Mäletan selgesti neid leinapäevi. Partei keskkomitee kutsus rahvast veelgi koonduma ja kindlustama partei ühtsust. Nendel päevadel astusid tuhanded inimesed kommunistliku partei ridadesse. Tuhanded noored komsomoli õppisin tol ajal katsinas tehnilises koolis. Ka minust sai nendel ajaloolistel päevadel kommunistlik noor. Koolis saime me tehnilise ettevalmistuse tööks Nõukogude noores tööstuses. Mäletan, kuidas samal 1924. aastal linna kommunistlike noorte koosolekul esines Leningradi tehase punane butiilovlane esindaja. Ta kõneles Buddy lovi tehase arenguperspektiividest. Rääkis sellest, et tehases tuntakse puudust kvalifitseeritud tööjõu järele. Ta kutsus meid astuma tehase taastajate ridadesse. Paljud meist otsustasid pärast kooli lõpetamist minna tööle Leningradi tehasesse. Punane pudiloolane. Canina sain komsomoli maakonnakomiteelt 1925. aastal saatelehe sellesse tehasesse. See oli väga huvitav periood tehase ajaloos. Tehas hakkas välja laskma esimesi Nõukogude traktoreid, kusjuures kõik detailid olid valmistatud koha peal oma jõududega. Varsti asus tehas ka kerge sõiduautode-l üks Bootmisele. See töö oli veel eksperimentaalse iseloomuga. Näiteks masinate kere valmistati siis käsitsi. Aga meie kommunistlikud noored rõõmustasime kodumaise autotööstuse esimeste edusammude puhul. Töötades tehases, veendusin, kui vajalikud on kindlad teadmised ja komsomol saatiski mind 100 tehase noore hulgas Leningradi insener ökonoomilise instituudi oma teadmisi täiendama.