Kaheportaal ja Kristjan Port Tere eetris portaal tehnolooga. Kommentaar esitab Kristjan Port. Neljapäeval algavast elu-olu sulgemisest võib oodata tänavaliikluses vaiksemat perioodi algust. Juhtumas pole midagi uut. Panepi teene põhjustatud majandustegevuse aeglustumise tulemusel vähenes tänaval liikuvate sõidukite arv kõikjal maailmas. Euroopa liiklusohutuse nõukoja andmetel vähenes suuremate linnade liiklustihedus 70 kuni 85 protsenti. USA transpordiameti 2020. aasta esimese üheksa kuu analüüsist järeldub sarnane suundumus. Sealse poliitilise kliima tõttu reageerisid osariigid haigestumise riskile erineval määral ja osariikidevaheline liikus maht langes aasta varasemaga võrreldes umbes 43 protsenti. Iga kultuur õpetab midagi halva ja hea suhestamisest. Rahvalikas tarkustes juhendatakse otsima halbade sündmuste tagant midagi optimistlikku. Nii võib leida tänaval puravate autode vähenemisestki midagi head. Vähenenud saasteemissioon tegi suurlinnad õhu rekordiliselt puhtaks. Vähem teedel puravaid autosid, langetas ka kokkupõrget. De arvu 2019. aastal toimus USA-s päevas keskmiselt natukene üle 200 autode kokkupõrke liikumispiirangute ajal keskmine näitaja langes 80 laboriile päevas ehk rohkem kui ühe autoga. Kokkupõrkumise risk langes peaaegu kaks kolmandikku. Hollandis vähenes kokkupõrgete arv poole peale. Ülejäänud riikide andmed on oodatavalt sama suunaga. Kahjuks sellega head uudised lõppevad. Hämmingut põhjustab liiklusõnnetuste surmajuhtumite statistika. Loogiline oleks ju oodata, et koos liiklustiheduse rahunemise kanni autode omavaheliste kokkupõrgete vähenemisega peaks kaasnema ka traagiliste liiklusõnnetuste arvuline vähenemine. Riigi sulgemise alguses Hispaanias ja Itaalias liiklussurmade arv väheneski paljudes riikides ja ei saa ka eelmise aasta tasemele, võid koguni suurenes. Varasema aastaga on tasemel hoidmine tähendab ju sisuliselt riski suurenemist kui autode arvu langusele see kurb muutuja ei reageeri. Nii juhtus näiteks. Austraalia liikluses, Prantsusmaal ja Hispaanias langes küll surmade arv umbes 40. Protsenti, kuid liiklustiheduse langus, eriti suurlinnades, oli sellest palju suurem. Järelikult võib nendegi arvude taga peituda surma. Õhu suhteline kasv. USA-s leidis eelmise aasta esimese üheksa kuu jooksul liikluses surma 28190 inimest, mida on 4,6 protsenti rohkem võrreldes aasta varasema perioodiga arvuliselt oluliselt väiksemad kui samast kõnelevad, et näiteks Iirimaa andmeid segaautode arvu vähenemise ajal suurenes liikluse eluohtlikus. Järelikult pidi liikluses midagi muutuma veelgi suurema tõenäosusega pidi midagi muutma autojuhtide käitumises. Euroopa liiklusohutuse ametkond püüab. Võimalikest põhjustest tolm alles selgusele jõuda ning viitab vajadusele rohkem andmeid analüüsida. USA-s koostatud statistika aga juba heidab valgust. Elu hämar omale poolele. Autode kultuuri poolest tuntud riiki võib käsitleda nõndanimetatud naturaalse eksperimendi keskkonnana loomulikus olekus toimuvast. Eristada tegureid, millel on mõju inimeste käitumisele ja mõõdikuid, millega üht või teist reaktsiooni registreerida. Antud eksperimendis olgu mõjuriks, pane epideemia kaitseks püstitatud liikumispiirangud osa reaktsioone sa juba käsitletud liiklustiheduse kokkupõrgete ja surmajuhtumite arvudena. Liiklussurmade näitajaid vaadates kerkis aga küsimus, millele vastamine vajab täiendavat Muutujate kaasamist nagu näiteks üksiksõidukite õnnetused, need on autoavariid, millesse satub üks auto ja pea alati on põhjuseks autojuhi käitumine. USA-s kasvas liiklustiheduse languse perioodil hüppeliselt üksikavariide arv. Nendes õnnetustes suurenes surmajuhtumite sagedus. Üle nelja korra kirjeldatud trendist võib järeldada, et üksi olles muutub inimeste käitumine seda mitte ainult koju jäädes. Kus probleemi kirjeldab suurem alkoholi ja uimastite tarbimine, vaimse tervise häirete, esinemissageduse kasvu ja nii edasi. Nüüd aga hakkab end ilmutama tänavatel üksi sõitva autojuhi käitumisrisk. Erinevalt probleeme varjavatest ja summutavatest koduseintest. Autoplekist kere teda ei kaitse. Esialgsetest andmetest paistabki, et autojuhtide, peamiselt käitumismuutused avarii-le eelnenud Ajal on kiiruse ületamine, surenenud telefoni kasutamine ja riskantsete manöövrite lisandumine. Kõiki neid võib seostada kasvana stressi ja pahameelega. Sega säilitage raskel perioodil mõistus ja olge igas mõttes terve. Kuula varasemaid portaale R2 L2.