Dresen portaal tehnoloogia kommentaari esitab Kristjan Port. Unenägu on meeltest tavaliselt tahtmatult tekkivate piltide, ideede, emotsioonide ja aistingute jada mis tärkavad une teatud etappides. Nii väidetakse vikipeedias. Samast kohast saab teada, et unistamine On visionäärne fantaasia peamiselt õnnelike meeldivate, mõtete, lootuste või ambitsioonide kujutus mida kujutatakse ette teoks haavatena ja mida kogetakse ärkvel olles. Viimaste kohta kasutatakse inglise keeles ütlust teid, võiming. Unistamise puhul eristatakse erinevaid vorme, kuid psühholoogide seas puudub ühine arusaam. Huvitav, kas Apple'i auto on uni või unistus? Tõenäoliselt on unenägudes õunalogoga autosid hakanud viimasel ajal rohkem esinema. Võimalik, et nähtuses peituv sõnum on diagnostiline. Esmajoones siis Apple'i töötajate puhul, kes peaks suure tõenäosusega projekti kallal usinalt töötama. Samuti võib kasvada Apple'i autos tunnistavate tavakodanikele valgusest hiljutises intervjuus firma juht, tehes seda rohkem kui kunagi varem, toitis auto valmimise fantaasiaid. Digitaliseerimine on muutumas, sest varem saadi Oli autoteemalisi küsimusi suhteliselt lakooniline eitusehitusele on aga huvitav efekt, kuna võib äratada vastupidiseid unelmaid asjaolu, mis räägib midagi inimeste kohta. Aga värskem info räägib palju rohkem auto enda kohta. Tim Cook märkis, et isejuhtiv auto robot ja seega leidub palju võimalusi, mida sellise autonoomega saaks teha. Eks me siis vaata, mida Apple'il teha saab, lisas firma juht. Pelgalt antud vihjest peaks piisama, et Apple'il tegeleb autorobotiga. Ent vihjeid tuli juurdegi. Kukk rõhutas, et neile meeldib integreerida raudvara tarkvarateenuseid ning otsida nende lõikumispunkte, kuivõrd firma arusaamades sünnib maagia just neis punktides. Kukk tunnistas, et ta pole kunagi maskiga kohtunud, kuid imetleb Tesla saavutusi. Ta hindas. Firma pingutusi elektriautode vallas juhtpositsiooni saavutamisel uskumatuks ning rõhutas, kui erakordne on hoida saavutatud positsiooni konkurentsitihedas automaailmas. Sedavõrd pika aja jooksul. Antud tunnustus. Väärib aga eraldi tähelepanu. Aastavahetuse paiku levis uudis, et 2000 seitsmeteistkümnendal aastal ajal, kui Tesla rüpes model kolme tootmise käivitamise raskustes pakkusin mask firmat müüa esitades pakkumise just Appleile. Kuid Tim Cook olevat kokkusaamisest keeldunud. Maske tõdes säutsu vahendusel, et firma väärtus olnuks toona umbes kümnendik. Võrreldes 2021. aastavahetuseks börsilt tõusnud tasemega. Apple'it on autoplaanidega seostatud vähemalt viimased pool tosinat aastat. Seega isegi kui juhtum möödus toona käratult, pidin Tesla Pakkumine läbima ikkagi juhtkonnas korralikku analüüsi. Täna teamegi. Kuidas liisk langes tagantjärele tarkuses ja võimalik, et valdavas arvamuses peetakse Apple'i otsust veaks või siis? Oli neil muid kalkusi, sealhulgas visioon, asuda teeslaga konkureerima Tesla senine töö ja vaev turu kujundamisel asukesist teenima Bly huve. Antud kaardi peale, mäng aga eeldaks veendumust valmistada veelgi parem auto. Samas ei paistnud Tesla kolme aasta eest eriti atraktiivne. Suured firmad omavad meetmeid, et vältida tööstusspionaažisõna millede abil saadakse teavet konkurentide empsise elust. Elan mask tunnistas hiljem, et müügimõtetega päevadel oli firma saatus. Juuksekarva otsas Tesla rahaline kui laps olnud toona vaid mõne nädala kaugusel. Taolistel hetkedel paistab maailm teistsugune ja valikud sadat raske taak. Maskirusus olukord sedavõrd, et asus firmat müüma. Appleaga sattus sundolukorda, milles pidi potentsiaalset magusast viljast loobuma. Tagasivaates on ime, kuidas. Autotootja ikka kihk kriisist välja rabeles. Need võibki küsida, kas Apple'i näo loodab Tesla teel uus proovigi? Antud intervjuust jääb alles vähe võimalusi ignoreerida Apple'i autode ärisse sisenemise plaane. Kukk isegi vihjas võimalikule äriplaanile, milleks oleks pakkuda elektriautoplatvorme, mida teised tootjad saaks kasutada. Tootmise ajal ei peaks silmas pidama enam mitte klassikalisemaid autovabrikuid, vaid keredisaini ja kuvandi turundamisega väärtust loovaid ettevõtteid. Selliste firmade nimesid ei peagi täna teadma, kuna auto ehitamise isu võib tärgata üpris suvalises ettevõtja seal realiseeruda võrdlemisi kiiresti, kui mosaiigi kõige põhilisemad asjad on saadaval nagu Toidukomponendid kulinaaria letis. Nüüd võib siis oodata Apple'i üllatust, täpsemalt pool üllatust. Firma on tuntud saladuse hoidmise poolest, et luua nõndanimetatud Apple'i sündmusteks põnevuse ja tähelepanu oreool. Ohutus, mida mitmel korral tõeliste üllatustega ka premeeritud. Aga seda siiski mitte alati. Nii et kui Tim Cook rääkis autost endisest lahtisemat kaartidega ei jää vist enam kaua oodata. Algab seega Apple'i autos tunnistamise ja unenägemise periood. Kuula varasemaid portaale R2-e-L2.