna eksootiliseks ja uskumatult sensuaalseks üha oma absoluut, see ja veidral kombel veidi unustatud tipphetkega albumi lõpulooga leili kuningsoul. Bowie bänd olid teinud oma teise järjestikuse absoluutse meistriteose. Laadin sein sai ka ühe meeldejäävama kujunduse, mis oli nii keerukas, et seda sai ilmale vaid Šveitsis ühes kohas. Piksenoolega ebainimlikust Ladinist on saanud üldkasutatav ikoon, kusjuures väikse lisafaktina ei kandnud povi kunagi seda piksenoole meiki peale kujunduzeczposeerimist. Album oli tohutu edu ja Suurbritannia vallutades aga ka näiteks kõvasti tuuritatud. Jaapanit rabas 73. aastal povi maania. Ladinaaegne lavashow oli veelgi neutraalsem, kui ta halastamatult uuritamine. Eemaldumine bändist. Nende ebaõigluse tunne tänu väikesele rahale tulenevalt Meinmani strateegiast. David enda psüühika sulandumine sigiks hakkasid oma võtma. Kas tõesti till sein, mis võis olla üks algseid versioone, alkondlike pealkirjaks ka? Hämars, mis audi on aastal 73? Ja povi jahmatas kõiki oma fännidest bändi kaasasteni välja tappes sigi sealsamas laval lõpulooga rock n võistlejaid. Öeldes, et see ei ole mitte ainult tuuri viimane lugu, aga viimane lugu, mida me üldse teeme? Kui umbes 18 kuud varem Starman kuulutas messiase tulekut siis rock n roll see võis, said tema Jeesuse ristil momenti. Justkui kalkuleeritud, saigi oma kuulsuse aina tõusvale tipul sigi lugu läbim kuigi tegelikult Ronna oli juba teadlik ja muidugi difriisija, mõned veel nagu Änzi. Aga sellise Vembuna tõusis hämmers, mis audioni esinemine müütilise staatusesse nagu sigi, karakter. Hullunud fännide jaoks oli see katastroof, sest nende jaoks stovi võrdussegiga arvud arvati, et nüüd ongi kõik, kuid tegelikkuses algas sipovi pidev teadlik ümberkehastumine aina uute muusikaliste stiilide nimel. Higi, tuuritamine ja tegelase elamine oli küll David ei läbi väntsutanud, kuid muusikaliselt soovist aga klamist edasi liikuda. Ja kui seda teha tipus, jääb legend püsima. Autsaider, et kõik väiksed riigid ei ole Loomulikult olid kümned tuhanded fännid täiesti murtud südametega. Tiiei penne päike jäädvustas kontserti ja sellest esinemisest Antiga duubelalbum, kuigi mõlemat kvaliteet kahjuks kehvavõitu. Kui povi toibus hetke, pani difriis tähelepanu hoopis mikronsonile. Prono oli omaette tõmbenumber, oma fännidega ja staari kvaliteeti temas kahtlemata oli. Asuti tegema soolodebüüti, millest Sass lootheron avenüü. Album oli täpselt seal, kus boviga pooleli jäädi, väga klemm, kuid väga sellise öise ja dramaatilise hõnguga ning igati suurepärane. Kuigi tuuritamisel tundis Ranno end ebakindlana võtmaks bändi liidri lollim povi, loovutas talle klann pärli täis teismelist iha nimega krominapenamfain. Veeldigi povi Lannu hääbunud 60.-te staarile luulule sumeda kabaree kabareeversiooni mänhusse Huldogordist. Nagu mainitud eelmises saates, kuid kuigi Spider Sid olid laiali saadetud, oli täht enneolematult edukas sooloartisti kohta ja kohustused albumit teha. Plaadifirma ees hakkasid käiku vahepeatuse ehk kaverit albumi pinnaps, kus povi keskendus 60.-te keskpaiga Londoni klubide kruvile. Ja kuigi sellise projektina oli ta kahvatu võrreldes povi viimaste albumitega, rääkis selle edu selle eest, kus povi tol hetkel oli. Pinn aps letis viis nädalat järjest püti number x kohal, korrates Ladinseini suurt edu. Ja kuigi sigi pidavat olema selja taga, oli povi kaanel taas punase lakaga koos modellid higiga. Kusjuures veel sobilikumalt kujutatud justkui maski kandma. See isegi sessioonidel mängis Ronson jälle ja Katri Paulder kutsuti tagasi. Fännid võisid õnnelikud olla, povi ikkagi lõpetanud, kuid ei saa pahaks panna, kui oldi veidi segaduses. Fännidest rääkides siis lisaks samuti proovid kuulavale, popmuusikatarbijast massile olid linnatänavad nüüd kaunistatud povi poiste ja tüdrukutega punaste Songside meigi ja miks mitte ka piksejoonega näo peal. Bowis leidsid 70.-te noored, anti toodi posthipi kommunaalsusele individualismi ja iseenda staariks unistamisest. Rinnapsi puudutab siis ehk üks kaver, seal on ka etem kui originaal, millest sai ka singel mörcise sarov. Keerates puhta leheilmas Paidersite ja ka Kenneskotita sai povi nüüd suuna võtta ambitsioonika mõtteeksperimentide suunas ja seda totaalse soolastaarina. Kuid kui tema esmane idee oli nii suurejooneline teha Orwelli 1984-st muusikal, sai see kohe ka tagasilüke, kuna Orwelli lesk keelas igasuguõiguste müümise. Järgmine parim variant oli hakata järgmist albumit tegema. Kuid kuna ideed olid juba laiali, sai see järgmine album kõvasti inspiratsiooni. 1984 Distopiast. Tegelased ja lood tulid hangers Cityst ehk tuumakatastroofijärgsest linnast täis igasugu jälkusi jagaakel. Taiwan toob sellenimeline jõuk on linna üle võtnud ja tagantjärele on öelnud, et need tooksid olid kõik väiksed jonni, Rottenide tühjasid ehk selline protopunk, imidž. Kuid distoopiaks oli enamat inspiratsiooniks kui kirjandus. Kui povi lennuhirm ta Jaapanis 73. aastal tagasi sundis tulema läbi Hiina, Venemaa ja Poola rongiga koges ta esimest korda Kalti totalitaarses. Linnaelu kõige madalam elu ja selle protestides on inspiratsioon. Jaga ainulaadselt kirjalikul William Barroselt üht-teist. Ja lisaks sellele hakkas 73.-st aastast alates povi Burrowsi järgiga kat tehnikat kasutama sõnade kirjutamises, lõigates sõnu ja fraase paberil välja ja paisates nad ootamatuteks tulemusteks sissegi. Povi sai esimest korda kasutada stuudiot loomisvahendina. Ta produtseeris ise ja suisa oli ise peamine kitarristi saksofonimängija tundes end vaba vana erinevate ajutiste muusikutega. Kuigi Mike Karlsson jäi tegutsema klaveril Tulemuseks on lähim asi, mis povi on teinud rokkooperile, kus lood sulavad teineteisesse ja albumi lõpetab jahmatava palaga Tšantarti struggling Skeleton Taneli, tehes justkui oma versiooni Surmatantsust. Võimalik ka Bergmanni Salantsiil võis olla povile üks inspiratsioonidest. Kuid nii temaatikas kui teostuses asud Taiman tooksi keskel selle keskne teos, mis on üks povi kogu karjääri hiilgavamaid hetki. Kolmeosaline sweet thing. Mis leiab düstoopia õudluses romantilisust oma pöörastest, kõrgustes ja kukkumistest? Tõeline kõrghetk povi karjääris ja taaskord oli povil palju materjali mis jõudnud albumile. Ja põhjuseks on ka paljud tükid, mis olid esialgu selle Orwelli muusikalises mõeldud nagu tõudo. Kuigi souli, Afankiga flirtimine, andsiney difoor jõudis albumile näitamaks tuleviku poole. Nende kõrvale heidetud tükkide seas on aga eriline kullatükk alternatiivkandidaat mis ehk oli liialt otsekohaste sõnadega suureks väljaandeks, kuid väärib tähelepanu ühe parima peidetud povi pärlina. Ja võib-olla arusaadav, miks sõnad nagu kokana duell, vints, screen ei jõudnud päris lõpp teoseni. Albumi miksimiseks aga naasuzeczpovi vana kamraad Downiviskondi, kelle koostöö Paulaniga oli lõpule jõudnud, tema karjääriviljad sama perioodi läbisaamisega. Mujal albumil oli ka kergemaid popalasid ja hitte, nende hulgas rebu povi viimane klambrok, singel, mille rifi ta tegi selleks, et Jagger'it närvi ajada. Veel enam meeldejäävaks kaanekujunduseks panustas sama kunstnikku, kes tegi Stouneside auli rock n roll-i kaane ning jõudis taime tooksi täpselt vahetult pisut enne välja anda. See oli siis 74. aastane Kusjuures rebel räbal ja rock n Rolvurismi olid tegelikult kirjutatud algselt sigi lavaversiooniks 74. aastal ja taimel tooksiga sulges povi lõplikult kaane oma esimesel suurel perioodil ja grammil mis niikuinii peale 70 neljandat aastat polnud enam elujõuline. Staarmanist rebel räbeleni oli kaheksateistkuulise perioodi sees aastatel 72. Kuni 74 povi suurim edu Suurbritannias kolme number üks albumi veel ühe TOP viis albumi ja kaheksa top 10 singliga olles suurim kodumaine edetabeli edu peale biitleid. Mida povi järgmiseks tegi peale üleloomuliku kabuki koletise maha matmist on oma karjääri üks raiumaid ja segasemad perioode mille muusikalisele suunale vihjasid juba taimel tooksi peal flirtimised Souliga. Oli aeg Ameerikat uuesti võtan, kuid mitte sigina vaid Kovina. Jääb lõpetama Big Brother. Taime tooksin. Salibovi loom, teine osa.