Mida nad küsida võivad? Ega ta ei pruugi vastata, ma mõtlesin ka, et. Suur osa ei mäleta ja surra. Tähtsaks. Mida te tahate, kui vana olija käest teada? Kuidas mina tee peale vaatan? No ma ei oska praegu tee peale vaadata kriitilise pilguga. Ma ei tea isegi, mis mõttega ma need ka millest kinni haarata, millised, millised. Igaüks mõtleb omamoodi. Igaüks võtab oma augus pisemud oma algust kui niisugust. Ja igaüks tahab omamoodi avatari õige mööda. Mingit mingit küsimus, midagi, kust mina oma elust saaksid kuidagi kinni haarata või, või mul on ta juba möödas, ta on seal juba valmis. Aga. Mis teid selle alguse juures kõige rohkem huvitab? Mina olen eluaeg need saanud kokku viia ja pole tahtnud neid kokku viia ja minu on ta on ta on niukene. Ühtlasi puhkus ja ühtlasi meelelahutus ja, ja lõdvendus lõdvendusest. Näitekunst on looming ja kujutav kunst on ka looming. Aga kusagil nad lähevad katavatellidest, Ma mõtlen nimetatut, see on jess, kompositsiooni, puud, maitse küsimus ja, ja mis, kus, kus ma olen leidnud, et nad katavad teedest. Taktitunne ja küsimusi liialdustesse, vot seal kusagil nad lähevad kokku kompositsiooni ja selle raskuse asetuse ja selles kusagil lähevad kokku. Kuivõrd nad kokku lähevad, seda ma ei oska öelda. Aga kusagil tingimata kohtuvad ja üldse looming alati on, on, jääb loominguks ja kusagilt teiste kunstiharudega ühtub. See on kindel, et seal juba teoreetilist selli selgeks tehtud. Kas enamasti on need pooled maastikud, oled maalinud natuurist ja mitte? Ka tegutsen ja, ja loon ja ja see on selles mõttes. Siin võiks olla kokkupuutepunkt, et näitlejana on tähtis karakter ja et inimesed tunda ja selles mõttes jah, siin peaks olema, aga taandades ilmselt on see näitekunstis juba küllalt saanud. Ja siis veel. Ma ei ole näinud karakterite küsimusi, on see ma ei ole näinud seal ühtegi niisugust päris välja mõeldud, sellest igatahes fantastilist kompositsiooni, kõik on nagu reaalsusele. Tegutseme, see ei ole mul kunagi hakanud, see isikupärane või loom, kala, mul on seevastu meid olnud. Ma lähtun ikka inimesest enesest ja looduses on, saadad pikki inimesi küljes kinni. Otse laval koodi seal oli hea algus, oli niisugune kool, aga see olin tükati kord. Ta ei olnud reeglipärane, ta ei olnud kindel. Võta, korrati aega olles, sest tegev töö ja CD. Töö, mis tuleb teatas, see on ikkagi. See on näide mänguvabrik ja see talle omase. Ja jäävad sinu proovi, proovi proovi minna ja täna jääb ära ja niiviisi. Kas. Nii. Nii-öelda vanade näitlejatega koos jagub, tulime teatrisse, siis oli olukord nii selline, et et tihtilugu juhtused Kas ainult antakse märku, et, et sa toimisid ebakorrektset Fi, seda oli palju ühtlasti ja andis oma oma. No ütleme, ülevõimu või oma. Palun, mine nagu kohmetu. Viisakust. Ja siis niiviisi jäi tema käitumine kogu aeg minu. Kas näitlejate kooskäimisi selliseid traditsioonilist noh, ütleme teatud õhtuda aastas või selliseid oli tol ajal neid oli väga vähe ja. Olid. Aga vana-aasta õhtul? Seal valges saalis valges seal siis oli muu rahvas on hea publik. Linnas pääses ka teisime näitlejate hulka või olid näitlejad endumale? Ja need olid ka avalikult, sest välja kuulutatud õhtud ja seal oli palju rahvast, oli ka. Palju rahvast kontserte lahti ja aga kas näitlejatele niisuguseid? Mõnepäevaseid kokku tulemusi, kursusi või suvel hooaja lõpus või alguses nende korraldatud toda ei olnud, ei olnud. Niisuguseid asju ei olnud. Need olid. Suvel vahest panite ise lihtsalt mõne kamba kokku ja läksite Pärnu vä? Sest tol ajal oli ju teater, oli, oli nii-öelda eraomand, ei edene, suurtükke, see etendus oli küll. Näiteks me sõitsime välja. Näitlejate vaheline vaen ja jagamisel saavutate niiviisi punkti teda ütleme ega. Kaks punkti, Bru punkt, nii et see summa tegi. See oli siis hooaja lõpus so suvel juba teha. Nael, teisel aastal sõitaksindiaatrid teisel kevadel kohele. Linnadest jaamast sõideti vagun vagunisse, ela. Sa ütlesid enne jutu sees Vahva väljend mida ma pean, pean äärmiselt täpseks, tähendab me ütleme tavaliselt niimoodi, et et keegi kasvab kellelgi üle pea ja aga, aga me ütleme hirmus harva seda või peaaegu üldse ei ütle seda, et kasvab iseendale üle pea. Ja sa ütlesid nii, et kui on endale üle pea kasvanud ja mina olen ka selle peale. Ja viimasel ajal olen mõelnud ja ja see on palju hirmsam nähtus, kui keegi kellelegi üle pea kasvab, ei läinud üle pea kasvab, siis on, siis on, siis on raske midagi. Pidi ka on niisugune asi, et teinekord ma ei tea, mina ei tee, minul ei ole nishi valmis liite mäda, kui tuleb midagi kogemata või või tahes taastada veel nüüd vasaku käega käega või millegi muule muule mõeldes. Või siis see, ma. Ma katsun teda siis. See, mis ma tegin, ma ei tea. Mida ma, mis sõna peal oli, ka ei tea täpselt. Kunagi mängisime operetis siis Abeleti mängis, mängisime, tükke enam ei mäleta. Vist üks oli, mul oli siiani mees aga ütelda, mees läind. Ja heina teinud. See oli niisugune lavali, et koda ees oli midagi lahti, ei mäletanud, kuidas see sai tehtud. Täpselt ei mäleta, kuidas oli, aga lugu oli nii, et mina vajusin emmele tabama. Aga mõlemad olime all. Tõmbasime rahulikult trepist üles. Lähen tagasi. Ennekuulmatu juht võiks äkki lava alla, vaid see oli seal laval siis midagi kardinaga tegemist. Kardinal läks käest. Selle valguv võõrastemäega. Mul oli. Pikk nina, nina. Küll ja see, mida tuli ära ja nina jäi, tuli ära ja jäi mu pihku. Kuidagi juba vehkisid, nii et et sa nagu käed on Monika nagu ees, või seal, kus nad olema peavad, olema ei pea. Ja igatahes mina jäi mu pihku ja mul ei jäänud muud midagi, kui ütlesin, et ja mina olen läinud ja mai talvega läinud Need peaaegu olemas, kõik saamas, mängida, tahtnud mängida. Meil on juttu olnud kahest võimalusest. Üks kuju näha, leida eneses omadusi sobivad sellesse rollikast. Kuidas tees on, mul ei olnud endal kolmandat. Nagu vaimusilmas näeb seda kuju ja hakkab sedasi kopeerima, võib öelda, et jäljenda peab iseendaga ja siis hakkab. Ma hakkan pikkamööda endas Väikselt ja vaikselt, väga väikeste tükikeste kaupa hakkan enda peal seda. Seda nii-öelda istumist hakkan proovima ja siis, kui ikka suuremaks ja suuremaks ja mis peab olema hakanud häält kuuluma või tema kõnnakut tegema kõnnakut tegema ja siis siis selle varal siis niiviisi pikkamööda laiendanud seda kuju, et et lõpuks koda taiwani. Kuidagiviisi liikumas näha ja tema liikumist teatama karakterit ja tema iseloom iga karakter kõneleja siis või kõik see asi, see on nagu üks lüüs ja kui ikka mööda seda rohkem ikka rohkem harjutanud ja ja, ja mõnikord. Kui juhtub, et saab veel lavastajaga ka nüüd Ma pean ütlema, et mina ilma lavastajate ültse Üldse midagi teha ei saa. Sisemine hääl peab ütlema ka kõiki, kes pulseeemm selle kontrolli vastu võtab. Mina olen näitlejana samal ajal ja ma ütlen ka mina ei saa imestaks. Saab seda näitavad kõige paremini minu enda läbikukkumised, minu enda tööd, seal, kus ma iseendale olen näitejuht, kui ma kellelegi dubleerivaid püüan teha, Roosi Nad ei õnnestu mul. Ma ise ei saa endaga töötada ja peab olema inimene, keda ma usaldan ja. Seal tuleb üks väikenesk. Vaike lauseiski viibe või väike. Tase sõnalisi viiteid sõnaga viipab kusagil poole juba sädet, aitab, et et palsam seal UM-is sädemekesse saalsest ja haaran sellest kinni ja avaldas ta edasi läheb. See on tohutu suur abises. Aga päris vabalt niimoodi julge ja laia pintslitõmbega, siis seda said ikka tavaliselt tegema hakata siis kui, kui seal tekst oli. Aga öeldud. Seal tuleb ilmselt sul midagi, tuli niisugust juurde, mis ei tulnudki siidikontrollile olemas. Soola Tarmo olemas hakatakse. Seda on kõrvalt nähtud mõned korrad. Näiteks tabamata ime juures, ma olin Panso assistent ja siis ma mäletan, kui veel proovinud rääkisid niimoodi ütlesid, et kuule, jätame pooleli, mina ei ole see mees, kes ütleb, et ega ma tunnen küll, kus pool see kuju on, aga mina ei ole, selle tegin. Ja siis palli rääkige ikka. Kuule, Ants ei ole teisiti. Sa oled sina, tead, see on nii nagu, nagu võõra Indreku selle kõigepealt teda oma mahavõtmisega võõrad panevad seal kõik nii ebamugav, vastik. Vaatasin kõrvalt, ma pikkamööda. Selles pintsakus ronib ja aga hakati kuuldavale tooma niisuguseid helisid, mida ilmselt ise ise tead, aitäh. Ka. Ja see tuleb alles siis, kui juba täitsa vabaga kavatsevad liikuda ja tulevad liigutused ja asjad tulevad ka kõik mida ennem nagu ei teadnud aimatagi, et see võimalus on ka veel olemas, et sedamoodi liikuda, sinna liikuda või äkki pöörangut ja asjad tulevat juure, mida ei tead ennemmolik. Kui sääre, Maurust mängitanud inimeste jumalatest ja siis me kõik üksmeelselt rääkisime seda ja need, kes saalist vaatasid ka, et ükski etendus ei sarnanenud teisega. Ega sul ei olnud ometi eesmärk igal etendusel mängida natuke ei, see ei olnud, vaid neid maid töötasin siin. See oli küsimus siin, et ma ei mäleta. Ma mäletan, mis nipp on, tegin või mis montypythonlik ei ole kirjutatud ja ma ei saanud tagada, nüüd ma ei tea, mida teeb. Mõnikord oleks tahtnudki, ütleme, selle koha peal. Tahtsin küsida, kui lavastaja, lavastaja märkused ja seal proovige, tuleb tunne, et see peaks õige olema. Kuidas nagu Taavet. Üldiselt üldiselt see tükki meeleolud, see iga koht jääb teatud selles lõikes ja p-le ainult see lõik jääb mulle meelde küll arvesse lõikuvad sellesse lõikusega, seal lõikuvad tabam küll ja saan seda korrates kekstraala Ta sööb omakorda vaadata, mis seal valimisvõit, eks ju see meeleolu. Aga vat toaga see mehed seal. Ja ega, ega naeruga on esimene asi või reageering meediumi reageega all. Kui hakatada püüda, siis ei tule. Siga osa sisaldab ju oma seatud üleminekut siis suhtumised, suhtumised ühe inimesega, teiselt poolt sellega polnud, aga ja suhtumine on ju väga tähtis. Ja see suhe teise kujuga on ju on ju tarre, tüki sisu on suhe. Jaatavalt Ena pan eitavas joones 10 varianti ja siis see suhtumine on need suhted mõttel välja, need suved tööle siis kodutöö on olla. Teksti vaikselt omaette. Ja. Kui vaikselt omaette jäetel Tabelit tähendab kodus ei mõtle repliigi või tsioon seda, kuidas selle peale. Ka need üleminekud ja öelnud, et, Aga häälpas ööse tarvitajad, pane tugevasti hääletanud. See, olles, Süle liid vaja seda proovis. Kas keskendumiseks tähendab selleks, et Laari minna, noh, suurt rolli mängima või või mõnda ise tead, et need oli. Etenduses oli sul natukene vaba aega, tõsiselt mängisid edasi ja sul tuleb nüüd minnes stseeni sisse, kus on niisugune kõrghetk, kus sünnib midagi? Mingi niisugune dramaatiline tõus või kas selleks keskendumine võttis palju aega ajas? Et kui öösel on juhtunud, sõprattak kuidagi Aga eriti just ettevalmistus see. Aga siis, kui lavale astub, siis ja pühendud sellele. Kui ma lavale lähen siis mineki pass on küllalt, mul aegs. Sest elus on ju ka Ma saan aru nii, et tuhandeid mõtteid olete mõelnud ja elu jooksul. Ja osa neist on noh, jäädavalt, aga et kas nende hulgas on olnud ühte niisugust mõtet, mida sa tunned, peaks praegu veel. Ei tea. Isa-poja. Su elu reegliteta mäng. Ja peaasi, et ei ole ära unustanud kõige peamist selle elu juures. Elada. Heino Kiik saatis mulle niisuguse kaardi. Selles elus. On tarvis elada ja siis. Vaata, kuidas see oli. Ja tööga või veel ka kuidagi seotud, ühesõnaga ka niisugused ja elementaarsed. Kui sa elatis, ela tööd, süsteem. Kas need aastat? Vabaduses ei olnud. Kas need aastad tagantjärele? On sinus tuska tekitanud, on need olnud sellised aastad, mida tahaks mida ainult kahetsed, noh, et nii läks, mida tahaks nagu maha kustutada või või olete nendest aastatest ka hiljem midagi väärtuslikku endale leidnud? Nagu kahetsust või et see on nii läinud, mina pean seda oma eluks. See lihtsalt on minu saatus. Minu elu on niisugune seal mitte midagi parata, juma muuta seda ei saa. Ja see on minu elu olnud ja see sellepärast solgi. Minul saatused on tooli. Kaduma läinud aega või midagi, mis kõik teha, et seda mina on niimoodi, vaata seal. See elu on olnud minu elu. Ja juba sellepärast Homse pole lähedal, inflatsioon, minu teineteistmoodi. Seal tema elas. See oli minu. Ja olin hoopis teine inimene kui siis, kui ka seal enne sõda. Bodeni. Ei ole võib-olla võimalik või? Nojaa, see on nii ka ütleme see ühistöö, on ta hea, ega seal väga lühiaegne. Nii palju, mina totti. No nii palju kui mina, ma ei ole. Nii. Ei. Ole näinud? Kava kuidagi seisma. Netis. Liikumise koondisesse kogu? Selle jaoks, et selle jaoks teates Nii ühel või teisel viisil katsunud oma jõudu kus jõudu ei jää, seevastupidavuse moment oli kõige tähtsam ja kus ma tõesti olin mures selle, kas ma saan seda mängida, seda rolli ei saa mängida, eksam ei jaksanud lõpuni. See juba mängisin. Terve tüki kolm vaatust laval ja sealt tekkis tõesti ja. Oli mul niisugune moment küll, et et hakkasin tundma mitte väsimust, aga hakkasin tundma nagu. Nüüdsest varsti jõud lõppeb, otsavi bee hakkan hingeldama, vee hääl läheb ära või midagi midagi juhtu puuga või. Aga see oli ainult üks kordus potentsi. Järgmine kord. Ainult üks moment, kus tervet tükki oli võetud. Vaida no kogu aeg hea päeva diaproovi tagati 11 oli peaproov kõige nende liikumiste trepist ronimist ja oli kus tõesti. Aga see oli iidati iga minut. Aga järgmine kord juba oli niivõrd treening oli eelmisest edelast oli niivõrd suur treening, oli, see oli et mängisin edens ja teise, kolmanda. Ja aga sinu puhul oli see teadlik tegevus, tähendab. Oma jõu jagamine etenduse peale, et sa valisid endale spetsiaalselt ka niisuguseid momente, kus natukene puhkan, natuke lõdvemalt, teen valmistada selleks ja, või ei olnud, vaat see seda tuleb, ei kao igal pool jaotada seda jõudu, et jätkub veel lõpuni. Aga seal on juba niisugune. Ma lugesin ühe näitleja mängust, see oli vist üks oli seest. Hotellos. Leidis ikkagi kavalalt Wingsuse. Või jaa jaa. Jaa. Nüüd on hilja küsida aga ma igaks juhuks küsin, tähendab, kus ta inimeses jumalas puhkasid? Ega sa ei mäleta. Mina tahaks arvata, et sai puhanud, mõelda, et, et kogu aeg niisugune mulje Vaiga igaveseks. Minu juures ja. Minu minu. Ta mängima nii, et saalid tunnetatud kogu aeg sest ta mängib saali. Sellepärast sa oled öelnud, et ega väga ei meeldi mängida noh niisuguseid intiim intiinsetest saaled väikesele sealt kunagi öelnud, et kui 25 peaks olema, noh, tähendab, et mõtleme farmi välja, kas ainult kaks soomes minagi, mina ei mehkraks. Aga natukene väike, aga ta siiski oli ta maksimum, ta aga väiksem. Sa ei tohi seal kuus meest vist natuke rohkem rohkem ja rohkem. Ja 100 vist ligi 100. Siis sama jah, paras vaatab olla. 100 peab olla ta. Majanduse. Moskvas läinud aastal Klettileta palee paleest ja see on ligi 2000. Kuidas sulle tundub, et kas on nii, nagu nagu kurdetakse näitleja isiksusi? Selliseid eripäraseid, omalaadseid isiksusi on nagu praegu vähem kui näiteks ütleme viiekümnendatel aastatel. Ettepäev paravõi kiiresti ja ta ta võiks veel halveneda või see omapärast jooni juurde võtta, aga ei ole aega. Kas see on nii, nagu ma olin küsimuse ära esitanud? Ei, ma hakkasin mõtlema hirmuga, et noh, kõik need sina karm. Franz Malmsten, keda ma nüüd tagantjärele oskan pidada väga omapärase ja väga huvitavaks isikupäraseks näiteks siis, kui kõrval oli, ma ei osanud. Vaino Tarmo Kaljula. Naine Evelin edasi lugeda. Ja need, kellega minagi ei ole veel kokku puutunud, aga kuskil ühes hetkes ühest teatud perioodis olid kõik eesti teatriski osa. Need on kõik, jah, ilma koolita. Kalamist jah, kõik. Aga kui kui vanalt siis nad teatakse, poisid, umbes kui vana sina, kui sina tead? 18. Siis ei olnud nii, et ta noh, väga valmis või väljakujunenud minu jaoks ei olnud, ma ei tea, eks ole. Siis hakkasid kujunemise. Ja, aga see läks samamoodi. Või oli niimoodi, et et see konkurents, lepingute süsteem ja kõik niisugune isikupära tuss lihtsalt pidi kas kas sinust kaduma või siis sina kadusid koos oma isiku päratusega teatrist. Ei tea seda tagantjärele raske öelda. Ma läksin eksamile. Rooli. Aha söödos vööd. Aga pärast, kui operetis kaasa tegid, siis. Kui ma teda 67. aastal Kanadas kohtasin, siis siis mind rabassega, kui kuidas ta eluga kaasas oli, kui kaasaegsete mõtled ja kuidas ta maailma balleti siis nagu nii noh, mitte seadus ennast kui suure asjatundja positsiooni, vaid lihtsalt niimoodi jutu sees, kui kuivõrd täpselt analüüsida ja kui palju ta tema aimamisi balleti arengust ja oli, oli täide läinud ja nii edasi ja kuidas Estonia trupi tuleviku jaoks kujundas? Bacolkoloogede artikli, mis kuma Ameeriksonizgeva See ajaleht seal artit ja see tikkimise kirjutatud. RaeLorbri edasi olemise aega kaasa läks, siis tema jäi maha vaid nii nagu mingisugune naisalvast jutt. Kas kriitika oli? Ütleme, tol ajal enne sõda oli ta teravam või õliga täpsem. Või oli näitlejal tast rohkem kasu kui praegu? Vaat seal on mitu korda, mõtlen. Igatahes kriitikat oli rohkem nyt, Küütukuid tükk näiteks on esietendus, siis peab ootama tükk aega ja pead passima, millal see leht ilmub ja kas on seal kriitika sees või iga kord ei tulegi kriitikat siis kui tükk on juba tükk aega on ja käivad vaatamas kolm korda ja siis aga siis oli nii, kui ta mees siis õhtul järgmine päev olidki ainult kriitikat olemas. Tol ajal minu meelest. Ja minu meelest oli kasu kui see kriitika Oliver Tobrovias kirjutas elavatele ja teda ei ole. Ja ootab praegu Pifokaalseid klaase. Ei tule, ei tulektor. Ta veenis. Kus ta kõige rohkem oled nagu saanud enda jaoks oma oma nii emotsionaalses mällu ja igale poole. Niisugust materjali, mida näitlejanna vaja kasutada ei ole kasutanud, kas siis teadlikult või alateadvus on midagi sealt nende kasvatanud kas elust endast või teistest kunstiliikidest, kirjandusest, teistest etendustest, muusikast, maalikunst. Et jääb täpselt ei tea, Öödlemine meest igalt poolt. No kõige rohkem tuleb endale märkamatult endale märkamatult talletatud midagi mis jääb tükiks ajaks preeria kusagil avale kasutuselt ära, kui seda juba tükk aega on aega on mööda läinud ja ja. Ja tuleb veel, see jääb kusagil nagu siia. Ja ei karda kunagi noh näida ma näin, rumal, kui. Nii elamiseks siis jääbki märkamatuks. Öelge, palju peab võtatavast. Üks hull asi, kui inimene hakkab äkki kõike teadma iga asja peale ja seda ma tean. See on väga kahjulik kiki vepsa. Aga siis maailm on küll vastust ette, aga ma küsin ikkagi, et on sul selja taga selles sinu elatud elus. Mõni niisugune roll, mis valdavalt üle teiste kerkib, tähendab sulle endale siis tagantjärele armast tundub. Karakter, keda nii kergesti ei seleta, ei avastata. Ei seleta, kahe sõnaga on kesta vaid see mulle meeldib ja mängida meeldib pull just sellepärast see, et et tema on niisugune. Kodust nimetada? Kohati isegi higi isi loonud segane ja ja mitte kergesti seletatav. Ütles kerges söötav iseloom. Aga tegelikult, kui kui osa on Käibel või teoses või, või on allmänguga siis ta on kõige tugevam nii küljes. Siis ta vaatame aga need tegemises ja muudab teda ja jaa jaa, kel painutad siia ja sinna äkki püüad leida, kas ta veel mingisugused muud muid võimalusi, eks tal ei ole muid jooni, jääks, teda ei saa kuidagiviisi mahedama arstiabi kvaliteet ja abi kuidagi. Ühesõnaga sul on tegemist temaga, sa tegeled temaga kogu aeg, ei ole. Ega minagi temaga tegeleda. Aga nüüd, kui osa on juba mängitud ja ta ja ta ei mängita siis ta jääb nagu ei oska toast nagu tavajooned on nagu näevad tuubisklik ja ei, ta ei ela teela südames ta päima seisab see kuidagi kaugele, see viirus, nii on, keegi, seal on nii mõnigi roll huvitab ja, aga nüüd tagantjärele mõtlen, et on väga raske. Järgemööda ta ei näinud iga iga iga kord etendusele tulles või minnes käsi igal pool. Mängisin publiku juures kukkesi mõistubki. Ta asi keeti mõistagi. Ja tol õhtul, kui me mängisime Ja rahvas oli nii vaimustatud, etendus, üks niisugune kiidulaul hakkas pärast niivõrd kiiresti üles. Mina mind ei olegi elus. Seal ei jäta, ei, jätkus ja jätkus see kõnet, ei tahtmine vene iseloomu, kui ta rääkima hakkas, ta räägib vaimustusega ja mina imestan. Ja me mängisime, et eesti keel sulasele eesti keeles ja mitte seda. Palun. Nimi Vi, see nimi tõttu, kui ma räägin sõud, Joy või see teine v Stella, et seda saab ainult aru Stella. Mulje nagu kõik muu, tuleb seletada nii ärast ja aga püüad siis selgeks teha mille, millest pele? Aga tüki see on ju see. Muu peale ta võtab ühest asjast kinni ja muudkui hüppab üle. Aga see, mul mees, kõige rohkem see, see, see teema muutus, see on nii huvitav mängida, et see on nii ahvatlev. Kogu aeg ta hüppab, jätab ühe teema katki, siis hakkab teises kohas peal teeskonna endale. Inimest see on ikka väga tähtsad inimesed. Ja ütleme. Kolm aastat sõbrakujud. Kuu aega kaks. Keel saab kõnelda ja see on väga tähtis. Kui läbi käia, saad inimestest seal inimesel vajalik. Kuigi noh, inglise keelega sa said juba üsna korralikult hakkama Kas on veel küsimusi? Ei ole kella üldse vaadanud? Tunde järgi ei olnud näinud ja üsna palju oleme koosis põrgel. Vabavatel kell on pool seitse poolseetse ja oi. Su ette kujutasid oma vastupidavusest jama võimetest avardavad selle kohtumiseni. Kui ei ole praegu küsimusi, siis. Öelda. Köeldas muuda alustada minu eas, varustada mina, olla häbi, on alust. Kõik muud asjad on juba nii, just et ei ole mõtet talle aasta, sest noored Downiga alustajad-d ja. Kui kaua te õpite? Ma arvan küll, me tuleme vahel natuke rumalam ja kui eksam