Te olete Dubais kohal ja paviljoni ikka tuttav, kas kõik on just nii nagu ootasite ja võrreldes teiste riikide paviljonid? Ega nad eeliseid? Mul on üks eelis on kindlasti see, et see paviljon asub väga käidavas kohas, sisuliselt kohe EXPO südames peaväljaku vahetus läheduses kohe teine paviljon. Nii et üks, mis kindel, nähtavust või selle paviljoni ka kindlasti saame ja meie partnerid, KOKO arhitektid on teinud sellele ka väga ilusa projekti ja väljanägemiseni, et meie paviljon saab olema kindlasti teiste hulgas hästi nähtav, sellise üleni sinise erksinise paviljoni. Hoone tehniline pool. Tegemist on kahekorruselise hoonega, siis tuleb ekspositsioon teisele korrusele kõikvõimalikud äridelegatsioonide vastuvõtmiseks vajalikud ruumid ja väljastpoolt, siis me katame ta sellise sinise kihiga. Olemasolev hoone kui selline on tegelikult kivimaja ja see tuleb siis nii-öelda teha atraktiivseks paviljoniks. See on meie ülesanne järgmise kolme kuu jooksul. Rääkides nüüd kogu sellest ekspositsioonist, mis selle peamine eesmärk on? Eesmärk on näidata, et Eesti on seal, kus on maailm, viimane aasta on olnud ju selline, kus tegelikult maailmas inimesed väga palju kokku ei ole puutunud ja on tekkinud, et selline teatav toobri vajadus pärast covidit kokku saada ja siin maailmanäitusel osaleb 190 riiki veel peale meie, nii et ühelt poolt on see puhtalt riigi diplomaatiline ülesanne olla koos teiste riikidega väljas. Teine eesmärk on see, et Eesti ettevõtetele leida ärivõimalusi. Sel korral on maailmanäitus oluliselt rohkem ärile orienteeritud ja meiega on kaasas maailmanäitusel 37 ettevõtet ja organisatsiooni, kes saavad siin sõlmida ärisuhteid kõikide nende teiste riikidega, mis siinkohal on.