Kaheportaal ja Kristjan Port Tere eetris portaal tehnoloogiakommentaari esitab Kristjan Port. Rahvas teab juba vanast ajast, et pärast ollakse targemad, räägitakse, kuidas tegelikult oldi ise eesootavat varakult märgatud. Aga noh, need teised teised piisavalt tähelepanu, Jani upuska, tema tarkus, hoolimatuse, ookeani. Öeldut arvestades pole antud sissejuhatusest aga arvatavasti grammigi kasu pööramaks tähelepanu autode maailma kaudu saabuvatele väljakutsetele. Ometi on valdkonnast toimuvad teadvustamine ka keskmise kodaniku jaoks kasulik, kuna hakkab ka tema elu mõjutama. Kusjuures tal on mõjutamas mängida oluline roll näiteks seoses transpordiga seotud otsuste ostukäitumiste poliitiliste eelistuste kaudu. Kosmonen situatsioonidega, millele puuduvad varasemat õpetamist, olete kogemuste omandatud lahendid. Ja innovatsiooniajalugu õpetab, et taolistes olukordades avastab kasuliku lahenduse üllatavalt tihti keegi väljaspool eriala raamidesse surutud mõtlemisega spetsialistide ringkondi. Olgu lahendi nuputamise näiteks mõned värsked tähelepanekud. Neid võib vaadata kui mitme muutujaga lahendamatuna näivat võrrandit. Vastupidiselt sisendatud lootusetusele peaks aga olukord motiveerima otsima lahendust sest teame ju ette, et inimkonna teele sattunud probleemid leiavad mõne aja pärast mingi lahenduse. Võitjad on enamasti ajast ees. Esimene tähelepanek tuleb ühendkuningriigis avaldatud autode reklaami valdkonda käsitlevate raportist. Ülevaate. Kriitika käsitleb eksitavaid lubadusi nagu tagasi loodusesse valitseja teed aita keskkonda ja kaitsema pere millede mõjul osteti kolmveerand müüdud maastureid linnadesse. Vaatlusperioodil 2018 kuni 2020 osteti maanteelt kõrvale jäävale pinnasele loodud sõiduomadustega autodest umbes 60 protsenti Londonisse. Üle kahetonniste sõidukite sõidukilomeetreid kuluvad peamiselt poes käimisele, märgib üks raporti autoritest. Kui õpetaja tutvustab raporti tulemusi näiteks koolitunnis peak siira mõtlemisega lapsed arengut valeks teades, et linnades on teed siledad ja nendelt kõrvale ei tohigi triivida. Täiskasvanute elu on aga palju keerulisem. Selle äratundmisele kulub märgatav osa isegi täiskasvanuks olemisest. Aga jäägu siin nüüd välja inimese psühholoogia ja auto kui sotsiaalse signaliseerimise sümbol sest linnamaasturid on majanduslikult kasulikud. Isegi ühiskondlikult vajalikud autotootjad teenivad nende müügilt suuremat kasu. Osa kasust koguneb autosolongidele kütusemüüjatele nii edasi. Kõik maksavad makse, millega luuakse koole, kus õpetaja räägib siis lastele, haudadest, jõududele, esitatavatest teedest. Seevastu Kanadas otseselt ost Skatšubani provintsi valitsus kehtestada täiendava lõivu keskkonnas korralikele reisijaid vedavate elektrisõidukitele tulemast. Oktoobrist kehtiva maksutuluga arvestatakse juba provintsi järgmises eelarves. Täiendava maksustamisega tahetakse säästlike autode omanikelt saada kätte raha, mida ühendkuningriigi näitus maasturiomanikud maksavad kütuseaktsiisiga. Energiaallikast sõltumatu Ta kasutavad mõlemad sõidukitel teedevõrgustikku, mille ülalpidamise kulud ainult kasvavad. Samal ajal Kanadas kasvab uute elektrisõidukite populaarsus. Uue maksu argumentatsioon on loogiline, majanduslikult, aga mitte poliitiliselt üpris lihtne. Veenda valijaid, et otsuse teinud poliitikud soosivad fossiilsete kütuste äri ja takistavad keskkonnasõbralikke protsesse. Opositsioonipoliitikud ja keskkonnakaitsjad märgivadki juba, et elektriajamiga autod maksavad sisepõlemismootoritega sõidukitest rohkem ja nüüd siis karistatakse õige valiku tegijaid. Võib vaid arvata, kelle poolt oleksid siin koolilapsed. Samal ajal kavatseb aga USA uus administratsioon sätestada uutele autodele sedavõrd nõudlikud kütusetõhususe ministeeriumid, et sisepõlemismootoriga on neid väga raske saavutada. Kava näeb ette jõuda linna ja maanteesõidu keskmisena umbes kolme ja pooleliitrine 100 kilomeetri kohta. Tänan. Tootmises olevate autode parimad tulemused on kuue liitri piiri juures. Poliitiline eesmärk kui föderaalriigi keskmine kütusekulu järgmise viie aastaga antud kuueliitrise piiri alla. Paralleelselt räägitakse aga riigi transporditaristu uuendamise hädavajalikkusest mille hinnasildi suurusjärk kirjutatakse triljonites. Kuna seda raha ei saa koguda kütusetarbimiselt, ootab iga maksumaksjate ees osalemine suures maksureformis. Kuna kütustelt kogutavad maksud tuleb ja need riigid tagamiseks koguda kuidagi teisiti kui vaid oskaks neid lahendusi ette näha. Kuula varasemaid portaale R2 L2.