Ehkki komsomolipreemia laureaati Tiit Härmi praegu Tallinnas pole, ta on kontsertreisil, nagu seda temal tihtipeale ette tuleb. Arvatavasti tantsib täna õhtul Kopenhaagenis või mõnes muus Taani linnas seepärast palusimegi Tiidu esitlus. Saatesse. Tiitu kõige rohkem lavastanud lavastaja Mai Murdmaa. See on küll hea tantsija. Kõigepealt on tal tantsijale kõik vajalikud, ma ütleks, niuksed, füüsilised eeldused pluss väga hea klassikalise tantsukuul. Ta valdab täiesti vabalt kogu nii-öelda mees tantsuliigutuste arsenali. Peale selle on tiidus niisugune vajadus oma tantsuideaali järgi, tähendab, tal on oma meest tantsu ideaal olemas ja ta püüab selle poole. Ja see on üks minu meelest põhilisemaid ja väärtuslikumaid omadusi tal. Et ta selle nimel on võimeline väga palju töötama. Aga siit võibki neid mõtlema hakata neid põhjusi, mis pärast Tiit viimastel aastatel nii menukas ja edukas ja populaarne on olnud nii Eestis kui mujal. No kahtlemata kahtlemata. Ja muidugi on tiidus selline omadus, et ta peale vajaliku klassikalise tantsu oskab tabada ka teisi tantsustiile ja oskab orienteeruda koreograafiat, oskab näha koreograafia väärtusi ja saab nendest aru interpredina ja oskab nendesse tungida. Ja vastavalt kehastuda ümber sellesse stiili, mis antud juhul on vajalik. Ja sellepärast muidugi on ta väga nõudlik oma repertuaari suhtes. Ja see kindlasti on ka suureks plussiks. Tema edule kumba eelistate temale seada klassikat, kaasaega, mõlemad. Kahtlemata virtuaalses klassikas on muidugi tugevamaid tantsijaid olemas, aga nii-öelda kaasnärviga seal muidugi on väheseid tantsijaid liidus, kes temaga võistelda saavad. Kas te oskate kirjeldada, kuidas suhtleb Tiituma publikuga? Vot see on ka üks väga vajalik moment temale, iga etendus on siiski sündmuseks ja tal niisugune publikul see andumine või vajadus publikule midagi öelda, see on tal väga suur. Mis saab tiidust edasi? No see oleneb nütidest endast.